Τρίτη 13 Ιουλίου 2010

Mafia II (PS3, X360, PC)

Ένας ακόμα τίτλος που είχα την ευκαιρία να παίξω στην E3 (γενικώς, έπαιξα πολύ, μην το συζητάτε :P) ήταν το Mafia II της 2K Games, ένας από τους πλέον αναμενόμενους τίτλους του καλοκαιριού –κυκλοφορεί τον Αύγουστο. Το πρώτο Mafia το είχα κατευχαριστηθεί οπότε αντιλαμβάνεστε ότι με το που είδα το Mafia II στο booth της Sony, όρμηξα απ’ ευθείας σε αυτό αφήνοντας Gran Turismo 5, Move και λοιπούς συγγενείς να περιμένουν και αυτό που έζησα με δικαίωσε. Το σύστημα κάλυψης μου άρεσε. Ο Vito χρησιμοποιούσε αποτελεσματικά καθετί που βρισκόταν στο διάβα του προκειμένου να προφυλαχθεί από τα πυρά των αντιπάλωνε του.Μια μέρα στη δουλειά
Το demo που είχα την ευκαιρία να παίξω λοιπόν, είχε να κάνει με μια αποστολή στην οποία ο Vito Scarletta, ο πρωταγωνιστής του τίτλου, βγαίνει παγανιά με μερικούς «συναδέλφους» του έχοντας ως αποστολή να «σιωπήσουν» ένα μέλος αντίπαλης συμμορίας. Από πλευράς gameplay, παράπονο δεν έχω αφού τα είχε όλα! Ξεκίνησα στο σπίτι του Vito όπου ρίχνοντας μια ματιά τριγύρω έπεσα πάνω σε ένα τεύχος του Playboy! Όταν το σήκωσα μάλιστα, αυτό άνοιξε αποκαλύπτοντας μια πραγματική φωτογραφία από το περιοδικό –απόρροια της σχετικής συμφωνίας με τον οργανισμό του θείου Hugh.
Με το που βγήκα στον δρόμο, διάλεξα το πιο «μπάνικο» αυτοκίνητο που υπήρχε σε απόσταση βολής και αφού μπήκα μέσα είπα να καβλαντίσω λίγο στα πέριξ. Έλα που όμως το demo είχε χρονικό περιορισμό της τάξης των δέκα λεπτών για την περιήγηση στην πόλη, οπότε αναγκαστικά, μερικά σπασμένα αυτοκίνητα μετά και αφού είχα ενισχύσει κατά τι τον πληθυσμό του τοπικού νεκροταφείου, αναγκάστηκα να πάω προς το σημείο που ήταν μαρκαρισμένο στον χάρτη μου. Επρόκειτο για ένα παλιό αποστακτήριο όπου μαζί με τους συντρόφους μου τους οποίους είχα πάρει στο μεταξύ, ταμπουρωθήκαμε περιμένοντας τον στόχο μας ο οποίος δεν άργησε να φτάσει. Εγώ είχα αράξει σε ένα παράθυρο με ένα αυτόματο και μόλις το σχετικό cinematic ολοκληρώθηκε, άρχισα να «γαζώνω» ό,τι κουνιόταν στον δρομο.
Η Empire Bay (κατά το Empire State) θυμίζει αρκετά Σαν Φρανσίσκο και Νέα Υόρκη εποχής, τουλάχιστον απ' όσο πρόλαβα να δω.Μόλις τέλειωσε το sequence, κατέβηκα κάτω και μπήκα στον κύριο χώρο του αποστακτηρίου. Εκεί, σε συνεργασία με τους συντρόφους μου, αρχίσαμε να καθαρίζουμε τους παλικαράδες της αντίπαλης συμμορίας, κάνοντας χρήση του συστήματος κάλυψης που ενσωματώνει το παιχνίδι. Κολώνες, παλέτες, πόρτες, τοίχοι και γενικώς, οτιδήποτε στιβαρό μπορούσε να χωρέσει τον Vito πίσω του, με βοήθησε να φτάσω στον στόχο μου. Η αποστολή ολοκληρώθηκε με εμένα στο τιμόνι να προσπαθώ να ξεφύγω απ’ την αστυνομία κι αφού προηγουμένως είχα βγάλει έναν τραυματισμένο σύντροφό μου έξω από το φλεγόμενο και υπό κατάρρευση αποστακτήριο. Ωραία πράγματα…
Πάνω απ’ όλα omertà
Μπορεί το demo του Mafia II να κράτησε λίγο ή τουλάχιστον όχι τόσο όσο θα ‘θελα, ωστόσο η αλήθεια είναι πως πήρα μια καλή ιδέα από το gameplay του. Ο χειρισμός των αυτοκινήτων (πρόλαβα και οδήγησα συνολικά τρία διαφορετικά μοντέλα: ένα τυπικό cab, ένα cabrio σπορ και ένα καμιόνι) ήταν όπως θα ‘πρεπε να ‘ναι. Μην περιμένετε παντιλίκια και ανάποδα τιμόνια όπως στο Grand Theft Auto IV, τουλάχιστον όχι με την ίδια ευκολία: μιλάμε για αυτοκίνητα της δεκαετίας του ’60 οπότε όπως αντιλαμβάνεστε ο χειρισμός τους είναι κομματάκι δυσκοίλιος και απαιτητικός σε ορισμένες περιπτώσεις –αλλά σε κάθε περίπτωση με τρόπο που δεν περνάει άσχημα.

Related Posts:

  • Χορταστικά gameplay πλάνα για το Middle-earth: Shadow of War Ένα νέο βίντεο είδε τα φώτα της δημοσιότητας για το επερχόμενο παιχνίδι της Monolith Productions, Middle-earth: Shadow of War. Το καινούργιο οπτικοακουστικό υλικό διάρκειας 50 λεπτών, περιλαμβάνει τουλάχιστον 30 λεπτά από φ… Read More
  • Sociable Soccer: Ποδοσφαιράκι από τον δημιουργό του Sensible Soccer Ο Jon Hare, δημιουργός των θρυλικών Sensible World of Soccer και Microprose Soccer, επιστρέφει για να δώσει νέα ζωή στα arcade παιχνίδια ποδοσφαίρου. Το νέο παιχνίδι του Jon Hare και της ομάδας του, Tower Studios, είναι το … Read More
  • Respawn: "Το Titanfall 2 μπορούσε να τα πάει καλύτερα" Πολύς λόγος γίνεται για το λανθασμένο timing της κυκλοφορίας του Titanfall 2, ανάμεσα στα Battlefield 1 και CoD: Infinite Warfare, που επηρέασε αρνητικά τις πωλήσεις του παιχνιδιού. Είναι κάτι που τονίζει ακόμα και η ίδια η… Read More
  • Πάνω από 80 PvE αποστολές στο Destiny 2 Το νεότερο τεύχος του περιοδικού Edge περιλαμβάνει ένα αφιέρωμα για το Destiny 2, από το οποίο μάθαμε μερικές αρκετά ενδιαφέρουσες πληροφορίες για το sequel της Bungie. Το δεύτερο κεφάλαιο, λοιπόν, θα περιλαμβάνει πάνω από … Read More
  • Δαμάστε τα κύματα στο Surf World SeriesTο surfing είναι ένα άθλημα που σπάνια βλέπουμε στα videogames, οπότε όταν βγαίνει ένα τέτοιο παιχνίδι αυτομάτως έχει την προσοχή μας (ειδικά αυτή την εποχή). Μιλάμε για το Surf World Series, το οποίο είναι arcade surfing με … Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου