Η "κοκορομαχία" μεταξύ Pro Evolution Soccer και FIFA ξεκίνησε για μια ακόμη χρονιά, με τον τίτλο της Konami να καταφθάνει πρώτος στα ελληνικά καταστήματα και με τους Ιάπωνες να υπόσχονται πολλές αλλαγές που θα κουβαλήσει η φετινή έκδοση του Pro –και μια από τις τελευταίες για την τρέχουσα γενιά οικιακών συστημάτων. Στην καρδιά της ανάπτυξης του Pro Evolution Soccer 2014 βρίσκεται η Fox Engine, μηχανή γραφικών της Kojima Productions, η οποία στο μεγαλύτερο μέρος της φέρνει εις πέρας την αποστολή να ανανεώσει σε μεγάλο βαθμό τον οπτικό τομέα, χτυπώντας με... γκολ από τα αποδυτήρια το αντίπαλο δέος σε αυτό το σημείο.Δεν έχουμε να κάνουμε με έναν τέλεια βελτιωμένο τίτλο, σημάδια βιασύνης υπάρχουν και θα τα αναλύσουμε σε λίγο, αλλά πρέπει να τονίσουμε εξ αρχής ότι η PES Productions χτίζει –σχεδόν από την αρχή- έναν σύλλογο με γερά θεμέλια, που στα επόμενα χρόνια ή, καλύτερα, στην επερχόμενη γενιά παιχνιδιών, θα παίζει στον τελικό με μεγάλη ευκολία.
«Φοβερή προσπάθεια για την ομάδα της, όμως πρέπει να βάλουν κάποια στιγμή τη μπάλα στο πλεκτό»
Όμως, θα υπάρξουν και στιγμές αμηχανίας, όπου θα παρακολουθείτε τη μπάλα να καταλήγει αργά, βασανιστικά στα δίχτυα, παρόλο που πατήσατε το «τετράγωνο» για αρκετή ώρα. Ή να μην έχετε χώρο και να εξαπολύσετε ένα σουτ που, ενώ περιμένατε ότι θα κατέληγε χωρίς κάποια δύναμη στα χέρια του τερματοφύλακα, σκίζει σαν οβίδα το παραθυράκι. Δεν υπάρχει δηλαδή τρόπος να καθορίσουμε πότε ακριβώς θα λειτουργήσει η TrueBall tech, η οποία άπαξ και δουλέψει θα σας γεμίσει με ευχαρίστηση για το γκολ που πετύχατε.
Παράλληλα, παρατηρείται μια προσπάθεια των παικτών να κινηθούν με μεγαλύτερη ομαλότητα στο χώρο. Αυτό επιτυγχάνεται και το αποτέλεσμα είναι εμφανές: βλέπουμε ομαλότερα animations, τρέχουν με μια ελευθερία χωρίς να κινούν μηχανικά τα χέρια, αλλάζουν πλευρά και προσπαθούν να βρουν ανοίγματα χωρίς να συγκρούονται άγαρμπα στους αμυντικούς.
Μην ανησυχείτε όμως, γιατί δεν μιλάμε για απόλυτη ταύτιση με το FIFA σε αυτό τον τομέα, απλά δύο "κλικ" παρακάτω, ίσα ίσα για να σταματήσουν οι αυτοματισμοί που δημιουργούσαν ένα ξέφρενο και άναρχο από άποψη μπάλας παιχνίδι. Ακόμη, κρατώντας πατημένο το R2, ο παίκτης αποκτά τον πλήρη έλεγχο της μπάλας ή αλλιώς Full Control και σε συνάρτηση με το δεξί μοχλό έχει την ευκαιρία γρήγορα και με όσο γίνεται λιγότερο κόστος να βρει ανοίγματα για μια κάθετη πάσα.
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου