Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2015

StarCraft II: Legacy of the Void

Αυτόν τον Νοέμβριο η Blizzard κλήθηκε να ρίξει τους τίτλους τέλους στο StarCraft II και κατά συνέπεια σε όλο το σχετικό storyline που ξεκίνησε με την έλευση του StarCraft το 1998. Φυσικά, είναι ανθρωπίνως αδύνατο να δώσεις ένα απλό, συνηθισμένο τέλος σε κάτι που υπάρχει, ζει και αναπνέει εδώ και 17 ολόκληρα χρόνια. Πως γίνεται να ολοκληρώσεις μια ιστορία, μια σειρά, ένα παιχνίδι προσδίδοντάς του την ποιότητα, την αξιοπρέπεια και τον σεβασμό που του αξίζει, ενώ παράλληλα κρατώντας όλους τους fans ευχαριστημένους;

Όπως καταλαβαίνετε το συγκεκριμένο project της Blizzard Entertainment όχι μόνο κρίνεται ιδιαίτερα δύσκολο, αλλά έρχεται και σε μία χρονική περίοδο που η αμερικάνικη εταιρεία –μετά από διάφορες αστοχίες στις οποίες έχει υποπέσει όπως για παράδειγμα με το Diablo 3, το χλιαρό σενάριο του Heart of the Swarm και το Warlords of Draenor- έχει χάσει ένα κομμάτι της εμπιστοσύνης του κοινού της. Πλέον καλείται να “κάνει τα μαγικά της” και να δώσει στο διαστημικό έπος το τέλος που του αρμόζει.
Βέβαια για να μην είμαστε άδικοι, οι fans της σειράς φάνηκαν ανεπηρέαστοι και έτοιμοι να στηρίξουν το franchise, καθώς το StarCraft II: Legacy of the Void κατάφερε να πουλήσει ένα εκατομμύριο αντίτυπα μέσα σε 24 ώρες, πράγμα εκπληκτικό αν αναλογιστούμε πως κυκλοφόρησε την ίδια ημέρα με το πολυαναμενόμενο Fallout 4. Τώρα το αν η Blizzard κατάφερε να μείνει αντάξια των προσδοκιών και να παραδώσει έναν τίτλο αντάξιο του κύρους του StarCraft θα το μάθουμε παρακάτω.

United we Stand
To Legacy of the Void συνεχίζει την παράδοση της σειράς StarCraft που θέλει το campaignτου κάθε τίτλου να επικεντρώνεται σε διαφορετική φυλή. Μετά το Wings of Liberty με πρωταγωνιστές τον Jim Raynor και τους Terrans, το Heart of the Swarm με την Kerrigan και τα Zergs ήρθε η ώρα του Artanis και των Protoss να πάρουν τα ηνία και να επιχειρήσουν να φέρουν ενότητα και ειρήνη σε ένα γαλαξία που μαστίζεται από πολέμους. 
 Το σενάριο του παιχνιδιού λαμβάνει χώρα λίγο μετά τα γεγονότα του Heart of the Swarm. Mάλιστα το campaign χωρίζεται σε τρία διαφορετικά μέρη, το Prologue, το Main Story και το Epilogue, με το Main Story να έχει 19 αποστολές και το Prologue και το Epilogue από τρεις. Ο πρόλογος ή αλλιώς Whispers of Oblivion κυκλοφορεί δωρεάν σαν trial, μπορείτε δε να το δοκιμάσετε χωρίς να χρειάζεται να έχετε στην κατοχή σας κάποιο από τα προηγούμενα StarCraft II και λειτουργεί ουσιαστικά σαν συνδετικός κρίκος ανάμεσα στα γεγονότα του Heart of the Swarm και του Legacy of the Void. Η βασική ιστορία του Legacy of the Void όπως ήδη γνωρίζετε επικεντρώνεται γύρω από την αναπτυγμένη και βαθιά θρησκευόμενη φυλή των Protoss. O Αrtanis γνωστός από το StarCraft του 1998 όντας πια Hierarch και ηγέτης της φυλής συγκεντρώνει όλες τις διαθέσιμες στρατιές του και προσπαθεί να ανακαταλάβει την Aiur από τα Zergs. Αυτά είναι γνωστά και από το επίσημο τρέιλερ του παιχνιδιού. Αυτό που ίσως να μην γνωρίζετε –αλλά είναι σχετικά εύκολο να το υποθέσετε- είναι ότι η εισβολή αποτυγχάνει παταγωδώς καθώς ο Amon χρησιμοποιώντας τις δυνάμεις του, παγιδεύει τα Protoss και εκμηδενίζει τις στρατιές του Artanis.

Related Posts:

  • Σημάδι ύπαρξης Half-Life 3; Μετά από σχεδόν μία δεκαετία σιωπής της Valve, το θέμα Half-Life 3 έχει κουράσει, παρά τα διάφορα σημάδια πιθανής ύπαρξης του παιχνιδιού που εμφανίζονται κατά καιρούς. Ένα ακόμα τέτοιο σημάδι είναι η πρόσφατη καταχώρηση του… Read More
  • Γιατί το Resident Evil έκανε στροφή στη δράση Ένα από τα πιο πολυσυζητημένα θέματα στο gaming τα τελευταία χρόνια είναι η στροφή της σειράς Resident Evil στη δράση. Μια στροφή που ξεκίνησε με το Resident Evil 4 και εντάθηκε με τα παιχνίδια που ακολούθησαν σε αυτή την γ… Read More
  • Απογοητευτική καθυστέρηση Donkey Kong Country: Tropical Freeze Σε μια περίοδο που το Wii U φαίνεται να ξεπερνάει επιτέλους τα κακώς κείμενα αυτού του απογοητευτικού πρώτου χρόνου του στην αγορά, έρχεται η Nintendo να μας προσγειώσει απότομα. Όπως ανακοίνωσε η Nintendo, το πολυαναμενόμε… Read More
  • Killzone: Mercenary Preview “R.I.P., Danner”. Αυτό ακούτε μόλις ρίχνεστε στο πεδίο της μάχης του Killzone: Mercenary, και θα σας φανεί παράξενο. Στα προηγούμενα παιχνίδια Killzone παίζατε ως ο ήρωας, ο στρατιώτης αυτός της ISA που προσπαθούσε να κατα… Read More
  • Γιατί δεν θα υπάρξει ταινία Grand Theft Auto Η τεράστια επιτυχία του GTA 5 αποδεικνύει ότι το Grand Theft Auto είναι το μεγαλύτερο όνομα στο gaming αυτή τη στιγμή. Σε μια εποχή όπου όλο και περισσότερα παιχνίδια γίνονται ταινίες, τα σίγουρα λεφτά μιας ταινίας Grand Th… Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου