Το Exanima είναι ένα 3D isometric roguelike dungeon crawler και αποτελεί την πρώτη έκδοση του επερχόμενου (χάρις στην μεγάλη απήχησή του στο kickstarter) και πολλά υποσχόμενου open world RPG "Sui Generis". Όπως δηλώνει η Bare Mettle Entertainment, εταιρεία ανάπτυξής του, σκοπός της είναι να δημιουργήσει ένα δυναμικά εξελισσόμενο RPG, με βάθος και πρωτοφανή ρεαλισμό, που θα παρασύρει και θα απορροφήσει τον χρήστη. Ακόμη και εάν δεν είστε λάτρης του συγκεκριμένου genre, μην βιαστείτε να σταματήσετε την ανάγνωση, γιατί πρόκειται για κάτι πολύ πρωτοποριακό και ενδιαφέρον.
Όλα είναι φυσική
H Bare Mettle λανσάρει στο Exanima ένα πρωτοποριακό σύστημα animation και μηχανικής, βασισμένο σε ρεαλιστικά physics. Το αποτέλεσμα είναι ο χαρακτήρας να αλληλεπιδρά -ίσως καμιά φορά υπερβολικά- φυσικά με το περιβάλλον του και ότι αυτό περιλαμβάνει. Ακόμα και στο απλό βάδισμα, δεν είναι λίγες οι φορές που θα τον δείτε να σκοντάφτει σε μια πέτρα και να σωριάζεται, ή να παραπατάει πάνω σε μια σπασμένη καρέκλα, θυμίζοντας σουρωμένο τουρίστα τα ξημερώματα έξω από μπαρ της Μυκόνου.
Όλο αυτό δίνει νέο νόημα σε έννοιες όπως βάθος και ελευθερία στο gameplay, με αντίτιμο τον απλό μεν, "ζόρικο" ωστόσο να συνηθίσεις, χειρισμό.
Καθώς λοιπόν κάθε αντικείμενο (και χαρακτήρας) μέσα στο παιχνίδι υπακούει απόλυτα στους νόμους της φυσικής, όταν ψάχνετε κουτιά, κασάκια, βαρέλια, δεν αρκεί ένα απλό κλικ πάνω τους. Θα πρέπει να πιάσετε το αντικείμενο με το ποντίκι και να το σύρετε/σηκώσετε/πετάξετε. Αντίστοιχα, για να ανοίξετε μια πόρτα πρέπει να την τραβήξετε με πατημένο το αριστερό κλικ.
Γενικά, ενώ ο χειρισμός είναι φαινομενικά απλούστατος, απαιτεί πάρα πολλή εξάσκηση για να μάθετε να χειρίζεστε τον ήρωά σας σωστά, πράγμα που στην αρχή θα εκνευρίσει ακόμα και τους πιο έμπειρους παίκτες. Το πόσο απότομα και γρήγορα κουνάτε το ποντίκι, πόσο κρατάτε τα πλήκτρα κατεύθυνσης WASD πατημένα, γενικά ό,τι συνδυασμό input δίνετε, έχει τεράστια επίδραση στο τι θα δείτε να κάνει ο χαρακτήρας σας. Αυτό είναι άλλωστε που κάνει το ΕΧΑΝΙΜΑ ξεχωριστό. Τα συνηθισμένα dungeon crawler RPGs υστερούσαν στο θέμα της έντασης και της δυναμικότητας, με το χειρισμό τους να περιορίζεται σε απλά μισοκοιμισμένα και επαναλαμβανόμενα κλικ σε διάφορα σημεία της εικόνας, παράγοντας κονσερβοποιημένα animation.
Τρίτη 30 Ιουνίου 2015
Exanima preview
Related Posts:
Τον Σεπτέμβριο το Test Drive Unlimited 2Ευχάριστα είναι τα νέα για τους φίλους της σειράς Test Drive μιας και πλέον ανακοινώθηκε η επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας του Unlimited 2. Η νέα πρόταση των Eden studios θα είναι στη διάθεση του κοινού στις 21 Σεπτεμβρίου, τα… Read More
Kung-Fu Live¨: απάντηση τoυ PS3 στο Project NatalΤην στιγμή που περιμένουμε με κομμένη την ανάσα την παρουσίαση του Project Natal – ή μήπως Wave – στην Ε3, η Virtual Air Guitar Company (τι όνομα και τούτο!) ανακοίνωσε το Kung-Fu Live, την απάντηση του PS3 στη συσκευή της Mi… Read More
S.T.A.L.K.E.R.: Call of PripyatΈνα χρόνο μετά λοιπόν, κυκλοφόρησε το Stalker: Clear Sky, το prequel του Shadow of Chernobyl, το οποίο προσέφερε αρκετές βελτιώσεις, οι κυριότερες από αυτές στον τομέα των γραφικών, της A.I. καθώς και του gameplay. Φέτος κυκλ… Read More
Έρχεται ανακοίνωση του The Elder Scrolls VΌλο και φουντώνουν οι φήμες στο διαδίκτυο, που θέλουν τη Bethesda να ετοιμάζει την ανακοίνωση του επόμενου κεφαλαίου της σειράς The Elder Scrolls και μάλιστα στα πλαίσια της φετινής έκθεσης E3. Σύμφωνα με το Abstract360, στο … Read More
Μεταφορά του Heavy Rain στο PC;Μεγάλη είναι η πιθανότητα το πιο πρόσφατο δημιούργημα της Quantic Dream, το εξαιρετικό Heavy Rain, να εμφανιστεί στο PC, μετά την ανάρτηση του παιχνιδιού στη λίστα με τους τίτλους που χρησιμοποιούν τη μηχανή φυσικής της NVIDI… Read More
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου