Τετάρτη 14 Ιουλίου 2010

DarkStar One: Broken Alliance

Ένα μεγάλο μέρος της επιτυχίας που γνώρισε η Microsoft με το σύστημά της σε αυτή τη γενιά, σίγουρα οφείλεται σε ορισμένες πανέξυπνες επιλογές της σε ό,τι αφορά την αρχιτεκτονική του. Το γεγονός πως το Xbox 360 είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να επιτρέπει εύκολο προγραμματισμό από τους δημιουργούς, αλλά και την ιδιαίτερα απλή μεταφορά λογισμικού από τους υπολογιστές σε αυτό, χάρισε στο σύστημα πολλά PC παιχνίδια -κυρίως ευρωπαϊκά- τα οποία και καλή ποιότητα διέθεταν και τον πολυπόθητο, για τη Microsoft, χαρακτηρισμό του “αποκλειστικού για το Xbox 360” κέρδισαν.
Τα παραδείγματα είναι πολλά και ξεκινούν από το Sherlock Holmes vs. Jack the Ripper και φτάνουν μέχρι το Metro 2033. Μια τέτοια περίπτωση τίτλου, που ξεκίνησε τη σταδιοδρομία του στους υπολογιστές -πριν από πολλά χρόνια είναι η αλήθεια-, και σήμερα γνωρίζει μια αναβίωση μέσα από το σύστημα της Microsoft, είναι το DarkStar One.
Το DarkStar One είναι μια ιδιαίτερη περίπτωση παιχνιδιού. Πρόκειται για ένα “Space shooter” τίτλο, του οποίου η πρωτότυπη έκδοση για υπολογιστές είχε κυκλοφορήσει το 2006 από την Ascaron. Πηγαίνοντας κόντρα στο ρεύμα, που ήθελε την εν λόγω κατηγορία να έχει “πεθάνει”, η Ascaron προσέφερε τότε στους κατόχους υπολογιστών, ένα παιχνίδι που έδειχνε να βγήκε από τα μέσα της δεκαετίας του 1990, όταν franchises όπως τα Wing Commander και Privateer διέγραφαν λαμπρή πορεία στην αγορά. Δανειζόμενο πολλά στοιχεία από τα προαναφερθέντα παιχνίδια, αλλά και από το θρυλικό Elite, το DarkStar One κέρδισε τις εντυπώσεις και ξεχώρισε μέσα σε μια αγορά που είχε κυριολεκτικά “πνιγεί” στα FPS.
Και η ιστορία επαναλαμβάνεται εν έτει 2010. Τέσσερα χρόνια μετά την αρχική του κυκλοφορία, το DarkStar One έρχεται και πάλι αντιμέτωπο με θάλασσες First Person Shooters, έχοντας όμως ακόμα ζωντανή εκείνη την ιδιαιτερότητα και τον ιδιόμορφο χαρακτήρα, στοιχεία που του χαρίζουν μια ξεχωριστή θέση στην αγορά.
Δεδομένου ότι το GameOver είχε δημοσιεύσει ένα εκτενές review για την έκδοση υπολογιστών πίσω στον Αύγουστο του 2006 και διαπιστώνοντας ότι η έκδοση για το σύστημα της Microsoft είναι κατά 90% ίδια με εκείνη, σε ιδιαίτερες αναλύσεις δεν θα προχωρήσουμε στο παρόν κείμενο. Απλά, θα επιχειρήσουμε μια μικρή περίληψη της ιστορίας και θα αναφέρουμε τις όποιες διαφορές υπάρχουν και τις όποιες βελτιώσεις υλοποίησε η Gaming Minds κατά τη μεταφορά του τίτλου στο Xbox 360.

Related Posts:

  • The Walking Dead: Survival Instinct Το The Walking Dead κυκλοφόρησε με τη μορφή πέντε επεισοδίων μέσα στο 2012 και γνώρισε αξιοσημείωτη εμπορική επιτυχία. Το Adventure/RPG της προγραμματιστικής και εκδότριας εταιρείας Telltale Games, βασίστηκε στη σειρά κόμικ… Read More
  • To PS4 δεν θα τρέχει μεταχειρισμένα παιχνίδια; Τον τελευταίο καιρό είχε αναπτυχθεί έντονη φημολογία γύρω από τις προσπάθειες της Sony και την Microsoft να "μπλοκάρουν" την χρήση μεταχειρισμένων παιχνιδιών στις νέες κονσόλες τους. Στην περίπτωση της Sony οι φήμες αυτές α… Read More
  • Crimson Dragon: Νέο βίντεο κατά λάθος To Crimson Dragon παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Tokyo Game Show του 2010 και αρχικά είχε ανακοινωθεί ότι θα κυκλοφορήσει στις 12 Ιουνίου του περασμένου έτους στην Ιαπωνία και στη συνέχεια σε Ευρώπη και Αμερική. Πρόκειται… Read More
  • Microsoft εναντίον Google Τον τελευταίο καιρό βλέπουμε να εντείνεται η κόντρα μεταξύ Google και Microsoft. Δεν έχουν περάσει παρά μόνο λίγες ημέρες από τη δήλωση της Google και το στόχο της να κάνει το 90% των πελατών του Office να μετακομίσουν στο … Read More
  • Unboxing video για το OUYA H ομάδα OUYA ανακοίνωσε μέσω του επίσημου blog της, ότι ξεκίνησε η διανομή της κονσόλας στους developers. Συγκεκριμένα, η εταιρία αναφέρει ότι απεστάλησαν 1.200 dev kits, ενώ για όσους αγόρασαν το δικό τους τεμάχιο μέσω του… Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου