Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2011

Starhawk

Πολλοί από μας που μεγάλωσαν με τα videogames σαν χόμπι και που τώρα φλερτάρουν με τα “-άντα”, όπως ο γράφων και εχμ, ορισμένα άλλα μέλη της παρέας του GameOver, που δεν θα κατονομαστούν εδώ, έτρεφαν αναμφίβολα (ο γράφων τουλάχιστον, σίγουρα) εκτίμηση στα περίφημα καρτούν του πρωινού του Σαββάτου – αμερικανικές σειρές όπως το θρυλικό M.A.S.K. και το μεταγενέστερο Bravestar, τα anime Saber Rider και Voltron, το αμερικανικό anime mash-up Robotech: περιπέτειες που είχαν κοινό τους χαρακτηριστικό, οχήματα που μεταμορφώνονταν, περιπέτειες επιστημονικής φαντασίας και αναμετρήσεις ανάμεσα στο καλό και στο κακό, συνήθως με φόντο το διάστημα.
Το Starhawk δείχνει ένα game που έχει δεχθεί επιρροές από όλη αυτή την 80’s-early 90’s ποπ κουλτούρα. Ο διάδοχος του Warhawk, της sleeper επιτυχίας του PS3, δεν μοιράζεται τον ίδιο developer με τον προκάτοχό του (χρέη ανάπτυξης τελεί τώρα η Lightbox Interactive), αλλά μοιράζεται μαζί του το concept των περίφημων μαχητικών Hawks και τις multiplayer μάχες (και το γεγονός ότι υπάρχουν και για τα δύο, παλιότερα παιχνίδια με το ίδιο όνομα!). Όπως μας λέει ο Dylan Jobe, πρόεδρος της Lightbox, στην παρουσίαση του Starhawk στην Gamescom, το νέο παιχνίδι τοποθετείται σε ένα σκηνικό “διαστημικού western”. “Το νέο σύνορο είναι το διάστημα και, όπως στην Άγρια Δύση είχαμε τον πυρετό του χρυσού, εδώ έχουμε τον πυρετό του Rift,” μας λέει.

Το Rift είναι ένα στοιχείο που έχει ανακαλυφθεί στις συνοριακές αποικίες, το οποίο αποτελεί πολύτιμη πηγή ενέργειας. Ταυτόχρονα, όμως, όπως μετά λύπης τους ανακαλύπτουν όσοι το εξορύσσουν, μεταλλάσσει όσους παραμείνουν σε επαφή μαζί του για μεγάλο χρονικό διάστημα. Πολλοί από τους μεταλλωρύχους, ή Rifters, έχουν μετατραπεί σε Outcasts: φρικτά, παραμορφωμένα πλάσματα, τα οποία λατρεύουν το Rift σαν θεότητα, ενώ είναι πιστοί στον Brutal Outlaw, ένα πλάσμα το οποίο φαίνεται να τους οδηγεί.
Ο πρωταγωνιστής, Emmet Graves, έχει προσωπικό ενδιαφέρον για την κόντρα μεταξύ των Rifters και των Outcasts, μια και αφενός ο ίδιος έχει επηρεαστεί από το Rift, αλλά μόνο μερικώς, έτσι ώστε να ξεχωρίζει από μια λάμψη στα μάτια του και κάποιες ιδιόμορφες δυνάμεις που του δίνει αυτό, αφετέρου γιατί ο Brutal Outlaw ήταν κάποτε ο αδερφός του. “Στη βάση του παιχνιδιού μας, λοιπόν, υπάρχει μια ιδιαίτερα παραδοσιακή σύγκρουση, αδερφός εναντίον αδερφού – η αρχαιότερη κόντρα στον κόσμο,” λέει ο Jobe. Ο Graves αφήνει πίσω του την καριέρα του Rifter και γίνεται μισθοφόρος, ενώ η ιδιόμορφη κατάστασή του τον κάνει απόβλητο και για τις δύο πλευρές της διαμάχης.

Related Posts:

  • I Am Alive: Η κυκλοφορίαΗ Ubisoft ανακοίνωσε ότι το Action-Adventure I Am Alive θα κυκλοφορήσει πρώτα στο Xbox Live στις 7 Μαρτίου. Το κόστος του θα είναι 1.200 Microsoft Points. Η ημερομηνία κυκλοφορίας του για το PlayStation Network δεν έχει ακόμη… Read More
  • Νέα οχήματα για το Forza 4Δέκα ολοκαίνουργια αυτοκίνητα θα μπορούν να προμηθευτούν από την Τετάρτη 25/1 οι φίλοι του Forza Motorsport 4, με την Turn10 να συνεχίζει ακάθεκτη τις προσθήκες στην πρόσφατη δημιουργία της. Πιο συγκεκριμένα, το κοινό -καταβά… Read More
  • The Last Story:Νέες πληροφορίεςΑποκαλύφθηκε η limited ευρωπαϊκή έκδοση. Το The Last Story είναι ένα Action Role-Playing game από την Mistwalker και την AQ Interactive για το Nintendo Wii. Ιδρυτής της Μistwalker είναι ο περιβόητος Hironobu Sakaguchi δημιου… Read More
  • Φήμη: Υπερσύγχρονη GPU στο "Xbox 720"Σύμφωνα με την ιστοσελίδα τεχνολογίας SemiAccurate, επικαλούμενη πηγές μέσα από την Microsoft, η παραγωγή των developers kits του φημολογούμενο Xbox 720 έχει ήδη αρχίσει, τα οποία πρόκειται να βρίσκονται στα χέρια των στούντι… Read More
  • Quadratum Mortis προς το τέλος...Παιχνίδι δράσης για το PlayStation Move από Τούρκους developers! Μέχρι σήμερα καμία ελληνική προγραμματιστική εταιρεία δεν έχει δημιουργήσει κάποιο video game για κονσόλα, κάτι που στη γειτονική Τουρκία θα γίνει για πρώτη φορ… Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου