Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011

Hard Corps: Uprising

Η Konami αποφάσισε να επαναφέρει στο προσκήνιο τη σειρά Contra με τη βοήθεια της Arc System Works, η οποία είναι γνωστή για τις σειρές Guilty Gear και Blazblue. Το Hard Corps: Uprising αποτελεί prequel του Contra: Hard Corps, που έκανε την εμφάνιση του το 1994 στο Mega Drive. Όμως, το όνομα "Contra" δεν βρίσκεται πια στον τίτλο του παιχνιδιού καθώς η Arc System Works προχώρησε σε μία σειρά από αλλαγές, ελπίζοντας ίσως να ξεκινήσει ένα ολοκαίνουργιο franchise. Ο πυρήνας του gameplay παραμένει μεν ίδιος, αλλά υπάρχουν νέες ιδέες και ένα -από κάθε άποψη- εξαιρετικό level design, που βοηθά το παιχνίδι να ξεχωρίσει και να ανανεώσει τη σειρά. Πρέπει να ξεκαθαρίσουμε από την αρχή ότι το Hard Corps: Uprising είναι παιχνίδι μίας εποχής που τα "gameover" και οι ποινές για τις αποτυχίες των παικτών ήταν αναπόσπαστο κομμάτι της εμπειρίας και δεν αποτελούσαν στοιχεία που οι developers, οι κριτικοί και το κοινό τα αντιμετωπίζουν ως... πρόβλημα του game design, που πρέπει οπωσδήποτε να εξαλειφθεί. Το Hard Corps, παρά το γεγονός ότι εισάγει μερικά στοιχεία που θα βοηθήσουν τους παίκτες να ολοκληρώσουν το παιχνίδι, δεν είναι σε καμία περίπτωση μία απλοποιημένη, "streamlined" εμπειρία για να κερδίσει λίγες παραπάνω πωλήσεις.
Το νέο παιχνίδι της σειράς είναι περίπου όσο δύσκολο θυμούνται οι φίλοι του franchise και η διασκέδαση που προσφέρει σχετίζεται με την αύξηση των ικανοτήτων των παικτών και την ικανοποίηση που υπάρχει όταν αυτός καταφέρνει να περάσει εύκολα σημεία που του φάνηκαν παρανοϊκά δύσκολα όταν τα είδε για πρώτη φορά.
Contra με...ιαπωνική φιλοσοφία
Το art direction του νέου τίτλου έχει αλλάξει εντελώς σε σχέση με τα προηγούμενα παιχνίδια της σειράς. Το Uprising αποβάλει το σκοτεινό κλίμα των Contra και εχθροί μας δεν είναι πια οι εξωγήινοι. Υπάρχει μεγάλη ποικιλία στα μοντέλα των χαρακτήρων, εχθρικών ή μη, τα οποία διαθέτουν πολλές λεπτομέρειες. Ποικιλία υπάρχει και στα αρκετά εντυπωσιακά 3D background, τα οποία όμως σε κάποια σημεία θα μπορούσαν να έχουν περισσότερες λεπτομέρειες. Όσον αφορά στον ηχητικό τομέα, το Uprising διαθέτει κλασικά κομμάτια του Contra, τα οποία έχουν γίνει remix από τον Daisuke Ishiwatari, συνθέτης υπεύθυνος για τη μουσική -και όχι μόνο- των Guilty Gear και Blazblue. Παραφωνία -κυριολεκτικά- στον ηχητικό τομέα αποτελούν οι ομιλίες και οι κραυγές των στρατιωτών, τις οποίες όμως αν θέλουμε μπορούμε να χαμηλώσουμε ή να απενεργοποιήσουμε.

Related Posts:

  • Free-to-Play το Killer Instinct Σύμφωνα με άρθρο του Destructoid, κατά τη διάρκεια παρουσίασης τίτλων του Xbox One στην Ε3, γνωστοποιήθηκε ότι η αναβίωση του Killer Instinct θα αποτελεί τίτλο στην κυκλοφορία του μηχανήματος και θα διατίθεται ψηφιακά και δ… Read More
  • Metal Gear Rising: Revengeance στα PC Ο Hideo Kojima ανακοίνωσε στο blog του ότι το Metal Gear Rising: Revengeance θα κυκλοφορήσει και για PC. Το παιχνίδι έχει κυκλοφορήσει ήδη για PS3 και Xbox 360, ενώ στα PC δεν έχει ανακοινωθεί ακομη η ακριβής ημερομηνία του… Read More
  • The Night of the Rabbit σαν παραμυθάκι... Μετά από τα Deponia και Dark Eye, το να έρχεται κανείς ξαφνικά αντιμέτωπος με ένα "χλιαρό" παιχνίδι όπως το The Night of the Rabbit, δείχνει πως ακόμα και μια εταιρία με τόσο μεράκι και ταλέντο όπως η Daedelic, είναι δυνατό… Read More
  • Wolfenstein: The New Order από την Bethesda Η Bethesda έχει βαλθεί να μας τρελάνει τελευταία με τις ανακοινώσεις της, καθώς από εκεί που πιστεύαμε ότι ασχολείται κυρίως με τα Action RPG, τώρα αρχίζει να καταπιάνεται με νέα είδη παιχνιδιών! Ύστερα από το MMORPG The El… Read More
  • E3 2013 και όλες οι συνετνεύξεις Η φετινή έκθεση E3 έχει ιδιαίτερη ιστορική σημασία καθώς για πρώτη φορά η Microsoft και η Sony θα μας δείξουν ταυτόχρονα όσα θα πρέπει να γνωρίζουμε για τις δύο νέες κονσόλες όγδοης γενιάς που ετοιμάζουν. Από τη μία έ… Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου