Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

Two Worlds II Γίνε ο σωτήρας των Orcs

Στην εποχή μας τα Single-Player RPG που πραγματικά αξίζουν, μετριούνται κάθε χρόνο στα δάχτυλα του ενός χεριού. Ειδικά όταν κάποιος έχει παίξει Oblivion ή Dragon Age, δύσκολα καταδέχεται να συμβιβαστεί με κάτι κάτω του μετρίου. Πριν από τρία περίπου χρόνια, αρκετοί από εσάς θα θυμάστε το Two Words, ένα RPG που διαδόθηκε αρκετά ως όνομα, πέρασε όμως απαρατήρητο, κυρίως λόγω των τεχνικών προδιαγραφών του και των bugs που είχε στο gameplay. Τώρα, η προγραμματιστική εταιρεία Reality Pump επανέρχεται, «το παλεύει» και παρουσιάζει τουλάχιστον κάτι πιο αξιοπρεπές.
Ο λύκος σώζει απ’ το…στόμα του λύκου
Έχουμε συνηθίσει στα περισσότερα RPG τα κλασικά τυποποιημένα story. Ότι δηλαδή το χωριό σας αφανίζεται ή ότι το βασίλειό σας είναι σε κίνδυνο κι εσείς αρπάζετε ένα σπαθί, xpάρετε με σκελετούς και ζόμπι και λίγες ώρες μετά γίνεστε «τούμπανο» σε skills και gear και φτάνετε να σκοτώνετε δράκους. Εδώ στο Two Worlds II τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά.
Καταρχήν βρισκόμαστε για άλλη μια φορά στο Antaloor, πέντε χρόνια μετά τα γεγονότα του πρώτου μέρους. Η μάχη των Humans εναντίον των Orcs έφερε στους πρώτους ένα νικηφόρο αποτέλεσμα, αλλά εσείς, παρότι υπήρξατε πιστός πολεμιστής, πέσατε θύμα του διεφθαρμένου αυτοκράτορά σας, Gandohar. Όντας φυλακισμένοι στο κάστρο του, μαζί με την αδερφή σας (Kyra) κι ενώ καθημερινά η ψυχή σας απορροφάται, μια μέρα έρχονται και σας σώζουν…οι Orcs! Η τουλάχιστον μία πολύ μικρή ομάδα των όσων απέμειναν από αυτούς. Είναι αυτό που λέμε «Αν ο εχθρός μου είναι εχθρός σου, τότε είμαι φίλος σου».
Μην έχοντας χρόνο και μη ρισκάροντας να πάρετε την αδερφή σας μαζί, αποδράτε γρήγορα από το κάστρο μαζί με τους σωτήρες σας και οδηγείστε στο νησί όπου έχουν προσωρινά στρατοπεδεύσει. Εκεί, εκπαιδεύεστε, αρχίζετε να σκοτώνετε τα πρώτα mobs του νησιού και κάποια στιγμή λαμβάνετε μηνύματα από την αδερφή σας και καταλαβαίνετε ότι έρχεται η ώρα να την σώσετε.
Η περιπέτεια αρχίζει
Το αρχικό μενού σας βάζει να δημιουργήσετε τον χαρακτήρα σας, μέσα από μία περιορισμένη γκάμα επιλογών. Για την ακρίβεια, ακόμα κι αν αφήσετε τον ήρωά σας στην default του εμφάνιση, δηλαδή ξανθό με μαλλί μέχρι τον ώμο, θα εξακολουθεί να είναι αρκετά epic και μέσα στο κλίμα του παιχνιδιού. Μετά απ’ την επεξεργασία των χαρακτηριστικών σας, θα δείτε το σενάριο να ξετυλίγεται μπροστά σας μέσω των cutscenes, τα οποία είναι πλέον πολύ περισσότερα από την πρώτη έκδοση. Ανάμεσα σε αυτά παρεμβάλλεται η κυρίως δράση, αλλά και οι διάλογοί σας με τους άλλους πρωταγωνιστές. Εδώ θα δείτε ότι η οθόνη διαλόγων έχει επίσης υποστεί αλλαγές, καθότι χρησιμοποιεί την ίδια μηχανή γραφικών του παιχνιδιού, δίνοντάς σας την δυνατότητα να περπατήσετε λίγα τετραγωνικά μέτρα στο χώρο, καθώς συνομιλείτε.

Related Posts:

  • Next-gen Hitman από την IO Interactive Το Hitman για τις κονσόλες νέας γενιάς βρισκόταν υπό ανάπτυξη απ' το 2012, όταν η Square Enix Montreal απασχολούσε πλάνω από 150 developers υπό την επίβλεψη του Lee Singleton, πρώην γενικού διευθυντή της Square Enix London … Read More
  • Bladestorm: Nightmare Η Tecmo Koei ανακοίνωσε την κυκλοφορία του Bladestorm: Nightmare για PS4, PS3 και Xbox One. To Bladestorm: Nightmare αποτελεί το τελευταίο project της Omega Force και το sequel του Bladestorm: The Hundred Years War που κυκ… Read More
  • Heroes of the Storm closed beta Στα πλαίσια της BlizzCon η Blizzard ανακοίνωσε την ημερομηνία έναρξης της closed beta του Heroes of the Storm. H τελευταία θα ξεκινήσει στις 14 Ιανουαρίου 2015. Πέρα από την ανακοίνωση κυκλοφορίας της beta η αμερικανική ετα… Read More
  • Η κορύφωση των Tactical RPG! Δεν μπορεί κανείς παρά να αναγνωρίσει τα τεράστια βήματα που έχει κάνει η νεοσύστατη εταιρεία ανάπτυξης Harebrained Schemes (ιδρύθηκε το 2011) στην βιομηχανία των video games. Προσωπικά την έμαθα όταν ανέλαβα το review του… Read More
  • To τοτέμ των Platform. Το Kalimba είναι το νέο project της Press Play μιας δανέζικης εταιρείας, η οποία μας παρουσίασε πέρυσι το Max: The Curse of Brotherhood. To τελευταίο ανήκει στην συλλογή εκατομμυρίων κατόχων του Xbox One, καθώς διατέθηκε δ… Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου