Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011

Hard Corps: Uprising

Η Konami αποφάσισε να επαναφέρει στο προσκήνιο τη σειρά Contra με τη βοήθεια της Arc System Works, η οποία είναι γνωστή για τις σειρές Guilty Gear και Blazblue. Το Hard Corps: Uprising αποτελεί prequel του Contra: Hard Corps, που έκανε την εμφάνιση του το 1994 στο Mega Drive. Όμως, το όνομα "Contra" δεν βρίσκεται πια στον τίτλο του παιχνιδιού καθώς η Arc System Works προχώρησε σε μία σειρά από αλλαγές, ελπίζοντας ίσως να ξεκινήσει ένα ολοκαίνουργιο franchise. Ο πυρήνας του gameplay παραμένει μεν ίδιος, αλλά υπάρχουν νέες ιδέες και ένα -από κάθε άποψη- εξαιρετικό level design, που βοηθά το παιχνίδι να ξεχωρίσει και να ανανεώσει τη σειρά. Πρέπει να ξεκαθαρίσουμε από την αρχή ότι το Hard Corps: Uprising είναι παιχνίδι μίας εποχής που τα "gameover" και οι ποινές για τις αποτυχίες των παικτών ήταν αναπόσπαστο κομμάτι της εμπειρίας και δεν αποτελούσαν στοιχεία που οι developers, οι κριτικοί και το κοινό τα αντιμετωπίζουν ως... πρόβλημα του game design, που πρέπει οπωσδήποτε να εξαλειφθεί. Το Hard Corps, παρά το γεγονός ότι εισάγει μερικά στοιχεία που θα βοηθήσουν τους παίκτες να ολοκληρώσουν το παιχνίδι, δεν είναι σε καμία περίπτωση μία απλοποιημένη, "streamlined" εμπειρία για να κερδίσει λίγες παραπάνω πωλήσεις.
Το νέο παιχνίδι της σειράς είναι περίπου όσο δύσκολο θυμούνται οι φίλοι του franchise και η διασκέδαση που προσφέρει σχετίζεται με την αύξηση των ικανοτήτων των παικτών και την ικανοποίηση που υπάρχει όταν αυτός καταφέρνει να περάσει εύκολα σημεία που του φάνηκαν παρανοϊκά δύσκολα όταν τα είδε για πρώτη φορά.
Contra με...ιαπωνική φιλοσοφία
Το art direction του νέου τίτλου έχει αλλάξει εντελώς σε σχέση με τα προηγούμενα παιχνίδια της σειράς. Το Uprising αποβάλει το σκοτεινό κλίμα των Contra και εχθροί μας δεν είναι πια οι εξωγήινοι. Υπάρχει μεγάλη ποικιλία στα μοντέλα των χαρακτήρων, εχθρικών ή μη, τα οποία διαθέτουν πολλές λεπτομέρειες. Ποικιλία υπάρχει και στα αρκετά εντυπωσιακά 3D background, τα οποία όμως σε κάποια σημεία θα μπορούσαν να έχουν περισσότερες λεπτομέρειες. Όσον αφορά στον ηχητικό τομέα, το Uprising διαθέτει κλασικά κομμάτια του Contra, τα οποία έχουν γίνει remix από τον Daisuke Ishiwatari, συνθέτης υπεύθυνος για τη μουσική -και όχι μόνο- των Guilty Gear και Blazblue. Παραφωνία -κυριολεκτικά- στον ηχητικό τομέα αποτελούν οι ομιλίες και οι κραυγές των στρατιωτών, τις οποίες όμως αν θέλουμε μπορούμε να χαμηλώσουμε ή να απενεργοποιήσουμε.

Related Posts:

  • Call of Duty: Modern Warfare 3Από τον Απρίλιο του 2010, όταν οι Jason West και Vince Zampella, επικεφαλείς της προγραμματιστικής εταιρείας Infinity Ward, απομακρύνθηκαν απ’ την Activision λόγω διαφωνίας που είχαν με την τελευταία, είχαμε βαρεθεί να ακούμε… Read More
  • Saints Row 4 από τώρα...Ετοιμάζεται από τώρα. Ο Danny Bilson, αντιπρόεδρος της THQ, παραδέχτηκε ότι έχει ήδη ξεκινήσει η ανάπτυξη του Saints Row 4. Κι όλα αυτά ενώ το Saints Row: The Third δεν έχει καν κυκλοφορήσει.Σύμφωνα με τις δηλώσεις του, ο Bi… Read More
  • Ratchet & Clank: All 4 OneΤι ζήλευαν οι PC gamers στο PS2; Τα JRPG και τα Ratchet and Clank (ναι, και τα Jak). Θα μπορούσαμε να γράψουμε σελίδες ολόκληρες για τα αριστουργήματα της Insomniac (και τα συγγενή αραβουργήματα της Naughty Dog, που ούτως ή ά… Read More
  • Epic Mickey (Wii) για όλους...Ορισμένοι ίσως γνωρίζετε τον αστικό μύθο που λέει ότι το σώμα του Walt Disney διατηρείται σε κατάψυξη, έτσι ώστε να τον επαναφέρουν στη ζωή όταν θα είναι τεχνολογικά εφικτό. Ένας καλός λόγος λοιπόν για να επανέλθει θα ήταν γι… Read More
  • Age of Barbarian με τόλμη...Το παρακάτω τρέιλερ που θα δείτε είναι από ένα παιχνίδι που αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στις επόμενες εβδομάδες, οπότε δεν πρόκειται για αστείο!Έχουμε ακούσει κάθε πιθανό συνδυασμό epic ονομάτων, όπως: Age of Conan, Drago… Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου