Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2022

Παγκόσμια ημέρα κατά του Καρκίνου του Πνεύμονα

 


Η ΕΟΠΕ ενημερώνει για την πρόληψη κατά του καρκίνου με μια καμπάνια που κινητοποιεί…

Καρκίνος.

Μια λέξη που δεν περνάει απαρατήρητη. Που θες δε θες, θα σου προκαλέσει μια άμεση, σχεδόν αυθόρμητη αντίδραση. Θα χτυπήσεις ξύλο, θα κουνηθείς από τη θέση σου, θα πεις κούφια η ώρα που το ακούει. Θα κάνεις με λίγα λόγια ό,τι μπορείς για να μη συμβεί σε εσένα. Ό,τι μπορείς;

Κι όμως η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν εξίσου απλά αλλά πολύ πιο ουσιαστικά πράγματα που μπορείς να κάνεις για να “ξορκίσεις” τον καρκίνο. Και σε αυτά ακριβώς τα πράγματα σου κατευθύνει την προσοχή η νέα καμπάνια της Εταιρίας Ογκολόγων Παθολόγων Ελλάδος, επισημαίνοντάς μας πως με πολύ μικρές αλλαγές στην καθημερινότητά μας, μειώνουμε σημαντικά τις πιθανότητες να παρουσιάσουμε κάποιου είδους καρκίνου. Οι αλλαγές έχουν να κάνουν με τη διατροφή, τη διακοπή του καπνίσματος και τη μείωση του αλκοόλ, την άσκηση και την προστασία από τον ήλιο. Η ΕΟΠΕ μάς θυμίζει πως αυτά τα μικρά βήματα που μπορεί ο καθένας να κάνει όσο εύκολα θα μπορούσε να χτυπήσει ξύλο, δεν αποτελούν μια ασαφή οδηγία για καλύτερη ζωή, αλλά έχουν ουσιαστικό αντίκρυσμα, δεδομένου ότι, όπως μαθαίνουμε μέσω της καμπάνιας, 50% των πιο συχνών καρκίνων μπορεί να προληφθεί. Ένα μήνυμα έρχεται για να ολοκληρώσει την επικοινωνία, συνοψίζοντας: Μην εύχεσαι να μη σου τύχει. Φρόντισε να μη σου συμβεί.

Με την ευκαιρία της Παγκόσμιας Ημέρας κατά του Καρκίνου την 4η Φεβρουαρίου, η Αθήνα αλλά και άλλες πόλεις της περιφέρειας γέμισαν με αφίσες στις στάσεις λεωφορείων με την υποστήριξη του Politis Group. Η καμπάνια αποτελείται από πέντε θέματα, ένα γενικό και τέσσερα θέματα αφιερωμένα στους τέσσερις πυλώνες της πρόληψης: διατροφή, αλκοόλ και τσιγάρο, σωματική άσκηση, προστασία από τον ήλιο.

Τα τέσσερα θέματα παίρνουν αφορμή από τέσσερις συνηθισμένες αντιδράσεις στο άκουσμα της λέξης καρκίνος και ανατρέπουν το νόημα για να δώσουν ουσιαστικές συμβουλές, αλλαγές που μπορούν να έχουν στ’ αλήθεια αποτέλεσμα στην πρόληψη κατά του καρκίνου.

Η καμπάνια θα τρέξει για τις επόμενες εβδομάδες στο κέντρο της Αθήνας και την ευρύτερη Αττική, στη Θεσσαλονίκη, την Πάτρα και το Ηράκλειο με την υποστήριξη της Περιφέρειας Κρήτης, ενώ έχει παρουσία και στο διαδίκτυο και τα social media με posts και σειρά σύντομων βίντεο. Το concept και το σχεδιασμό της καμπάνιας υπογράφει το νέο agency στον χώρο της επικοινωνίας Sunny Side Up (www.sunnysideup.fyi).

Related Posts:

  • Bacon Man: An Adventure preview Όλοι μας, με εξαίρεση μία πολύ μικρή μερίδα ανθρώπων, αγαπάμε το bacon. Είναι αυτή η λιχουδιά, η οποία θα μπορούσε να μετατρέψει ένα οποιοδήποτε μέτριο φαγητό, σε αριστούργημα. Όταν μάλιστα το bacon, γίνεται και ήρωας ενός … Read More
  • The Bait Το πρώτο game από πρώην developers της Aventurine. Στα τελευταία Game Jam είχαμε γνωρίσει τους Pixellators, μια ομάδα ανάπτυξης από πρώην στελέχη της Aventurine, που μέσα σε 48 ώρες δημιούργησαν αξιόλογα games και κέρδισαν … Read More
  • Η μάχη για το Λονδίνο αρχίζει στο Assassin’s Creed Syndicate Το πολυαναμενόμενο Assassin’s Creed Syndicate είναι εδώ. Το παιχνίδι είναι μία single-player εμπειρία που διαδραματίζεται στο Λονδίνο στο απόγειο της βιομηχανικής επανάστασης, με τις κοινωνικές ανισότητες πιο έντονες από πο… Read More
  • The Solus Project H Grip Games ανακοίνωσε σήμερα ότι το επερχόμενο The Solus Project θα παρουσιαστεί σε playable μορφή στην προσεχή Gamescom. Πρόκειται για ένα First-person Survival game στα πρότυπα του The Long Dark, το οποίο λαμβάνει χώρα … Read More
  • Ashes of the Singularity Real-Time Strategy με υποστήριξη DirectX 12. Το Ashes of the Singularity είναι το πρώτο video game που υποστηρίζει DirectX 12. Πρόκειται για ένα sci-fi Real-Time Strategy με developer την Stardock, το οποίο θα διαθέτει 10.0… Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου