Ως γνωστόν, η Microsoft πλασάρει το cloud ως ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα του Xbox One. Θεωρητικά, οι developers μπορούν να αναθέτουν στους χιλιάδες διαθέσιμους servers του Xbox Live διάφορα τεχνικά θέματα των παιχνιδιών, παρακάμπτοντας τους όποιους περιορισμούς του hardware της κονσόλας. Σύμφωνα με την Microsoft, η υπολογιστική δύναμη του Xbox One είναι 10πλάσια του Xbox 360, ενώ με το cloud γίνεται... "άπειρη". Για να επιδείξει τη δύναμη του cloud, στην Ε3 η εταιρεία παρουσίασε κεκλεισμένων των θυρών ένα demo που δημιούργησε σε συνεργασία με τη NASA, για την παρακολούθηση της τροχιακής ταχύτητας χιλιάδων αστεροϊδών. Μόνο του το Xbox One μπορεί να παρακολουθεί 40.000 αστεροειδείς, ενώ με τη βοήθεια των servers η κονσόλα μπορεί να παρακολουθεί 330.000 αστεροειδείς.
Η Microsoft ισχυρίζεται ότι το cloud επιτρέπει στους developers να δημιουργήσουν μεγαλύτερους και πιο ζωντανούς κόσμους από ποτέ, οι οποίοι συνεχίζουν να εξελίσσονται ακόμα και όταν δεν παίζετε. Αν και αυτό είναι θεωρία προς το παρόν, στην E3 είδαμε παιχνίδια που πράγματι εκμεταλλεύονται το cloud, πχ για ΑΙ και dedicated servers, όπως το TitanFall και το Forza Motorsport 5. Εσείς τί γνώμη έχετε για το cloud; Θα προσφέρει χειροπιαστά οφέλη ή είναι περισσότερο μαρκετινίστικο κόλπο;
Σάββατο 22 Ιουνίου 2013
Home »
παιχνίδια
,
action
,
gamesnea
,
greece
,
news
,
platformers
,
tech
» "Άπειρη" η επιπλέον υπολογιστική δύναμη του Xbox One με το cloud
"Άπειρη" η επιπλέον υπολογιστική δύναμη του Xbox One με το cloud
Related Posts:
Mass Effect 3: Extended CutΔωρεάν DLC με επιπλέον περιεχόμενο στο φινάλε. Η Electronic Arts ανακοίνωσε το Mass Effect 3: Extended Cut, ένα δωρεάν DLC το οποίο θα προσθέσει έξτρα περιεχόμενο στο φινάλε του Mass Effect 3. Προφανώς η BioWare άκουσε τους f… Read More
Epic Fail Games: Volume 3DLC, Online Passes, ανύπαρκτα σενάρια, μέτρια φινάλε. Αν όλα αυτά σας κούρασαν στον κυκεώνα των νέων κυκλοφοριών, ήρθε η στιγμή να πάρετε στα χέρια σας παιχνίδια που πραγματικά σέβονται τον κόπο και τον ιδρώτα του τίμιου game… Read More
Angry Bird Space:To "φαινόμενο" μάλλον θα συνεχιστείΤα τελευταία χρόνια έχουμε δει μια τεράστια αύξηση στον αριθμό των smartphones και γενικά των φορητών συσκευών που κάνουν χρήση οθόνης αφής και έχουν τη δυνατότητα να "τρέξουν" παιχνίδια εφάμιλλα των κλασσικών παιχνιδομηχανών… Read More
Kinect: Στάση σώματος και τόνος φωνήςΗ Microsoft έχει στα πλάνα του Kinect την αναγνώριση της στάσης σώματος και του τόνου της φωνής. Ο Kudo Tsunoda, επικεφαλής του τμήματος Kinect στη Microsoft, μίλησε στο MCV αποκαλύπτοντας τα μελλοντικά πλάνα της εταιρείας όσ… Read More
Yesterday χωρίς πλοκή και σενάριο...Απογοήτευση. Αυτό είναι το συναίσθημα που αναμένεται να κατακλύσει τον παίκτη που θα ασχοληθεί με το Yesterday. Ένα demo που άφηνε υπόνοιες για ένα υπέροχο παιχνίδι, μια στροφή της Pendulo Studios σε dark humor, μια ιστορία μ… Read More
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου