Pages - Menu

Σάββατο 30 Απριλίου 2011

Τα Downloads της εβδομάδας

Η πιο «φτωχή» εβδομάδα ever!
Το προσωρινό κλείσιμο του PSN λόγω επίθεσης από hackers είχε σαν φυσικό επακόλουθο την απουσία νέων trials και demos για το PS3. Απ’ την άλλη, στο Xbox Live είδαμε τρία νέα Arcade games (Nin2-Jump, Outland και Trouble Witches Neo) τα οποία μπορείτε να κατεβάσετε και να δοκιμάσετε μέσω Marketplace. Επίσης, εκτός από τα συνηθισμένα DLC για Rock Band 3 και Yoostar 2, εμφανίστηκαν DLC για τα Dragon Age 2, Marvel vs. Capcom 3, WWE All Stars και Shift 2: Unleashed.
PC Demos
X Motor Racing v1.29 Demo
PC patches
Crysis 2 v1.4 Patch
Men of War: Assault Squad v1.85.3 Patch
Xbox Live Arcade Demos
- NIN2-JUMP
- Outland
- TROUBLE WITCHES NEO!
Xbox 360 DLC
- Dr Kawashima's Body and Brain Exercises - Higher Learning II
- Dragon Age - Rogue, Warrion & Mage Item Packs
- Kinect Sports - Calorie Challenge Pack
- MARVEL VS. CAPCOM 3 - Shadow Battle 04
- Rock Band 3 - 6 νέα κομμάτια
- Shift 2 Unleashed - Legends Car Pack
- WWE All Stars - Honky Tonk Man & American Dream Pack
- Yoostar 2 - 13 νέα Packs
Wii Virtual Console
- The Ignition Factor

DSiWare
- Ice Hockey Slovakia 2011
- Successfully Learning English: Year 3
- Zoonies - Escape from Makatu

Παρασκευή 29 Απριλίου 2011

Mortal Kombat έτσι απλά...

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το Mortal Kombat αποτελεί ένα από τα πιο δημοφιλή ονόματα στον κόσμο των βιντεοπαιχνιδιών και σίγουρα όχι μόνο όσον αφορά στο είδος των fighting τίτλων. Με την πρώτη του εμφάνιση να εντοπίζεται στις αρχές της δεκαετίας του '90, το πασίγνωστο franchise των Ed Boon και John Tobias κατάφερε να προκαλέσει αίσθηση χάρη στις υπερβολικές δόσεις βίας και του σκοτεινού κόσμου που απεικόνιζε γεμάτου με εντυπωσιακούς χαρακτήρες. Όπως είναι γνωστό βέβαια, η πορεία του Mortal Kombat δεν ήταν η καλύτερη δυνατή, καθώς, μετά το εκπληκτικό Ultimate Mortal Kombat 3 η παρθενική είσοδος της σειράς στις τρεις διαστάσεις απογοήτευσε.

Τα επόμενα κεφάλαια βέβαια κινήθηκαν σε σαφώς καλύτερα επίπεδα, αλλά ήταν γεγονός ότι η σειρά είχε χάσει αρκετά από τη ιδιαίτερη μαγεία που είχε στην εποχή των δεκαέξι bits. Φτάνοντας τελικά στο MK Vs. DC, έπειτα από το “ανακυκλωμένο” Armageddon, η κατάσταση επιδεινώθηκε σημαντικά καθώς μπορεί να αποτελούσε μία αρκετά καλή παραγωγή, εντούτοις, το ύφος του ήταν τόσο αλλαγμένο και με σημαντικές παραχωρήσεις που πλέον μόνο ως spin-off μπορούσαμε να το δούμε.

Παρά τις αμφιβολίες μας για το επερχόμενο ένατο κεφάλαιο της σειράς, δεν χρειάστηκε παρά ένα trailer το καλοκαίρι του περασμένου έτους για να μας δημιουργήσει και πάλι την ελπίδα ότι το Mortal Kombat θα επανέλθει στις παλιές του δόξες. Όπως φαίνεται, η νεοσύστατη NetheRealm Studios (με τον Ed Boon φυσικά στην κεφαλή της) και η αποκλειστική υποστήριξη της Warner Bros. Interactive Entertainment (έπειτα από την πτώχευση της Midway), ήταν τα συστατικά που χρειαζόταν το franchise προκειμένου να μπορέσει να επιστρέψει με επιτυχία στις ρίζες του. Χωρίς να έχει την ανάγκη κάποιου υποτίτλου, το περιεκτικά ονομασμένο ως "Mortal Kombat" πατάει γερά και με πλήρη αυτοπεποίθηση στα στοιχεία που μας έκαναν να αγαπήσουμε τη σειρά στις χρυσές δισδιάστατες εποχές.

Ναι, γίνεται να υπάρξει σωστό story mode σε fighting τίτλο

Μπορεί το Story Mode να το είχαμε δει και στο MK Vs. DC, ωστόσο, η βελτίωση που δέχθηκε στο Mortal Kombat είναι τεράστια, δείχνοντας εμφανώς πως δόθηκε μεγάλη βαρύτητα στη σωστή απόδοση της ιστορίας. Η εισαγωγή του τίτλου μας μεταφέρει ουσιαστικά λίγο μετά το τέλος του εισαγωγικού βίντεο του Armageddon.

Παρακολουθώντας το μακελειό που έχει δημιουργηθεί μεταξύ των υπερασπιστών της Γης και των επικείμενων κατακτητών της Outworld, παρακολουθούμε τον Raiden να βρίσκεται λίγες αναπνοές πριν την εξόντωσή του από τον Shao Kahn, κάτι που θα σημάνει και την αρχή της καταστροφής της Γης. Ως ύστατη λύση για την αποτροπή αυτής της τετελεσμένης κατάστασης, ο Raiden στέλνει ένα μήνυμα στον παρελθόντα εαυτό του. Από εκεί και έπειτα το σενάριο θα μας μεταφέρει στα γεγονότα των τριών πρώτων Mortal Kombat, όπου ο θεός του κεραυνού θα βλέπει συνεχώς οράματα από μελλοντικές καταστάσεις, τις οποίες θα προσπαθεί να αποτρέψει προκειμένου να αλλάξει το τραγικό φινάλε του Armageddon.

Για πρώτη φορά στην ιστορία της σειράς θα παρακολουθήσουμε μία συγκροτημένη ιστορία και όχι απλά αποκομμένα κείμενα, συνοδευόμενα από στατικές εικόνες στον τερματισμό κάθε χαρακτήρα. Τουλάχιστον όσον αφορά τον γραφόντα, η μυθολογία των Mortal Kombat παρουσιάζει ενδιαφέρον, κυρίως για το background των χαρακτήρων και, επιτέλους, έχουμε την ευκαιρία να δούμε ένα μεγάλο κομμάτι της με σωστά δομημένη παρουσίαση και συγκεκριμένη εξέλιξη χωρίς “what if…” σενάρια (τουλάχιστον στο συγκεκριμένο mode).

Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

Origin EON17-S: σχεδιασμένο για gamers

Όποιος ονειρεύεται το τέλειο notebook για να παίζει τα παιχνίδια του ενώ είναι καθ’ οδόν έχει κάθε λόγο να καλοβλέπει το Origin EON17-S. Πρόκειται για ένα ...τεράστιο φορητό υπολογιστή με οθόνη 17,3 ιντσών ανάλυσης 1.920x1.080pixels, ιδανική για gamers.
Η "παιχνιδομηχανή" της Origin υποστηρίζεται από την πανίσχυρη NVIDIA GeForce GTX 485M με 2GB μνήμη. Κατά τα άλλα το σύστημα είναι εξοπλισμένο με 32GB μνήμη RAM και ένα «ολόφρεσκο» επεξεργαστή της Intel - Sandy Bridge i5 ή i7.Και αν όλα τα παραπάνω δεν σας αρκούν τότε λάβετε υπόψη ότι μπορείτε να υπερχρονίσετε το σύστημα έως τα 4,5GHz.Η τιμή του ξεκινά από τα 1.760 δολάρια ενώ θα είναι διαθέσιμο στην αγορά από τα μέσα Μαΐου του 2011.

Τετάρτη 27 Απριλίου 2011

Μία εβδομάδα χωρίς Playstation Network

Άγνωστο το πότε θα λυθεί το πρόβλημα. [UPDATE] Η Sony ανακοίνωσε ότι κινδυνεύουν ακόμα και τα δεδομένα πιστωτικών καρτών.
Με είδηση που αναρτήθηκε στο επίσημο Αμερικανικό Playstation Blog, ο Patrick Seybold, εμπορικός διευθυντής της Sony America, ανακοίνωσε ότι δεν γνωρίζει ακόμη το χρονοδιάγραμμα του πότε θα έχει επιλυθεί το πρόβλημα με το Playstation Network. Επεσήμανε ωστόσο ότι η Sony δουλεύει εντατικά για την επίλυσή του και ότι θα ενημερωθούμε ξανά για μελλοντικές αλλαγές μόλις αυτές υπάρξουν. Η ίδια δήλωση μεταφέρθηκε και στο Ευρωπαϊκό Playstation Blog.
Κλοπή δεδομένων
Σε αυτή την ανακοίνωση η Sony παραδέχτηκε πως αυτοί που έκαναν την επίθεση πήραν στην κατοχή τους στοιχεία χρηστών όπως: Ονοματεπώνυμα, διευθύνσεις, PSN logins και passwords, e-mails και γενικά όλα τα δεδομένα που συμπληρώνετε κατά την εγγραφή σας στο Playstation Network. Μάλιστα, οι υπεύθυνοι της Sony καλούν όσους από εσάς έχετε δηλώσει την πιστωτική σας κάρτα να βρίσκεστε σε επιφυλακή για τυχόν χρεώσεις (!) καθώς οι hackers πήραν στην κατοχή τους πληροφορίες όπως αριθμούς πιστωτικών καρτών αλλά και ημερομηνίες λήξης. Η ανακοίνωση αναφέρει ωστόσο πως το security code των καρτών σας είναι ασφαλές.
Ο μέχρι τώρα απολογισμός
Η πτώση του Playstation Network ξεκίνησε από το βράδυ της περασμένης Τετάρτης, προς ξημερώματα Πέμπτης. Μέσα στο Σαββατοκύριακο, η Sony παραδέχτηκε ότι το πρόβλημα του δικτύου της οφείλεται σε "εξωτερική εισβολή" ενώ παράλληλα δουλεύει ώστε να χτίσει περαιτέρω την μελλοντική προστασία του. Η ομάδα των hackers Anonymous που φέρεται να κρύβεται πίσω απ' την παραβίαση του συστήματος, δήλωσε δημοσίως ότι δεν είναι υπαίτια για την όλη κατάσταση.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι όποιος hacker κι αν κρύβεται πίσω από αυτή την ιστορία, δυστυχώς για τους κατόχους PS3 έχει κάνει σοβαρή ζημιά. Κι όλα αυτά ενώ η beta του Infamous 2 ήταν σε εξέλιξη, κάτι που θα αναγκάσει την Sucker Bunch να ανακοινώσει νέες ημερομηνίες λήξης, αφού πρώτα επανορθωθούν οι όποιες βλάβες.
Και η ψηφιακή μάχη για την Sony συνεχίζεται...

Τρίτη 26 Απριλίου 2011

Conduit 2 με πολύ δράση...

Αν, για κάποιο λόγο, καλούμασταν να χαρακτηρίσουμε τη σημερινή εποχή στην αγορά των βιντεοπαιχνιδιών, με τις τάσεις και τα δημιουργικά trends της, θα τη χαρακτηρίζαμε, χωρίς δεύτερη σκέψη, ως την εποχή των FPSs. Από το φαινόμενο Call of Duty, στα σενάριο-κεντρικά Half Life 2 και Bioshock, μέχρι τα τεχνολογικά θαύματα των Crysis και Far Cry, τα FPS φαίνεται να καθόρισαν, τόσο εμπορικά όσο και δημιουργικά, τη βιομηχανία τα τελευταία χρόνια, όσο κανένα άλλο είδος. Κάπως έτσι, η φετινή χρονιά φαντάζει ως μια λογική συνέχεια των προηγουμένων, με τα δεκάδες νέα παιχνίδια του είδους είτε να αναμένονται, είτε να έχουν ήδη κάνει δυναμικά την εμφάνισή τους.
Ανάμεσα τους και το The Conduit 2 για το Wii, ο διάδοχος του φιλόδοξου αλλά μέτριου The Conduit της High Voltage, που αποσκοπεί στην κάλυψη του μεγάλου κενού που λέγεται “Hardcore FPS” σε μια κονσόλα που εκ πρώτης όψεως έμοιαζε ονειρική για το είδος. Οι υποσχέσεις για τεχνολογικά επιτεύγματα στο αδύναμο κουτί της Nintendo συνοδεύουν και αυτόν τον τίτλο –όπως και τον πρόγονό του-, μένει όμως να τα δούμε στην πράξη και πάνω απ’ όλα, στην υπηρεσία ενός γοητευτικού σχεδιασμού. Διότι, όπως αναφέραμε, στον κόσμο των FPS ο ανταγωνισμός είναι σκληρότερος από ποτέ και αν θέλεις να επιβιώσεις πρέπει να είσαι έτοιμος να τα βάλεις με τα μεγαθήρια της βιομηχανίας.

Look at me, I am a Smartass!
Σεναριακά, το The Conduit 2 συνεχίζει την ιστορία του πρώτου παιχνιδιού και την προσπάθεια του πρωταγωνιστή Michael Ford, μαζί με τον Prometheus που βρίσκεται εντός της κυκλικής συσκευής ASE, να σταματήσει τον Adams και να σώσει φυσικά τον κόσμο. Πέρα από το αδιάφορο σενάριο και την ανεκδιήγητη πλοκή, που το μοναδικό πλεονέκτημα που διαθέτουν είναι ότι περνάνε απαρατήρητα, το ίδιο δυστυχώς δεν μπορεί να λεχθεί για τον πρωταγωνιστή.

Η προσπάθεια της High Voltage να δημιουργήσει έναν cool χαρακτήρα με σατιρικό ύφος –θέλουμε να πιστεύουμε πως το υπέρ-αμερικάνικο ονοματεπώνυμο του εκεί παραπέμπει- προς τους macho χαρακτήρες που κατακλύζουν το είδος, καταλήγει τελικά στον αντίποδα, με εκνευριστικές εξυπνακίστικες ατάκες και αυτό-αναφορές στο μέσο, φθηνό χιούμορ και μια προσποιητή “άνεση” στη φωνή που τσιτώνει τα νεύρα μας από το πρώτο τριαντάλεπτο.

Το αποτέλεσμα τον μετατρέπει σε έναν αντιπαθητικό πρωταγωνιστή που, εκτός των άλλων, πολλές φορές φαίνεται να βρίσκεται και εκτός του κλίματος που προσπαθεί να μεταδώσει το παιχνίδι σε κάποιες θεωρητικά πιο “φορτισμένες” σκηνές. Για να είμαστε πιο δίκαιοι βέβαια, όσο κακό κάνει ο χαρακτήρας σε αυτές τις σκηνές, άλλο τόσο κάνουν αυτές στο χαρακτήρα, συνθέτοντας ένα σύνολο που θα ήθελε να είναι αστείο και έξυπνο, θα ήθελε να μας κάνει να νοιαστούμε για τους χαρακτήρες αλλά, τελικώς, μπερδεύει και μπερδεύεται, μένοντας στον κακογραμμένο σωρό των αδιάφορων σεναρίων. Το κερασάκι στην τούρτα είναι ότι αφήνει σαφείς υπόνοιες για συνέχεια αλλά ας μην γινόμαστε κακοί...
Κλέψε από τους καλύτερους... αν μπορείς...
Το σημαντικότερο θέμα που αντιμετωπίζει το The Conduit 2 ως παιχνίδι, είναι ότι από την αρχή μέχρι το τέλος ο παίκτης δεν εκπλήσσεται ποτέ. Τόσο οι γενικές σχεδιαστικές του κατευθύνσεις όσο και οι μικρότερες, κατά περίσταση, επιλογές του, μετατρέπουν το παιχνίδι σε ένα βαρετό “έργο” που έχουμε ξαναδεί πολλάκις και με πολύ μεγαλύτερη φροντίδα στην εκτέλεση.
Ο παίκτης θα ταξιδέψει σε περιοχές που πασχίζουν να προσφέρουν ποικιλία, καταφεύγοντας στα πιο κλίσε μονοπάτια του είδους. Χιονισμένες βάσεις στη Σιβηρία, κατεστραμμένη μεγαλούπολη –λέγε με Half Life 2-, βραχώδη κινέζικα μονοπάτια και ανατολικοί ναοί, τροπικές πρασινάδες και το φουτουριστικό Atlantis –το μέρος που λειτουργεί ως Hub του παιχνιδιού- που θαρρείς πως ξεπήδησε από απορριφθέντα concept arts της σειράς Halo. Και να μην ξεχάσουμε τη βροχερή, θαλάσσια εγκατάσταση –εξόρυξης πετρελαίου εδώ- που θα μπορούσε κάλλιστα να διεκδικήσει βραβείο δημοφιλέστερης τοποθεσίας για εισαγωγή παιχνιδιού

Δευτέρα 25 Απριλίου 2011

Super Mario 3DS μέσα στο 2011

Ο Shigeru Miyamoto, μίλησε στο Βρετανικό περιοδικό Edge σχετικά με τα πλάνα του για το Super Mario στο 3DS. Ο Ιάπωνας σχεδιαστής δήλωσε πως το δημιούργημά του θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2011.
Παρότι ο Miyamoto δεν ανακοίνωσε πολλές ζουμερές πληροφορίες, εντούτοις στην συνέντευξή του ανέφερε χαρακτηριστικά πως "Το παιχνίδι θα είναι συνδυασμός του Super Mario Galaxy και του Super Mario 64. Δεν θα μπορέσω να σας μεταφέρω μια εικόνα ότι κι αν σας πω. Θα πρέπει να το παίξετε στην E3, ώστε να καταλάβετε τι εννοώ."
Η έκθεση E3 θα διεξαχθεί στο διάστημα 7-9 Ιουνίου στο Λος Άντζελες, όπου και η Nintendo αναμένεται να ανακοινώσει μία νέα κονσόλα, καθώς επίσης και να παρουσιάσει πολλά νέα games για το 3DS, ανάμεσα στα οποία ξεχωρίζει ήδη το The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D που αναμένεται στις 17 Ιουνίου.

Πέμπτη 21 Απριλίου 2011

TrackMania 2: οι πρώτες εικόνες και βίντεο

Η γαλλική εταιρεία Nadeo αναπτύσσει στην παρούσα φάση το νέο μέρος της σειράς TrackMania με την ονομασία Trackmania 2 Canyon. Τα πρώτα beta test του νέου παιχνιδιού εξομοίωσης αγώνων ταχύτητες θα ξεκινήσουν στις αρχές Ιουνίου.
Σε αντίθεση με το TrackMania Nations Forever, το Trackmania 2 δεν θα διατίθεται ως freeware από το Internet. Αλλά θα κυκλοφορήσει κανονικά στο εμπόριο από την Ubisoft. Εκτός από τις βελτιώσεις στα γραφικά, όπως είναι η χρήση ενός ειδικού engine για το φως, θα υπάρχουν και νέα game modes όπως είναι τα Coop και Cup.
Εκτός αυτού το παιχνίδι θα σας επιτρέπει να καταγράφετε τις κόντρες σας σε βίντεο υψηλής ανάλυσης. Το TrackMania 2 Canyon δεν θα κυκλοφορήσει σε εκδόσεις για τα XBox 360 και Playstation 3 αλλά μόνο για PC.

Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

SOCOM: Special Forces

Η σειρά SOCOM είναι αρκετά διαδεδομένη στις κονσόλες της Sony. Αναπτύσσεται πάντοτε από την Zipper Interactive, η οποία μετά την περυσινή (κακή για πολλούς) παρένθεση με το FPS MAG, επιστρέφει στα παλιά της λημέρια. Το Special Forces είναι ουσιαστικά το τέταρτο επεισόδιο, αν και στην πράξη έχουμε να κάνουμε με την έβδομη έκδοση, αν λάβουμε υπόψη μας τα τέσσερα πρώτα games στο PS2 και τα δύο στο PSP. Βέβαια, το ερώτημα που δημιουργείται είναι αν πλέον το SOCOM έχει να προσφέρει κάτι το ουσιαστικό, ειδικά την στιγμή που τα επιτυχημένα Action Shooters διαθέτουν πολλά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα.
Σενάριο
Βρίσκεστε στην Ινδονησία και συγκεκριμένα στα στενά Malacca (όνομα κι αυτό!) εκεί όπου ελέγχετε μία πενταμελή ομάδα στρατιωτών των ειδικών δυνάμεων του ΝΑΤΟ, η οποία επιχειρεί να δώσει τέλος στις τρομοκρατικές επιχειρήσεις της ομάδας των Naga που διεξάγονται στην περιοχή. Κεντρικό πρόσωπο της ιστορίας είναι ο Cullen Gray, ο οποίος ηγείται της ομάδας. Σαν χαρακτήρας θα μπορούσαμε να πούμε πως είναι τολμηρός, ευρηματικός και ταυτόχρονα προσεκτικός στις κινήσεις του.
Στο μεγαλύτερο μέρος του παιχνιδιού ελέγχετε είτε τον Gray, είτε την Κορεατικής καταγωγής υπολοχαγό Park. Η τελευταία, ως υφιστάμενη, έχει έντονους διαλόγους με τον διοικητή της σχετικά με τις επόμενες κινήσεις της ομάδας, αλλά τελικά παίζει καθοριστικό ρόλο στην έκβαση της υπόθεσης.
Χειρισμός και δράση
Το καθήκον σας ως δύναμη του ΝΑΤΟ είναι η καταστολή των τρομοκρατικών ενεργειών. Θα αναγκαστείτε να εισβάλετε σε στρατιωτικές εγκαταστάσεις ή και πόλεις, προκειμένου να ξεσκεπάσετε τους αρχηγούς του κυκλώματος και να επαναφέρετε την τάξη. Για τον χειρισμό μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είτε το sixaxis, είτε το Playstation Move.
Το σύστημα κάλυψης λειτουργεί όπως στα περισσότερα Action Shooters. Απλά επιλέγετε ένα σημείο και καλύπτετε τα νώτα σας σε όρθια ή σκυφτή θέση, πυροβολώντας ανά διαστήματα τον εχθρό μόλις ξεπροβάλει. Η κατάσταση όμως δεν είναι τόσο απλή όπως την γνωρίζετε. Κάποια σημεία δεν είναι απόλυτα ασφαλή και προσφέρονται για προσωρινή κάλυψη, καθ’ ότι αν σας…γαζώσουν τότε οι σφαίρες μπορούν να τα διαπεράσουν.

Υπάρχουν σημεία μέσα σε αποστολές στα οποία θα πρέπει να αντιμετωπίσετε snipers, στρατιώτες με RPG launchers ή ακόμα και οχήματα. Οι μόνες σας βοήθειες πέρα απ’ τον κλασικό οπλισμό, είναι τα airstrikes. Τα καλείτε πολύ εύκολα και γρήγορα απλά στοχεύοντας στο όχημα ή το πλοίο που θέλετε. Μόλις γεμίσει η μπάρα loading τότε ένα αεροσκάφος του NATO θα έρθει και θα βομβαρδίσει τον στόχο σας. Εναλλακτικά μπορείτε να εξουδετερώσετε τα οχήματα και με χειροβομβίδες.

Τρίτη 19 Απριλίου 2011

Τρία σε ένα, νοικοκυρεμένα

Επειδή το παρόν άρθρο δημοσιεύεται μέσα στη Μεγάη Εβδομάδα, ύστερα από παράκληση του αρχισυντάκτη, καλό θα είναι να αποφύγουμε γλυκόλογα για τη Λάρα και τη σειρά Tomb Raider, κάτι που σημαίνει ότι στις επόμενες παραγράφους δε θα διαβάσετε για το πόσο υπέροχη είναι η Βρετανίδα, πόσο όμορφη, κ.λπ. Πριν από πέντε χρόνια λοιπόν, η λαίδη Croft έκανε την τελευταία της προσπάθεια να επανέλθει στο gaming στερέωμα. Η Core Design, έχοντας προσφέρει τα δύο χείριστα Tomb Raider (Chronicles και Angel of Darkness), έδειξε ότι δεν μπορεί πλέον να κουβαλήσει το βάρος της σειράς κατά την μετάβασή της στις νέες γενιές, κάτι που ώθησε την Eidos να εμπιστευθεί την Crystal Dynamics για να φέρει εις πέρας αυτή την τόσο σημαντική αποστολή.

Η ιστορία της «επιστροφής της βασίλισσας»

Η CD σεβάστηκε απόλυτα την ιστορία της σειράς και θέλησε να προσφέρει μια Croft που θα μπορούσε να σταθεί επάξια στα δεδομένα των νέων εποχών. Προκειμένου να επιτύχει σε μεγάλο βαθμό αυτή την αποστολή, έπεισε τον πατέρα της Lara Croft, Toby Gard, να ξανασχοληθεί με τη σειρά μετά την αποχώρησή του πριν ξεκινήσει η παραγωγή του δεύτερου μέρους πίσω στο 1997.

Κατά γενική ομολογία, η δημιουργός εταιρία ολοκλήρωσε με επιτυχία αυτό το δύσκολο έργο και μπορούσε πλέον να ασχοληθεί με τα Tomb Raider αποφορτισμένη από το άγχος της επανόδου της σειράς. Κάπως έτσι, λοιπόν, ξεκίνησε η νέα γενιά της επιτυχημένης σειράς. Την επόμενη χρονιά, η CD -προκειμένου να γιορτάσει με τους φανατικούς οπαδούς της miss Croft τα δέκατα γενέθλια της σειράς- δημιούργησε ένα εξαιρετικό remake του πρώτου Tomb Raider, με τους μηχανισμούς που είχαν χρησιμοποιηθεί στο Tomb Raider Legend.

Η Crystal Dynamics, έχοντας δείξει πολύ καλά δείγματα γραφής με αυτά τα δύο Tomb Raider, προσέφερε την νεότερη περιπέτεια της λαίδης με υπότιτλο “Underworld” το 2008. Βελτιωμένοι μηχανισμοί gameplay, εξερεύνηση, γρίφοι, ελάχιστες μάχες και μια πανέμορφη Lara Croft συνέθεσαν το καλύτερο Tomb Raider της νέας εποχής.

Αυτά τα τρία παιχνίδια της νεότερης γενιάς, μαζί σε ένα πακέτο, έχουν την ευκαιρία να παίξουν οι κάτοχοι PS3. Από τη νέα μόδα που θέλει παλιά παιχνίδια του PS2 να επανακυκλοφορούν στην νεότερη κονσόλα της Sony με «φινιρισμένα» γραφικά HD, δε θα μπορούσαν να λείπουν και τα παιχνίδια Tomb Raider. Έτσι λοιπόν, έχουμε δύο παιχνίδια (Tomb Raider: Legend, Tomb Raider: Anniversary) τα οποία έχουν δεχθεί ένα όμορφο lifting στον τεχνικό τομέα και άλλο ένα (Tomb Raider: Underworld) το οποίο συμπεριλήφθηκε απλώς για να «κλείσει» η τριλογία παιχνιδιών που δημιούργησε η αμερικανική εταιρία.





Αξίζει τελικά;

Στο πακέτο λοιπόν περιλαμβάνονται οι δύο εκδόσεις του PS2, με βελτιωμένο τεχνικό τομέα και το τρίτο μέρος αυτούσιο, όλα μαζί σε ένα Blu-ray δίσκο. Επιπλέον, υπάρχουν μερικά δωράκια, όπως ένα θέμα ή κάποια development videos από την παραγωγή των τίτλων. Τέλος, η Crystal Dynamics δε φαίνεται διατεθειμένη να προσφέρει τα δύο DLCs που κυκλοφόρησαν για το Tomb Raider: Underworld. Φυσικά, το ερώτημα που καλούμαστε να απαντήσουμε σε τέτοια πακέτα, είναι αν αξίζει η αγορά τους από τους χρήστες. Για να δούμε…

Αυτό για το οποίο προωθούνται κυρίως αυτές οι επανακυκλοφορίες, είναι η ικανότητά τους να στέκονται τεχνικώς δίπλα στα σύγχρονα παιχνίδια. Άλλες το έχουν καταφέρει και άλλες όχι. Το συγκεκριμένο πακέτο, ανήκει στην πρώτη κατηγορία καθώς η CD έδειξε ότι δούλεψε επάνω στα παιχνίδια και έκανε ένα σωστό remaster σε υψηλές αναλύσεις. Τα Tomb Raider Legend και Anniversary ήταν αποδέκτες σημαντικών βελτιώσεων. Τα γραφικά δε θυμίζουν σε τίποτα προηγούμενη γενιά και στέκονται επάξια δίπλα στα «μεγάλα αδελφάκια» -Xbox 360 και υπολογιστές.

Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

Fate of the World

Δεν υπάρχουν πολλά παιχνίδια που να ασχολούνται με περιβαλλοντολογικά θέματα είναι η αλήθεια. Σε άλλα είδη είναι αρκετά συνηθισμένο να βλέπουμε βιντεοπαιχνίδια να καταπιάνονται με πραγματικά θέματα και γεγονότα (όπως επιδρομές στη Μέση Ανατολή, παγκόσμιους πολέμους και άλλα), είναι όμως σπάνιο να συναντήσει κανείς ένα παιχνίδι, που προσπαθεί να στηρίξει μερικούς gameplay μηχανισμούς στην οικονομική, πετρελαϊκή, οικολογική και πληθυσμιακή κρίση. Το Fate of the World προσπαθεί να διαπραγματευτεί μια σειρά από τέτοια θέματα, ακόμα και αν πολλές φορές το κάνει σε μελλοντικό χρόνο και μέσα από φανταστικά γεγονότα. Είναι δύσκολο να περιγράψει κανείς με ποιο παιχνίδι μοιάζει το Fate of the World, γιατί η αλήθεια είναι ότι δεν μοιάζει με κανένα. Το να έρχεται αντιμέτωπος ο παίκτης με μια σειρά από φυσικές (και όχι μόνο) καταστροφές, μπορεί να είναι κάτι που έχει ξαναγίνει στο παρελθόν μέσα από την σειρά Civilization, όμως εκεί που διαφέρει σημαντικά το Fate of the World είναι στους μηχανισμούς. Όσο και αν φαίνεται παράξενο, θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι ένα πάντρεμα του Civilization και του... Yu-Gi-Oh. Δεν είναι όλοι οι γάμοι όμως επιτυχημένοι. «GEO»: Global Environmental Organization Στο Fate of the World ο πλανήτης βρίσκεται σε κίνδυνο. Μετά από καταστροφικούς τυφώνες, αύξηση της θερμοκρασίας, λιώσιμο των πάγων και αύξηση της στάθμης της θάλασσας, ο πλανήτης έπρεπε να ανταποκριθεί με κάποιον τρόπο στα παγκόσμια αυτά ζητήματα. Έτσι λοιπόν, ιδρύεται ο GEO (Global Environmental Organization), με τον παίκτη να βρίσκεται στη θέση του προέδρου αυτού του οργανισμού. Τα θέματα που θα απασχολήσουν αυτόν τον οργανισμό είναι συγκεκριμένα και αρκετά πολύπλοκα. Το θέμα της Αφρικής, η πετρελαϊκή κρίση και η μείωση κατά τρεις βαθμούς της μέγιστης θερμοκρασίας του πλανήτη, θα είναι τα βασικά προβλήματα (δηλαδή, οι πίστες) στα οποία θα κληθεί να δώσει λύσεις ο παίκτης, ενώ το τελευταίο επίπεδο του παιχνιδιού έχει να κάνει με ακριβώς το αντίθετο: με την καταστροφή του πλανήτη από τον παίκτη. Ο βασικός gameplay μηχανισμός και το όπλο που έχει στα χέρια του ο παίκτης, προκειμένου να οδηγήσει ομαλά τον πλανήτη από το έτος 2020 μέχρι το έτος 2200, είναι μερικές... κάρτες. Το Fate of the World δεν είναι ένα RTS, όπως μπορεί να νομίσει κανείς αρχικά, αλλά θα μπορούσαμε να το χαρακτηρίσουμε περισσότερο ως ένα παιχνίδι αποφάσεων, οι οποίες αποφάσεις παρουσιάζονται με τη μορφή διαφόρων καρτών. Η βασική δυσκολία του Fate of the World έχει να κάνει τόσο με το budget και με τις ισορροπίες που πρέπει να κρατά ο παίκτης ανάμεσα στις διαφορετικές περιοχές του κόσμου, αλλά και με τα ορισμένα «lose conditions», τα οποία έχει η κάθε αποστολή. Συνολικά, θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι ένα δύσκολο παιχνίδι, όμως η δυσκολία προκύπτει περισσότερο από την ασάφεια του όλου μηχανισμού με τις κάρτες, αλλά και από ορισμένα τυχαία γεγονότα. Με το αρχικό budget του GEO, ο παίκτης πρέπει αρχικά να «αγοράσει» recruits (εκπροσώπους) στην κάθε γωνιά της Γης. Ο ρόλος αυτών των εκπροσώπων δεν είναι τίποτα άλλο από τις θέσεις για επιπλέον κάρτες, που μπορεί να ενεργοποιήσει στην κάθε περιοχή. Η ιδέα είναι, ότι όσα περισσότερα προβλήματα έχει μια περιοχή, τόσους περισσότερους εκπροσώπους θα πρέπει να αγοράζει ο παίκτης, άρα τόσες περισσότερες κάρτες θα μπορεί να ενεργοποιεί σε αυτήν την περιοχή.

Παρασκευή 15 Απριλίου 2011

Darkspore Open Beta

Η τελευταία σας ευκαιρία να το παίξετε free. Η Maxis, προγραμματιστική εταιρεία της σειράς The Sims και του Spore, ανακοίνωσε ότι η open beta του Darkspore είναι από σήμερα διαθέσιμη για όσους θέλουν να το δοκιμάσουν. Το Darkspore είναι ένα Αction RPG, βασισμένο στο Spore. Συμμετέχοντας στην beta θα διαλέξετε τρεις από τους διαθέσιμους ήρωες του παιχνιδιού, πολεμώντας ενάντια σε μεταλλαγμένες φυλές εχθρών. Μπορείτε να παίξετε μόνος, σε Co-op 2-4 παικτών σε PvP (1vs1 και 2vs2). Για να παίξετε δωρεάν την beta του Darkspore, απλά κατεβάστε το από το site darkspore.com/download. Μπορείτε επίσης να μπείτε στο κανάλι του Darkspore στο Youtube για να δείτε τα βίντεο που έχουν ανέβει μέχρι στιγμής και που παρουσιάζουν το gameplay του. {youtube7IQnsIV2Si0400300{/youtube} Το παραπάνω βίντεο είναι το τελευταίο που έχει ανέβει στο κανάλι του Darkspore και δείχνει τις λειτουργίες ενός repair bot.

Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

Trailer για το Street Fighter X Tekken!

Στο ζευγάρι Tekken και Street Fighter που περιμένουμε, η αλήθεια είναι οτι είχα περισσότερους ενδιασμούς για το Street Fighter X Tekken παρά για το αδελφάκι του. Μετά το πρώτο gameplay video για το παιχνίδι....

Αλλαξα γνώμη! Έχω την εντύπωση πως σε αυτό το μοντέλο ο συνδιασμος μου είναι πιο "δεμένος" και μπορεί το Tekken X Street Fighter να είναι πιο εντυπωσιακό, το Street Fighter X Tekken μοιάζει πιο διασκεδαστικό.

Τετάρτη 13 Απριλίου 2011

Dissidia 012 [duodecim] Final Fantasy

O ενθουσιασμός μας κατά την άφιξη του πρώτου Dissidia, ενός τίτλου που απέτεινε φόρο τιμής σε μία από τις σημαντικότερες σειρές της βιομηχανίας, ήταν κάτι παραπάνω από εμφανής. Η Square Enix τόλμησε να ενώσει τα ποικίλα σύμπαντα, που ανά τα χρόνια ο ιαπωνικός γίγαντας χρησιμοποιούσε, για να προσφέρει μαγεία σε εκατομμύρια παίκτες, με το αποτέλεσμα να μην απογοητεύει. Δεδομένης της εμπορικής επιτυχίας του τίτλου, ένα sequel ήταν λίγο-πολύ δεδομένο. Κάτι τέτοιο δεν άργησε να συμβεί, αφού μήνες μετά την κυκλοφορία του Dissidia στη Γηραιά Ήπειρο, το νέο Dissidia είχε ήδη ξεκινήσει να αποκτά σάρκα και οστά. Εδώ είμαστε λοιπόν, ενάμισι χρόνο μετά, με το Dissidia 012 [duodecim] στην UMD θύρα του PlayStation Portable μας. Το ερώτημα που προκύπτει ένα: Έχει λόγο ύπαρξης;

Love or hate καταστάσεις

Εξαρτάται από το ποια είναι η άποψη σας για το πρώτο Dissidia. Αν ερωτευτήκατε το τεράστιο βάθος που κρυβόταν κάτω από ένα δήθεν “ρηχό” σύστημα μάχης, καθώς και τη λογική συνύπαρξης ορισμένων εκ των πιο αγαπημένων χαρακτήρων του gaming, η λογική προστάζει πως θα λατρέψετε και το δωδέκατο κύκλο του Dissidia. Εξού και ο τίτλος του, για όσους είχαν την απορία. Ουδείς λόγος ανησυχίας λοιπόν, δε σας διέφυγαν δέκα sequels. Απλά, τα γεγονότα λαμβάνουν χρονολογικά τόπο τότε. Πίσω στο θέμα μας όμως.

Αν πάλι μισήσατε το δίχως νόημα σενάριο και μαζί το πρώτο παιχνίδι σαν σύνολο, η άποψη σας δεν πρόκειται να αλλάξει. Κι αυτό γιατί το duodecim στην ουσία πατά με θρησκευτική ευλάβεια στα βήματα του προκατόχου του, αλλάζοντας ελάχιστα πράγματα και απλά βελτιώνοντας ό,τι πήγαινε στραβά. Εκτός από το σενάριο. Αυτό εξακολουθεί να υπολείπεται οποιασδήποτε συνοχής, με χαρακτήρες να έχουν αλλάξει μεριές, νέους να έχουν κάνει την εμφάνισή τους, και τη διαμάχη Cosmos και Chaos να φαντάζει σαν μόλις να ξεκίνησε.





Φως στο σκοτάδι: Gameplay

Ως καταιγίδα σε μία καλοκαιρινή πυρκαγιά, το gameplay έρχεται για ακόμα μία φορά να σώσει την κατάσταση, προσφέροντας το ίδιο απέραντο βάθος με τον προκάτοχό του, ίσως και περισσότερο. Αλλά για όσους αφιερώσουν τον ελεύθερο τους χρόνο αυτό, μιας και με μία πρώτη ματιά από ένα μη εκπαιδευμένο μάτι, η δομή του φαντάζει επικίνδυνα απλοϊκή.

Κάτω από αυτό το σεντόνι λιτότητας κρύβεται ένα τέρας επιλογών, ικανό να μετατρέψει την Dissidia εμπειρία σε μία απασχόληση εβδομάδων, γιατί όχι και μηνών. Δίχως φθηνές τακτικές αυτή τη φορά, αφού κάθε κεφάλαιο παρουσιάζει ένα δικό του πρωταγωνιστή, χωρίς να αναγκάζει τον παίκτη να ολοκληρώσει το story mode με κάθε ήρωα ξεχωριστά. Για όσους δεν είναι γνώριμοι με το πώς λειτουργούν τα πράγματα στα Dissidia, να αναφέρουμε πως οι μάχες βασίζονται στην ισορροπία Hit και Bravery πόντων. Με τη σειρά τους, και οι επιθέσεις χωρίζονται κι αυτές σε δύο είδη. Με το πάτημα του Κύκλου, εκτελούνται οι Bravery Attacks, οι οποίες μειώνουν τα Brave Points του αντιπάλου και αυξάνουν τα δικά σας.

Όταν αυτά εξαντληθούν, ακολουθεί το χαρακτηριστικό πλέον Break. Στην ουσία, η άμυνα του χαρακτήρα που υποφέρει από Break, αγγίζει μηδενικά επίπεδα, δίνοντας τη δυνατότητα στον επιτιθέμενο να κάνει ζημιά στο HP του αντιπάλου. Κάτι τέτοιο γίνεται με το πάτημα του Τετραγώνου, ή αλλιώς HP Attack. Βέβαια, οι HP Attacks μπορούν να γίνουν ανά πάσα στιγμή, με την επίδραση τους -όταν ο αντίπαλος έχει έναν υπολογίσιμο αριθμό BP- να είναι μηδαμινή.

Όπως καταλαβαίνετε, τίποτα δεν έχει αλλάξει εδώ. Και γιατί άλλωστε, αφού όλα έδειχναν να δουλεύουν άψογα στον πρώτο τίτλο. Εκεί που όμως παρατηρούμε αλλαγές, είναι στο EX σύστημα, συνοδευόμενες από μία νέα προσθήκη, τους Assist χαρακτήρες. Καθώς θα ταξιδεύετε στον επίσης νέο Overworld του duodecim, θα συνοδεύεστε πολλές φορές από χαρακτήρες. Στο κεφάλαιο του Vaan λόγου χάρη, υπό την προστασία σας έχετε την -τυπικά εχθρό- Terra. Στου -οπλισμένου μέχρι το κόκκαλο- Lagura Loire (Final Fantasy VIII) τον Vaan, και ούτω καθεξής. O υποστηρικτικός ρόλος τους φαντάζει υποτυπώδης, αλλά με το κατάλληλο timing, η χείρα βοηθείας του Assist σας μπορεί να αποδειχθεί σωτήρια.

Τρίτη 12 Απριλίου 2011

Twisted Metal στις 4 Οκτωβρίου

Ένας ακόμη αποκλειστικός τίτλος για το Playstation 3 θα έρθει μέσα στο 2011. Η μεγάλη επιστροφή του Twisted Metal για την Sony, αναμένεται φέτος για το Playstation 3. Το παιχνίδι ανακοινώθηκε για πρώτη φορά πέρυσι στην E3, καθώς η Ιαπωνική εταιρεία έκλεισε την συνέντευξη τύπου με ένα τρέιλερ του. Το project αναπτύσσεται από την Eat Sleep Play, μία νέα εταιρεία του χώρου που έχει στους επικεφαλείς της τον David Jaffe, σκηνοθέτη των σειρών Twisted Metal και God of War. Μέχρι στιγμής η εταιρεία έχει αναπτύξει μόνο το Twisted Metal: Head On: Extra Twisted Edition για το Playstation 2 κι αυτό θα είναι το πρώτο μεγάλο της τεστ. Έχει όμως στις τάξεις της developers που έχουν δουλέψει στο παρελθόν για την σειρά Twisted Metal. Το νέο Twisted Metal θα υποστηρίζει κάθε είδους multiplayer mode, τόσο σε split-screen όσο και online. Το αναμένουμε στις 4 Οκτωβρίου 2011 για Playstation 3.

Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

Δουλέψτε για το Fifa

Η EA Sports προσλαμβάνει scouts για data entry του νέου Fifa. Αν έχετε καλές ποδοσφαιρικές γνώσεις και σας αρέσει το Fifa τότε θα πρέπει να γνωρίζετε το εξής. Με ανακοίνωσή της, η EA Sports γνωστοποίησε ότι αναζητάει scouts για το Fifa, δηλαδή άτομα τα οποία θα δουλεύουν πάνω στην database του παιχνιδιού. Την δεδομένη στιγμή, η EA έχει πάνω από 2.000 ανθρώπους σε όλο τον κόσμο, οι οποίοι δουλεύουν για την βάση παικτών του Fifa κι απ' ότι φαίνεται θέλει να επεκτείνει κι άλλο το δίκτυό της. Οι αρμοδιότητες ενός scout περιλαμβάνουν τα εξής: - Data Reviewers: Μία εθελοντική θέση στην οποία θα ελέγχετε τα δεδομένα που εισάγουν οι scouts στις ομάδες τους και απλά θα παρατηρείτε τυχόν λάθη. Αν κάνετε καλή δουλειά τότε η EA θα σας προσφέρει συμβόλαιο για να γίνετε Data Editors και να δουλέψετε επίσημα μαζί της. Είναι δηλαδή κάτι σαν προκαταρκτικός ρόλος, ο οποίος δεν θα σας δεσμεύει απόλυτα με χρόνο. Οι παρακάτω τρεις ειδικότητες είναι όλες επί πληρωμή. - Asset Editors: Δημιουργία προσώπων και σωματότυπων των παικτών. - Data Editors: Τα άτομα της ερευνητικής ομάδας χρειάζεται να έχουν γνώση και εμπειρία του αντικειμένου, καθώς θα ορίζουν για κάθε σύλλογο το ρόστερ του, την διάταξή του, το στυλ παιχνιδιού του, τα στατιστικά των παικτών κ.ο.κ. - Reference Collectors: Άτομα υπεύθυνα για τις εμφανίσεις των παικτών, από την φανέλλα μέχρι τις κάλτσες και τους σπόνσορες.

Κυριακή 10 Απριλίου 2011

Serious Sam HD: First and Second Encounters

Λίγους μήνες πριν τον ερχομό του πασίγνωστου Δούκα των βιντεοπαιχνιδιών, έχουμε για άλλη μία φορά τη δυνατότητα να ασχοληθούμε με τον αντίζηλό του, ξαναγυρίζοντας το χρόνο πίσω σε μία εποχή όπου το είδος των FPS ήταν λίγο διαφορετικό από ό,τι είναι σήμερα. Όσοι δεν είχαν την ευκαιρία να θυμηθούν ή να μάθουν για τη σειρά των Serious Sam, μέσω της κυκλοφορίας τους στην υπηρεσία του Xbox Live ή της Steam (για υπολογιστές), θα έχουν πλέον την ευκαιρία να προμηθευτούν τη συλλογή των First και Second Encounter σε retail μορφή. Πλοκή; Απλά σκοτώστε όποιον εξωγήινο δείτε μπροστά σας Παρόλο που οι δύο τίτλοι είχαν μεταξύ τους μόλις ένα χρόνο διαφορά από την έκδοσή τους, προσφέροντας ελάχιστες διαφορές στον τεχνικό τομέα, στο συγκεκριμένο πακέτο το πρώτο μέρος αποτελεί απλά μία “γυαλισμένη” μεταφορά του πρωτότυπου, ενώ το δεύτερο μέρος κάνει χρήση της καινούριας Serious Engine 3, η οποία αποτελεί τη βάση του αναμενόμενου Serious Sam 3: BFE. Ξεκινώντας τις “συμπλοκές” με τη σειρά, ασχοληθήκαμε αρχικά με την πρώτη περιπέτεια του Sam “Serious” Stone. Δεν χρειάζεται να περάσουν παρά μερικά λεπτά, για να θυμηθούμε ότι το σενάριο υπάρχει απλά και μόνο για να μας δώσει την πιο απλή δικαιολογία για την εξόντωση αμέτρητων εξωγήινων και κάθε λογής τερατουργημάτων. Οι διάφορες πληροφορίες μας δίνονται αποκλειστικά μέσω κειμένων, όπου το πάτημα του A για το προσπέρασμά τους δείχνει ως μία απόλυτα λογική ενέργεια. Εν συντομία, βρισκόμαστε στον 22ο αιώνα, όπου η εξωγήινη φυλή των Mental απειλεί με πλήρη καταστροφή τον πληθυσμό της Γης. Ως ύστατη λύση, ο σκληροτράχηλος Sam Stone (a.k.a. Serious Sam) θα σταλεί στην Αίγυπτο, ώστε να βρει τη συσκευή Time Lock, με τη βοήθεια της οποίας θα μεταφερθεί στο παρελθόν προκειμένου να εξοντώσει τους Mental στην παρθενική τους εμφάνιση. Αναμφίβολα, το σενάριο δεν έχει καμία ελπίδα δημιουργίας ενδιαφέροντος, αφήνοντας όλο το βάρος στην ασταμάτητη και καταιγιστική δράση που θα ξεκινήσει από το πρώτο κιόλας λεπτό. Ξαναζώντας τις ένδοξες στιγμές του Serious Sam Εξαρχής θα βρεθούμε στο κύριο μοτίβο του τίτλου, το οποίο θέλει τις περιοχές να εναλλάσσονται συνεχώς μεταξύ τεράστιων εξωτερικών εκτάσεων και κλειστών εσωτερικών χώρων, με όλα τα περιβάλλοντα να είναι πάντα εμπνευσμένα από την αρχαία Αίγυπτο. Στην πλειοψηφία των περιπτώσεων το μέγεθος είναι τέτοιο, ώστε να επιτρέπει την εμφάνιση μεγάλου αριθμού εχθρικών μονάδων. Η ποικιλία των εχθρών είναι αρκετά μεγάλη, προσφέροντάς μας -σε μεγάλους αριθμούς- τους σουρεαλιστικούς ακέφαλους στρατιώτες, τεράστιες αράχνες οπλισμένες με ανώδυνους, mechs και βαλκυρίες μεταξύ διαφόρων άλλων εχθρικών μοντέλων. Πολλές φορές οι διαφορετικοί τύποι εχθρών κάνουν ταυτόχρονα την εμφάνισή τους σε διάφορες “αρένες”, όπου οι δυνατότητες κάλυψης είναι συχνά ελάχιστες ή εξαιρετικά προσωρινές δεδομένου ότι οι εχθροί επιτίθενται από παντού, με την τεχνητή νοημοσύνη να τους διατάζει συνεχώς να έρχονται κατά πάνω μας. Η δράση είναι, λοιπόν, ασταμάτητη απαιτώντας από εμάς τη συνεχή κίνηση για την αποφυγή εχθρικών επιθέσεων, αλλά και την εύρεση των πολύτιμων πυρομαχικών και ενεργειών. Όπως πρόσταζαν οι επιταγές της εποχής λοιπόν -λίγο πριν τον ερχομό του Halo- η αυτόματη αναζωογόνηση απουσιάζει πλήρως, απαιτώντας την εύρεση ενεργειών καθώς και πολύτιμων “ασπίδων”. Όπως είναι φυσικό, αυτός ο μηχανισμός της ενέργειας είναι σε θέση να προκαλέσει μεγαλύτερο άγχος για την επιβίωσή μας, αλλά και εκνευρισμό σε περιπτώσεις που θα βρεθούμε πρακτικά σε κάποιο αδιέξοδο (όποτε βρεθούμε στη δυσάρεστη θέση να πλησιάσουμε κάποια νέα εχθρική εισβολή εχθρών, έχοντας μονοψήφιο αριθμό ενέργειας και κανένα power-up στον ορίζοντα). Ευτυχώς, η εξαιρετικά καλοδεχούμενη δυνατότητα των quick saves με το πάτημα του Y, βοηθά σημαντικά στην αποφυγή κάλυψης μεγάλων αποστάσεων σε περίπτωση που χάσουμε, δημιουργώντας επίσης την πεποίθηση ότι αυτό το σύστημα των saves θα έπρεπε να είναι ενσωματωμένο στα σύγχρονα FPS.

Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

Tekken Tag Tournament 2

Η δημοφιλής σειρά της Namco επιστρέφει, τονίζοντας ότι το ξύλο είναι υπόθεση για δύο άτομα.Φάπες κι αν πέσανε πολλές, κι αν κλάψανε μανάδες, η Namco φτιάχνει sequel, ξύλο ανά ομάδες. Η γνωστή εταιρεία επιστρέφει, αυτή τη φορά με το Tekken Tag Tournament 2. Περί Tekken ο λόγος Το Tekken πρωτοεμφανίστηκε το 1995 κι αναδείχθηκε για τον ακριβή έλεγχο των κινήσεων και τα συνδυαστικά χτυπήματα (combos), που επιφέρατε με μία πληθώρα παικτών και πολεμικών τεχνών που μπορούσατε να επιλέξετε. Με τους τρεις πρώτους τίτλους να κυκλοφορούν για PSOne, ακολούθησε το Tekken Tag Tournament για PS2 το 2000. Η καινοτομία του σε σχέση με τα άλλα Tekken οφειλόταν στη διεξαγωγή μαχών ανά ομάδες των δύο παικτών, τους οποίους και εναλλάσσετε, είτε για την ανάρρωση του ενός, είτε για την εκτέλεση ομαδικών κινήσεων. Έπειτα από δέκα ολόκληρα χρόνια και τέσσερα ακόμα sequel της σειράς, η ιδέα ενός δεύτερου τέτοιου παιχνιδιού τέθηκε σε ανάπτυξη, με το πρώτο τρέιλερ να δημοσιεύεται τον Σεπτέμβριο του περασμένου χρόνου. Γραφικά Το Τekken Tag Tournament 2 χρησιμοποιεί τη μηχανή γραφικών Octave, η οποία αξιοποιήθηκε και στο Tekken 6. Χαρακτηριστικό γνώρισμά της είναι η ρεαλιστικότερη απόδοση των στοιχείων της φύσης, όπως νερό και άμμος, τα οποία ανταποκρίνονται ανάλογα με τις κινήσεις των χαρακτήρων στο χώρο. Οπτικά, τα πρώτα δείγματα δεν δείχνουν κάποια ουσιαστική διαφορά μεταξύ των δύο τίτλων. Ωστόσο, αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι λόγω της φύσεως των αγώνων, υπάρχουν στιγμές όπου εμφανίζονται ταυτόχρονα και οι τέσσερις χαρακτήρες χωρίς την πτώση του ρυθμού ανανέωσης των καρέ. Επιρροές Gameplay από τους προκατόχους του Κακά τα ψέματα έχει μεσολαβήσει μία ολόκληρη δεκαετία από την προηγούμενη έκδοση. Είναι λοιπόν επόμενο να ληφθούν υπόψη οι όποιες τροποποιήσεις έχει υποστεί η σειρά σ’αυτό το διάστημα. Το περιβάλλον που καταστρέφεται και το σύστημα αναπήδησης (bounce system) δηλώνουν παρόν. Το bounce system είναι η ελαφριά αναπήδηση του σώματος του ιπτάμενου και αναίσθητου αντιπάλου, με χτυπήματα ή πρόσκρουση στο έδαφος. Επιπλέον, έχει αυξηθεί το πλήθος των ενδυματολογικών αλλαγών που μπορείτε να επιφέρετε στους μαχητές σας, καθώς και οι επιθέσεις βασισμένες στα αντικείμενα αυτών.

Πέμπτη 7 Απριλίου 2011

Dead Space για το μέλλον...

Το Dead Space είναι ένα από τα καλύτερα και μεγαλύτερα IPs της ΕΑ. Για να γιορτάσει, λοιπόν, την κυκλοφορία του Dead Space 2, η εταιρία μετέφερε το franchise, για πρώτη φορά, στη... μικρή οθόνη. Το Dead Space iOS είναι ένα νέο επεισόδιο της σειράς, αποκλειστικά για τα φορητά συστήματα της Apple (iPhone/ iPod/ iPad). Καταφέρνει, όμως, να διατηρήσει αυτούσια την ατμόσφαιρα και το gameplay των αδελφών τίτλων του; Αυτό είναι κάτι που θα προσπαθήσουμε να ανακαλύψουμε μαζί, προσπαθώντας να μη γίνουμε τροφή για τα Νecromorphs. “Altman be praised!” Το Dead Space εξιστορεί τα γεγονότα που συνέβησαν τις τελευταίες ημέρες πριν από την ιστορία του Dead Space 2. Οι παίκτες καλούνται να αναλάβουν το ρόλο ενός μηχανικού, με το όνομα “Vandal”, καθοδηγούμενο από την Church of Unitology και ένα “φίλο” στον ασύρματο. Η ιστορία ξεκινά με ένα μικρό σαμποτάζ, το οποίο καταλήγει τελείως λάθος, δίνοντας έτσι το έναυσμα για μια σειρά από γεγονότα, το οποία οδηγούν τους παίκτες στο να πολεμούν ορδές από Necromorphs. Προς καλή τύχη των παικτών, μερικά καταπληκτικά όπλα από τον κόσμο του Dead Space κάνουν την εμφάνισή τους και εδώ. Τρία όπλα από το πρώτο παιχνίδι κατάφεραν να κάνουν τη μετάβαση στη μικρή οθόνη, όπως το Remote Control Disc Ripper, ενώ περιλαμβάνονται και δύο νέα, τα Plasma Saw και Core Extractor. Ακριβώς όπως και στα παιχνίδια των οικιακών συστημάτων, αν οι παίκτες δε χρησιμοποιήσουν το κατάλληλο όπλο ή την κατάλληλη ικανότητα για την περίσταση, θα καταλήξουν τροφή για του νεκροζωντανούς. “I Love killing Necromorphs” Το να σκοτώνει κάποιος Necromorphs χρειάζεται αρκετή περισσότερη επιδεξιότητα από ό,τι στα προηγούμενα παιχνίδια. Ευτυχώς, όμως, μετά από κάποια εξάσκηση, θα καταφέρετε να γίνετε τόσο καλοί με την οθόνη αφής όσο θα ήσασταν με το χειριστήριο. Και για να πούμε την αλήθεια, δεν μας συμβαίνει συχνά κάτι τέτοιο με τα παιχνίδια του App Store. Οι παίκτες χειρίζονται τον Vandal χρησιμοποιώντας τον αντίχειρά τους στο κάτω αριστερό μέρος της οθόνης, σαν να έχουν έναν αναλογικό μοχλό. Ακριβώς όπως συμβαίνει και στο Infinity Blade, οι ψηφιακοί αναλογικοί μοχλοί δεν βρίσκονται μόνιμα σε ένα σημείο, αλλά μπορούν να τοποθετηθούν σε όποιο μέρος της οθόνης βολεύει περισσότερο τον εκάστοτε παίκτη. Ο δεξιός μοχλός χρησιμεύει για όλες τις υπόλοιπες ενέργειες του χαρακτήρα μας, όπως το άνοιγμα κουτιών και θυρών, την ενεργοποιήση οθονών και, φυσικά, τη χρήση του οπλοστασίου. Σε γενικές γραμμές, ο χειρισμός του Dead Space στο iPhone είναι ακριβώς ό,τι θα περίμενε κάποιος από ένα τίτλο της σειράς. Μάλιστα, μόλις μετά από 5-10 λεπτά παιχνιδιού, αισθανθήκαμε σαν να παίζαμε τον τίτλο για χρόνια. Το μόνο αρνητικό, το οποίο εντοπίζεται σχεδόν σε όλα τα συστήματα αυτού του τύπου, είναι ότι κουράζονται τα χέρια μετά από μερικές ώρες παιχνιδιού.

Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

Darkest Hour: A Hearts of Iron Game

Το Darkest Hour: A Hearts of Iron game είναι ένα grand strategy παιχνίδι, που έχει δημιουργηθεί από modders στα fora της Paradox, οι οποίοι με τη σειρά τους βασίστηκαν στον πυρήνα του Hearts of Iron 2: Armageddon. Το Darkest Hour προσθέτει νέο περιεχόμενο και βελτιώσεις στο βασικό παιχνίδι, με πιο σημαντική τον ολοκαίνουργιο χάρτη. Όπως όλα τα grand strategy games, το Darkest Hour μας επιτρέπει να πάρουμε τον έλεγχο μίας χώρας και να τη διοικήσουμε σε όλα τα επίπεδα. Α’ Παγκόσμιος Πόλεμος Το Darkest Hour διαθέτει δύο μεγάλα campaigns, τα οποία ξεκινούν το 1914 και το 1936 αντίστοιχα. Μία από τις χώρες που μπορούμε να επιλέξουμε στο πρώτο campaign είναι και η Ελλάδα. Ο νέος τίτλος της Paradox μας έβαλε να ξεσκονίσουμε τις γνώσεις μας στην ιστορία για να διαπιστώσουμε ότι τα γεγονότα που περιγράφει είναι ιστορικά ακριβή. Μετά τη λήξη του Β΄ Βαλκανικού Πολέμου, σε μία περίοδο που ο Ελευθέριος Βενιζέλος και ο βασιλιάς Κωνσταντίνος διαφωνούσαν για το αν η Ελλάδα έπρεπε να εισχωρήσει στον Ά Παγκόσμιο πόλεμο, έχουμε τη δυνατότητα να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας και να αλλάξουμε την Ιστορία. Όλες οι πληροφορίες που δίνονται από το παιχνίδι είναι ιστορικά σωστές, όπως για παράδειγμα η ευκαιρία να μπούμε στον πόλεμο από το 1914, βοηθώντας τους Σέρβους να αντιμετωπίσουν την εισβολή από τις αυστριακές και ουγγρικές δυνάμεις. Έχει γίνει πραγματικά πολύ καλή εργασία στη μεταφορά των γεγονότων και του κλίματος αστάθειας της εποχής, κάτι που προσθέτει πόντους στη συνολική εμπειρία. Τα πρώτα βήματα – Tutorial Τα grand strategy είναι πολύπλοκα παιχνίδια με παρά πολλά μενού και επιλογές, και το Darkest Hour δεν αποτελεί εξαίρεση. Το interface του παιχνιδιού δε θα δυσκολέψει όσους έχουν ξαναπαίξει κάποιον παρόμοιο τίτλο –είναι ουσιαστικά ίδιο με του Hearts of Iron 2-, αλλά παρά τη σωστή δομή του οι αρχάριοι είναι φυσικό να χαθούν στα πρώτα τους βήματα, κυρίως εξαιτίας του πλήθους των επιλογών που προσφέρονται. Το Tutorial είναι σωστά δομημένο και μπορεί να μάθει τους παίκτες πώς πρέπει να ενεργούν κατά τη διάρκεια των μαχών, ενώ εξηγεί τον τρόπο που λειτουργούν η παραγωγή, η διπλωματία και η ανάπτυξη νέων τεχνολογιών. Οι πληροφορίες που εξηγούνται μέσα από το tutorial είναι τόσο πολλές, που αμφιβάλουμε αν κάποιος που πρώτη φορά ασχολείται με το είδος, μπορεί να το παρακολουθήσει από την αρχή μέχρι το τέλος χωρίς να τον πιάσει... πονοκέφαλος. Η πολυπλοκότητα είναι αναπόσπαστο χαρακτηριστικό των εκπροσώπων του είδους και δεν πιστεύουμε ότι τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι διαφορετικά. Ωστόσο, το Tutorial είναι διαχωρισμένο σε έξι διακριτές ενότητες, ώστε κάποιος να μπορεί να παρακολουθήσει ό,τι θέλει επιλεκτικά και να το επαναλάβει, ενώ δεν μας βάζει να επαναλάβουμε απλές κινήσεις, στοιχείο που θα αύξανε το μέγεθός του και θα μας κούραζε χωρίς λόγο. Σε γενικές γραμμές, το tutorial είναι ουσιαστικό και μπορεί να διδάξει αρκετά πράγματα όσους αποφασίσουν να ασχοληθούν μαζί του. Η διακυβέρνηση της χώρας – Gameplay Όπως και στους υπόλοιπους εκπρόσωπους του είδους, δεν υπάρχουν συγκεκριμένοι στόχοι στο campaign, αλλά ο παίκτης μπορεί να κινηθεί όπως επιθυμεί και στη συνέχεια να αντιμετωπίσει τις συνέπειες των πράξεών του. Όλες οι κινήσεις γίνονται σε πραγματικό χρόνο, ενώ έχουμε τη δυνατότητα -όποτε το επιθυμούμε- να παγώσουμε το παιχνίδι για να δώσουμε περαιτέρω εντολές. Κινήσεις, όπως η κατασκευή μίας αεροπορικής βάσης, η ανάπτυξη μίας καινούργιας τεχνολογίας ή η δημιουργία μίας νέας στρατιωτικής μονάδας, μπορεί να πάρει από μήνες έως λίγα χρόνια στο χρόνο του παιχνιδιού. Ακόμα και για την κίνηση των στρατιωτικών μονάδων μας στο χάρτη του παιχνιδιού συνήθως απαιτούνται κάποιες μέρες. Χωρίς τη δυνατότητα να δημιουργήσουμε άμεσα νέες μονάδες ή να μετακινήσουμε γρήγορα τις ήδη υπάρχουσες, το βάρος πέφτει στη σωστή και έγκαιρη διάγνωση των εξωτερικών απειλών και την ορθή κατανομή των δυνάμεών μας. Στους τομείς της οικονομίας και της εσωτερικής πολιτικής έχουμε τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουμε ορισμένους αυτοματισμούς που διευκολύνουν το έργο μας, αλλά γενικά ο τίτλος έχει αρκετά απότομη καμπύλη εκμάθησης και υπάρχουν φορές που γίνεται χαοτικό. Ο σχετικά μεγάλος βαθμός δυσκολίας και πολυπλοκότητας είναι στοιχεία που αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της εμπειρίας, χάρη στην οποία μεγαλώνει η ηθική επιβράβευση όταν έρχονται μικρότερες ή μεγαλύτερες επιτυχίες. Υπάρχουν πέντε βαθμοί δυσκολίας, ενώ η επιθετικότητα της Α.Ι. μπορεί να ρυθμιστεί ξεχωριστά. Ακόμα και αν επιλέξουμε τις χαμηλότερες δυνατές ρυθμίσεις, η εχθρική Α.Ι. δε θα μας αφήσει σε ησυχία, αλλά οι εχθρικές χώρες θα εκμεταλλευτούν τα λάθη μας για να επιτεθούν. Ένα από τα στοιχεία που εμφανίζονται βελτιωμένα στο Darkest Hour είναι ο χάρτης. Πέρα από τον εικαστικό τομέα, ο τρόπος που απεικονίζονται οι χώρες -και ειδικά η Ελλάδα- ανταποκρίνεται σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό στην πραγματικότητα.

Τρίτη 5 Απριλίου 2011

Oι The Sims μας πάνε στο Μεσαίωνα

To παιχνίδι Τhe Sims μας μεταφέρει στο Μεσαίωνα με τον τελευταίο του τίτλο, όπου καλείστε να κτίσετε βασίλεια και να κάνετε εκστρατείες. To The Sims Medieval διατίθεται σε εκδόσεις για PC/Mac και δίνει στους παίκτες εργαλεία για να δημιουργήσουν ήρωες, να τους οδηγήσουν σε εκστρατείες, να χτίσουν το βασίλειό τους και να φτιάξουν επικές ιστορίες γεμάτες δράμα, ρομαντισμό αλλά και γέλιο. Χτίζοντας το βασίλειό τους οι παίκτες μπορούν να δημιουργούν Hero Sims με διαφορετικά επαγγέλματα όπως ιππότης, ποιητής, μάγος, παπάς, σιδεράς ακόμα και κατάσκοπος. Κάθε Hero Sim μπορεί να εξελιχθεί με διαφορετικό τρόπο, αφού οι παίκτες μπορούν να ελέγχουν την επαγγελματική ζωή του Sim τους, να μπαίνουν σε διαφορετικές περιπέτειες και να εμπλέκονται σε εκστρατείες παντός είδους. Άλλα νέα στοιχεία του παιχνιδιού είναι η δυνατότητα που δίνεται στους παίκτες όπως να συνάψουν διπλωματικές σχέσεις με τις γειτονικές περιοχές. Το παιχνίδι πλαισιώνεται από εκστρατείες- καθεμία από τις οποίες παρουσιάζει μία καινούργια κατάσταση και μία νέα ευκαιρία να επιλέξουν οι παίκτες ποιους Hero Sims θα ελέγχουν κατά τη διάρκεια κάθε περιπέτειας. Στη συνέχεια, οι παίκτες θα μπορούν να διαλέξουν τον τρόπο που θα ολοκληρώσουν την εκστρατεία τους και τον σκοπό τους καθώς και το Hero Sim που θα είναι ο αρχηγός της εκστρατείας αυτής.

Δευτέρα 4 Απριλίου 2011

Διέρρευσε ένα νέο trailer του Forza 4

Ένα video του επερχόμενου Forza Motorsport 4 διέρρευσε στο διαδίκτυο, στο οποίο παρατηρούνται οι πρώτες δυνατότητες που θα έχει το Kinect με το νέο racing της Turn10. Ένας εκπρόσωπος της Microsoft δήλωσε πως: «Το βίντεο δεν ήταν προγραμματισμένο να δημοσιοποιηθεί αυτή την περίοδο και δεν αντιπροσωπεύει το τελικό αποτέλεσμα που θα δείτε. Στο μέλλον θα διαθέτουμε περισσότερο υλικό να μοιραστούμε μαζί σας». Αναμένουμε λοιπόν περισσότερες πληροφορίες για τον τίτλο από την Turn10, μελλοντικά. Παρακάτω παρακολουθήστε το υπέροχο trailer του τίτλου.

Σάββατο 2 Απριλίου 2011

April Fools madness!

Η σημερινή ημέρα για άλλους είναι ευκαιρία άφθονου γέλιου, για άλλους ημέρα νεύρων και εκνευρισμού, για άλλους πάλι αδιάφορη. Αυτό που κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί όμως, είναι το πόσο δημιουργικά η βιομηχανία του gaming αντιμετωπίζει την πρώτη ημέρα του Απρίλη χρόνο με το χρόνο. Ας ρίξουμε μια ματιά λοιπόν στο τι ειπώθηκε από τον ειδικό Τύπο, ξεκινώντας από τα πιο παράξενα και συνεχίζοντας με τα πιο ξεκαρδιστικά κομμάτια της σημερινής "ειδησεογραφίας". Η SEGA αποκάλυψε τη νεώτερη προσθήκη στο Super Monkey Ball franchise, με τίτλο Super Monkey Cude: Five Facets of Fun! Πρόκειται για μείξη της κλασσικής συνταγής με στοιχεία RPG, κάτι που αναμένεται να προσθέσει βάθος στην όλη εμπειρία. Η ειρωνεία είναι ότι δεν θα μας χάλαγε. Καιρός να πετάξετε τους πύργους σας, αφού η NVIDIA προχώρησε σε μία κίνηση mate, εξουδετερώνοντας κάθε τι που έχει να προσφέρει ο ανταγωνισμός. Ο λόγος για την 3dfx Voodoo 590, την πρώτη κάρτα γραφικών στον κόσμο με όχι ένα, όχι δύο, αλλά 233 VSA-100chips. Επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι δεν υποστηρίζει shaders, T&L και άλλα αχρείαστα πράγματα. Όπως δηλώνει και η ίδια η NVIDIA, "so powerful, it's kind of ridiculous". Το αφεντικό της Quantic Dream πάλι, David Cage, βάζει πλώρη για νέα εδάφη, αναλαμβάνοντας το Tom Clancy franchise, αναφέρει το EDGE. Το Future Soldier που βρίσκεται ήδη σε προχωρημένο στάδιο ανάπτυξης, θα είναι και ο πρώτος τίτλος που θα επηρεαστεί από αυτή τη συνεργασία, με τον Cage να έχει αναλάβει τη ρεαλιστική εξιστόρηση του δράματος του πολέμου, όταν τέσσερις ειδικά εκπαιδευμένοι στρατιώτες έρχονται αντιμέτωποι με δυνάμεις πέρα των δυνάμεων τους. Το GameFAQs απ' ότι φαίνεται σήμερα έκλεισε 40 χρόνια ύπαρξης. Μεγαλύτερο και από το δικό μας παμπάλαιο Γιώργο Καλλίφα, το GameFAQs υπήρχε πριν καν η πρώτη μορφή του εμπορικού διαδικτύου αποκαλυφθεί, φυσικά σε έντυπη μορφή. Αλήθεια. 17 Ιουνίου είναι η ημέρα που το Ocarine of Time 3DS bundle θα επισκεφθεί τα ράφια των καταστημάτων. 249.99€ η τιμή του, σύμφωνα με το PixAzura. Φαίνεται πως το ενδιαφέρον αναζωπυρώθηκε για τα καλά γύρω από το "Haloverse", αφού μετά την αποκάλυψη του GameOver για το remake του πρώτου Halo, το 1UP προχώρησε στην αποκάλυψη του Halo Dance Central. Time to boogie (?)!

Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

Το παγκόσμιο τουρνουά Mortal Kombat και στην Ελλάδα

Καθώς πλησιάζει η κυκλοφορία του απόλυτου Fighting Game, οι φανατικοί οπαδοί του θα έχουν τη δυνατότητα να διαγωνιστούν στο PlayStation 3 αυτό το Σάββατο 2 Απριλίου και ώρα 11:00 το πρωί στα STER Cinemas Αγ. Ελευθέριος (Σταθμός Ηλεκτρικού: Αγ. Ελευθέριος).Ο καλύτερος fighter θα προκριθεί στους παγκόσμιους τελικούς οι οποίοι θα διεξαχθούν στις 17 Απριλίου στο Gadget Show στο Birmingham της Αγγλίας. Όλα τα έξοδα ταξιδιού και παραμονής πληρωμένα. Εκτός αυτού ο πρωταθλητής θα κερδίσει την Ασημένια ζώνη πρωταθλητή του Mortal Kombat ενώ οι τρεις πρώτοι θα κερδίσουν συλλεκτική έκδοση του Mortal Kombat PlayStation 3 όταν κυκλοφορήσει στις 21 Απριλίου. Περισσότερες πληροφορίες: http://www.mortalkombat.gr http://www.facebook.com/mortalkombatgr Tο νέο Mortal Kombat θα φιλοξενηθεί στις κονσόλες PlayStation 3 και Xbox 360 ενώ στο PlayStation 3 θα υποστηρίζει στερεοσκοπικό 3D και θα περιλαμβάνει τον Kratos του God of War σαν Playable χαρακτήρα.Η μεγάλη επιστροφή του Mortal Kombat στις κονσόλες νέας γενιάς έχει τα παρακάτω χαρακτηριστικά: –Χρήση της κλασικής 2D μηχανής μάχης με υψηλής τεχνολογίας 3D περιβάλλοντα και μοντέλα. –Υπερβολική βία και καθηλωτικό σενάριο. –Νέα multiplayer modes συμπεριλαμβανομένου και tag team 2 εναντίων 2 –Το πρώτο fighting game που χρησιμοποιεί στερεοσκοπική 3D τεχνολογία. Και πολλά άλλα.Tο νέο Mortal Kombat θα φιλοξενηθεί στις κονσόλες PlayStation 3 και Xbox 360 ενώ στο PlayStation 3 θα υποστηρίζει στερεοσκοπικό 3D και θα περιλαμβάνει τον Kratos του God of War σαν Playable χαρακτήρα.Στο PlayStation Store υπάρχει ήδη δωρεάν demo στο οποίο οι φιλόδοξοι fighters μπορούν να προπονηθούν για το πρωτάθλημα. Καλή τύχη!