Εντάξει, ομολογώ ότι ως concept, το Ηatred μου κίνησε ενδιαφέρον. Όχι γιατί βρίσκω την ιδέα ενός ψυχάκια με αντικοινωνική διαταραχή προσωπικότητας που σκοτώνει όποιον βρει μπροστά του γοητευτική, αλλά επειδή μιλάμε για ένα game στα πλαίσια του οποίου κάτι τέτοιο ακούγεται αρκετά διασκεδαστικό. Από το Postal και το Carmageddon μέχρι το Manhunt και το GTA, το να σκοτώνεις αθώους περαστικούς προκαλώντας τρόμο και πανικό είναι μια δραστηριότητα που όπως και να το κάνουμε, στην τελική έχει πλάκα. Και προφανώς δεν πιστεύω ότι οποιοσδήποτε φυσιολογικός άνθρωπος μπορεί να επηρεαστεί από τέτοιου είδους γραφική βία, ή να σοκαριστεί εν έτει 2015 από ένα παιχνίδι.
Το να συμβαίνει το ανάποδο ωστόσο μπορεί και να είναι πρόβλημα. Τι εννοώ; Όταν ένα παιχνίδι βασίζει όλη του τη φιλοσοφία στο να «σοκάρει» και να «προκαλέσει», χωρίς να προσπαθεί για όλα τα υπόλοιπα, τότε περισσότερο καταλήγει να είναι σαν ένας σκύλος που γαβγίζει, αλλά δεν δαγκώνει για κανένα λόγο. Δυστυχώς παίζοντας για αρκετές ώρες το Hatred κατάλαβα ότι αντί να νιώθω τον χαβαλέ της καφρίλας, ήμουνα παγιδευμένος σε ένα επιεικώς μέτριο παιχνίδι, με δεκάδες σπαστικά προβλήματα που το μόνο… μίσος που μου δημιούργησε ήταν για τους μηχανισμούς του.
Πριν περάσουμε σε περισσότερες λεπτομέρειες, αξίζει να πούμε δύο-τρεις εισαγωγικές πληροφορίες.
Το Hatred αποτελεί δημιουργία της Destructive Creations και οι ίδιοι οι developers έχουν δηλώσει πως ήθελαν να φτιάξουν έναν τίτλο που θα ερχόταν ως αντίδραση στο «τρυφερό», «artsy» και πολιτικώς ορθό trend των video games. Απ’ ότι καταλαβαίνω μιλούσαν προφανώς για τον χώρο των indie, καθώς δεν νομίζω πως έχουμε έλλειμμα σε βία και καφρίλα γενικότερα.
Όπως και να’ χει το παιχνίδι κατάφερε να προκαλέσει ντόρο όταν το τρέιλερ του χαρακτηρίσθηκε προκλητικό και ακόμα περισσότερο όταν αφαιρέθηκε από το Steam λόγω βίαιου περιεχομένου. Ωστόσο, αφού δημιουργήθηκε και ένα μικρό θέμα ελευθερίας έκφρασης, λογοκρισίας κλπ., επανήλθε στην ψηφιακή πλατφόρμα της Valve με προσωπική απολογία του ίδιου του Gabe Newell, περνώντας μάλιστα με επιτυχία το στάδιο Steam Greenlight στις 29 Δεκεμβρίου του 2014. «Any publicity is good publicity» λένε στο χωριό μου, και το Hatred είχε κάνει ένα μεγάλο βήμα καταφέρνοντας να τραβήξει τα (όποια) βλέμματα πάνω του, ωστόσο παίζοντάς το εν τέλει, το πρώτο πράγμα που θα σας έρθει στο μυαλό είναι: «μα καλά, τόση φασαρία για αυτό;»
Δευτέρα 13 Ιουλίου 2015
Μίσος για όλη την ανθρωπότητα…
Related Posts:
Watch Dogs 2 Review Το καλοκαίρι του 2012 μείναμε όλοι άφωνοι με την παρουσίαση του Watch Dogs στην Ε3. Τα γραφικά και το gameplay έδειχναν εκπληκτικά, ενώ βιώναμε για πρώτη φορά την ενσωμάτωση stealth και hacking σε τίτλο τύπου GTA. Όταν όμω… Read More
Dead Rising 4 Review Το έχουν όλοι αντιληφθεί, οι gamers αγαπούν τα ζόμπι. Και, γενικά, οι άνθρωποι αγαπούν την περίοδο των Χριστουγέννων. O υποθετικός συνδυασμός ζόμπι και χριστουγεννιάτικης ατμόσφαιρας λοιπόν φαντάζει υπέροχος. Ένα τέτοιο πα… Read More
Batman: The Telltale Series Review Φέτος μάλλον είναι η χρονιά της νυχτερίδας στο κινέζικο ωροσκόπιο, επειδή όλα τα είδη ψυχαγωγίας ασχολούνται με τον Batman με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο. Και κάπως έτσι, η Telltale μας παρουσιάζει την δική της επεισοδική … Read More
Προχωράει η ανάπτυξη του God of War PS4 To υπεραναμενόμενο God of War PS4 σιγά σιγά παίρνει "σάρκα και οστά". Σύμφωνα με τον game director του παιχνιδιού Cory Barlog, το God of War PS4 πλέον είναι playable από την αρχή ως το τέλος, ενώ το motion capture έχει σχεδ… Read More
Final Fantasy 14 Stormblood: Η περιπέτεια ξεκινάει τον Ιούνιο Το δεύτερο expansion του Final Fantasy 14 πλέον έχει ημερομηνία κυκλοφορίας. O λόγος για το Stormblood, το οποίο φέρνει νέα jobs, αυξημένο ανώτατο level (από 60 σε 70), νέες περιοχές, βελτιωμένο σύστημα μάχης, καθώς και νέα… Read More
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου