Κυριακή 25 Μαΐου 2014

Bound by Flame Review

Μετά το περσινό προβληματικό Mars: War Logs, η Spiders Games ξαναχτυπά με το Bound by Flame. Το παιχνίδι, αν και έχει κάποιες θετικές στιγμές, δυστυχώς χωλαίνει σε καίρια σημεία όσον αφορά το είδος των action RPG που πρεσβεύει και προστίθεται και αυτό στο τσουβάλι των αποτυχημένων πρότζεκτ του στούντιο.
Στο Bound by Flame αναλαμβάνετε το ρόλο ενός μισθοφόρου ονόματι Vulcan και μαζί με την ομάδα σας προσπαθείτε να αποκρούσετε τις επιθέσεις των Dead Walkers για λογαριασμό των Red Scribes για τους οποίους δουλεύετε. Μία αποτυχημένη τελετή των Red Scribes όμως ξυπνάει έναν πανίσχυρο δαίμονα ο οποίος κάνει κατάληψη στο σώμα του ήρωα, δίνοντάς του όμως έξτρα δυνάμεις για την αντιμετώπιση των Dead Walkers, με αντίτιμο να χάνει σταδιακά την ανθρωπιά του. Η ιστορία και ακόμα περισσότερο η εξέλιξή της είναι πραγματικά όσο κλισέ φαίνεται και δεν κεντρίζει το ενδιαφέρον σε καμία περίπτωση. Σε αυτό συμβάλλου” οι άσχημα σκηνοθετημένες cutscenes και οι πιο κακογραμμένοι διάλογοι που έχετε συναντήσει σε παιχνίδι του είδους. Οι διάλογοι δίνουν την εντύπωση ότι έχουν γραφτεί από μικρό παιδί, ενώ η παράξενη αίσθηση του χιούμορ και η λέξη “fuck” που αναφέρεται δεκάδες φορές σε διαφορετικές εκδοχές δεν έχουν καμία θέση σε τίτλο fantasy.
Περνώντας στο gameplay του Bound by Flame, τα πράγματα ελαφρώς βελτιώνονται. Ο τίτλος αν και δεν είναι open-world, ξεφεύγει από τον αυστηρά γραμμικό χαρακτήρα, αφού μπορείτε να αναλάβετε υποαποστολές που μπορείτε να ολοκληρώσετε οποιαδήποτε στιγμή θέλετε παίρνοντας πόντους εμπειρίας. Yπάρχουν επίσης δύο-τρία συγκεκριμένα σημεία στο παιχνίδι όπου η απόφαση που παίρνετε σας οδηγεί σε διαφορετικά μονοπάτια από αυτά που θα ακολουθούσατε αν πέρνατε μία διαφορετική απόφαση, κάτι που θυμίζει αμυδρά μηχανισμούς Witcher. Στον αντίποδα, πέρα από αυτά τα περιορισμένα σημεία, πολλές φορές καλείστε να πάρετε απόφαση για κάποια δευτερεύοντα γεγονότα, τα οποία όμως πραγματικά δεν παίζουν κανένα ρόλο και σύντομα κουράζουν.
Το σύστημα μάχης έχει κάποιες καλές στιγμές.
Το σύστημα μάχης έχει κάποιες καλές στιγμές.
H ανάπτυξη του χαρακτήρα πραγματοποιείται ανεβαίνοντας σταδιακά levels και κάνοντας σωστή διαχείριση των skill points που κερδίζετε κάθε φορά. Ο μηχανισμός των skill points θυμίζει έντονα τον αντίστοιχο μηχανισμό του Kingdom of Amalur. Υπάρχουν τρία διαφορετικά skill trees, ανάλογα με τον τρόπο με τον οποιο αντιμετωπίζετε τις μάχες στο παιχνίδι. Έτσι, ξεκλειδώνετε σταδιακά skills που ταιριάζουν είτε σε έναν warrior, όπως για παράδειγμα μεγαλύτερη ζημιά με βαριά όπλα, είτε σε έναν ranger όπως είναι μεγάλη ζημιά σε καταστάσεις stealth. Tέλος μπορείτε να επενδύσετε σε skills κατάλληλα για χρήση φωτιάς ως pyromancer, εκμεταλλευόμενος τις δυνάμεις του δαίμονα που φωλιάζει στο σώμα του ήρωα. Πέρα από την ανάπτυξη των τριών διαφορετικών skill trees, μπορείτε να αναπτύξετε και παθητικά skills, τα οποία όμως απαιτούν να έχετε ολοκληρώσει συγκεριμένες πράξεις για να τα ξεκλειδώσετε. Για παράδειγμα για να αυξήσετε την μπάρα υγείας πρέπει να έχετε καταναλώσει συγκεκριμένο αριθμό από φίλτρα υγείας, για να αυξήσετε τη ζημιά που κάνετε στη μάχη πρέπει να έχετε σκοτώσει συγκεκριμένο αριθμό εχθρών κλπ. Σε γενικές γραμμές το σύστημα εξέλιξης χαρακτήρα, αν και “κλεμμένο”, λειτουργεί σωστά.

Πέρα από την ανάπτυξη του χαρακτήρα, σημαντικό ρόλο στο παιχνίδι παίζουν και οι σωστές αποφάσεις που αφορούν το crafting, δηλαδή των τρόπο με τον οποίο εκμεταλλεύεστε υλικά που μαζεύετε από τα κουφάρια των εχθρών ή από σεντούκια και φτιάχνετε φίλτρα υγείας, τόξα, παγίδες ή ακόμη και εξαρτήματα που αφομιώνετε στα όπλα σας. Μάλιστα μπορείτε να ανακυκλώνετε τα όπλα σας ώστε να μαζεύετε έξτρα υλικά ή ακόμη και να συνθέτετε πιο σπάνια υλικά που χρησιμεύουν για τα όπλα ενώνοντας άλλα μικρότερης σημασίας υλικά. Ο μηχανισμός του crafting επίσης λειτουργεί σωστά και δίνει ποικιλία στον τρόπο με τον οποίο εξοπλίζετε τον χαρακτήρα σας.

Related Posts:

  • Shadow of the Beast Review Το Shadow of the Beast πρωτοβγήκε στην Amiga και έχει διανθίσει την παιδική ηλικία πολλών gamers. Πολλά χρόνια μετά, το παιχνίδι επιστρέφει, αυτή τη φορά στο PS4. Πάντα αισθάνομαι άβολα όταν πρέπει να μιλήσω για ένα παιχνί… Read More
  • Οι παιδικοί εφιάλτες ζωντανεύουν στο Little Nightmares Κάποια παιχνίδια ξεχωρίζουν από την πρώτη στιγμή που παρουσιάζονται και το Little Nightmares της Tarsier Studios είναι ένα τέτοιο παιχνίδι. Πρόκειται για μια σκοτεινή και ευφάνταστη περιπέτεια στην οποία αναλαμβάνετε το ρόλ… Read More
  • Battlefield 1: Περισσότερος Ά Παγκόσμιος με DLC Όπως κάθε παιχνίδι Battlefield, έτσι και το Battlefield 1 θα έχει πολύ DLC. Όπως ανακοίνωσε η EA, το DLC του Battlefield 1 απαρτίζεται από τέσσερα expansions, τα οποία περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων τον γαλλικό και τον ρωσικό σ… Read More
  • Nier Automata: Δυστοπική περιπέτεια από την Platinum H Square Enix και η Platinum ενώνουν τις δυνάμεις τους για ένα παιχνίδι που πολλοί ζητούσαν εδώ και χρόνια. Ο λόγος για το action RPG Nier Automata, συνέχεια του πολυαγαπημένου Nier που βγήκε το 2010. Το Nier Automata διαδρ… Read More
  • Battlefield 4: Πιο άμεσος πόλεμος με νέο interface Η τελευταία σημαντική προσθήκη στην ιστορία του Battlefield 4 είναι γεγονός. Όπως αναμενόταν, το Battlefield 4 σε PS4 και Xbox One πλέον έχει νέο, βελτιωμένο user interface, με διάφορες αλλαγές όπως πιο άμεσο spawning σε φί… Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου