
Στην ερώτηση για το πόσο ανοιχτό είναι το περιβάλλον, ο Gerard απάντησε πως αυτό εξαρτάται από την πίστα. Σε κάποιες το παιχνίδι είναι αρκετά καθοδηγούμενο, ενώ άλλες σας δίνουν την ευκαιρία να επιλέξετε τα σημεία όπου θα τοποθετηθείτε προκειμένου να εξουδετερώσετε τους εχθρούς τους. Σε αντίθεση με το πρώτο παιχνίδι, μπορείτε ακόμη να εξουδετερώσετε εχθρούς σε κοντινή μάχη (με μαχαίρι) ενώ η συνεργασία με τον παρατηρητή σας είναι υψίστης σημασίας για την πρόοδό σας στο παιχνίδι.
Αναφορικά με την δυσκολία του Ghost Warrior 2 αλλά και την εμπειρία που αυτό προσφέρει, ο John Gerard τόνισε πως οι developers μίλησαν με πραγματικούς σκοπευτές και προσπάθησαν να αποδώσουν το παιχνίδι όσο πιο ρεαλιστικά μπορούσαν. Χρειάζεται αρκετή εκμάθηση προκειμένου να πετύχετε την τέλεια βολή, ενώ στοιχεία όπως οι συμβουλές του παρατηρητή, η σωστή σας θέση, η ευθυγράμμιση της βολής, η αναπνοή και βεβαίως το σημάδι σας, αποδίδουν στα μέγιστα την εμπειρία ενός ελεύθερου σκοπευτή. Ο επικεφαλής της City Interactive αναφέρθηκε και στο multiplayer, λέγοντας πως το είδος του παιχνιδιού δημιουργεί ένα διαφορετικό είδος multiplayer περιβάλλοντος. Χωρίς να επεκταθεί, αρκέστηκε στο να αποκαλύψει πως η ομάδα δουλεύει επάνω σε αρκετά modes παιχνιδιού και αρκετούς multiplayer χάρτες.
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου