Δευτέρα 20 Αυγούστου 2012

Hitman Absolution - Contracts

Η αλήθεια είναι ότι, όσον αφορά στο νέο Hitman, ευχόμαστε να τελείωνε επιτέλους με τα νέα χαρακτηριστικά η IO Interactive και να το κυκλοφορούσε. Από την άλλη όμως, θα χάναμε τη σκληρή δουλειά που φαίνεται να έχει κάνει η developer για να κρατήσει τον τίτλο φρέσκο και ενδιαφέροντα. Και στην φετινή Gamescom, παρουσιάστηκε το τελευταίο κομμάτι που έλειπε για να συμπληρωθεί η εικόνα, όπως το έθεσε ο Tore Blystad, game director του παιχνιδιού. Το κομμάτι αυτό αφορά στο online τμήμα.
Ενώ αυτές οι λέξεις σε συνδυασμό με την κληρονομιά του Hitman μπορεί να προκαλούν τρόμο και άναρθρες κραυγές, στην πραγματικότητα το Contracts, το νέο online mode για το Hitman Absolution, είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα ιδέα που διαστρέφει έξυπνα το gameplay. Στο event του Hitman Absolution, που λαμβάνει χώρα σε έναν πανέμορφο και υπερπολυτελή κινηματογράφο της Κολωνίας (που θα μπορούσε άνετα να αποτελεί σκηνικό κάποιας αποστολής του Agent 47), ο Christian Elverdam, gameplay director του παιχνιδιού, μας εξηγεί: “Η έμπνευση για το Contracts προήλθε από τους πιστούς και απίστευτα δημιουργικούς μας fans,” ξεκινά.
“Πολλοί από αυτούς παίζουν ακόμη τα προηγούμενα παιχνίδια και βρίσκουν καινούριους, καταπληκτικούς τρόπους να εκτελούν στόχους. Με το Contracts, λοιπόν, δίνουμε στους παίκτες του Hitman έναν τρόπο να ικανοποιήσουν και την δημιουργικότητά τους και την ανταγωνιστική φύση τους. Είτε παλεύοντας να βελτιώσουν το χρόνο τους κατά ένα δευτερόλεπτο, είτε συνδυάζοντας στοιχεία που οδηγούν σε πρωτότυπα και θανάσιμα ατυχήματα, οι gamers μπορούν να προκαλούν και να εμπνέουν ο ένας τον άλλο με μια ανεξάντλητη ποικιλία από user generated συμβόλαια θανάτου.”
Η βασική ιδέα στο Contracs mode είναι ότι ο οποιοσδήποτε χαρακτήρας σε μια σκηνή του single-player, μπορεί να γίνει στόχος δολοφονίας επί πληρωμή. Για να μας δείξουν τι εννοούν, οι developers ξεκινούν τη σκηνή στην βιβλιοθήκη του Σικάγο, δηλαδή το πρώτο gameplay επίπεδο που είδαμε ποτέ από το παιχνίδι. “Ο κόσμος του παιχνιδιού είναι πολύ λεπτομερής και γεμάτος χαρακτήρες,” λέει ο Elverdam, καθώς μπροστά μας εκτυλίσσεται ξανά το δράμα του δύστροπου αστυνόμου που βρίζει τον υφιστάμενό του μέσα στη σκοτεινή βιβλιοθήκη. “Ο καθένας από αυτούς έχει τη δική του ιστορία, που ταιριάζει στην κεντρική αφήγηση.”

Related Posts:

  • Until Dawn Review για τυχερούς Το πως κάθε παιχνίδι χρησιμοποιεί την διαδραστικότητα, κατά πολλούς βασικό και πρωτογενές σκέλος όλων των video games, είναι συνάρτηση ενός σωρού μεταβλητών που μάλλον δεν αφορούν αυτό το κείμενο. Στην περίπτωση του Until … Read More
  • Masquerada: Songs and Shadows Μάσκες, Αναγέννηση και Βενετσιάνικη αισθητική. Το Masquerada: Songs and Shadows αποτελεί την νέα προσπάθεια της Witching Hour, development εταρία με έδρα την Σιγκαπούρη. Σύμφωνα με την εταιρία, πρόκειται για ένα 2.5D isomet… Read More
  • Far Cry Sigma Spin-off, Remastered έκδοση ή κάτι άλλο; Στην βάση δεδομένων του Steam εντοπίστηκε η καταχώηρησ Far Cry Sigma. Πιθανόν η Ubisoft ετοιμάζει κάτι με την σειρά Far Cry. Το ερώτημα (εφόσον δεν πρόκειται για Far Cry 5) είναι για… Read More
  • Heroes of the Storm: Modes, Heroes και maps Η Blizzard σχεδιάζει να εισάγει ένα ακόμα πεδίο μάχης στην alpha έκδοση του καινούργιου της MOBA, Heroes of the Storm, όπως ανακοινώθηκε από την εταιρία στην τελευταία δημοσίευσή της στο blog του HotS. Το Garden of Terror ε… Read More
  • Home Free με απλή πλοκή.. Ένα ιδιαίτερο open world survival με στοιχεία RPG ξεκίνησε την καμπάνια του στο Kickstarter. Πρόκειται για το Home Free, στο οποίο καλείστε να επιβιώσετε ως αδέσποτος σκύλος σε μια σύγχρονη πόλη. Έτσι, προκειμένου να τραφεί… Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου