Το Tales of Graces f αποτελεί το δωδέκατο παιχνίδι της ιαπωνικής σειράς παιχνιδιών ρόλων "Tales of" από τη Namco, το οποίο κυκλοφόρησε αρχικά για το Wii το 2009. Η έκδοση για την κονσόλα της Nintendo δε διατέθηκε ποτέ εκτός Ιαπωνίας, αλλά ένα χρόνο μετά, ο τίτλος της Namco Bandai κυκλοφόρησε και στο PS3. Με αρκετή καθυστέρηση λοιπόν, το νεότερο μέλος της οικογένειας Tales of κυκλοφορεί και στην Ευρώπη, και αποτελεί ένα από καλύτερα JRPGs που μπορεί να βρει κανείς σε οικιακή κονσόλα -παρόλο που οι αδυναμίες και κάποια μικρά προβλήματα δεν απουσιάζουν.
Ιστορία και χαρακτήρες
Η ιστορία του Tales of Graces f αρχίζει με τον πρωταγωνιστή και ορισμένους φίλους του να βρίσκονται στην παιδική τους ηλικία, όταν κάνει την εμφάνιση του ένα μυστηριώδες κορίτσι με απώλεια μνήμης. Σύντομα, ο συνομήλικος πρίγκιπας του κοντινότερου βασιλείου επισκέπτεται την πόλη. Έπειτα από λίγες ώρες gameplay, η δράση μεταφέρεται επτά χρόνια μετά, όπου πολλά έχουν αλλάξει.
Η υπόθεση περιλαμβάνει συγκρούσεις ανάμεσα σε πόλεις και διπλωματικές προστριβές και, κυρίως, πιο τυπικά JRPG στοιχεία, όπως χαμένους κόσμους και υπερφυσικές δυνάμεις. Η υπόθεση του Graces είναι πολυεπίπεδη και έξυπνα γραμμένη, αλλά παρά την ποιότητά της ως ιδέα και ως εξέλιξη, η λανθασμένα ισορροπημένη αφήγησή της ζημιώνει τη συνολική εμπειρία. Σε άλλα σημεία οι εξελίξεις είναι ραγδαίες και η αφήγηση της υπόθεσης συναρπάζει, ενώ αλλού η ιστορία μένει στάσιμη για ώρες. Έτσι, η ροή της ιστορίας δεν είναι πάντα ικανοποιητική και οι πολύ καλές ιδέες δεν αξιοποιούνται στο βαθμό που θα έπρεπε.
Το ίδιο περίπου ισχύει και για τους χαρακτήρες, αφού σχεδόν για τους μισούς ήρωες δεν γνωρίζουμε σχεδόν τίποτα για ένα αρκετά μεγάλο κομμάτι του παιχνιδιού. Το background όλων ανεξαιρέτως των χαρακτήρων είναι εξαιρετικό, αλλά η εξέλιξη των προσωπικοτήτων τους είτε σταματάει απότομα, είτε είναι σχεδόν ανύπαρκτη.
Επιπροσθέτως, δε βοηθάει το γεγονός ότι η ιστορία -όπως προαναφέραμε- κάνει ένα άλμα επτά ετών, όπου πολλά αλλάζουν ξαφνικά, ωστόσο, εξαίρεση αποτελεί ο πρωταγωνιστής Asbel, ο οποίος είναι καλοδουλεμένος και ισορροπημένος. Και κάπου εδώ αξίζει να αναφέρουμε τα Skits. Πολύ συχνά, το παιχνίδι μάς προτρέπει να πατήσουμε το κουμπί "select" ούτως ώστε να παρακολουθήσουμε διαλόγους ανάμεσα στα μέλη της ομάδας με τη χρήση κινούμενων εικόνων.
Τρίτη 7 Αυγούστου 2012
Home »
greece
,
RPG
» Το Tales of Graces f αποτελεί το δωδέκατο παιχνίδι της ιαπωνικής σειράς παιχνιδιών ρόλων "Tales of" από τη Namco, το οποίο κυκλοφόρησε αρχικά για το Wii το 2009. Η έκδοση για την κονσόλα της Nintendo δε διατέθηκε ποτέ εκτός Ιαπωνίας, αλλά ένα χρόνο μετά, ο τίτλος της Namco Bandai κυκλοφόρησε και στο PS3. Με αρκετή καθυστέρηση λοιπόν, το νεότερο μέλος της οικογένειας Tales of κυκλοφορεί και στην Ευρώπη, και αποτελεί ένα από καλύτερα JRPGs που μπορεί να βρει κανείς σε οικιακή κονσόλα -παρόλο που οι αδυναμίες και κάποια μικρά προβλήματα δεν απουσιάζουν. Ιστορία και χαρακτήρες Η ιστορία του Tales of Graces f αρχίζει με τον πρωταγωνιστή και ορισμένους φίλους του να βρίσκονται στην παιδική τους ηλικία, όταν κάνει την εμφάνιση του ένα μυστηριώδες κορίτσι με απώλεια μνήμης. Σύντομα, ο συνομήλικος πρίγκιπας του κοντινότερου βασιλείου επισκέπτεται την πόλη. Έπειτα από λίγες ώρες gameplay, η δράση μεταφέρεται επτά χρόνια μετά, όπου πολλά έχουν αλλάξει. Η υπόθεση περιλαμβάνει συγκρούσεις ανάμεσα σε πόλεις και διπλωματικές προστριβές και, κυρίως, πιο τυπικά JRPG στοιχεία, όπως χαμένους κόσμους και υπερφυσικές δυνάμεις. Η υπόθεση του Graces είναι πολυεπίπεδη και έξυπνα γραμμένη, αλλά παρά την ποιότητά της ως ιδέα και ως εξέλιξη, η λανθασμένα ισορροπημένη αφήγησή της ζημιώνει τη συνολική εμπειρία. Σε άλλα σημεία οι εξελίξεις είναι ραγδαίες και η αφήγηση της υπόθεσης συναρπάζει, ενώ αλλού η ιστορία μένει στάσιμη για ώρες. Έτσι, η ροή της ιστορίας δεν είναι πάντα ικανοποιητική και οι πολύ καλές ιδέες δεν αξιοποιούνται στο βαθμό που θα έπρεπε. Το ίδιο περίπου ισχύει και για τους χαρακτήρες, αφού σχεδόν για τους μισούς ήρωες δεν γνωρίζουμε σχεδόν τίποτα για ένα αρκετά μεγάλο κομμάτι του παιχνιδιού. Το background όλων ανεξαιρέτως των χαρακτήρων είναι εξαιρετικό, αλλά η εξέλιξη των προσωπικοτήτων τους είτε σταματάει απότομα, είτε είναι σχεδόν ανύπαρκτη. Επιπροσθέτως, δε βοηθάει το γεγονός ότι η ιστορία -όπως προαναφέραμε- κάνει ένα άλμα επτά ετών, όπου πολλά αλλάζουν ξαφνικά, ωστόσο, εξαίρεση αποτελεί ο πρωταγωνιστής Asbel, ο οποίος είναι καλοδουλεμένος και ισορροπημένος. Και κάπου εδώ αξίζει να αναφέρουμε τα Skits. Πολύ συχνά, το παιχνίδι μάς προτρέπει να πατήσουμε το κουμπί "select" ούτως ώστε να παρακολουθήσουμε διαλόγους ανάμεσα στα μέλη της ομάδας με τη χρήση κινούμενων εικόνων.
Το Tales of Graces f αποτελεί το δωδέκατο παιχνίδι της ιαπωνικής σειράς παιχνιδιών ρόλων "Tales of" από τη Namco, το οποίο κυκλοφόρησε αρχικά για το Wii το 2009. Η έκδοση για την κονσόλα της Nintendo δε διατέθηκε ποτέ εκτός Ιαπωνίας, αλλά ένα χρόνο μετά, ο τίτλος της Namco Bandai κυκλοφόρησε και στο PS3. Με αρκετή καθυστέρηση λοιπόν, το νεότερο μέλος της οικογένειας Tales of κυκλοφορεί και στην Ευρώπη, και αποτελεί ένα από καλύτερα JRPGs που μπορεί να βρει κανείς σε οικιακή κονσόλα -παρόλο που οι αδυναμίες και κάποια μικρά προβλήματα δεν απουσιάζουν. Ιστορία και χαρακτήρες Η ιστορία του Tales of Graces f αρχίζει με τον πρωταγωνιστή και ορισμένους φίλους του να βρίσκονται στην παιδική τους ηλικία, όταν κάνει την εμφάνιση του ένα μυστηριώδες κορίτσι με απώλεια μνήμης. Σύντομα, ο συνομήλικος πρίγκιπας του κοντινότερου βασιλείου επισκέπτεται την πόλη. Έπειτα από λίγες ώρες gameplay, η δράση μεταφέρεται επτά χρόνια μετά, όπου πολλά έχουν αλλάξει. Η υπόθεση περιλαμβάνει συγκρούσεις ανάμεσα σε πόλεις και διπλωματικές προστριβές και, κυρίως, πιο τυπικά JRPG στοιχεία, όπως χαμένους κόσμους και υπερφυσικές δυνάμεις. Η υπόθεση του Graces είναι πολυεπίπεδη και έξυπνα γραμμένη, αλλά παρά την ποιότητά της ως ιδέα και ως εξέλιξη, η λανθασμένα ισορροπημένη αφήγησή της ζημιώνει τη συνολική εμπειρία. Σε άλλα σημεία οι εξελίξεις είναι ραγδαίες και η αφήγηση της υπόθεσης συναρπάζει, ενώ αλλού η ιστορία μένει στάσιμη για ώρες. Έτσι, η ροή της ιστορίας δεν είναι πάντα ικανοποιητική και οι πολύ καλές ιδέες δεν αξιοποιούνται στο βαθμό που θα έπρεπε. Το ίδιο περίπου ισχύει και για τους χαρακτήρες, αφού σχεδόν για τους μισούς ήρωες δεν γνωρίζουμε σχεδόν τίποτα για ένα αρκετά μεγάλο κομμάτι του παιχνιδιού. Το background όλων ανεξαιρέτως των χαρακτήρων είναι εξαιρετικό, αλλά η εξέλιξη των προσωπικοτήτων τους είτε σταματάει απότομα, είτε είναι σχεδόν ανύπαρκτη. Επιπροσθέτως, δε βοηθάει το γεγονός ότι η ιστορία -όπως προαναφέραμε- κάνει ένα άλμα επτά ετών, όπου πολλά αλλάζουν ξαφνικά, ωστόσο, εξαίρεση αποτελεί ο πρωταγωνιστής Asbel, ο οποίος είναι καλοδουλεμένος και ισορροπημένος. Και κάπου εδώ αξίζει να αναφέρουμε τα Skits. Πολύ συχνά, το παιχνίδι μάς προτρέπει να πατήσουμε το κουμπί "select" ούτως ώστε να παρακολουθήσουμε διαλόγους ανάμεσα στα μέλη της ομάδας με τη χρήση κινούμενων εικόνων.
Related Posts:
Remedy: Νέο παιχνίδι στον κόσμο των Control - Alan Wake Η Remedy ξεκινάει και επίσημα πλέον τον δικό της ενιαίο κόσμο παιχνιδιών. Όπως ανακοίνωσε η Remedy, τα Control και Alan Wake διαδραματίζονται στον ίδιο κόσμο, ονόματι Remedy Connected Universe (με το πρώτο crossov… Read More
Spelunky 2: Roguelike περιπέτεια τον Σεπτέμβριο Το πολυαναμενόμενο roguelike platformer Spelunky 2 είναι έτοιμο για κυκλοφορία (επιτέλους). Όπως ανακοίνωσε ο δημιουργός Derek Yu, το Spelunky 2 βγαίνει 15 Σεπτεμβρίου για PS4 και λίγο αργότερα για PC. Στο Spelun… Read More
Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2. Λίγο μετά από μία ακόμα αναβολή της κυκλοφορίας του Bloodlines 2, το οποίο πλέον αναμένεται 2021, γίνονται μεγάλες αλλαγές στην ομάδα ανάπτυξής του. Όπως ανακοίνωσαν η δημιουργός Hardsuit Labs και η εκδότρια Paradox, με κοινή απόφασή τους ο μέχρι πρότινος lead narrative designer και ο μέχρι πρότινος creative director του Bloodlines 2 πλέον αποτελούν παρελθόν από την ανάπτυξη του παιχνιδιού. Η αποχώρηση τόσο σημαντικών developers σίγουρα δεν είναι και ο καλύτερος οιωνός. Εσείς τί προαίσθημα έχετε για το Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2;Φαίνεται πως κάτι δεν πάει καλά με το Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2. Λίγο μετά από μία ακόμα αναβολή της κυκλοφορίας του Bloodlines 2, το οποίο πλέον αναμένεται 2021, γίνονται μεγάλες αλλαγές στην ομάδα ανάπτυξής του… Read More
NBA 2K21: Πρώτη ματιά στο (current-gen) μπάσκετ Το πολυαναμενόμενο NBA 2K21 αρχίζει να αποκαλύπτεται, εν όψει της κυκλοφορίας του τον Σεπτέμβριο. Η 2K δημοσίευσε το πρώτο in-game trailer του NBA 2K21, με δράση δυστυχώς μόνο από την έκδοση των PS4 και Xbox One. Δείτε το… Read More
Mortal Shell: Σκοτεινή περιπέτεια Souls τον Αύγουστο Το πολλά υποσχόμενο Mortal Shell είναι έτοιμο για κυκλοφορία. Όπως ανακοίνωσε η δημιουργός Cold Symmetry, το Mortal Shell βγαίνει 18 Αυγούστου σε PS4, Xbox One και PC (Epic Store), με τιμή 30 ευρώ. Το Mortal Shell είναι σκο… Read More
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου