Σάββατο 18 Ιουνίου 2011

Fifa 12 Ερωτήσεις και απαντήσεις...

Το Fifa 11 ήταν πολύ καλό. Γιατί να πάρω το Fifa 12;
Γιατί το Fifa 12 έχει επαναστατικό gameplay, το Player Impact Engine, το Opposition dribbling και το Tactical Defending. Έχουμε εισάγει επίσης το Pro Player Intelligence, καλύτερη τεχνητή νοημοσύνη από την CPU και το EA Sports Football Club στο οποίο θα παίζετε online με φίλους.

Ποια είναι η μεγαλύτερη βελτίωση για φέτος;
Όσοι παίζετε καιρό θα ξεχωρίσετε το Tactical defending, εκεί όπου θα πρέπει να σκέφτεστε καλά τι θα κάνετε όταν αμύνεστε και πλησιάζετε τον αντίπαλο. Δεν θα έχουμε δηλαδή απλά μία πίεση ντουγκρού κι ότι γίνει. Το Player Impact engine επίσης δίνει ρευστότητα, ενώ η μεγαλύτερη προσθήκη είναι το EA Sports Football Club που ανακοινώσαμε στην E3. Δίνει μια διαφορετική εμπειρία. Αν έχεις σύλλογο που τον υποστηρίζεις τότε τον εισάγεις και με ότι κάνεις online συνεισφέρεις όχι μόνο στον level σου αλλά και στην ομάδα σου.

Τα γκολ από κεφαλιές θα συνεχίσουν να είναι εύκολα στο Fifa 12;
Όχι, το δουλέψαμε τόσο στους τερματοφύλακες όσο και στους αμυντικούς. Στο Tactical Defending υπάρχει καλύτερη μάχη για τις κεφαλιές, καθώς δεν αρκεί απλά να αμολύσεις έναν αμυντικό από πίσω για να πιάσει αμυντική κεφαλιά. Θα υπάρχουν δηλαδή και συγκρούσεις παικτών στον αέρα. Αλλά φυσικά πάνω απ’ όλα θα πρέπει ως συνήθως να προβλέψεις το που θα πάει η μπάλα.

Θα υπάρχουν γρήγορα πλάγια φέτος;
Ναι, σε κάποιες περιπτώσεις θα έχουμε γρήγορα πλάγια.

Είναι αλήθεια ότι φέτος θα μπορείτε να πετάξετε την μπάλα στο πλάγιο;
Αν ένας παίκτης είναι τραυματίας και πρέπει να βγει κι η μπάλα βγαίνει έξω, ο διαιτητής θα επιτρέπει να δοθεί η μπάλα στην ομάδα που έχασε την κατοχή.

Θα βελτιωθούν οι ντρίπλες;
Ναι, βασική αλλαγή φέτος είναι το precision dribbling που προσφέρει υψηλό έλεγχο της μπάλας. Όταν πλησιάζετε κοντά έναν αντίπαλο θα υπάρχουν μηχανισμοί κοντινού ελέγχου του μαρκαρίσματος. Π.χ. ο Messi θα ελέγχει την απόσταση και την γωνία του σώματος σωστά, ενώ θα βάζει και το σώμα του για να προστατέψει την μπάλα. Αντίστοιχα, με το tactical defending θα μπορείτε να τον ελέγξετε ώστε να μην εκμεταλλευτεί πλήρως τις ικανότητές του.

Θα μπορούμε να καλύψουμε την μπάλα διαφορετικά;
Ναι, θα υπάρχει precision dribbling ακόμα και στο κράτημα της μπάλας. Δεν θα κρατάτε δηλαδή απλά την μπάλα αλλά θα μπορείτε να ντριπλάρετε μαζί. Αυτό θα σας επιτρέπει να ξεφύγετε από την πίεση των αμυντικών και να περιμένετε για υποστήριξη από συμπαίκτες.

Έχουν βελτιωθεί τα σουτ;
Δεν αλλάξαμε τα σουτ, είναι ίδια με πέρυσι. Αλλά προσθέσαμε την ικανότητα για σουτ-βολέ πάνω στην κίνηση. Αν δηλαδή σας έρθει η μπάλα και υπολογίσετε σωστά την τροχιά της τότε μπορείτε να πιάσετε ένα δυνατό σουτ πάνω στην κίνηση. Θα υπάρχουν επίσης βολ-πλανέ και ψαλιδάκια.

Θα βελτιώσετε την αμυντική A.I.;
Ναι, την έχουμε βελτιώσει κυρίως με το Tactical Defending. Παλιά κάνατε μόνο Pressing και η A.I. είχε την ίδια ταχύτητα. Τώρα θα πρέπει να έχετε σωστό Positioning κι αν το timing είναι σωστό θα πρέπει να κλέψετε την μπάλα με προβολή. Αν χάσετε το timing τότε η A.I. θα σας δώσει έναν χρόνο επιστροφής τον οποίο θα μπορεί να εκμεταλλευθεί ο επιτιθέμενος. Άρα θα πρέπει να σκεφτείτε καλά τι θα κάνετε.

Τι εννοείτε όταν λέτε ότι θα έχετε πραγματικούς τραυματισμούς;
Με το Player Impact Engine αντλουμε πληροφοριες για το τι συμβαινει στο γηπεδο. Αν γινει σύγκρουση τότε ξερουμε πως εγινε σε ποιο σημειο και απο ποια κατευθυνση, αλλά και πόσο σκληρό ήταν το χτύπημα. Ετσι μπορουμε να δουμε αν ο παικτης τραυματιστηκε. Αν δουμε π.χ. οτι ο παικτης κλωτσηθηκε στον αστράγαλ , ξερουμε με ακρίβεια ποσο κακος ειναι ο τραυματισμος κι αυτό θα αντικατοπτρίζεται στο παιχνιδι, στις αντιδρασεις του παικτη και στον σχολιασμο. Αν συμβει στο Career Mode στον παικτη σας τοτε θα υπαρχει και το αναλογο αντικτυπο στην καριερα σας.

Μήπως η Player Impact Engine είναι υπερβολική;
Οταν δειξαμε την physics engine θεωρούνταν και τότε κάτι το υπερβολικό. Με το Player Impact Engine μπορουμε να ξερουμε την ακριβη θεση της συγκρουσης και να ξεχωρισουμε τις μεγαλες απο τις μικρες συγκρουσεις. Αν ενας παικτης μολις χτυπήθηκε και δεν πεσει κατω, τότε δείχνουμε το πως επανακτά τις δυνάμεις του έως ότου μπορέσει και πάλι να συνεχίσει να τρέχει. Τώρα, σε σχέση με το να πέφτεις κάτω ή να μην πέφτεις, έχουμε όλες τις ενδιάμεσες καταστάσεις.

Related Posts:

  • Special Forces: Team X από την MicroproseΟι δημιουργοί των Pirates! και Civilization επιστρέφουν με ένα νέο multiplayer Action Shooter! Ένα νέο Tactical Shooter ετοιμάζεται από την προγραμματιστική εταιρεία Zombie Studios, δημιουργό του Free-to-Play FPS Blacklight: … Read More
  • Lost Chronicles of ZerzuraΤο σενάριο περιστρέφεται γύρω από μια μυθική πόλη εν ονόματι Zerzura η οποία φημολογείται πως βρίσκεται βαθειά μέσα στην έρημο Σαχάρα, δυτικά του ποταμού Νείλου. Διάφορες μαρτυρίες από την εποχή του Μεσαίωνα –ανάμεσα τους και… Read More
  • League of Legends: Thresh Guide Η Riot αποφάσισε ότι ο πρώτος champion που θα κυκλοφορήσει για φέτος θα είναι support class. Έτσι, μας παρουσιάζει τον Thresh, έναν ranged χαρακτήρα που κάνει πολλά περισσότερα από όσα φαντάζεστε. Έχει την δυνατότητα να π… Read More
  • Tα Worms στο Facebook Ετοιμάστε τις μπαζούκες και τα πρόβατα-βόμβες! Το Worms μπορεί να μην είναι ένα από τα 10 παιχνίδια με τα οποία αναμένεται να κολλήσουν οι hardcore gamers του Facebook, αλλά σίγουρα θα χαροποιήσει πολλούς με την κυκλοφορία … Read More
  • Ni no Kuni: Wrath of the White Witch To Ni no Kuni αποτελεί μια συμπαραγωγή δύο ιαπωνικών εταιριών της Level-5 και της Studio Ghibli. H Level-5 μας έχει χαρίσει στο παρελθόν αξιόλογες δημιουργίες στον χώρο των JRPG, όπως τα Dragon Quest VIII: Journey of the Cu… Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου