Δευτέρα 1 Ιουνίου 2015

Ταξίδι στο άγνωστο με βάρκα την ελπίδα

Πριν από μια μερικά χρόνια εάν έλεγες σε κάποιον ότι οι indie κυκλοφορίες θα φτάσουν να κοιτούν στα μάτια τους πρωτοκλασάτους τίτλους της αγοράς και να μας προσφέρουν εξαιρετικές εμπειρίες είναι πολύ πιθανό να σε περνούσε για τρελό. Έκτοτε βέβαια έχει κυλήσει πολύ νερό στ' αυλάκι, καθώς δημιουργίες όπως το Limbo, το Bastion, το Journey και το πρόσφατο Ori and the Blind Forest έχουν αποδείξει ότι δεν χρειάζονται εκατομμύρια ευρώ για να στηθεί ένα αξιόλογο video game, αλλά αρκούν μερικές εύστοχες ιδέες και το απαραίτητο μεράκι από την πλευρά των developers. Στα πρώτα χρόνια ζωής του Xbox 360, η Microsoft στήριξε με κάθε τρόπο τις προσπάθειες διαφόρων indie developers, δημιουργώντας παράλληλα και την ψηφιακή πλατφόρμα Xbox Live Arcade για την καλύτερη δυνατή διανομή τους. Η στήριξη αυτή κάποια στιγμή άρχισε να μην είναι τόσο σθεναρή και ως εκ τούτοι αρκετές εταιρείες ανάπτυξης μεταπήδησαν στο στρατόπεδο της Sony ή άρχισαν να κυκλοφορούν τις δημιουργίες τους σε όλα τα format. 
Ευτυχώς έστω και καθυστερημένα η Microsoft κατάλαβε το λάθος της, θεσπίζοντας το πρόγραμμα ID@Xbox, το οποίο δίνει σε όλο και περισσότερους developers την ευκαιρία να αναπτύξουν, αλλά και να εκδώσουν μόνοι τους games για το Xbox One. Μία από αυτές τις εταιρείας είναι και η νεοϊδρυθείσα Storm in a Teacup, η οποία στην περσινή E3 μας παρουσίασε για πρώτη φορά το Nero. Να σημειωθεί εδώ ότι στο δυναμικό της ιταλικής εταιρείας συναντάμε τον έμπειρο Carlo Bianchi, έναν developer που έχει θητεύσει στην ΙΟ Interactive (Hitman: Absolution), στην Crytek (Crysis 3) και στην Warner Bros. Interactive (Batman: Arkham Origins). Τον περασμένο Ιούνιο βέβαια το μόνο που είχαμε στα χέρια μας ήταν ένα βίντεο με CG cutscenes από το Nero, οπότε εύλογα περιμέναμε να πιάσουμε το παιχνίδι στα χέρια μας για να βγάλουμε συμπεράσματα. Πριν από δύο εβδομάδες, το Nero κυκλοφόρησε -σχεδόν αθόρυβα θα λέγαμε- στο Xbox One προκαλώντας αίσθηση, καθώς ήδη έχει καταφέρει να διχάσει όσους έχουν ασχοληθεί μαζί του. Για να είμαστε απολύτως ειλικρινείς δεν υπάρχει κάποια άλλη εναλλακτική πέρα από το να λατρέψετε ή να μισήσετε το... πρωτότοκο πνευματικό παιδί της Storm in a Teacup. Εμείς από την πλευρά μας θα το παρουσιάσουμε όσο το δυνατόν πιο αμερόληπτα γίνεται και τα τελικά συμπεράσματα είναι αποκλειστικά δικά σας.

Related Posts:

  • The Lord of the Rings : War in the NorthΗ μάχη μεταφέρεται στον βορρά με το νέο παιχνίδι της Snowblind Studios.Ο J.R.R.Tolkien μας έχει αφήσει εδώ και χρόνια, όμως τα δικαιώματα των βιβλίων περνάνε από τα χέρια πολλών τυχερών ανθρώπων. Τέτοιοι πρέπει να θεωρούνται … Read More
  • Απίθανο Zeit² για όλους...Παρά το γεγονός πως ο μηχανισμός του πρόσκαιρου ταξιδιού στον χρόνο έχει κάνει την εμφάνισή του σε ουκ ολίγους τίτλους, φαίνεται πως ακόμα μπορεί να αποτελέσει πηγή έμπνευσης για τη δημιουργία παιχνιδιών, ικανών να προσφέρουν… Read More
  • EA Challenge 2Η EA Hellas, αντιπροσωπεία της Electronic Arts στην Ελλάδα, ετοιμάζει τον δεύτερο διαγωνισμό EA Challenge, σε συνεργασία με το European Sports League. Είναι ουσιαστικά ο δεύτερος επίσημος διαγωνισμός της EA στην Ελλάδα που πλ… Read More
  • The Trashmaster: Ταινία απ' το GTA IVΜία ταινία δημιουργημένη με σκηνές απ' το Grand Theft Auto IV! Ο Mathieu Weschler, ένας Γάλλος gamer και λάτρης της σειράς GTA, ξόδεψε δύο ολόκληρα χρόνια για να δημιουργήσει μία ταινία με σκηνές απ' το Grand Theft Auto IV. Η… Read More
  • Πλησιάζει το Doom 4;Σιγά-σιγά φαίνεται να μπαίνει το νερό στο αυλάκι σχετικά με το Doom 4, μιας και τον Αύγουστο θα διεξαχθεί η Quakecon 2011. Για όσους δεν το γνωρίζουν, η Quakecon είναι μία έκθεση όπου μπορούμε να δούμε διάφορα παιχνίδια της i… Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου