Δε θα ξαναμπούμε στη διαδικασία να αναλύσουμε διεξοδικά τη Gameloft και τα κατορθώματά της. Εν συντομία, το βιογραφικό της έχει ως εξής: η γαλλική εταιρία είναι θυγατρική της Ubisoft, ιδρυμένη από τους αδελφούς Guillemot. Αποκλειστικός, σχεδόν, στόχος του στούντιο είναι ανάπτυξη τίτλων σε φορητές συσκευές (κονσόλες και κινητά τηλέφωνα). Η Gameloft γνώρισε τρομερή επιτυχία, κυρίως, στις συσκευές της Apple, κάτι που συνεχίζει να υφίσταται μέχρι σήμερα. Οι τίτλοι της είναι, τις περισσότερες φορές, κλώνοι μεγάλων franchises, άλλοτε επιτυχημένοι, και άλλοτε καθόλου. Η αλήθεια είναι ότι τα λίγα ευρώ που κοστίζουν τα παιχνίδια της στο App Store ή στο Android Store δικαιολογούν τις όποιες αδυναμίες τους. Είναι αδικαιολόγητο, όμως, τέτοιοι τίτλοι να περνούν σχεδόν "ακατέργαστοι" στο PS Vita, αλλά να κοστίζουν δέκα φορές περισσότερο.
Η σειρά Asphalt είναι μία τέτοια τρανταχτή περίπτωση. Πρόκειται για arcade racing παιχνίδια, που τα λίγα ευρώ κόστους τους μπορούσαν να ικανοποιήσουν τις "burnout" ανάγκες των κατόχων smartphones. Η σειρά πέρασε μία βόλτα και από το Nintendo DS, χωρίς να αφήσει κάτι αξιομνημόνευτο, ενώ τώρα, με το Asphalt Injection, προσπαθεί να κλέψει τις καρδιές των κατόχων PS Vita. Αν δεν είναι οι καρδιές, τότε σίγουρα είναι οι τσέπες...
Ας ξεκινήσουμε με τα θετικά, που μετριούνται στα δάκτυλα του ενός... δάκτυλου. Το μοναδικό θετικό που διακρίνουμε στον τίτλο είναι τα 52 licensed αυτοκίνητα, καθώς και το γεγονός ότι υπάρχει δυνατότητα αναβάθμισης των επιδόσεών τους με τα διάφορα upgrades. Από εκεί και πέρα, το χάος. Ένα single-player mode και ένα multiplayer mode (διαδικτυακά ή τοπικά) κουβαλούν όλη την ευθύνη της ενασχόλησης. Στο single-player mode, ονόματι "Career" (ο Θεός να το κάνει καριέρα...) διαφορετικά είδη αγώνων επαναλαμβάνονται και ξεκλειδώνουν τα επόμενα, δυσκολότερα τουρνουά. Υπάρχουν φυσιολογικοί αγώνες, drift κόντρες, κυνηγητά με την αστυνομία και μάχες "σώμα με σώμα" (εξηγούνται παρακάτω).
Κατά τη διάρκεια των αγώνων, ο παίκτης μαζεύει δολάρια που είναι διάσπαρτα στις πίστες, με τα οποία αγοράζει νέα αυτοκίνητα αλλά και upgrades γι' αυτά. Επίσης, υπάρχει μία μπάρα "Nitro", που γεμίζει μόνο με τη συλλογή των nitro εικονιδίων κατά τη δράση. Χωρίς nitro, η νίκη είναι σχεδόν αδύνατη. Δε ξέρουμε τι ξόρκι χρησιμοποιούν, αλλά χωρίς nitro, δε μπορούμε να πλησιάσουμε κανέναν αντίπαλο, που επίσης δε χρησιμοποίησε nitro. Το gameplay βαδίζει σε πολύ arcade μονοπάτια, με τα αυτοκίνητα σχεδόν να ίπτανται πάνω από το οδόστρωμα. Οι δρόμοι διακατέχονται από περίσσια απλωσιά, οπότε και είναι σχεδόν αδύνατον να βρεθούν τα αυτοκίνητα στις μπάρες. Γενικότερα, η οδηγική πρόκληση είναι απούσα.
Θέλοντας να κλέψει λιγάκι από την αίγλη των Burnout τίτλων, το Injection παρουσιάζει και ένα σύστημα εκτοπίσματος των αντιπάλων, διακόπτοντας έτσι τις βλέψεις τους για την κατάκτηση της πρώτης θέσης. Μετά από αρκετό πειραματισμό, καταλήξαμε πως τα knockouts γίνονται όποτε... τους καπνίσει. Περιττό να πούμε πως η τεχνητή νοημοσύνη των αντιπάλων έχει αρνητικό πρόσημο, το ίδιο και της αστυνομίας στους αγώνες διαφυγής.
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου