Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

Army of Two: The Devil's Cartel


Electronic Arts. Μία εταιρία που έχει πάρα πολλά καλά σημεία, αλλά και πολλές άσχημες στιγμές. Ο κολοσσός έχει κατηγορηθεί, ουκ ολίγες φορές, για την τάση του να προσπαθεί, με άγαρμπο τρόπο να εκμεταλλευτεί δημοφιλείς "γωνιές" στην τεράστια αγορά των βιντεοπαιχνιδιών. Το Army of Two, αν και δεν φαινόταν να είχε τέτοιες προθέσεις, τελικά κατέληξε να αντιπροσωπεύει το "άσχημο" πρόσωπο της εταιρίας. Το τρίτο μέρος της σειράς, ονόματι "The Devil's Cartel" είναι εδώ και προσπαθεί να τραβήξει την προσοχή μας με μία συνταγή που κατά τ' άλλα θεωρείται επιτυχημένη.
Η σειρά Army of Two, όπως το λέει και ο τίτλος, βασίζεται εξ ολοκλήρου στο συνεργατικό παιχνίδι και δύναται να χαρίσει ορισμένες ευχάριστες στιγμές μεταξύ δυο φίλων. Το πρώτο παιχνίδι ήταν μία αξιοπρεπής εμπειρία, το δεύτερο -The 40rth Day- λιγότερο αξιοπρεπής και το τρίτο -The Devil's Cartel- όπως όλα δείχνουν... χάνεται στη μετάφραση. Βρισκόμαστε στο Μεξικό, όπου τα καρτέλ των ναρκωτικών "δίνουν και παίρνουν". Οι νέοι χαρακτήρες, Alpha και Bravo, στέλνονται από την Trans World Operations (T.W.O.) για να βάλουν ένα τέλος (;) στην κόλαση που βιώνει η περιοχή. Στη θανάσιμη αποστολή τους, οι δύο άντρες πρέπει να συνεργαστούν και να πολεμήσουν ενάντια στις στρατιές των διαφόρων συμμοριών και να τη "βγάλουν καθαρή" από τη σαπισμένη πραγματικότητα των καρτέλ. Το σενάριο, αν και προσπαθεί να δείξει ένα ευαίσθητο πρόσωπο -κυρίως προς το τέλος-, κινείται στα πλαίσια του "χιλιοειπωμένου" και φυσικά βρίσκεται εκεί περισσότερο για διακοσμητικούς λόγους.
Το The Devil's Cartel είναι ένα third-person shooter με μηχανισμούς που οι περισσότεροι gamers είναι εξοικειωμένοι. Αφενός το gunplay και η αίσθηση των όπλων βρίσκονται σε πολύ ικανοποιητικά επίπεδα, αφετέρου δεν υπάρχει τίποτα νέο ή κάτι που να ξεχωρίζει. Το cover system από την πλευρά του δουλεύει επιτυχώς και δε δημιουργεί -σχεδόν- πουθενά αξιοσημείωτα προβλήματα, ενώ οι παίκτες θα πρέπει αυτή τη φορά να έχουν στο νου τους τα destructible περιβάλλοντα που διατίθενται προς κάλυψη. Επιπροσθέτως, το Overkill -το οποίο εκπροσωπείται από μία μπάρα στο hud- όταν φορτώσει πλήρως μετά από μία σειρά επιτυχημένων στόχων, δίνει τη δυνατότητα στον παίκτη να μετατραπεί σε φονική μηχανή, άτρωτη και υπερ-αποτελεσματική, για λίγα δευτερόλεπτα.

Related Posts:

  • EA European Showcase 2010Τρίτη πρωί και ο υποφαινόμενος βρίσκεται για πολλοστή φορά καθ’ οδόν για το Λονδίνο, αυτή τη φορά καλεσμένος της EA για το ευρωπαϊκό της showcase, λίγες μόλις εβδομάδες πριν το μεγάλο event –και αυτής- της χρονιάς, την E3. Κα… Read More
  • Δύο οι τίτλοι "Tom Clancy" για φέτος...Το υψηλόβαθμο στέλεχος της Ubisoft Michel Verheijdt, δήλωσε στο γερμανικό site Control Online ότι υπό ανάπτυξη βρίσκονται δύο παιχνίδια Tom Clancy. "Αυτή τη στιγμή σχεδιάζουμε δύο παιχνίδια Tom Clancy, ενώ η ανάπτυξη ενός από… Read More
  • After Burner Climax με HD δράσηΗ SEGA, σε μια εποχή που ξεκίνησε να χτίζει τη λαμπρή της καριέρα στα arcades, παρουσίασε στο κοινό μια δημιουργία επηρεασμένη από την άκρως επιτυχημένη ταινία Top Gun και κατάφερε να ξεσηκώσει το κοινό. Βέβαια, δεν ήταν ο To… Read More
  • Disciples 3: RenaissanceΟ κόσμος της Nevendaar έχει αφεθεί ολοκληρωτικά στη μοίρα του. Η ισορροπία ανάμεσα στον πόλεμο και την ειρήνη κλονίζεται, καθώς ένα ουράνιο σώμα προσκρούει στα σύνορα της Empire. Προφήτες και σοφοί προσπαθούν να λύσουν το μυσ… Read More
  • Killzone 3 και επίσημαΤο video game Killzone 3 αρχίζει εκεί που τελειώνει το 2, με τον Visari νεκρό και τους Sev και Rico να πρέπει να αντιμετωπίσουν τον τεράστιο στρατό των Helghast ολομόναχοι, την στιγμή που η πρωτεύουσα των Helghast έχει ισοπεδ… Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου