Τετάρτη 14 Ιουλίου 2010

DarkStar One: Broken Alliance

Ένα μεγάλο μέρος της επιτυχίας που γνώρισε η Microsoft με το σύστημά της σε αυτή τη γενιά, σίγουρα οφείλεται σε ορισμένες πανέξυπνες επιλογές της σε ό,τι αφορά την αρχιτεκτονική του. Το γεγονός πως το Xbox 360 είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να επιτρέπει εύκολο προγραμματισμό από τους δημιουργούς, αλλά και την ιδιαίτερα απλή μεταφορά λογισμικού από τους υπολογιστές σε αυτό, χάρισε στο σύστημα πολλά PC παιχνίδια -κυρίως ευρωπαϊκά- τα οποία και καλή ποιότητα διέθεταν και τον πολυπόθητο, για τη Microsoft, χαρακτηρισμό του “αποκλειστικού για το Xbox 360” κέρδισαν.
Τα παραδείγματα είναι πολλά και ξεκινούν από το Sherlock Holmes vs. Jack the Ripper και φτάνουν μέχρι το Metro 2033. Μια τέτοια περίπτωση τίτλου, που ξεκίνησε τη σταδιοδρομία του στους υπολογιστές -πριν από πολλά χρόνια είναι η αλήθεια-, και σήμερα γνωρίζει μια αναβίωση μέσα από το σύστημα της Microsoft, είναι το DarkStar One.
Το DarkStar One είναι μια ιδιαίτερη περίπτωση παιχνιδιού. Πρόκειται για ένα “Space shooter” τίτλο, του οποίου η πρωτότυπη έκδοση για υπολογιστές είχε κυκλοφορήσει το 2006 από την Ascaron. Πηγαίνοντας κόντρα στο ρεύμα, που ήθελε την εν λόγω κατηγορία να έχει “πεθάνει”, η Ascaron προσέφερε τότε στους κατόχους υπολογιστών, ένα παιχνίδι που έδειχνε να βγήκε από τα μέσα της δεκαετίας του 1990, όταν franchises όπως τα Wing Commander και Privateer διέγραφαν λαμπρή πορεία στην αγορά. Δανειζόμενο πολλά στοιχεία από τα προαναφερθέντα παιχνίδια, αλλά και από το θρυλικό Elite, το DarkStar One κέρδισε τις εντυπώσεις και ξεχώρισε μέσα σε μια αγορά που είχε κυριολεκτικά “πνιγεί” στα FPS.
Και η ιστορία επαναλαμβάνεται εν έτει 2010. Τέσσερα χρόνια μετά την αρχική του κυκλοφορία, το DarkStar One έρχεται και πάλι αντιμέτωπο με θάλασσες First Person Shooters, έχοντας όμως ακόμα ζωντανή εκείνη την ιδιαιτερότητα και τον ιδιόμορφο χαρακτήρα, στοιχεία που του χαρίζουν μια ξεχωριστή θέση στην αγορά.
Δεδομένου ότι το GameOver είχε δημοσιεύσει ένα εκτενές review για την έκδοση υπολογιστών πίσω στον Αύγουστο του 2006 και διαπιστώνοντας ότι η έκδοση για το σύστημα της Microsoft είναι κατά 90% ίδια με εκείνη, σε ιδιαίτερες αναλύσεις δεν θα προχωρήσουμε στο παρόν κείμενο. Απλά, θα επιχειρήσουμε μια μικρή περίληψη της ιστορίας και θα αναφέρουμε τις όποιες διαφορές υπάρχουν και τις όποιες βελτιώσεις υλοποίησε η Gaming Minds κατά τη μεταφορά του τίτλου στο Xbox 360.

Related Posts:

  • Gran Turismo 5, MAG και Resistance 1-3 σταματούν το online Η Sony κλείνει τους online servers ορισμένων games της! Τον Απρίλιο σταματάει και η διάθεση των DLC για το GT5. [UPDATE]  Η όγδοη γενιά κονσολών έχει μπει για τα καλά για την Sony, μετ… Read More
  • Απόσυρση του DLC του Gran Turismo 5 Αν σας ενδιαφέρει το DLC του Gran Turismo 5, σπεύστε άμεσα να τσιμπήσετε ότι θέλετε γιατί σε λίγο καιρό δεν θα μπορείτε. Όπως ανακοίνωσε η Sony, όλο το DLC του Gran Turismo 5 θα αποσυρθεί από το PS Store στις 30 Απριλίου. Α… Read More
  • Gears of War στο Xbox One! Η Microsoft που κατέχει πλέον τα δικαιώματα της σειράς GoW, δε θα βιαστεί να κυκλοφορήσει το επόμενο μέλος της. [UPDATE] [Αρχική δημοσίευση: 27/1/14] Ο Αμερικάνικος κολοσσός προχώρησε σε αγορά της σειράς Gears of… Read More
  • Deep Down ως το τέλος.. Νέο Action RPG της Capcom για το PS4. Δείτε το νέο τρέιλερ. [UPDATE 5]Στην πρόσφατη press conference της Sony όπου ανακοινώθηκε ο διάδοχος του PS3, η Capcom παρουσίασε ένα μικρό δείγμα ενός Action RPG που ετoι… Read More
  • Το μυστήριο του Moebius ξετυλίγεται τον Απρίλιο Η κυκλοφορία του πολυαναμενόμενου Moebius: Empire Rising είναι προ των πυλών. Ως γνωστόν, το Moebius αποτελεί το νέο πόνημα της Jane Jensen (σε συνεργασία με τη Phoenix Online) και το πρώτο adventure που επιβλέπει πλήρως με… Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου