Ως γνωστόν, η Microsoft πλασάρει το cloud ως ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα του Xbox One. Θεωρητικά, οι developers μπορούν να αναθέτουν στους χιλιάδες διαθέσιμους servers του Xbox Live διάφορα τεχνικά θέματα των παιχνιδιών, παρακάμπτοντας τους όποιους περιορισμούς του hardware της κονσόλας. Σύμφωνα με την Microsoft, η υπολογιστική δύναμη του Xbox One είναι 10πλάσια του Xbox 360, ενώ με το cloud γίνεται... "άπειρη". Για να επιδείξει τη δύναμη του cloud, στην Ε3 η εταιρεία παρουσίασε κεκλεισμένων των θυρών ένα demo που δημιούργησε σε συνεργασία με τη NASA, για την παρακολούθηση της τροχιακής ταχύτητας χιλιάδων αστεροϊδών. Μόνο του το Xbox One μπορεί να παρακολουθεί 40.000 αστεροειδείς, ενώ με τη βοήθεια των servers η κονσόλα μπορεί να παρακολουθεί 330.000 αστεροειδείς.
Η Microsoft ισχυρίζεται ότι το cloud επιτρέπει στους developers να δημιουργήσουν μεγαλύτερους και πιο ζωντανούς κόσμους από ποτέ, οι οποίοι συνεχίζουν να εξελίσσονται ακόμα και όταν δεν παίζετε. Αν και αυτό είναι θεωρία προς το παρόν, στην E3 είδαμε παιχνίδια που πράγματι εκμεταλλεύονται το cloud, πχ για ΑΙ και dedicated servers, όπως το TitanFall και το Forza Motorsport 5. Εσείς τί γνώμη έχετε για το cloud; Θα προσφέρει χειροπιαστά οφέλη ή είναι περισσότερο μαρκετινίστικο κόλπο;
Σάββατο 22 Ιουνίου 2013
Home »
παιχνίδια
,
action
,
gamesnea
,
greece
,
news
,
platformers
,
tech
» "Άπειρη" η επιπλέον υπολογιστική δύναμη του Xbox One με το cloud
"Άπειρη" η επιπλέον υπολογιστική δύναμη του Xbox One με το cloud
Related Posts:
Το launch trailer του Earthfall έφτασε Μετά από ένα χρόνο στο Steam Early Access το Earthfall, το sci-fi shooter της Holospark κυκλοφόρησε και βρίσκεται διαθέσιμο στα PlayStation 4, Xbox One και PC. Η ομάδα ανάπτυξης του παιχνιδιού για να γιορτάσει την κυκλοφορί… Read More
GTFO: Μια ματιά σε έναν εφιαλτικό εχθρό Το GTFO φαίνεται όλο και πιο... τρομακτικό κάθε φορά που το βλέπουμε. Ως γνωστόν, το GTFO είναι co-op horror FPS από developers του Payday. Στο παιχνίδι, μαζί με άλλους τρεις παίκτες βρίσκεστε σε ένα τεράστιο υπόγειο συγκρό… Read More
City of Brass: Πιο πλούσια περιπέτεια με νέους χαρακτήρες Φρέσκο περιεχόμενο για το City of Brass. Όπως ανακοίνωσε η δημιουργός Uppercut Games, το City of Brass αποκτά τρεις νέους χαρακτήρες-classes -Traveler, Soldier, Brigand- με τον καθένα να έχει το δικό του ξεχωριστό backstory… Read More
Dark Souls: Remastered Review Πάντα πίστευτα πως το Dark Souls είναι από τα “παρεξηγημένα” παιχνίδια. Μην μπερδευτείτε, δεν εννοώ πως δεν είναι κορυφαίο όπως προστάζει η φήμη του, αλλά πως θεωρείται κορυφαίο για λάθος λόγους. Όχι η δυσκολία του, ούτε ο… Read More
Call of Cthulhu: Η παράνοια αρχίζει Οκτώβριο [UPDATE] Φαίνεται πως το πολυαναμενόμενο Call of Cthulhu έχει ημερομηνία κυκλοφορίας. Όπως αναγράφεται στο Steam, το Call of Cthulhu βγαίνει 30 Οκτωβρίου. Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει επίσημη ανακοίνωση από τη Focus, αλλά λογικά … Read More
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου