Τρίτη 30 Ιουνίου 2015

Exanima preview

Το Exanima είναι ένα 3D isometric roguelike dungeon crawler και αποτελεί την πρώτη έκδοση του επερχόμενου (χάρις στην μεγάλη απήχησή του στο kickstarter) και πολλά υποσχόμενου open world RPG "Sui Generis". Όπως δηλώνει η Bare Mettle Entertainment, εταιρεία ανάπτυξής του, σκοπός της είναι να δημιουργήσει ένα δυναμικά εξελισσόμενο RPG, με βάθος και πρωτοφανή ρεαλισμό, που θα παρασύρει και θα απορροφήσει τον χρήστη. Ακόμη και εάν δεν είστε λάτρης του συγκεκριμένου genre, μην βιαστείτε να σταματήσετε την ανάγνωση, γιατί πρόκειται για κάτι πολύ πρωτοποριακό και ενδιαφέρον. Όλα είναι φυσική H Bare Mettle λανσάρει στο Exanima ένα πρωτοποριακό σύστημα animation και μηχανικής, βασισμένο σε ρεαλιστικά physics. Το αποτέλεσμα είναι ο χαρακτήρας να αλληλεπιδρά -ίσως καμιά φορά υπερβολικά- φυσικά με το περιβάλλον του και ότι αυτό περιλαμβάνει. Ακόμα και στο απλό βάδισμα, δεν είναι λίγες οι φορές που θα τον δείτε να σκοντάφτει σε μια πέτρα και να σωριάζεται, ή να παραπατάει πάνω σε μια σπασμένη καρέκλα, θυμίζοντας σουρωμένο τουρίστα τα ξημερώματα έξω από μπαρ της Μυκόνου. Όλο αυτό δίνει νέο νόημα σε έννοιες όπως βάθος και ελευθερία στο gameplay, με αντίτιμο τον απλό μεν, "ζόρικο" ωστόσο να συνηθίσεις, χειρισμό. 
Καθώς λοιπόν κάθε αντικείμενο (και χαρακτήρας) μέσα στο παιχνίδι υπακούει απόλυτα στους νόμους της φυσικής, όταν ψάχνετε κουτιά, κασάκια, βαρέλια, δεν αρκεί ένα απλό κλικ πάνω τους. Θα πρέπει να πιάσετε το αντικείμενο με το ποντίκι και να το σύρετε/σηκώσετε/πετάξετε. Αντίστοιχα, για να ανοίξετε μια πόρτα πρέπει να την τραβήξετε με πατημένο το αριστερό κλικ. Γενικά, ενώ ο χειρισμός είναι φαινομενικά απλούστατος, απαιτεί πάρα πολλή εξάσκηση για να μάθετε να χειρίζεστε τον ήρωά σας σωστά, πράγμα που στην αρχή θα εκνευρίσει ακόμα και τους πιο έμπειρους παίκτες. Το πόσο απότομα και γρήγορα κουνάτε το ποντίκι, πόσο κρατάτε τα πλήκτρα κατεύθυνσης WASD πατημένα, γενικά ό,τι συνδυασμό input δίνετε, έχει τεράστια επίδραση στο τι θα δείτε να κάνει ο χαρακτήρας σας. Αυτό είναι άλλωστε που κάνει το ΕΧΑΝΙΜΑ ξεχωριστό. Τα συνηθισμένα dungeon crawler RPGs υστερούσαν στο θέμα της έντασης και της δυναμικότητας, με το χειρισμό τους να περιορίζεται σε απλά μισοκοιμισμένα και επαναλαμβανόμενα κλικ σε διάφορα σημεία της εικόνας, παράγοντας κονσερβοποιημένα animation.

Related Posts:

  • Επιστροφή στον κόσμο των δολοφονιών με το νέο Hitman Με όλες αυτές τις παιχνιδάρες που βγαίνουν φέτος, μάλλον έχει περάσει λίγο στα ψιλά η πολυαναμενόμενη επιστροφή του Agent 47. Το νέο Hitman βασίζεται στην κλασική συνταγή της σειράς, με τον Agent 47 να αναλαμβάνει να δολοφο… Read More
  • Επαναστάτες εναντίον Αυτοκρατορίας στο Star Wars Battlefront Τα παιχνίδια της DICE πάντα κερδίζουν τις εντυπώσεις στην Ε3, κάτι που έγινε και στην Ε3 2015. Μόνο που φέτος δεν μιλάμε για κάποιο παιχνίδι Battlefield, αλλά για το πολυαναμενόμενο Star Wars Battlefront. Το Star Wars Battl… Read More
  • Nintendo NX ως το τέλος... Ο πρόεδρος της Nintendo Satoru Iwata, ανακοίνωσε σε συνέντευξη τύπου το Nintendo NX, μια νέα κονσόλα για την ιαπωνική εταιρεία. Πρόκειται τυπικά για τον διάδοχο του Wii U, για τον οποίο θα μάθουμε περισσότερα μέσα στο 2016.… Read More
  • Ο μαγικός κόσμος του Tangled στο Kingdom Hearts 3 Το πολυαναμενόμενο Kingdom Hearts 3 αποκαλύπτεται όλο και περισσότερο. Όπως ανακοίνωσε η Square Enix στην Ε3 2015, στο Kingdom Hearts 3, o Sora και οι φίλοι του, Donald Duck και Goofy, ταξιδεύουν στον μαγικό κόσμο της anima… Read More
  • Δωρεάν γκάζια με Driveclub PS Plus Edition Η πολυκαθυστερημένη δοκιμαστική έκδοση του Driveclub για το PS Plus επιτέλους είναι εδώ. Όπως ανακοίνωσε η Sony, το Driveclub PS Plus Edition είναι πλέον διαθέσιμο για τα μέλη του PS Plus. Το offline του Driveclub PS Plus E… Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου