Σάββατο 6 Αυγούστου 2011

Τύφλα να ‘χουν τα στρουμφάκια

Κάποιοι τίτλοι αποτέλεσαν σταθμό στην βιομηχανία των video games καθώς με την κυκλοφορία τους άλλαξαν τελείως τα δεδομένα, προσφέροντας κάτι το πρωτοποριακό. Ένας από αυτούς τους τίτλους είναι τα (γνωστά στους παλιούς) Lemmings.Αυτά τα μικρά χαριτωμένα ανθρωπάκια, έχουν κυκλοφορήσει σε περισσότερες πλατφόρμες από οποιοδήποτε άλλο video game –με εξαίρεση ίσως το Pac-Man- κι όχι τυχαία. Είναι ο ορισμός του puzzle, καθώς μπορεί να παιχτεί από οποιονδήποτε gamer, ανεξαρτήτως με το αν ασχολείται με το συγκεκριμένο είδος ή όχι.
Πως άρχισαν όλα
Τον Αύγουστο του 1989 όταν ιδρύθηκε η DMA Design (πρώην Rockstar North), ξεκίνησε να αναπτύσσει ένα Shoot ‘Em Up με τίτλο “Walker”, το οποίο κυκλοφόρησε αργότερα (σ.σ. το 1993) χωρίς να σημειώσει μεγάλη επιτυχία. Εκείνο τον Αύγουστο λοιπόν, ο τότε 3D artist της εταιρείας Scott Johnson, ξεκίνησε να σχεδιάζει μικρά ανθρωπάκια με μπλε φουντωτά μαλλιά τα οποία υποτίθεται ότι θα πυροβολούσατε.
Τα ανθρωπάκια σχεδιάστηκαν σε ένα pixel box 16x16 κι ο έτερος προγραμματιστής Mike Dailly, επέμεινε ότι θα έπρεπε να είναι μικρότερα. Τελικά προτιμήθηκαν οι διαστάσεις 8x8. Το αποτέλεσμα ήταν η εικόνα που βλέπετε, στην οποία κάθε developer πρόσθεσε κι από ένα…εργαλείο βασανισμού! Ακολούθησαν ατέλειωτες στιγμές γέλιου, ώσπου ο Russell Kay αναφώνησε: “Αυτό μπορεί να γίνει παιχνίδι” και μάλιστα λίγες μέρες αργότερα ο ίδιος σκέφτηκε να δοθεί η ονομασία “Lemmings”! Ένα μήνα μετά , οι developers ετοιμάζουν ένα demo για PC και χτυπούν την πόρτα της Psygnosis. Η συνέχεια είναι γνωστή.
Δύο χρόνια μετά, τα Lemmings φιγουράρουν στα καταστήματα με την ακόλουθη προειδοποίηση στο box art: “Δεν είμαστε υπεύθυνοι αν χάσετε την λογική σας, τα μαλλιά σας ή τον ύπνο σας”.
Το concept
Η ιδέα του παιχνιδιού είναι πάρα πολύ απλή. Μία καταπακτή ανοίγει και τα μικρά Lemmings πέφτουν από ψηλά. Περπατούν στο έδαφος και κάνουν μία σειρά, το ένα πίσω από το άλλο. Δεν σταματούν πουθενά, απλά προχωρούν διαρκώς ευθεία. Στόχος σας είναι να τα οδηγήσετε στην έξοδο μέσα σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Για να το κάνετε αυτό όμως, θα χρειαστεί να σκάψετε τρύπες, να αποφύγετε το κενό ή να περάσετε μέσα από επικίνδυνα εμπόδια.

Related Posts:

  • Αποκάλυψη της Unreal Engine 4 εντός του 2012O αντιπρόεδρος της Epic Games, Mark Rein, αποκάλυψε στην ιστοσελίδα G4 ότι η εταιρία σκοπεύει να αποκαλύψει την Unreal Engine 4 μέσα στο χρόνο που διανύουμε. Μιλώντας στο διαδικτυακό έντυπο κατά τη διάρκεια της DICE: 2012, ο … Read More
  • Psychonauts 2 από Schafer και Persson;Πριν λίγο καιρό, ο Tim Schafer της Double Fine Productions -ο οποίος μας έχει χαρίσει τίτλους όπως τα Monkey Island, Grim Fandango, Full Throttle και τόσα ακόμη διαμάντια- έκανε δημοσίως γνωστό πως ενδιαφέρεται να αναπτύξει τ… Read More
  • Έρχονται πληροφορίες για το Mist of PandariaH Blizzard Entertainment ανακοίνωσε ότι θα διεξάγει μια συνέντευξη Τύπου στα κεντρικά γραφεία της μεταξύ 13-15 Μαρτίου. Ο λόγος αυτής της συγκέντρωσης είναι η εκτενής παρουσίαση του νέου πακέτου επέκτασης για το World of Warc… Read More
  • Top 50 καλύτερων παιχνιδιών everΣτην κορυφή των Γκίνες το Call of Duty: Black Ops. Το Guiness World Records ανακοίνωσε τα 50 καλύτερα game endings όλων των εποχών. Τα αποτελέσματα βγήκαν βάση ψηφοφορίας στην οποία πήραν μέρος πάνω από 13.000 fans των vide… Read More
  • PS Vita: 3G με VodafoneSony και Vodafone ανακοινώνουν την συνεργασία τους. H Sony Computer Entertainment Europe και η Vodafone ανακοινώνουν την αποκλειστική τους συνεργασία για σύνδεση 3G της νέας φορητής κονσόλας PlayStation Vita. Το PS Vita θυμί… Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου