Τρίτη 31 Μαΐου 2011

Fifa 12 Impact Engine

Η EA Sports ανακοίνωσε τις λεπτομέρειες για την Player Impact Engine, μια νέα μηχανή φυσικής που θα προσφέρει επαναστατικές αλλαγές στο Fifa 12. Για χάρη της, χρειάστηκαν δύο χρόνια ανάπτυξης από τους προγραμματιστές. Επί της ουσίας, υπόσχεται να προσφέρει ρεαλιστική κίνηση σε κάθε αλληλεπίδραση μέσα στο γήπεδο. Είναι μία από τις πολλές σημαντικές καινοτομίες για το Fifa 12 που έχουν εμπνευστεί από το αληθινό ποδόσφαιρο.
Η νέα πρωτοποριακή μηχανή Player Impact Engine θα ισχύσει μόνο για τις εκδόσεις του PS3 και του Xbox 360. Χάρη σε αυτή, θα βιώσετε τον τρόπο με τον οποίο οι πραγματικοί ποδοσφαιριστές παλεύουν μεταξύ τους για να κερδίσουν την κατοχή της μπάλας. Η Impact Engine παράγει συνεχώς αποφάσεις σε πραγματικό χρόνο, σε κάθε σημείο επαφής στο σώμα ενός παίκτη, ώστε να δημιουργεί μια μεγάλη ποικιλία φυσικών και ρεαλιστικών αποτελεσμάτων σε κάθε σύγκρουση. Ανάλογα με τον σωματότυπό τους, οι παίκτες θα αισθάνονται πιο ανθεκτικοί, θα απωθούν και θα σπρώχνουν κατά τη διάρκεια του αγώνα για την κατοχή της μπάλας και θα επανέρχονται από τα ελαφριά χτυπήματα με μεγαλύτερη ευκολία.
Οι επαναστατικές καινοτομίες στο gameplay, οι οποίες έχουν εμπνευστεί από τον πραγματικό κόσμο του ποδοσφαίρου, κάνουν το Fifa 12 ουσιαστικότερο και πιο ρεαλιστικό. Το ολοκαίνουργιο Precision Dribbling θα προσφέρει μεγαλύτερη πιστότητα στο χειρισμό της μπάλας για τους επιθετικούς παίκτες, ενώ το Tactical Defending κάνει την υπεράσπιση της άμυνας ακόμα πιο επιδέξια και ουσιαστική. Επίσης, οι παίκτες συμπεριφέρονται με βάση το Pro Player Intelligence, το χαρακτηριστικό της νέας γενιάς όσον αφορά την νοημοσύνη και την επίδοση του ποδοσφαιριστή, ενώ και το νέο Career Mode προσφέρει μια εμπειρία με μεγαλύτερο βάθος και ρεαλισμό.
Το νέο Precision Dribbling δημιουργεί μια μεγαλύτερη πιστότητα του ελέγχου της μπάλας για καλύτερο έλεγχο σε στενούς χώρους, περισσότερο χρόνο για τη λήψη αποφάσεων στην επίθεση, καθώς και περισσότερο έλεγχο του ρυθμού του παιχνιδιού. Οι καινοτομίες στην επίθεση εξισορροπούνται με τον εκ νέου σχεδιασμένο μηχανισμό άμυνας. Η υπεράσπιση της άμυνας είναι τώρα τόσο στρατηγική όσο και η επίθεση με το Tactical Defending, το οποίο αλλάζει ριζικά την προσέγγιση στο ζήτημα της άμυνα, αποδίδοντας την ίδια σημασία στις τοποθετήσεις των αμυντικών, τα κλεψίματα και τα τάκλιν.
Οι παίκτες στο γήπεδο δρουν με βάση το Pro Player Intelligence, μια αυτογνωσία και ικανότητα που τους επιτρέπει να λαμβάνουν αποφάσεις με βάση τις δικές τους δεξιότητες, καθώς και τα πλεονεκτήματα και τις ιδιότητες των συμπαικτών τους. Για παράδειγμα, οι παίκτες που έχουν εξαιρετική επίγνωση της φάσης (vision), θα δουν τις ευκαιρίες για κοφτές πάσες που άλλοι παίκτες δεν θα μπορούσαν. Ο Κακά της Ρεάλ Μαδρίτης για παράδειγμα θα είναι πιο πιθανό να ξεχωρίσει μια κίνηση που γίνεται μακριά, σε σχέση με έναν παίκτη με χαμηλότερη επίγνωση. Επιπλέον, οι ομάδες θα ποικίλουν στην επίθεσή τους με βάση τα δυνατά χαρακτηριστικά των παικτών τους στον αγωνιστικό χώρο, καθώς και τις αδυναμίες των αντίπαλων παικτών.

Related Posts:

  • Black Mirror 2 γιατί είναι ατέλειωτο... Είναι ευχής έργον το τόλμημα της γερμανικής εταιρείας Cranberry Studios να επανέλθει στον ατμοσφαιρικό, γοτθικό κόσμο του The Black Mirror, αγοράζοντας τα δικαιώματα του franchise από την τσέχικη Future Games και αποσπώντας… Read More
  • Beyond: Two Souls με γνωστό ηθοποιό Ανακοινώθηκε από την Sony. Η Sony America μας ενημέρωσε ότι το Beyond: Two Souls θα κυκλοφορήσει στις 8 Οκτωβρίου στις Ηνωμένες Πολιτείες, πράγμα που σημαίνει ότι η ευρωπαϊκή κυκλοφορία θα ακολουθήσει (ως συνήθως) λίγα 24ωρ… Read More
  • Deadfall Adventures χωρίς πολλά λόγια Ένα νέο First-Person Shooter με πολλούς γρίφους, ένταση και εξερεύνηση, έρχεται ως "απάντηση" στη σειρά Uncharted της εταιρίας Naughty Dog (χωρίς ωστόσο να δείχνει ότι μπορεί να το κοντράρει σε τέτοιο επίπεδο). Ο λόγος για … Read More
  • Νέα συνεργασία της EA με την Microsoft Την περασμένη εβδομάδα η Sony παρουσίασε το όραμα γύρω από τον διάδοχο του PS3 και παράλληλα αρκετοί developers αποκάλυψαν τα σχέδιά τους για τη νέα κονσόλα. Ένα από τα games που αναμένονταν να δούμε στην press conference τ… Read More
  • Φήμες για το Assassin's Creed IV Στις αρχές του μήνα ο Yves Guillmont, πρόεδρός της Ubisoft, μας είχε προϊδεάσει ότι το νέο κεφάλαιο της σειράς Assassin's Creed θα εκτυλίσσεται σε μια διαφορετική χρονική περίοδο. Παράλληλα, σύμφωνα με τον Guillmont o Conno… Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου