Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το Mortal Kombat αποτελεί ένα από τα πιο δημοφιλή ονόματα στον κόσμο των βιντεοπαιχνιδιών και σίγουρα όχι μόνο όσον αφορά στο είδος των fighting τίτλων. Με την πρώτη του εμφάνιση να εντοπίζεται στις αρχές της δεκαετίας του '90, το πασίγνωστο franchise των Ed Boon και John Tobias κατάφερε να προκαλέσει αίσθηση χάρη στις υπερβολικές δόσεις βίας και του σκοτεινού κόσμου που απεικόνιζε γεμάτου με εντυπωσιακούς χαρακτήρες. Όπως είναι γνωστό βέβαια, η πορεία του Mortal Kombat δεν ήταν η καλύτερη δυνατή, καθώς, μετά το εκπληκτικό Ultimate Mortal Kombat 3 η παρθενική είσοδος της σειράς στις τρεις διαστάσεις απογοήτευσε.
Τα επόμενα κεφάλαια βέβαια κινήθηκαν σε σαφώς καλύτερα επίπεδα, αλλά ήταν γεγονός ότι η σειρά είχε χάσει αρκετά από τη ιδιαίτερη μαγεία που είχε στην εποχή των δεκαέξι bits. Φτάνοντας τελικά στο MK Vs. DC, έπειτα από το “ανακυκλωμένο” Armageddon, η κατάσταση επιδεινώθηκε σημαντικά καθώς μπορεί να αποτελούσε μία αρκετά καλή παραγωγή, εντούτοις, το ύφος του ήταν τόσο αλλαγμένο και με σημαντικές παραχωρήσεις που πλέον μόνο ως spin-off μπορούσαμε να το δούμε.
Παρά τις αμφιβολίες μας για το επερχόμενο ένατο κεφάλαιο της σειράς, δεν χρειάστηκε παρά ένα trailer το καλοκαίρι του περασμένου έτους για να μας δημιουργήσει και πάλι την ελπίδα ότι το Mortal Kombat θα επανέλθει στις παλιές του δόξες. Όπως φαίνεται, η νεοσύστατη NetheRealm Studios (με τον Ed Boon φυσικά στην κεφαλή της) και η αποκλειστική υποστήριξη της Warner Bros. Interactive Entertainment (έπειτα από την πτώχευση της Midway), ήταν τα συστατικά που χρειαζόταν το franchise προκειμένου να μπορέσει να επιστρέψει με επιτυχία στις ρίζες του. Χωρίς να έχει την ανάγκη κάποιου υποτίτλου, το περιεκτικά ονομασμένο ως "Mortal Kombat" πατάει γερά και με πλήρη αυτοπεποίθηση στα στοιχεία που μας έκαναν να αγαπήσουμε τη σειρά στις χρυσές δισδιάστατες εποχές.
Ναι, γίνεται να υπάρξει σωστό story mode σε fighting τίτλο
Μπορεί το Story Mode να το είχαμε δει και στο MK Vs. DC, ωστόσο, η βελτίωση που δέχθηκε στο Mortal Kombat είναι τεράστια, δείχνοντας εμφανώς πως δόθηκε μεγάλη βαρύτητα στη σωστή απόδοση της ιστορίας. Η εισαγωγή του τίτλου μας μεταφέρει ουσιαστικά λίγο μετά το τέλος του εισαγωγικού βίντεο του Armageddon.
Παρακολουθώντας το μακελειό που έχει δημιουργηθεί μεταξύ των υπερασπιστών της Γης και των επικείμενων κατακτητών της Outworld, παρακολουθούμε τον Raiden να βρίσκεται λίγες αναπνοές πριν την εξόντωσή του από τον Shao Kahn, κάτι που θα σημάνει και την αρχή της καταστροφής της Γης. Ως ύστατη λύση για την αποτροπή αυτής της τετελεσμένης κατάστασης, ο Raiden στέλνει ένα μήνυμα στον παρελθόντα εαυτό του. Από εκεί και έπειτα το σενάριο θα μας μεταφέρει στα γεγονότα των τριών πρώτων Mortal Kombat, όπου ο θεός του κεραυνού θα βλέπει συνεχώς οράματα από μελλοντικές καταστάσεις, τις οποίες θα προσπαθεί να αποτρέψει προκειμένου να αλλάξει το τραγικό φινάλε του Armageddon.
Για πρώτη φορά στην ιστορία της σειράς θα παρακολουθήσουμε μία συγκροτημένη ιστορία και όχι απλά αποκομμένα κείμενα, συνοδευόμενα από στατικές εικόνες στον τερματισμό κάθε χαρακτήρα. Τουλάχιστον όσον αφορά τον γραφόντα, η μυθολογία των Mortal Kombat παρουσιάζει ενδιαφέρον, κυρίως για το background των χαρακτήρων και, επιτέλους, έχουμε την ευκαιρία να δούμε ένα μεγάλο κομμάτι της με σωστά δομημένη παρουσίαση και συγκεκριμένη εξέλιξη χωρίς “what if…” σενάρια (τουλάχιστον στο συγκεκριμένο mode).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου