Τετάρτη 30 Μαΐου 2012

Total War Battles: Shogun

Όταν μια εταιρία όπως η Creative Assembly αποφασίζει να δοκιμάσει την τύχη της στον χώρο του mobile gaming, οι υπόλοιποι developers σιωπούν και περιμένουν με αγωνία να δουν το αποτέλεσμα. Διότι δεν μιλάμε για μια οποιαδήποτε εταιρία, αλλά για τη δημιουργό των θρυλικών Total War στα PC, μιας σειράς παιχνιδιών τα οποία σήκωσαν πολύ ψηλά τον πήχη στην ποιότητα των σύγχρονών strategy games. Βέβαια, το να ελπίζει κανείς πως τέτοια παιχνίδια θα μπορούσαν να κυκλοφορήσουν σε ένα iPhone -όταν ζορίζουν ακόμα και high end PC-, είναι μάλλον μια ουτοπία (για την ώρα), αλλά η Creative προσπάθησε να δώσει το αμέσως καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, ένα spin off της σειράς Shogun, το οποίο διατηρεί το συναίσθημα της σειράς, αλλά το περνά σε ένα πιο βατό επίπεδο για να είναι πλήρως προσβάσιμο από όλους τους παίκτες.
Η ιστορία του Total War Battles ξεκινά εν μέσω μιας σκοτεινής νύχτας. Οι σύμμαχοί σας, σας έχουν προδόσει, ο πατέρας σας έχει τραυματιστεί θανάσιμα και ο κλoιός γύρω σας κλείνει ασφυχτικά. Οπλισμένος, όμως, από τα τελευταία λόγια του πατέρα σας και διψασμένος να κερδίσετε πίσω την τιμή της οικογένείας σας, καταφέρνετε να κρατήσετε τη γραμμή άμυνας και να διώξετε τους εχθρούς σας. Από εκεί και πέρα ξεκινάει μία συνηθισμένη -αλλά καλογραμμένη- ιστορία εκδίκησης, αναρίχησης στην ιεραρχία της χώρας και, εν τέλει, στο κυνήγι της κατάκτησης της απόλυτης εξουσίας. Η εξέλιξη του παιχνιδιού γίνεται επάνω σε ένα στατικό χάρτη, καθώς προχωράμε από το βόρειο άκρο του Hokaido μέχρι τη νοτιότερη άκρη της Ιαπωνίας, δίνοντας συνεχείς μάχες, αλλά λαμβάνοντας και δευτερεύουσες αποστολές, οι οποίες μας εξοπλίζουν με EXP, το «νόμισμα» του παιχνιδιού, το οποίο μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε σε εκατοντάδες upgrades των δυνάμεων, της οικονομίας και των κτιρίων μας.
Η μεγάλη διαφορά του Battles από τα κλασσικά Total War έχει να κάνει με τον τομέα της μάχης. Καταρχάς, χτίζουμε μια βάση με διάφορα κτίρια σε κάθε πίστα, από την οποία αντλούμε πρώτες ύλες και παράγουμε όλα τα units που επιθυμούμε. Στη συνέχεια, η λογική του gameplay βρίσκεται κάπου ανάμεσα σε castle defense και RTS παιχνίδια. Το Battles περιορίζει τις κινήσεις μας επάνω σε ένα grid, το οποίο απαιτεί πολύ μελέτη για το πώς θα χτίσουμε τα κτίριά μας και θα αναπτύξουμε τις δυνάμεις μας. Όσον αφορά την κίνησή τους, υπάρχει ο πολύ περίεργος περιορισμός να μην μπορούμε να μετακινήσουμε τα units προς τα πίσω αλλά μόνο μπροστά (ευθεία ή διαγωνίως πάνω/ κάτω και μπροστά). Αυτό οδηγεί σε ορισμένα τραγελαφικά προβλήματα, όπως να έχουμε δύο units στο επάνω μέρος του χάρτη και να μη μπορούμε να επιτεθούμε σε έναν αντίπαλο που βρίσκεται δύο "κουτιά" πιο κάτω.

Related Posts:

  • Psychonauts 2 γιατί έχει διάρκεια Μετά από μία δεκαετία αναμονής, το Psychonauts 2 θα γίνει πραγματικότητα. Το πολυαναμενόμενο sequel του ομώνυμου 3D Platform που κυκλοφόρησε το 2005 με τότε επικεφαλής τον Tim Schafer και lead designer τον Erik Robson θα επ… Read More
  • Turok 1 και 2 remasters Η εταιρεία ανάπτυξης Night Dive Studios, η οποία ειδικεύεται στα remaster, βρίσκεται στη διαδικασία αναβίωσης των Turok: Dinosaur Hunter and Turok 2: Seeds of Evil. Τα πρώτα δύο Turok που είχαν κυκλοφορήσει το 1997 και 1999… Read More
  • Fallout 4 Review Είναι κάποια παιχνίδια που γνωρίζουμε, πριν ακόμα κυκλοφορήσουν, ότι θα μας απασχολήσουν για καιρό, θα μας ρουφήξουν σχεδόν την ψυχή απλά και μόνο με την ίδια τους την ύπαρξη. Δεν μας αφορά ακριβώς αν είναι καταπληκτικά ή,… Read More
  • Retro RPG nerdgasm! Retro RPG nerdgasm!  Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας οδήγησε στην εμφάνιση επαναστατικών προγραμμάτων σαν το GameMaker: Studio που επιτρέπουν σε δημιουργικούς ανθρώπους χωρίς τεράστιες γνώσεις προγραμματισμού να μ… Read More
  • Agent: Παιχνίδι της Rockstar που δεν έχει κυκλοφορήσει Δείτε αποκλειστικές εικόνες. Ένας 3D Artist που εργαζόταν στην Rockstar την περίοδο 2009/2010 έδωσε στη δημοσιότητα screenshots από το παιχνίδι Agent που δεν έχει κυκλοφορήσει ποτέ. Το παιχνίδι ονομάζεται Agent και οι εικόν… Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου