Παρασκευή 19 Αυγούστου 2011

Gamescom 2011: Συνέντευξη τύπου της Blizzard

Όπως ήτανε αναμενόμενο, στην φετινή Gamescom η Blizzard δεν έδωσε πολλές πληροφορίες για τους βασικούς τίτλους της. Άλλωστε, στις 21-22 Οκτωβρίου στο Anaheim πραγματοποιείται η Blizzcon, εκεί όπου ετοιμάζονται οι μεγάλες αποκαλύψεις. Αυτό που περιμένουν όλοι να ακούσουν είναι φυσικά οι ημερομηνίες κυκλοφορίας του Diablo III και των νέων expansions του Starcraft II και του World of Warcraft.
Η συνέντευξη άρχισε με ένα καλωσόρισμα από τον Kristian Veira (PR Μanager της Blizzard στη Γερμανία), ο οποίος ανέφερε ότι η παρουσίαση θα χωριστεί σε τρία κεφάλαια, που αφορούν τα τρία παραπάνω games με τη σειρά που τα αναφέραμε.
Diablo III
Στο πάνελ της συνέντευξης ανέβηκαν οι Jay Willson (Game Director) και Josh Mosqueira (Lead Designer). Η παρουσίαση ξεκίνησε με μία αναφορά στα παλιά επίπεδα δυσκολίας του Diablo II. Οι developers αναφέρανε ότι θα προστεθεί καινούργιο επίπεδο δυσκολίας με την ονομασία Inferno, το οποίο και θα είναι το δυσκολότερο από όλα. Για να το ξεκλειδώσετε θα πρέπει να βρίσκεστε στο ανώτατο level (60). Εκεί όμως τα level των mobs θα είναι 61, ενώ θα υπάρχουν συγκεκριμένα αντικείμενα που θα πέφτουνε μόνο σε αυτή τη βαθμίδα δυσκολίας.

Παράλληλα τα mobs έχουνε γίνει δυσκολότερα και πολύ πιο δυνατά με ξεχωριστές δυνάμεις το καθένα.
Gear Progression
Ανακοινώθηκε πως κάθε Class θα έχει διαφορετική κατηγορία στον εξοπλισμό που θα φοράει, ανάλογα με το επίπεδο που θα βρίσκεται ο χαρακτήρας σας (Normal, Nightmare, Hell ή Inferno). Τα αντικείμενα όμως θα γίνονται Upgrade στους Merchants. Επίσης μάθαμε ότι τα Gems θα πρέπει να συνδυάζονται μεταξύ τους για να ανεβαίνουν βαθμίδα.
Διαφορές στο τελικό gameplay
Ύστερα από την αναφορά στις πανοπλίες και τα Gems, έγινε σύγκριση του τι πρόσφερε σαν τελικό gameplay το Diablo II με το τι θα προσφέρει το Diablo III.
Στο Diablo II ήτανε γνωστή η συχνή ανακύκλωση των αντικειμένων. Έπρεπε να γυρίζετε τα ίδια και τα ίδια Dungeons και παρόλο που τα mobs ήτανε level 85, εσείς φτάνατε μέχρι το 99ο επίπεδο. Από την άλλη, το Diablo III θα προσφέρει αποκλειστικά Quest Rewards για κάθε διαφορετικό επίπεδο δυσκολίας. Το ανώτατο επίπεδο θα είναι προς το παρόν το 65 και θα μπορείτε να expπάρετε πιο εύκολα γιατί θα μειωθεί ο αριθμός διαφοράς leveling μεταξύ παικτών και mobs.

Related Posts:

  • StarCraft II: Heart of the Swarm beta Η Blizzard ετοιμάζεται να στείλει προσκλήσεις για την beta του StarCraft II: Heart of the Swarm.Αν θέλετε και εσείς μια πρόσκληση τότε συνδεθείτε στο Battle.net σιγουρευτείτε ότι έχετε επιλέξει το "Hell Yea!" στις … Read More
  • Multiplayer στο God of War Αν μέχρι πριν από ένα χρόνο ανέφερε κάποιος ότι ένα παιχνίδι God of War θα προσέφερε μιας κάποιας μορφής multiplayer mode, το λιγότερο που θα κάναμε θα ήταν να γελούσαμε χλευαστικά, αναφέροντας παράλληλα ότι “το God of War … Read More
  • Το πρώτο πακέτο χαρτών για το Halo 4 είναι εδώΤο Halo 4 έχει κυκλοφορήσει εδώ και σχεδόν δύο μήνες και η 343 Industries διέθεσε μέσω του Xbox Live ήδη τα 5 πρώτα επεισόδια για το co-op mode του τίτλου με την ονομασία Spartan Ops. Ήρθε η ώρα, λοιπόν, για το πρώτο πακέτο … Read More
  • Dead or Alive 5 τελεία και παύλα... Το Dead or Alive 5 είναι το δεύτερο παιχνίδι της σειράς μετά το Dead or Alive Dimension για 3DS, στο οποίο δεν συμμετείχε ο Tomonobu Itagaki. Ευτυχώς, αυτή η απουσία δεν είχε αρνητικό αντίκτυπο στο τελικό αποτέλεσμα. Κάθε ά… Read More
  • Silent Hill: Book of Memories Πάντως, παράπονο οι Silent Hill fans δεν μπορούμε να έχουμε. Η Konami, τελευταίως, δίνει το ένα Silent Hill μετά το άλλο (!). Μετά το καλό, αλλά προβληματικό Downpour και ύστερα από την κάκιστη HD “συλλογή” -τρόπος του λέγε… Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου