Μετά από τέσσερις στη σειρά τίτλους και διάφορα σκαμπανεβάσματα στην ποιότητά της, η σειρά WRC της Milestone συνεχίζει να βρίσκεται σε μια παράξενη πορεία. Παρόλο που ακόμα και σήμερα δεν καταφέρνει να κοιτάξει κατάματα θρυλικές δημιουργίες τους παρελθόντος, η μικρή, ιταλική ομάδα ανάπτυξης από το Μιλάνο, με την οποία ο υπογράφων έχει ιδιαίτερες σχέσεις και προσωπικές επαφές -τις οποίες θα προσπαθήσει να αφήσει εκτός review- κάνει φιλότιμες προσπάθειες, έχοντας ξεκαθαρίσει πως προτιμάει να ακολουθήσει το μονοπάτι της διασκεδαστικής και ενίοτε απαιτητικής οδήγησης και όχι της απόλυτης εξομοίωσης. Τι ακριβώς καταφέρνει φέτος ακολουθώντας αυτή τη λογική; Θα το δούμε ευθείς αμέσως.
Πρώτη στο κιβώτιο και εκκίνηση
Φέτος τα πάντα ξεκινούν με τις καλύτερες προϋποθέσεις, έχοντας μια "μυρωδιά" από την αντίστοιχη MotoGP δημιουργία της ομάδας ανάπτυξης. Πραγματικά αυτοκίνητα του θεσμού, κινούμενα σε αργές ταχύτητες, ντύνουν το κεντρικό μενού επιλογών, ενώ η συνοδεία ορχηστρικής μουσικής δημιουργεί την κατάλληλη ατμόσφαιρα. Τα διαθέσιμα modes είναι ακριβώς τα ίδια με πέρυσι, ενώ, όπως συνηθίζεται, ο παίκτης καλείται να δημιουργήσει την ψηφιακή του εκδοχή για το career mode.
Από απλή περιέργεια και μόνο και δίχως δεύτερη σκέψη, επιλέξαμε την επιλογή quick race και το πρώτο δυνατό χαστούκι ήρθε πριν καν δοθεί η εκκίνηση. Για κάποιον αδιευκρίνιστο λόγο, τα loading times είναι υπερβολικά μεγάλα, τα οποία σε ορισμένες περιπτώσεις αγγίζουν σε διάρκεια το μισό λεπτό. Έπειτα από αυτό το μικρό σοκ, το WRC 4 ξεκίνησε δειλά δειλά να δείχνει τις αρετές του και πραγματικά σε μεγάλο βαθμό δεν απογοητεύει. Ο τίτλος χρειάζεται τον χρόνο του πριν τελικά πατήσει τέρμα το γκάζι, με τις πρώτες αναγνωριστικές βόλτες να μην είναι αδιάφορες αλλά να απέχουν και πολύ από το να χαρακτηριστούν ως προκλητικές.
Οπότε για να μην γίνει κάποιο λάθος και βγουν λανθασμένα συμπεράσματα, η επιστροφή στο κεντρικό μενού έγινε σε χρόνο μηδέν και σειρά πήρε η δημιουργία οδηγού. Οι επιλογές μπορεί αρχικά να δείχνουν αρκετές, αλλά πρακτικά είναι ελάχιστες. Ο παίκτης καλείται να επιλέξει το πρόσωπο ενός υποτιθέμενου οδηγού από 8 διαθέσιμες και διόλου ενδιαφέρουσες φωτογραφίες, το ίδιο θα πρέπει να κάνει και για τον συνοδηγό, ενώ διαθέσιμη θα είναι και η φιγούρα του manager, που δυστυχώς όμως υπάρχει για καθαρά αισθητικούς και μόνο λόγους.
Στροφή αριστερά και επιλογές
Περνώντας στην ενότητα Quick Race, οι παίκτες μπορούν να λάβουν μέρος είτε απλά και μόνο σε έναν αγώνα είτε σε ολόκληρο το πρωτάθλημα, με τις ειδικές διαδρομές να ξεδιπλώνονται σε μία, δύο ή τρεις ημέρες. Δυστυχώς, σε επίπεδο ρυθμίσεων για ακόμα μια φορά τα πάντα έχουν μια σπαρτιατική εικόνα, ενώ και οι επισκευές δεν θα απασχολήσουν καθόλου τον παίκτη. Γα τους έμπειρους φίλους της σειράς, αλλά και των racing games γενικότερα, θα πρέπει να θεωρείται ένα μεγάλο πλεονέκτημα πως οι αγώνες όχι μόνο χωρίζονται σε κατηγορίες, αλλά όσοι το επιθυμούν μπορούν να μεταβούν απευθείας στην μεγάλη κατηγορία, όπου εκεί βρίσκεται όλο το… ζουμί της υπόθεσης.
Όμως για ακόμα μια χρονιά το career mode είναι αυτό που αποτυγχάνει να κερδίσει τους παίκτες, γιατί πολύ απλά αδυνατεί να μεταφέρει την υποτιθέμενη αγωνιστική πορεία ενός άπειρου οδηγού. Η μετάβαση από το Junior WRC στις μετέπειτα κατηγορίες είναι μια αδιάφορη έως και κουραστική διαδικασία, ενώ και η παρουσία του manager είναι -όπως προαναφέραμε- απλά διακοσμητική. Όμως, όλα τα παραπάνω θα απασχολήσουν μάλλον ελάχιστα τους οπαδούς του θεσμού, οι οποίοι δικαιολογημένα θα περιμένουν να ακούσουν πώς τα πηγαίνει ο τίτλος στο καθαρά αγωνιστικό κομμάτι. Και εδώ είναι ο τομέας που η Milestone καταφέρνει –επιτέλους- να κινηθεί σε αξιοπρεπή επίπεδα.
Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2013
Home »
ειδήσεις
,
παιχνίδια
,
action
,
gamesnea
,
greece
,
news
,
racing
,
tech
» WRC 4 FIA World Rally Championship
WRC 4 FIA World Rally Championship
Related Posts:
Activision: Βγάλαμε υπερβολικά πολλά φουτουριστικά Call of Duty Με τη σειρά Call of Duty φέτος να αλλάζει σελίδα επιστρέφοντας στις ρίζες της, η Activision παραδέχεται ότι το... παράκανε με τα φουτουριστικά Call of Duty τα προηγούμενα χρόνια. Σύμφωνα με τον Eric Hirshberg της Activision… Read More
Ultra Street Fighter 2: The Final Challengers Review Υπάρχουν μερικά πράγματα που πρέπει να σταματήσουν άμεσα. Ένα απο αυτά είναι η εμμονή της Capcom να επανακυκλοφορεί ξανά και ξανά τα παλιά της Street Fighter και ειδικά το Street Fighter 2, που πλέον ένας Θεός ξέρει πόσα r… Read More
Pillars of Eternity: RPG περιπέτεια και στις κονσόλες Δυόμισι χρόνια μετά την κυκλοφορία του στο PC, το Pillars of Eternity έρχεται στις κονσόλες. Όπως ανακοίνωσε η Paradox, το Pillars of Eternity βγαίνει 29 Αυγούστου σε PS4 και Xbox One ως Complete Edition, με τα δύο expansio… Read More
Call of Duty: Infinite Warfare | Ανακοινώθηκε το Absolution DLC Η Activision ανακοίνωσε το νεότερο map pack του Call of Duty: Infinite Warfare με τίτλο Absolution και έρχεται με πλούσιο περιεχόμενο, όπως τέσσερις νέους θεματικούς χάρτες και μια νέα Zombies εμπειρία. Πιο συγκεκριμένα πε… Read More
Nights of Azure 2: Σκοτεινό παραμύθι εξ Ιαπωνίας Τα τελευταία χρόνια βλέπουμε όλο και μεγαλύτερη ποικιλία παιχνιδιών από την Koei, με διάφορα νέα ονόματα. Ένα από αυτά είναι το action RPG Nights of Azure που βγήκε πέρσι και πλέον έχει διάδοχο. Η Koei ανακοίνωσε το Nights … Read More
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου