Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου 2015

A blast from the (Doom clone) past

Στο μυαλό κάθε fan των αγνών First-Person Shooters των 90's, το Rise of the Triad αποτελεί ένα άκρως πωρωτικό δείγμα. Στον γράφοντα, κάνει ένα ιδιαίτερο κλικ στoυς gaming νευρώνες, των εξωφρενικά διασκεδαστικών, fast-paced, γελοιωδώς κάφρικων και βουτηγμένων στην old-school-ίλα αγαπημένων Doom-clones...και όχι First-Person Shooters! Ας σοβαρευτούμε όμως. Επειδή η δουλειά μας είναι να κάνουμε μια όσο το δυνατόν πιο αντικειμενική παρουσίαση του εκάστοτε game που αναλαμβάνουμε, θα αντιμετωπίσουμε συγκρατημένα και λογικά την όλη υπόθεση.
Το εν λόγω FPS ας πούμε αρχικά πως αποτελεί remake/reboot του παλαιότερου και μάλλον κλασικού πλέον Rise of the Triad: Dark War της ιστορικής Apogee Software, γνωστότερης μάλλον με την ονομασία 3D Realms, δημιουργό ή/και publisher μνημειωδών ανάλογων τίτλων όπως τα Duke Nukem 3D, Shadow Warrior, Blood, Wolfenstein 3D κλπ. Το remake αυτό ανέλαβε η Interceptor Entertainment, μια ανεξάρτητη ομάδα 16 ανθρώπων που αρχικά είχε ως σκοπό να ασχοληθεί με ένα remake του Duke Nukem 3D. Η ιδέα όμως αυτή εγκαταλείφθηκε καθώς «έφαγε πόρτα» από την Gearbox, κάτοχο των πνευματικών δικαιωμάτων της σειράς Duke Nukem. Ωστόσο η Apogee, βλέποντας το μεράκι των developers, αποφάσισε να μην πάει χαμένη η ευκαιρία και να τους έδωσε την άδεια για να φτιάξουν τελικά ένα remake του Rise of the Triad.
rise-of-the-triad-1
Παραλίγο… Wolfenstein!
Το παλιό Rise of the Triad ίσως να μην το θυμούνται οι νεότεροι και η αλήθεια είναι πως είχε ατυχήσει όταν κυκλοφόρησε γιατί εμπορικά κονταροχτυπήθηκε με το Doom και μοιραία η ιστορία γράφτηκε υπέρ του μνημειώδους τίτλου της id. Συν τοις άλλοις, το development του ήταν κάπως επεισοδιακό, καθώς αρχικά προοριζόταν ως sequel του Wolfenstein 3D (παίζοντάς το θα δείτε πολλά στοιχεία που μαρτυρούν το γεγονός αυτό), όμως μάλλον για να μην αποσπαστεί η προσοχή του κοινού από το επερχόμενο τότε Doom, η id και συγκεκριμένα ο ίδιος ο John Romero ακύρωσαν το εν λόγω project.
Παρόλα αυτά όμως το Rise of the Triad κυκλοφόρησε εν τέλει ως ξεχωριστός τίτλος και μάλιστα αποτέλεσε ένα εξωφρενικά διασκεδαστικό FPS με χαρακτηριστικά που έφεραν πολλές καινοτομίες στο είδος. Η μηχανή γραφικών του παιχνιδιού πρωτοπόρησε σε δεκάδες features όπως προσομοίωση του dynamic lighting, τρύπες από τις σφαίρες στις επιφάνειες, γυάλινοι τοίχοι που μπορούσαν να θρυμματιστούν, πανοραμική απεικόνιση του ουρανού, περίπλοκο level design κλπ., ενώ το gameplay ξεχώρισε για την πλούσια καφρίλα του και διάφορες τρελές ιδέες όπως το Dog mode, όπου ο παίκτης μετατρεπόταν σε ένα αθάνατο λυσσασμένο σκυλί!

Related Posts:

  • F1 2017: Πάρτε το πρωτάθλημα στο ανανεωμένο career Το career mode του πολυαναμενόμενου F1 2017 αποκαλύπτεται. Σύμφωνα με τη Codemasters, το career του F1 2017 έχει διάφορα νέα στοιχεία, όπως invitational events κατά την διάρκεια της σεζόν όπου οδηγείτε παλιά μονοθέσια, περι… Read More
  • Παίζοντας το "campaign" του Gran Turismo Sport Πολύς λόγος γίνεται για το λειψό single-player του Gran Turismo Sport. Αντί για το κλασικό career των προηγούμενων Gran Turismo, το campaign του Gran Turismo δείχνει να είναι ένα σύνολο από μαθήματα και challenges κυρίως γι… Read More
  • Παίξτε μπάλα με PS4 + FIFA 18 Για πρώτη φορά σε αυτή την γενιά έχουμε πακέτο PlayStation και FIFA. Για την ακρίβεια όχι πακέτο, αλλά πακέτα, καθώς η Sony ανακοίνωσε επτά(!) πακέτα PS4 + FIFA 18. Έχουμε και λέμε: PS4 Pro + FIFA 18 Ronaldo Edition, PS4 Pr… Read More
  • Respawn: "Το Titanfall 2 μπορούσε να τα πάει καλύτερα" Πολύς λόγος γίνεται για το λανθασμένο timing της κυκλοφορίας του Titanfall 2, ανάμεσα στα Battlefield 1 και CoD: Infinite Warfare, που επηρέασε αρνητικά τις πωλήσεις του παιχνιδιού. Είναι κάτι που τονίζει ακόμα και η ίδια η… Read More
  • Πιλότοι εν δράσει στο F1 2017 Ώρα για την πρώτη ουσιαστική ματιά στο πολυαναμενόμενο F1 2017. Η Codemasters δημοσίευσε ένα νέο gameplay trailer του F1 2017 με τα φετινά αλλά και διάφορα παλιά μονοθέσια εν δράσει. Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι το Mona… Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου