Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011

Hard Corps: Uprising

Η Konami αποφάσισε να επαναφέρει στο προσκήνιο τη σειρά Contra με τη βοήθεια της Arc System Works, η οποία είναι γνωστή για τις σειρές Guilty Gear και Blazblue. Το Hard Corps: Uprising αποτελεί prequel του Contra: Hard Corps, που έκανε την εμφάνιση του το 1994 στο Mega Drive. Όμως, το όνομα "Contra" δεν βρίσκεται πια στον τίτλο του παιχνιδιού καθώς η Arc System Works προχώρησε σε μία σειρά από αλλαγές, ελπίζοντας ίσως να ξεκινήσει ένα ολοκαίνουργιο franchise. Ο πυρήνας του gameplay παραμένει μεν ίδιος, αλλά υπάρχουν νέες ιδέες και ένα -από κάθε άποψη- εξαιρετικό level design, που βοηθά το παιχνίδι να ξεχωρίσει και να ανανεώσει τη σειρά. Πρέπει να ξεκαθαρίσουμε από την αρχή ότι το Hard Corps: Uprising είναι παιχνίδι μίας εποχής που τα "gameover" και οι ποινές για τις αποτυχίες των παικτών ήταν αναπόσπαστο κομμάτι της εμπειρίας και δεν αποτελούσαν στοιχεία που οι developers, οι κριτικοί και το κοινό τα αντιμετωπίζουν ως... πρόβλημα του game design, που πρέπει οπωσδήποτε να εξαλειφθεί. Το Hard Corps, παρά το γεγονός ότι εισάγει μερικά στοιχεία που θα βοηθήσουν τους παίκτες να ολοκληρώσουν το παιχνίδι, δεν είναι σε καμία περίπτωση μία απλοποιημένη, "streamlined" εμπειρία για να κερδίσει λίγες παραπάνω πωλήσεις.
Το νέο παιχνίδι της σειράς είναι περίπου όσο δύσκολο θυμούνται οι φίλοι του franchise και η διασκέδαση που προσφέρει σχετίζεται με την αύξηση των ικανοτήτων των παικτών και την ικανοποίηση που υπάρχει όταν αυτός καταφέρνει να περάσει εύκολα σημεία που του φάνηκαν παρανοϊκά δύσκολα όταν τα είδε για πρώτη φορά.
Contra με...ιαπωνική φιλοσοφία
Το art direction του νέου τίτλου έχει αλλάξει εντελώς σε σχέση με τα προηγούμενα παιχνίδια της σειράς. Το Uprising αποβάλει το σκοτεινό κλίμα των Contra και εχθροί μας δεν είναι πια οι εξωγήινοι. Υπάρχει μεγάλη ποικιλία στα μοντέλα των χαρακτήρων, εχθρικών ή μη, τα οποία διαθέτουν πολλές λεπτομέρειες. Ποικιλία υπάρχει και στα αρκετά εντυπωσιακά 3D background, τα οποία όμως σε κάποια σημεία θα μπορούσαν να έχουν περισσότερες λεπτομέρειες. Όσον αφορά στον ηχητικό τομέα, το Uprising διαθέτει κλασικά κομμάτια του Contra, τα οποία έχουν γίνει remix από τον Daisuke Ishiwatari, συνθέτης υπεύθυνος για τη μουσική -και όχι μόνο- των Guilty Gear και Blazblue. Παραφωνία -κυριολεκτικά- στον ηχητικό τομέα αποτελούν οι ομιλίες και οι κραυγές των στρατιωτών, τις οποίες όμως αν θέλουμε μπορούμε να χαμηλώσουμε ή να απενεργοποιήσουμε.

Related Posts:

  • Dead Space 3 preview γιατί αξίζει... Ετοιμαστείτε για ένα τρομαχτικό ταξίδι στον παγωμένο πλανήτη Tau Volantis. Το 2013 θα αποτελέσει μια ιδιαίτερα πλούσια χρονιά σε ότι έχει να κάνει με νέες σημαντικές κυκλοφορίες, με το Dead Space 3 να διεκδικεί επάξια μια θ… Read More
  • Fifa Manager 13 για παιχτούρες.. Το πρόβλημα δεν ήταν όμως ότι απλά η EA έμεινε πίσω, αλλά ότι το Total Club Manager ξεκίνησε με προβλήματα, τα οποία κάθε χρόνο ολοένα και διογκώνονταν. Ναι μεν ξεπεράστηκαν με το πρώτο Fifa Manager το 2005, αλλά … Read More
  • Devil Summoner: Soul Hackers To Devil Summoner: Soul Hackers κυκλοφόρησε στην Ιαπωνία στα μέσα της δεκαετίας του 90' αρχικά για το Sega Saturn και στη συνέχεια μεταφέρθηκε στο PlayStation. Στα μέσα Απριλίου στο περιοδικό Famitsu ανακοινώθηκε ότι ετοιμά… Read More
  • StarCraft 2: Warcraft: A New Dawn Μία ομάδα από modders ετοιμάζει ένα mod για το StarCraft 2, το οποίο θα κάνει...αυτό που μαρτυράει το όνομά του στον τίτλο της είδησης. Θα σας επιτρέπει να παίξετε ακριβώς όπως στο Warcraft! Το StarCraft 2: Warcraft: A New … Read More
  • Dragon's Dogma: Dark Arisen expansion Το Dragon's Dogma είναι η πρόσφατη προσπάθεια της Capcom στον χώρο των Action RPG και αποτελεί μακράν ένα από τα πιο δύσκολα video games της φετινής χρονιάς. Από τον Μάιο -όταν και κυκλοφόρησε- μέχρι και σήμερα η ιαπωνική ε… Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου