Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

The Witcher 2: Strategy Guide

Το The Witcher 2 είναι μια από τις σημαντικότερες φετινές κυκλοφορίες, τόσο από πλευράς ποιότητας, όσο και από το βάθος που παρουσιάζει στο gameplay του. Το δυνατό, ώριμο story του και η αυξημένη δυσκολία στις μάχες το τοποθετούν άνετα στο πάνθεον των πιο σημαντικών RPG των τελευταίων ετών. Για πολλούς αυτή η αυξημένη δυσκολία βέβαια, αποτελεί τροχοπέδη και έναν πολύ καλό λόγο αποφυγής οποιασδήποτε σχέσης με αυτόν τον τίτλο. Ο ασπρομάλλης Geralt όμως, έχει πολλά κόλπα κάτω από το armor του και καλό θα είναι να ξέρουμε αρκετά από αυτά πριν ξεχυθούμε στους αφιλόξενους αγρούς των Northern Kingdoms.
Σημειώστε ότι στον παρακάτω οδηγό, έχει γίνει προσπάθεια να αποφευχθούν spoilers της πλοκής ή της ιστορίας που εκτυλίσσεται. Παρόλα αυτά γίνονται αναφορές σε εχθρούς και abilities μεγαλύτερων επιπέδων, που μπορεί να μην θέλουν κάποιοι να μάθουν. Συνεχίστε το διάβασμα με δική σας ευθύνη.
Προετοιμασία
Πριν περάσουμε στα του gameplay καλό είναι να αναφερθούμε σε ορισμένες προπαρασκευαστικές ενέργειες για να είναι η εμπειρία με το παιχνίδι ομαλή. Καταρχήν κατεβάστε τα διαθέσιμα patches που βελτιώνουν μεταξύ άλλων ζητήματα του gameplay, που έχει να κάνει με τα quests και την εμφάνισή τους στο χάρτη.
Από εκεί και πέρα πριν εκκινήσουμε το παιχνίδι, πηγαίνουμε στο Options μενού του Launcher. Από εδώ μπορούμε να ελέγξουμε τις ρυθμίσεις της (ατίθασης η αλήθεια είναι), μηχανής γραφικών του παιχνιδιού. Κάνουμε κλικ στο κουτάκι “Show advanced options” ώστε να εμφανιστούν όλες οι διαθέσιμες επιλογές. Ανάλογα με το μηχάνημα που διαθέτετε πρέπει να κάνετε και τις αντίστοιχες ρυθμίσεις. Θυσιάζοντας λίγο από τον χρόνο που θα αφιερώνατε στο παιχνίδι, μπορείτε να δοκιμάσετε πολλούς πιθανούς συνδυασμούς με τις τέσσερις πρώτες επιλογές να είναι οι πιο σημαντικές.
Ενδεικτικά στην επιλογή Texture downscaling επιλέγουμε “low” ή ακόμα και “None”, αν παρατηρούμε κολλήματα στην κίνηση του Geralt. Το ίδιο κάνουμε σε αυτή την περίπτωση με το Texture memory size, το shadow quality και το Number of shadowed lights, που τα θέτουμε και τα τρία στο “Medium”. Το LOD distance χαμηλώστε το αν και εφόσον αντιμετωπίζετε κολλήματα της κάμερας σε ανοιχτούς χώρους, ενώ η τελευταία επιλογή που αφορά τα Decals πρέπει να απενεργοποιηθεί αν η κάρτα σας “φορτώνει” όταν εμφανίζονται πολλοί εχθροί και συντρίμμια στην οθόνη. Όλες οι άλλες επιλογές μπορούν κάλλιστα να είναι “Enabled”, εκτός από το Uber-Sampling που το αφήνετε ενεργοποιημένο μόνο αν έχετε κάρτα γραφικών με τουλάχιστον 1GB μνήμη. Αν το μηχάνημά σας βέβαια είναι “ντούκι” και μετράει έναν χρόνο περίπου ζωής, βάλτε όλες τις ρυθμίσεις στο τέρμα και απολαύστε την οπτική πανδαισία που δημιούργησε η CD Projekt.
Τα βασικά
Ξεκινάμε με ορισμένες πολύ βασικές συμβουλές για όσους δεν έχουν ασχοληθεί με το πρώτο Witcher ή δεν έχουν επαφή με παρόμοιους τίτλους. Καταρχήν βεβαιωθείτε ότι έπειτα από τον Prologue, στην αρχή του πρώτου Act, έχετε λάβει το quest “A sword for monsters”, το οποίο μόλις ολοκληρώσετε σας δίνει ένα Silver Sword, μιας και το δικό σας το έχετε χάσει από τη μάχη με τον δράκο πρωτύτερα. Όταν αντιμετωπίζετε ανθρώπους, πρέπει να χρησιμοποιείτε το Steel Sword, ενώ απέναντι στα τέρατα όλων των ειδών επιβάλετai η χρήση του Silver Sword. Μην ξεχνάτε να τα αλλάζετε όταν βρίσκεστε στο δάσος του Flotsam, μιας και εκεί υπάρχει ποικιλία αντιπάλων.
Στη μάχη αποφύγετε σε κάθε περίπτωση το ανελέητο πάτημα των πλήκτρων του ποντικιού. Παρατηρείστε την αντίδραση του Geralt στις εντολές σας και ξεχωρίστε τα γρήγορα (swift) από τα δυνατά (strong) χτυπήματα του σπαθιού σας (το πρώτο γίνεται με το αριστερό πλήκτρο του ποντικιού, το άλλο με το δεξί). Οι γρήγοροι αντίπαλοι χρειάζονται στρίμωγμα σε κάποιο εμπόδιο ή τοίχο και χρήση διαδοχικών γρήγορων χτυπημάτων. Οι εχθροί που φέρουν πανοπλία απαιτούν κινήσεις αποφυγής των βαριών χτυπημάτων που σας προκαλούν και έπειτα αντεπίθεση με δυνατά χτυπήματα κατά προτίμηση πισώπλατα.

Related Posts:

  • Bundle με ηλεκτρική κιθάρα για το RocksmithΣε συνεργασία με τη μεγάλη εταιρία παρασκευής ηλεκτρικών κιθάρων Gibson, προχώρησε η Ubisoft για την κυκλοφορία ενός ειδικού bundle για το επερχόμενο Rocksmith, το οποίο μαζί με το εν λόγω softwareόλοι οι όροι » Software Με τ… Read More
  • Ε3 2011: Tα επόμενα σχέδια της EAΝέο Medal of Honor για το 2012. Νέα games για το iPhone. Το Mass Effect 3 με φωνητική υποστήριξη μόνο στο Kinect.Σε άλλη μια έκθεση E3, η Electronic Arts είχε πολλά βλέμματα στραμμένα πάνω της. Πέρα από όσα έδειξε στην καθιερ… Read More
  • White Knight Chronicles IIΠριν περίπου ένα χρόνο κυκλοφόρησε στην Ευρώπη το White Knight Chronicles, το οποίο -παρά τις περγαμηνές της Level 5- αποδείχθηκε μέτριο. Τώρα, κάνει την εμφάνισή του το δεύτερο μέρος της σειράς. Το μεγαλύτερο όπλο του WKC 2 … Read More
  • Sniper: Ghost Warrior 2 στην E3Σε ερωτήσεις σχετικά με τη συνέχεια του Sniper: Ghost Warrior απάντησε ο επικεφαλής παραγωγής της City Interactive John Gerard στην Ε3. Ξεκινώντας, χαρακτήρισε το Sniper Ghost Warrior 2 ως ένα καθαρά σκοπευτικό παιχνίδι, κάτι… Read More
  • Νέο Xbox στην E3 2012;Η Crytek το πήρε στα χέρια της. Μπορεί στην φετινή E3 να μην μάθαμε τίποτα για κάποιο νέο Xbox, όμως η Microsoft σίγουρα κάτι κρύβει.Σύμφωνα με το VideoGamer, ένας προγραμματιστής που δουλεύει στην Crytek, αποκάλυψε ότι η ετα… Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου