Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2013
Home »
ειδήσεις
,
παιχνίδια
,
action
,
adventure
,
gamescom
,
greece
,
news
,
tech
» Γιατί το Resident Evil έκανε στροφή στη δράση
Γιατί το Resident Evil έκανε στροφή στη δράση
Ένα από τα πιο πολυσυζητημένα θέματα στο gaming τα τελευταία χρόνια είναι η στροφή της σειράς Resident Evil στη δράση. Μια στροφή που ξεκίνησε με το Resident Evil 4 και εντάθηκε με τα παιχνίδια που ακολούθησαν σε αυτή την γενιά. Όπως αποκαλύπτει ο θρυλικός Shinji Mikami, οι απογοητευτικές πωλήσεις του remake του Resident Evil για το Gamecube, ήταν ο λόγος που αποφάσισε να κάνει το Resident Evil 4 περισσότερο παιχνίδι δράσης και λιγότερο τρόμου. Εν τέλει δικαιώθηκε πανηγυρικά γι αυτή την επιλογή και τα υπόλοιπα είναι ιστορία. O Mikami πάντως επιστρέφει στον τρόμο με το πολυαναμενόμενο The Evil Within. Εσείς τί γνώμη έχετε για τη στροφή του Resident Evil στη δράση και ποιο πιστεύετε ότι πρέπει να είναι το μέλλον της σειράς;
Related Posts:
Πολύωρο ταξίδι στο νησί της RPG απόλαυσης! Αν καθίσω να γράψω μια λίστα με τα πιο σκληροπυρηνικά RPGs που έχω ασχοληθεί ποτέ, τα ονόματα Eye of The Beholder, Dungeon Master και Lands of Lore θα φιγουράρουν στις πρώτες θέσεις. Ο «φονικός» συνδυασ… Read More
Heroes of the Storm closed beta Στα πλαίσια της BlizzCon η Blizzard ανακοίνωσε την ημερομηνία έναρξης της closed beta του Heroes of the Storm. H τελευταία θα ξεκινήσει στις 14 Ιανουαρίου 2015. Πέρα από την ανακοίνωση κυκλοφορίας της beta η αμερικανική ετα… Read More
Εκπτώσεις Origin: Οι τελευταίες για το 2014 Η Electronic Arts διεξάγει κι αυτή με την σειρά της εκπτώσεις στο Origin λόγω του Black Friday. Μόνο που οι εκπτώσεις άρχισαν από σήμερα και δεν είναι ανάγκη να περιμένετε την Παρασκευή για να αποκτήσετε τους παρακάτω τίτλ… Read More
Η κορύφωση των Tactical RPG! Δεν μπορεί κανείς παρά να αναγνωρίσει τα τεράστια βήματα που έχει κάνει η νεοσύστατη εταιρεία ανάπτυξης Harebrained Schemes (ιδρύθηκε το 2011) στην βιομηχανία των video games. Προσωπικά την έμαθα όταν ανέλαβα το review του… Read More
To τοτέμ των Platform. Το Kalimba είναι το νέο project της Press Play μιας δανέζικης εταιρείας, η οποία μας παρουσίασε πέρυσι το Max: The Curse of Brotherhood. To τελευταίο ανήκει στην συλλογή εκατομμυρίων κατόχων του Xbox One, καθώς διατέθηκε δ… Read More
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου