To Warlock: Master of the Arcane είναι ένα turn based strategy παιχνίδι από την Paradox Interactive και την Ino-Co Plus, που απευθύνεται σε όσους δεν έχουν ιδιαίτερη εμπειρία με το είδος. Επιπροσθέτως, το Warlock αποτελεί μία "budget" κυκλοφορία, που κοστίζει περίπου €20 στα καταστήματα ψηφιακής διανομής. Σε αυτή την τιμή προσφέρεται ουσιαστικά μόνο ένα "skirmish mode", καθώς δεν υπάρχει multiplayer ή κάποιο story based campaign. Το αποτέλεσμα θα ικανοποιήσει το κοινό που προσπαθεί να προσεγγίσει την κατηγορία, αλλά ταυτόχρονα δεν υπάρχει τίποτα ενδιαφέρον για όλους τους υπόλοιπους. Αν και το παιχνίδι της Ino-Co δεν έχει προβλήματα, έχουμε ξαναδεί όλα όσα κάνει και μάλιστα με πολύ καλύτερη υλοποίηση.
Ένα παραδοσιακό turn based strategy
Το Warlock ξεκινάει αφήνοντάς μας να επιλέξουμε βαθμό δυσκολίας, το μέγεθος και το είδους του χάρτη, τον αριθμό των αντιπάλων και τον Great Mage που θα ηγείται των δυνάμεών μας. Επίσης, έχουμε τη δυνατότητα να παραμετροποιήσουμε τα στατιστικά και τα μαγικά που θα έχει στην κατοχή του ο Great Mage μας. Το Warlock είναι ένα παραδοσιακό turn based strategy παιχνίδι, που εξελίσσεται στον ίδιο κόσμο με τη σειρά Majesty.
Ξεκινάμε, βλέποντας μία πόλη και τον χάρτη του κόσμου που χωρίζεται σε εξάγωνα. Ο κόσμος του παιχνιδιού περιέχει θησαυρούς, τέρατα, ουδέτερες και εχθρικές πόλεις, αλλά και διάφορες τοποθεσίες που μας επιτρέπουν να χτίσουμε κτίρια όπου δεν θα μπορούσαμε υπό διαφορετικές συνθήκες. Πάνω από κοιτάσματα χρυσού μπορούμε να χτίσουμε ορυχεία, πάνω από λαβύρινθους μπορούμε να χτίσουμε κτίρια που μας επιτρέπουν να δημιουργήσουμε μινώταυρους κ.ο.κ. Ο κόσμος του Warlock προσφέρει πολλούς λόγους να τον εξερευνήσουμε, να φτιάξουμε νέες πόλεις και να ξεκλειδώσουμε νέες μονάδες.
Ο χάρτης διαθέτει fog of war και τον αποκαλύπτουμε σταδιακά με τη βοήθεια των μονάδων μας, ενώ οι πόλεις μας δίνουν τη δυνατότητα να χτίσουμε στα εξάγωνα που βρίσκονται γύρω από αυτές. Το πεδίο ελέγχου των πόλεων αρχικά είναι πολύ μικρό, αλλά επεκτείνεται όσο περνούν οι σειρές και μεγαλώνουν οι πόλεις, και κάθε πόλη μπορεί να είναι απασχολημένη με την κατασκευή ενός κτιρίου κάθε φορά.
Κατά τη δημιουργία των κτιρίων δεν πληρώνουμε -όπως συμβαίνει αρκετές φορές σε παιχνίδια του είδους- αλλά κάθε κτίσμα που διαθέτουμε καταναλώνει ή παράγει πόρους ανάλογα με το είδος του. Υπάρχουν τρία είδη πόρων: το χρήμα, το φαγητό και η μαγεία, οι οποίοι μπορούν με τη σειρά τους να χρησιμοποιηθούν για την αγορά μονάδων και αναβαθμίσεων. Η οικονομία είναι ένας σημαντικός παράγοντας στο Warlock, την ανάπτυξη της οποίας βοηθούν και τα διαθέσιμα spells. Τα πράγματα στον τομέα αυτό είναι απλά.
Σάββατο 19 Μαΐου 2012
Home »
ειδήσεις
,
παιχνίδια
,
action
,
gamesnea
,
greece
,
news
,
strategy
,
tech
» Warlock: Master of the Arcane
Warlock: Master of the Arcane
Related Posts:
Sociable Soccer: Ποδοσφαιράκι από τον δημιουργό του Sensible Soccer Ο Jon Hare, δημιουργός των θρυλικών Sensible World of Soccer και Microprose Soccer, επιστρέφει για να δώσει νέα ζωή στα arcade παιχνίδια ποδοσφαίρου. Το νέο παιχνίδι του Jon Hare και της ομάδας του, Tower Studios, είναι το … Read More
Ζήστε την αποκάλυψη με Fallout 4: Game of the Year Edition Δύο χρόνια μετά την αρχική κυκλοφορία του, το Fallout 4 επιστρέφει με νέα έκδοση. Η Bethesda ανακοίνωσε το Fallout 4: Game of the Year Edition, που περιλαμβάνει όλες τις βελτιώσεις και προσθήκες που έχουν γίνει στο παιχνίδι… Read More
Respawn: "Το Titanfall 2 μπορούσε να τα πάει καλύτερα" Πολύς λόγος γίνεται για το λανθασμένο timing της κυκλοφορίας του Titanfall 2, ανάμεσα στα Battlefield 1 και CoD: Infinite Warfare, που επηρέασε αρνητικά τις πωλήσεις του παιχνιδιού. Είναι κάτι που τονίζει ακόμα και η ίδια η… Read More
Χορταστικά gameplay πλάνα για το Middle-earth: Shadow of War Ένα νέο βίντεο είδε τα φώτα της δημοσιότητας για το επερχόμενο παιχνίδι της Monolith Productions, Middle-earth: Shadow of War. Το καινούργιο οπτικοακουστικό υλικό διάρκειας 50 λεπτών, περιλαμβάνει τουλάχιστον 30 λεπτά από φ… Read More
Xbox Live Creators: Ερασιτεχνικά παιχνίδια σε Xbox One και Windows 10 Η Microsoft ανοίγει τις πλατφόρμες της σε ακόμα περισσότερους δημιουργούς παιχνιδιών. Μιλάμε για το Xbox Live Creators Program, το οποίο είναι κάτι σαν το (αποτυχημένο) πρόγραμμα Xbox Live Indie Games που υπήρχε στο Xbox 36… Read More
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου