Τετάρτη 14 Ιουλίου 2010

DarkStar One: Broken Alliance

Ένα μεγάλο μέρος της επιτυχίας που γνώρισε η Microsoft με το σύστημά της σε αυτή τη γενιά, σίγουρα οφείλεται σε ορισμένες πανέξυπνες επιλογές της σε ό,τι αφορά την αρχιτεκτονική του. Το γεγονός πως το Xbox 360 είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να επιτρέπει εύκολο προγραμματισμό από τους δημιουργούς, αλλά και την ιδιαίτερα απλή μεταφορά λογισμικού από τους υπολογιστές σε αυτό, χάρισε στο σύστημα πολλά PC παιχνίδια -κυρίως ευρωπαϊκά- τα οποία και καλή ποιότητα διέθεταν και τον πολυπόθητο, για τη Microsoft, χαρακτηρισμό του “αποκλειστικού για το Xbox 360” κέρδισαν.
Τα παραδείγματα είναι πολλά και ξεκινούν από το Sherlock Holmes vs. Jack the Ripper και φτάνουν μέχρι το Metro 2033. Μια τέτοια περίπτωση τίτλου, που ξεκίνησε τη σταδιοδρομία του στους υπολογιστές -πριν από πολλά χρόνια είναι η αλήθεια-, και σήμερα γνωρίζει μια αναβίωση μέσα από το σύστημα της Microsoft, είναι το DarkStar One.
Το DarkStar One είναι μια ιδιαίτερη περίπτωση παιχνιδιού. Πρόκειται για ένα “Space shooter” τίτλο, του οποίου η πρωτότυπη έκδοση για υπολογιστές είχε κυκλοφορήσει το 2006 από την Ascaron. Πηγαίνοντας κόντρα στο ρεύμα, που ήθελε την εν λόγω κατηγορία να έχει “πεθάνει”, η Ascaron προσέφερε τότε στους κατόχους υπολογιστών, ένα παιχνίδι που έδειχνε να βγήκε από τα μέσα της δεκαετίας του 1990, όταν franchises όπως τα Wing Commander και Privateer διέγραφαν λαμπρή πορεία στην αγορά. Δανειζόμενο πολλά στοιχεία από τα προαναφερθέντα παιχνίδια, αλλά και από το θρυλικό Elite, το DarkStar One κέρδισε τις εντυπώσεις και ξεχώρισε μέσα σε μια αγορά που είχε κυριολεκτικά “πνιγεί” στα FPS.
Και η ιστορία επαναλαμβάνεται εν έτει 2010. Τέσσερα χρόνια μετά την αρχική του κυκλοφορία, το DarkStar One έρχεται και πάλι αντιμέτωπο με θάλασσες First Person Shooters, έχοντας όμως ακόμα ζωντανή εκείνη την ιδιαιτερότητα και τον ιδιόμορφο χαρακτήρα, στοιχεία που του χαρίζουν μια ξεχωριστή θέση στην αγορά.
Δεδομένου ότι το GameOver είχε δημοσιεύσει ένα εκτενές review για την έκδοση υπολογιστών πίσω στον Αύγουστο του 2006 και διαπιστώνοντας ότι η έκδοση για το σύστημα της Microsoft είναι κατά 90% ίδια με εκείνη, σε ιδιαίτερες αναλύσεις δεν θα προχωρήσουμε στο παρόν κείμενο. Απλά, θα επιχειρήσουμε μια μικρή περίληψη της ιστορίας και θα αναφέρουμε τις όποιες διαφορές υπάρχουν και τις όποιες βελτιώσεις υλοποίησε η Gaming Minds κατά τη μεταφορά του τίτλου στο Xbox 360.

Related Posts:

  • Final Fantasy 14 Stormblood: Η περιπέτεια ξεκινάει τον Ιούνιο Το δεύτερο expansion του Final Fantasy 14 πλέον έχει ημερομηνία κυκλοφορίας. O λόγος για το Stormblood, το οποίο φέρνει νέα jobs, αυξημένο ανώτατο level (από 60 σε 70), νέες περιοχές, βελτιωμένο σύστημα μάχης, καθώς και νέα… Read More
  • Sony: Το 2017 είναι χρονιά του software για το PS4 Το 2016 φεύγει, το 2017 έρχεται και η Sony έχει μεγάλα σχέδια για το PS4. Σύμφωνα με τον Shuhei Yoshida της Sony, το 2016 ήταν χρονιά του hardware με τα PlayStation VR, PS4 Pro και PS4 Slim και στόχος της εταιρείας είναι το… Read More
  • Hitman: Season 1 Review Η ανάπτυξη του έκτου Hitman έμελλε να είναι... επεισοδιακή. Ανατρέχοντας γρήγορα στον ψηφιακό τύπο του 2013, θυμάμαι πως το αξιόλογο (αν και αμφιλεγόμενο για μία μερίδα κριτικών και κοινού) Hitman Absolution, μαζί με ορισμ… Read More
  • Ο Παναθηναϊκός στην μάχη των esports (!) Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερες αθλητικές ομάδες στην Ευρώπη μπαίνουν στον ραγδαία αναπτυσσόμενο χώρο των esports. Ο Παναθηναϊκός είναι πρώτη ελληνική ομάδα που κάνει τέτοιο. Όπως ανακοίνωσε ο Παναθηναϊκός, ιδρύει … Read More
  • Paragon Early Access Preview Σε μια νέα προσπάθεια ανταγωνιστεί “θηρία” όπως το League of Legends, το Dota 2 και το Smite. To παιχνίδι ήταν διαθέσιμο ως early access εδώ και αρκετούς μήνες και πλέον είναι διαθέσιμο για όλους ως open beta. Σημαντικό στ… Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου