Παρασκευή 19 Αυγούστου 2011

Gamescom 2011: Συνέντευξη τύπου της Blizzard

Όπως ήτανε αναμενόμενο, στην φετινή Gamescom η Blizzard δεν έδωσε πολλές πληροφορίες για τους βασικούς τίτλους της. Άλλωστε, στις 21-22 Οκτωβρίου στο Anaheim πραγματοποιείται η Blizzcon, εκεί όπου ετοιμάζονται οι μεγάλες αποκαλύψεις. Αυτό που περιμένουν όλοι να ακούσουν είναι φυσικά οι ημερομηνίες κυκλοφορίας του Diablo III και των νέων expansions του Starcraft II και του World of Warcraft.
Η συνέντευξη άρχισε με ένα καλωσόρισμα από τον Kristian Veira (PR Μanager της Blizzard στη Γερμανία), ο οποίος ανέφερε ότι η παρουσίαση θα χωριστεί σε τρία κεφάλαια, που αφορούν τα τρία παραπάνω games με τη σειρά που τα αναφέραμε.
Diablo III
Στο πάνελ της συνέντευξης ανέβηκαν οι Jay Willson (Game Director) και Josh Mosqueira (Lead Designer). Η παρουσίαση ξεκίνησε με μία αναφορά στα παλιά επίπεδα δυσκολίας του Diablo II. Οι developers αναφέρανε ότι θα προστεθεί καινούργιο επίπεδο δυσκολίας με την ονομασία Inferno, το οποίο και θα είναι το δυσκολότερο από όλα. Για να το ξεκλειδώσετε θα πρέπει να βρίσκεστε στο ανώτατο level (60). Εκεί όμως τα level των mobs θα είναι 61, ενώ θα υπάρχουν συγκεκριμένα αντικείμενα που θα πέφτουνε μόνο σε αυτή τη βαθμίδα δυσκολίας.

Παράλληλα τα mobs έχουνε γίνει δυσκολότερα και πολύ πιο δυνατά με ξεχωριστές δυνάμεις το καθένα.
Gear Progression
Ανακοινώθηκε πως κάθε Class θα έχει διαφορετική κατηγορία στον εξοπλισμό που θα φοράει, ανάλογα με το επίπεδο που θα βρίσκεται ο χαρακτήρας σας (Normal, Nightmare, Hell ή Inferno). Τα αντικείμενα όμως θα γίνονται Upgrade στους Merchants. Επίσης μάθαμε ότι τα Gems θα πρέπει να συνδυάζονται μεταξύ τους για να ανεβαίνουν βαθμίδα.
Διαφορές στο τελικό gameplay
Ύστερα από την αναφορά στις πανοπλίες και τα Gems, έγινε σύγκριση του τι πρόσφερε σαν τελικό gameplay το Diablo II με το τι θα προσφέρει το Diablo III.
Στο Diablo II ήτανε γνωστή η συχνή ανακύκλωση των αντικειμένων. Έπρεπε να γυρίζετε τα ίδια και τα ίδια Dungeons και παρόλο που τα mobs ήτανε level 85, εσείς φτάνατε μέχρι το 99ο επίπεδο. Από την άλλη, το Diablo III θα προσφέρει αποκλειστικά Quest Rewards για κάθε διαφορετικό επίπεδο δυσκολίας. Το ανώτατο επίπεδο θα είναι προς το παρόν το 65 και θα μπορείτε να expπάρετε πιο εύκολα γιατί θα μειωθεί ο αριθμός διαφοράς leveling μεταξύ παικτών και mobs.

Related Posts:

  • Heads will Roll…με παιχνίδι έκπληξη Παραδόξως, η κατηγορία των platform παιχνιδιών έχει γίνει πάμπολλες φορές τα τελευταία χρόνια, ένα πεδίο πειραματισμού και καινοτομίας. Και λέμε παραδόξως, γιατί απο πλευράς μηχανισμών είναι τόσο παραδοσιακή στα βιντεοπαιχν… Read More
  • Μπείτε στην μάχη του Silent Hunter Online Αν έχετε όρεξη για μάχες με υποβρύχια, τσεκάρετε το Silent Hunter Online που πλέον είναι διαθέσιμο σε open beta. Στο παιχνίδι αναλαμβάνετε τον έλεγχο υποβρυχίων στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο και εκτελείτε διάφορες αποστολές σε σ… Read More
  • 900p το Ryse: Son of Rome Το Ryse: Son of Rome εξελίσσεται στο παιχνίδι των αντιθέσεων. Ενώ παικτικά δεν δείχνει να είναι κάτι το ιδιαίτερο, οπτικά αποτελεί ένα από τα πιο εντυπωσιακά next-gen παιχνίδια που έχουμε δει μέχρι τώρα. Κι αυτό χωρίς να εί… Read More
  • Ζήστε την απόλυτη περιπέτεια με Dishonored: Game of the Year Edition Αν για κάποιο λόγο εδώ και ένα χρόνο δεν έχετε τσιμπήσει το εκπληκτικό Dishonored, η Bethesda σας δίνει την ιδανική αφορμή να το κάνετε τώρα. Η νέα Game of the Year Edition του Dishonored περιλαμβάνει το παιχνίδι και όλο το… Read More
  • Happy Wars και για Silver μέλη του Xbox Live Το multiplayer actioner Happy Wars είναι η πρώτη σοβαρή free-to-play προσπάθεια της Microsoft στο Xbox 360 και έχει αποδειχθεί ιδιαίτερα δημοφιλές. Δυστυχώς, στην περίπτωση της Microsoft free-to-play στην πραγματικότητα είν… Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου