Στην Gamescom 2015.
Τρεις μήνες πριν την BlizzCon 2015, η Blizzard αποφάσισε να αποκαλύψει το νέο expansion.
Μετά από διάφορες φήμες που δημιουργήθηκαν όταν η εταιρεία ανάπτυξης κατοχύρωσε τα πνευματικά δικαιώματα για την επωνυμία “Council of Glades”, η Blizzard ανακοίνωσε και επίσημα πως στις 6 Αυγούστου στην Gamescom 2015 θα μας παρουσιάσει τις πρώτες πληροφορίες για το νέο Expansion του World of Warcraft. Η παρουσίαση θα γίνει μέσω livestream στις 8 η ώρα Ελλάδος, για αυτό μείνετε συντονισμένοι.
Αναφορικά με το expansion αυξήθηκαν οι πιθανότητες η συνέχεια του Warlords of Dreanor να σχετίζεται με το Council of Tirisfal και τον μάγο Medivh,τώρα που η Blizzard κατοχύρωσε και την συγκεκριμένη επωνυμία. Παρ’ όλα αυτά σας θυμίζουμε πως κάτι παρόμοιο είχε επαναληφθεί και στο παρελθόν όταν στα μέσα του Αυγούστου του 2013 η Blizzard είχε κατοχυρώσει την επωνυμία “The Dark Below” και δύο μήνες αργότερα, στις 8 Νοεμβρίου του 2013 ανακοινώθηκε το Warlords of Draenor.
Τα πολυαναμενόμενα Windows 10 είναι εδώ και φέρνουν μια νέα εποχή στο PC gaming. Τα Windows 10 έχουν πλήρως ενσωματωμένο το Xbox Live, DirectX 12 για ακόμα καλύτερα γραφικά, game DVR για βιντεάκια από παιχνίδια, multiplayer μεταξύ Windows 10 και Xbox One, και συμβατότητα με παιχνίδια του Xbox One μέσω streaming από την κονσόλα (πρέπει να βρίσκεται στο ίδιο τοπικό δίκτυο). Δείτε παρακάτω πώς το gaming αλλάζει επίπεδο στα Windows 10 και πείτε μας αν θα ασχοληθείτε!
Ένα από τα πρώτα games του Nintendo NX.
H Square Enix ανακοίνωσε δύο νέα games Dragon Quest και ένα Spin-off σε στυλ Minecraft. Η Ιαπωνική εταιρία ήταν η πρώτη που ενημέρωσε πως αναπτύσσει τίτλο για το Nintendo NX. Πρόκειται για σημαντική πληροφορία καθώς αυτό μας δείχνει πως η Nintendo έχει ήδη σχέδια για την νέα της κονσόλα και αυτή είναι μόνο η αρχή.
Πρώτα ανακοινώθηκε το Dragon Quest 10, ένα MMO το οποίο αναπτύσσεται με Unreal Engine 4 και θα κυκλοφορήσει για PS4 και Nintendo NX. Στην συνέχεια, η Square Enix δήλωσε πως ετοιμάζεται το Dragon Quest 11 και θα κυκλοφορήσει σε PS4, Nintendo NX και 3DS. Η Orca θα ενώσει τις δυνάμεις της με την Square Enix και θα ασχοληθεί περισσότερο με τις εκδόσεις για τις κονσόλες της Nintendo. Το Dragon Quest 11 στο 3DS θα τρέχει σε δύο διαφορετικές οθόνες σε εκδόσεις 2D και 3D ενώ στο PS4 θα έχει την μορφή του Dragon Quest 8. Δεν γνωρίζουμε περισσότερα για τον νέο τίτλο στο Nintendo NX
Τέλος, η Ιαπωνική εταιρία ανακοίνωσε το Dragon Quest Builders. Πρόκειται για Spin-off της σειράς το οποίο θυμίζει έντονα Minecraft. Εδώ, καλείστε να χτίσετε το Alefgard από την αρχή μετά την καταστροφή του από τον Dragonlord. Το αναμένεται να κυκλοφορήσει τον χειμώνα για PS4, PS3 και PS Vita αποκλειστικά στην Ιαπωνία. Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει λόγος για Ευρωπαϊκή ημερομηνία κυκλόφορίας.
Το νέο King's Quest είναι εδώ. Το παιχνίδι είναι επεισοδικό και παρουσιάζει τις περιπέτειες του βασιλιά Graham όταν ήταν νέος, καθώς ο ίδιος τις αφηγείται στην εγγονή του, Gwendolyn. Το πρώτο από τα πέντε επεισόδια του King's Quest ονομάζεται "A Knight to Remember" και βγαίνει 28 Ιουλίου σε PS4, PS3 και PC, και 29 Ιουλίου σε Xbox One και Xbox 360. Mπορείτε επίσης να τσιμπήσετε το King's Quest: The Complete Collection που περιλαμβάνει και τα πέντε επεισόδια (όταν αυτά γίνουν διαθέσιμα) συν μπόνους επίλογο. Δείτε trailer παρακάτω και πείτε μας αν θα ασχοληθείτε με το King's Quest!
Έπειτα από τις πρόσφατες ανακοινώσεις της Valve σχετικά με το Steam Controller, το λειτουργικό SteamOS και την ημερομηνία κυκλοφορίας της κονσόλας Piston, η αμερικάνικη εταιρία κατοχύρωσε το όνομα του Half-Life 3 μέσω του Registration Office of the European Union, υπηρεσία υπεύθυνη για τη νομική κατοχύρωση σχεδίων και ονομάτων. Η διαδικασία για την εν λόγω κατοχύρωση πνευματικών δικαιωμάτων ξεκίνησε στις 29 Σεπτεμβρίου και καλύπτει τα εξής: ''computer game software, electronic game software, downloadable computer game software μέσω δικτύων και ασύρματων συνδέσεων, video game software''.
Να τονίσουμε βέβαια πως η συγκεκριμένη ανακοίνωση δε σημαίνει πως το Half-Life 3 βρίσκεται υπό ανάπτυξη καθώς μπορεί πολύ απλά να σημαίνει μία προληπτική κίνηση από την Valve για την νομική κατοχύρωση του ονόματος για την πιθανή μετέπειτα ανάπτυξή του.Η καταχώρηση της Valve για το Half-Life 3 αφαιρέθηκε πριν από λίγες ώρες.
Αυτό βέβαια δεν αντικρούει τα σενάρια ανάπτυξης του παιχνιδιού, καθότι έχουν ήδη διαρρεύσει στο Reddit φωτογραφίες από τον bug tracker της Valve που χρησιμοποιούν οι developers, με άμεσες αναφορές στο Half-Life 3. Εν αναμονή των εξελίξεων λοιπόν.
Στο GDC 2015 (Game Developers Conference), η Valve θα διεξάγει μία εκ των παρουσιάσεών της την Τετάρτη 3/3 και τοπική ώρα 15:00.
Το θέμα της παρουσίασης έχει τίτλο Physics και optimization για προγραμματιστές. Ενδεχομένως δεν θα μπορούσε να ταιριάξει ιδιαίτερα με μια ανακοίνωση νέου video game, εκτός κι αν δούμε ξαφνικά μια νέα engine στην οποία θα γίνεται επίδειξη νέων τεχνικών υλοποίησης physics στα video games.
Συνεπώς συμβαίνουν τρία ενδεχόμενα. Είτε θα δούμε μια συνηθισμένη παρουσίαση για developers από την Valve η οποία δεν πρόσεξε την ημερομηνία και ώρα, είτε η αμερικάνικη εταιρεία μας τρολάρει ή απλά...υπάρχει το ακραίο σενάριο η παρουσίαση να σχετίζεται όντως με το Half-Life 3. Η πρόεδρος της HTC, Cher Wang, αποκάλυψε ότι το Half-Life 3 βρίσκεται υπό ανάπτυξη κι ότι η Valve απλά δεν θέλει να κάνει κάποια ανακοίνωση αυτή την περίοδο. Γεγονός είναι πάντως ότι η Valve συνεργάζεται με την HTC για το Half-Life, αφού θα υποστηρίζει το Vive!
Η Wang απλά αρνήθηκε να σχολιάσει για το αν το Vive, το νέο VR Headset της, θα συνεργαστεί "με κάποιο νέο Half-Life". Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι το τρίτο μέρος όντως υπάρχει, αφού σε διαφορετική περίπτωση θα υπήρχε μια αρνητική απάντηση! Πάντως, πριν απ' την σημερινή τους συνεργασία, το 2013 η Valve είχε τεστάρει το Half-Life 2 με το Oculus Rift
Mπερδέψτε ξανά τα δάκτυλά σας.
Το Magicka 2 είναι ο τρίτος κατά σειρά τίτλος της ομώνυμης σειράς ο οποίος εισήρθε πρόσφατα στα ράφια των καταστημάτων. Μετά το αρκετά πρωτότυπο Μagicka, το οποίο και ψηφίστηκε Game of the Year την Σουηδία και το free-to-play αδελφάκι του Magicka: Wizard Wars του οποίου χαρακτηριστικό ήταν το ανελέητο PvP, η Paradox Interactive αποφάσισε να δώσει ένα επίσημο sequel στη σειρά τέσσερα χρόνια μετά το αρχικό ντεμπούτο της.
Η άγνωστη στον περισσότερο κόσμο Pieces Ιnteractive ανέλαβε το δύσκολο παρόν εγχείρημα αναβίωσης, στη θέση της Arrowhead Game Studios την οποία μάθαμε μέσω του πρώτου τίτλου. Η Pieces είναι μια ανεξάρτητη εταιρία παραγωγής από την Σουηδία, η οποία ιδρύθηκε το 2007 με τα πρώτα της games, το Puzzlegeddon το 2009 και το Fret Nice να περνούν στα αζήτητα του PSN και του Xbox Live.
Όμως για την Pieces Interactive δεν είναι η πρώτη φορά που ασχολείται με την σειρά Μagicka, καθώς από το 2012 ξεκίνησε συνεργασία με την Paradox Interactive και από τότε ανέπτυξε τέσσερα expansion/DLC τα οποία έδωσαν νέα πνοή στο gameplay του πρώτου τίτλου και απέσπασαν και αρκετά καλές κριτικές. Δεν της ήταν λοιπόν άγνωστος ούτε ο κόσμος ούτε οι μηχανισμοί του παιχνιδιού, οπότε και η Paradox Interactive της εμπιστεύτηκε την συνέχεια της σειράς.
Για όσους απέκτησαν το Wolfestein: The New Order.
Όσοι προπαραγγείλατε το Wolfenstein: The New Order ίσως μπορέσετε να δοκιμάσετε σύντομα την Doom Multiplayer Alpha.
Η Bethesda δήλωσε χωρίς να ορίζει συγκεκριμένη ημερομηνία, ότι μέσα στους επόμενους μήνες θα κληθούν παίχτες του Wolfenstein: The New Order από τις εκδόσεις των PC, PS4 και Xbox One ως testers της Alpha για το Doom Multiplayer. Για να συμμετάσχετε θα πρέπει να εξαργυρώσετε εδώ τον κωδικό που βρισκόταν μέσα στην retail έκδοση του παιχνιδιού σας. Αντίθετα, όσοι το έχετε κατεβάσει από Steam, PSN και Xbox live είστε ήδη εγγεγραμμένοι στο πρόγραμμα.
Οι παρευρισκόμενοι στην QuakeCon 2015 θα πάρουν μια γεύση από την pre-Alpha του Doom Multiplayer. Σε περίπτωση που δεν κληθείτε για την Alpha πάντως, δεν χρειάζετε να ανησυχείτε. Όλοι όσοι έχετε δηλώσει συμμετοχή θα δοκιμάσετε την Multiplayer Beta που θα ξεκινήσει μέσα στο επόμενο έτος και λίγο πριν από την επίσημη κυκλοφορία του Doom.
Το Doom θα κυκλοφορήσει μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2016 για PC, PS4 και Xbox One.
Η Blizzard ανακοίνωσε την κυκλοφορία του δεύτερου expansion για το Hearthstone, το οποίο θα φέρει τον τίτλο The Grand Tournament.
Το επερχόμενο expansion θα περιλαμβάνει 132 νέες κάρτες και αναμένεται να δούμε ένα νέο μηχανισμό ονόματι Inspire. O τελευταίος θα γίνεται trigger κάθε φορά που χρησιμοποιείται το Hero Power σας. Για παράδειγμα το Attack του minion Lowly Squire αυξάνεται κατά μία μονάδα, κάθε φορά που ενεργοποιείτε το Power του ήρωά σας.
Με βάση την ανακοίνωση της αμερικανικής εταιρείας το The Grand Tournament αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στον Αύγουστο για PC, Mac, iOS και Android. H διάθεσή του θα γίνει όπως και στο Goblins vs. Gnomes expansion με την μορφή booster packs, τα οποία θα κοστίζουν 100 in-game gold. Από την επόμενη εβδομάδα θα έχετε την ευκαιρία να προ-αγοράσετε και ένα bundle, το οποίο θα περιλαμβάνει 50 boosters του νέου expansion στην τιμή των 44.99 ευρώ. Όσοι αγοράσουν το bundle αυτό θα πάρουν δωρεάν ένα αποκλειστικό card back.
Νέο RPG στο στυλ του Dark Souls από πρώην developers της BioWare.
H Knightmayor, μία ομάδα από τέσσερις πρώην developers της BioWare ετοιμάζουν ένα νέο RPG με την ονομασία Mooncrest, το οποίο σύντομα θα ξεκινήσει Kickstarter.
Θα έχει μοντέρνο σύστημα μάχης όπως υπόσχονται οι developers, με φιλοσοφία κοντά στο Dark Souls, με ιστορία και cinematics που θα θυμίζουν RPG της BioWare, αλλά και την προσθήκη γρίφων που ταιριάζουν σε Adventures. Το σενάριο περιλαμβάνει δύο ηρωίδες με αντίθετα βιώματα. Η μία μεγάλωσε ως Paladin και η άλλη στους δρόμους.
Το σενάριο αποτελεί προϊόν έμπνευσης από games όπως τα Knights of the Old Republic, Neverwinter Nights και Jade Empire. Τα ιδρυτικά μέλη της Knightmayor είναι οι Rick Burton, James Henley, Brian Ledden και Jeff Visgaitis που συμμετείχαν στα περισσότερα games της BioWare.
Η Sega και η Creative Assembly αποκάλυψαν...κατά λάθος το επόμενο μέρος της σειράς Total War.
Στο νέο artbook με τίτλο "The Art of Total War" που κυκλοφορεί στις 23 Ιανουαρίου, η Sega κάνει αναφορά για το Total War: Warhammer, με το οποίο η Creative Assembly θα "μεταφέρει την υπόθεση σε μια φανταστική τοποθεσία".
Προς το παρόν η Sega δεν έχει ανακοινώσει το οτιδήποτε αλλά προφανώς κάποια στιγμή θα κληθεί να εξηγήσει περισσότερα για το Total War: Warhammer. Θυμίζουμε ότι η Creative Assembly είχε συνεργαστεί με την Games Workshop για να φτιάξει games βασισμένα στο σύμπαν του Warhammer. Εδώ λοιπόν ίσως έχουμε για πρώτη φορά εικονικό setting στη σειρά κι όχι περιγραφή πραγματικών γεγονότων.Η Sega έδωσε στη δημοσιότητα το πρώτο τρέιλερ του Total War: Warhammer. Επικό...όσο δεν φαντάζεστε!
Η Nintendo επιστρατεύει έναν ακόμα γνωστό ήρωά της για να... βοηθήσει το Wii U. O λόγος για τον Star Fox, ο οποίος επιστρέφει με την παρέα του στο Star Fox Zero. Στο παιχνίδι ελέγχετε ένα arwing με παραδοσιακό χειρισμό και χρησιμοποιείτε το Wii U gamepad ως κάμερα μέσα στο πιλοτήριο για να στοχεύετε και να πυροβολάτε τους εχθρούς. Η χρήση του gamepad απελευθερώνει την τηλεόραση για πιο κινηματογραφικές στιγμές στο νέο all-range mode. To Star Fox Zero θα κυκλοφορήσει το φθινόπωρο για το Wii U. Δείτε trailer και gameplay παρακάτω και πείτε μας πώς σας φαίνεται!
Η δεκαετία του ’90 για το gaming ήταν ένα σημείο-σταθμός. Ξεχώρισε τόσο για την μεγάλη άνθιση της βιομηχανίας, όσο και για την είσοδο του 3D, αλλά και…των βίαιων games. Τίτλοι όπως τα Mortal Kombat, Grand Theft Auto και Carmageddon συζητήθηκαν για τις μεγάλες ποσότητες αίματος που περιείχαν, τους ακρωτηριασμούς και άλλα παρελκόμενα.
Η απόφαση της Stainless Games να προχωρήσει σε αγορά δικαιωμάτων του Carmageddon και να το επαναφέρει μέσω μιας σύγχρονης έκδοσης, ήταν για πολλούς fans του είδους μία όαση καθώς η τρίτη έκδοση (TDR 2000) αναπτύχθηκε κατ’ εξαίρεση απ’ την Torus Games, καταστρέφοντας την συνολική εικόνα που είχαμε χτίσει στο μυαλό μας. Τι καλύτερο λοιπόν από το να επιστρέφει ο original δημιουργός, μεταφέροντας το όραμα και την φιλοσοφία του σε κάτι σύγχρονο.
Επιτέλους, το ένα και μοναδικό racing στο οποίο πρέπει να καταστρέψεις άλλα αμάξια και να πατήσεις πεζούς για να νικήσεις, κάνει το comeback του! Για να είμαι ειλικρινής, το 1997 που είχε κυκλοφορήσει η πρώτη έκδοση, είχα μείνει εντυπωσιασμένος από τα τότε γραφικά και τα production values του παιχνιδιού. Πως όμως θα κατάφερνε μια indie εταιρεία να αναβιώσει, όταν έμεινε ανενεργή με τρεις developers και επέστρεψε στα πράγματα τα τελευταία χρόνια;
Το Kickstarter βοήθησε ώστε 15,736 backers να δώσουν 564.000 ευρώ κι από εκεί και πέρα η κατάσταση βρισκόταν στα χέρια της Βρετανικής εταιρείας ανάπτυξης. Από τον Μάιο του 2012 όταν και έληξε το Kickstarter, χρειάστηκαν να περάσουν τρία χρόνια ακριβώς ώστε να δούμε την πρώτη PC έκδοση στο Steam, με τις κυκλοφορίες σε PS4 και Xbox One να έπονται. Εκ πρώτης όψεως στο Early Access, έγινε αντιληπτό ότι δεν περιμέναμε κάποια σύγχρονη μηχανή γραφικών που θα εντυπωσίαζε και πως το όλο εγχείρημα θα βασιζόταν στο gameplay του και στα νέα modes του. Ας δούμε λοιπόν πιο αναλυτικά τι έχει να προσφέρει το τέταρτο κεφάλαιο της σειράς.
Ο Max και η Anna… Με μια πρώτη ματιά, τα κλασικά αγαπημένα cult στοιχεία των αρχικών Carmageddon δίνουν δυναμικό παρόν στο Reincarnation. Στα modes συναντάμε τόσο το κλασικό Career mode που θα σας απασχολήσει περισσότερο απ’ όλα στο single-player, όσο και επιμέρους “έκτακτα” modes που ξεκλειδώνετε στην πορεία.
Ο Max Damage και η Die Anna οδηγούν τα κλασικά σε σχήμα default αυτοκίνητα. Πριν από κάθε κούρσα, επιλέγετε έναν απ’ τους δύο και όσο καταστρέφετε αντίπαλα αυτοκίνητα, τόσο τα αποκτάτε στην κατοχή σας. Σε ορισμένες κούρσες υπάρχει ένα συγκεκριμένο όχημα που μπορείτε να καταστρέψετε και να αποκτήσετε, προσθέτοντάς το στο γκαράζ του. Η διαφορά εδώ σε σχέση με την πρώτη έκδοση είναι ότι κάθε όχημα που ελέγχετε διατηρεί πλέον τον οδηγό του.
Οι ονομασίες των αυτοκινήτων θα σας φανούν πολύ οικείες αν έχετε παίξει την πρώτη έκδοση. Το Eagle R του Max Damage και το Hawk R της Die Anna, το Annihilator που μοιάζει με μονοθέσιο formula 1 συμπιεσμένο στα πλάγια, το Tashita που μας έφερνε στο νου τα Toyota, το Razorbill που θυμίζει τεράστιο buggy, η νεκροφόρα (StiffShifter), μέχρι και βαρέου τύπου οχήματα όπως φορτηγά, γερανοί (Towmeister ftw), monster trucks με τρυπάνια, εκσφκαφείς καμπριολέ με λεπίδες, περιπολικά και το κακό συναπάντημα. Συνολικά υπάρχουν 22 οχήματα για να ξεκλειδώσετε και δεκάδες κούρσες για να διασχίσετε.
Ας περάσουμε στα modes. Καταρχήν στο Career, αναλαμβάνετε να αγωνιστείτε κάθε φορά σε τρεις κούρσες. Για να περάσετε στις επόμενες τρεις θα πρέπει να συλλέξετε τον αριθμό πόντων που σας ζητάται. Κάθε κούρσα αφορά ένα συγκεκριμένο mode. Υπάρχουν συνολικά έξι modes. Στο Classic Carma έχουμε κούρσα ταχύτητας με το ρολόι να μετράει αντίστροφα και για να διατηρήσετε τον χρόνο σας ψηλά θα πρέπει να εξοντώσετε αντίπαλα αυτοκίνητα ή πεζούς. Το Death Race είναι αντίστοιχη κούρσα χωρίς χρονόμετρο.
Ορισμένα από τα υπόλοιπα modes παρουσιάζονται για πρώτη φορά. Το Checkpoint Stampede σας ζητά να πιάσετε πρώτοι τα checkpoints στο χάρτη, στο Ped Chase αντίστοιχα κυνηγάτε πεζούς, το Car Crusher αφορά συγκρούσεις μεταξύ παικτών και στο Fox ‘N’ Hounds ένας παίκτης κάνει την… “αλεπού” και οι υπόλοιποι των κυνηγούν. Τα έξι αυτά modes εμφανίζονται με προκαθορισμένη σειρά στο Career αλλά είναι πάντοτε διαθέσιμα μέσω Freeplay, τόσο για έναν παίκτη όσο και online.
Πριν την τρομερή παρουσίαση του Doom, πριν το εντυπωσιακό Hololens και πριν την νεκρανάσταση του Last Guardian, το GameOver είχε την πολύ μεγάλη ευκαιρία να παραβρεθεί στην pre-show παρουσίαση της Ubisoft, σε αποκλειστικότητα για όλα τα Βαλκάνια. Εκεί, είχαμε την ευκαιρία να ασχοληθούμε με διάφορα παιχνίδια της εταιρίας σε πολύ πιο άνετο περιβάλλον, να παίξουμε παρέα με τους δημιουργούς και φυσικά να μιλήσουμε για πολλές ώρες μαζί τους. Ένα από τα παιχνίδια με τα οποία περάσαμε αρκετή ώρα μαζί του, ήταν το πολύ διαφημισμένο The Division. Και οι εντυπώσεις μας ήταν αρκετά καλές, αλλά υπάρχουν και ορισμένες επιφυλάξεις.
Για όποιον δε γνωρίζει, το The Division είναι ένα 3rd person shooter μέσα σε open world σκηνικό και λαμβάνει χώρο μέσα στη Νέα Υόρκη. Μια παγκόσμια καταστροφή έχει εξολοθρεύσει ένα μεγάλο μέρος του ανθρώπινου γένους και η αναρχία έχει κυριέψει τον πλανήτη. Οι παίκτες είναι μέλη μιας επίλεκτης ομάδας, η οποία ως στόχο της έχει τη διατήρηση μιας τάξης, την προστασία του πολιτισμού και την ανάκτηση επικίνδυνων όπλων και τεχνολογιών μέσα από τις κατεστραμμένες περιοχές. Για να το θέσουμε πιο απλά, το παιχνίδι είναι ένα πιο "ρεαλιστικό" Destiny σε τρίτο πρόσωπο. Τεράστιες ανοιχτές περιοχές, multiplayer only παιχνίδι, με διάφορα quests να ανοίγονται δεξιά αριστερά, ένα υποτυπώδες σενάριο να τρέχει και τη μεγαλύτερη βαρύτητα να πέφτει στην αναζήτηση του καλύτερου loot και εξοπλισμού, αυτή είναι η βασική δομή του τίτλου.
Αν δεν σας αρέσει αυτό το μοντέλο gameplay, τότε το Division δύσκολα θα καταφέρει να σας κερδίσει. Αν όμως σας αρέσει, τότε το παιχνίδι της Ubisoft έχει τα φόντα να διαπρέψει χάρη στο ακόμα πιο ανοιχτό gameplay που προσφέρει. Οι παίκτες εδώ, μπορούν να σκαρφαλώσουν, να αναζητήσουν κάλυψη και γενικότερα να ελιχθούν μέσα στο χάρτη σε βαθμό που μόνο ένα tactical παιχνίδι θα μπορούσε να προσφέρει. Οι δυνατότητες στο πώς θα πλησιάσεις μία μάχη είναι πραγματικά πολλές και ο ανοιχτός χάρτης σε οριζόντιο και κατακόρυφο επίπεδο, δίνει μια πολύ ωραία αίσθηση. Αυτό που ήταν πραγματικά εντυπωσιακό, ήταν το πόσο ομαλό και καλοστημένο ένιωθε το gunplay αλλά και το gameplay γενικότερα.
Μέσα σε πολύ λίγα λεπτά είχαμε μάθει τις κινήσεις με άνεση, και χάρη στην ελευθερία μέσα στο χάρτη, μπήκαμε μέσα στη μάχη με μεγάλη άνεση (και ξεσκίσαμε τον ανταγωνισμό!!!). Στημένο κάτω από τα σύγχρονα πρότυπα, ο κάθε παίκτης στο Division μπορεί να έχει το δικό του specialization, ειδικά abilities, εξοπλισμό και όπλα τα οποία είναι όλα απόλυτα απαραίτητα και δίχως συνεργασία με την υπόλοιπη ομάδα σου, είναι πολύ δύσκολο να επιβιώσεις. Στις δοκιμές που κάναμε, παίξαμε μέσα σε έναν κλειστό server 12 ατόμων, όπου είχαμε χωριστεί σε τρεις ομάδες με στόχο να μπούμε μέσα σε μια περιοχή με όνομα Dark Zone, να ανακτήσουμε ένα πακέτο, να το πάμε σε μια ανοιχτή περιοχή και να καλέσουμε ένα ελικόπτερο για να το παραλάβει. Και οι τρεις ομάδες, στην ουσία, ανήκουν στον ίδιο οργανισμό και πλησίασε ο καθένας το στόχο του με τον τρόπο που ήθελε και επιθυμούσε.
Νέο Survival Horror από την ελληνική εταιρεία Demigod Studios.
H Demigod Studios, μια ελληνική εταιρεία ανάπτυξης που εδρεύει στην Αθήνα, ανακοίνωσε την κυκλοφορία ενός νέου Survival Horror που θα φέρει τον τίτλο Neptune Rising.
To Neptune Rising αναπτύσσεται με την Unity engine και αναμένεται να κυκλοφορήσει για PC. Με βάση τα όσα αναφέρονται στο επίσημο website της εταιρείας το Neptune Rising απευθύνεται στους νοσταλγούς των Survival Horror και κυρίως στους φίλους του πρώτου Resident Evil. Στην επερχόμενη δημιουργία της ελληνικής εταιρείας καλείστε να εξερευνήσετε σκοτεινούς διαδρόμους, να επιλύσετε διάφορα puzzles και να μονομαχήσετε με δεκάδες zombies. To Neptune Rising αναμένεται να έχει έντονο survival στοιχείο, καθώς τα πυρομαχικά και τα med kits θα είναι εξαιρετικά περιορισμένα.
Εν τω μεταξύ, στο επερχόμενο Survival Horror θα υπάρχουν δύο μοντέλα χειρισμού, το "tank" και το free style. Στο δεύτερο ο χαρακτήρας σας κινείται ανάλογα με την κατεύθυνση που θα μετακινήσετε τον αναλογικό μοχλό, ενώ στο πρώτο ισχύει ότι είχαμε δει στα πρώτα Resident Evil. Μια ακόμη ομοιότητα του Neptune Rising με τις δημιουργίες του Shinji Mikami αφορά την κάμερα, η οποία θα είναι κατά κύριο λόγο στατική.
Τα games που θα παρουσιαστούν.H Square Enix ανακοίνωσε τα games που θα παρουσιάσει στην Gamescom 2015.
Σύμφωνα με το Gematsu, θα δούμε τα Hitman, Deus Ex: Mankind Divided, Final Fantasy XV και Final Fantasy XIV (Battle Arena) μέσω προγραμματισμένων events. Επιπλέον, η Square Enix θα ανακοινώσει περισσότερα και για τα Just Cause 3, Dragon Quest Heroes: The World Tree’s Woe and the Blight Below, Final Fantasy Type-0 HD για PC και πιθανόν για κάποια games-έκπληξη.
Tις προσεχείς εβδομάδες θα μάθουμε περισσότερες πληροφορίες.
Η Gamescom 2015 θα διεξαχθεί στην Κολωνία της Γερμανίας στο διάστημα 5-9 Αυγούστου.
Δείτε την E3 2015 Square Enix press conference. Κατά βάση αυτό που περιμένει ο περισσότερος κόσμος στην Gamescom απ' την Square Enix είναι gameplay videos για Hitman και Final Fantasy XV.
Παραδοσιακά ο δεύτερος μήνας του καλοκαιριού είναι ένας απ' τους πιο αδύναμους μήνες του έτους στην gaming βιομηχανία και ο φετινός Ιούλιος το επιβεβαιώνει περίτρανα.
Από τις νέες gaming κυκλοφορίες ξεχωρίζουν κυρίως το F1 2015 για PC, PS4 και Xbox One, καθώς επίσης το God of War III remastered στο PS4 που θα τρέχει σε 1080p στα 60 frames.
Την στιγμή που γράφεται το άρθρο, οι μέρες που διανύουμε στη χώρα μας δεν είναι ότι καλύτερο για να αποκτήσει κάποιος games από το εξωτερικό, αφού οι online συναλλαγές έχουν μπλοκαριστεί. Συνεπώς όσοι έχετε την οικονομική δυνατότητα (το τονίζουμε αυτό) και έχετε βάλει...στο μάτι κάποιον από τους παρακάτω τίτλους, απλά πάρτε την κάρτα σας ανά χείρας κι επισκεπτείτε κάποιο κατάστημα πληροφορικής αν και εφόσον το παιχνίδι που θέλετε να αγοράσετε είναι διαθέσιμο σε retail. Για την ιστορία, οι κυκλοφορίες από τις 7 Ιουλίου και πίσω, καθώς επίσης από τις 24 Ιουλίου και μετά, δεν είναι διαθέσιμες σε retail με εξαίρεση τα PS Vita games.
Πάνω απ' όλα όμως να είστε προσεκτικοί καθώς πέρα από τα games, σε τέτοιες περιόδους για κάποιους προέχουν...άλλου είδους προτεραιότητες. Εμείς από την πλευρά μας σας μεταφέρουμε τις ευχές μας για ότι καλύτερο και να ξέρετε ότι θα συνεχίσουμε να είμαστε εδώ κάθε ημέρα, χωρίς η δουλειά μας να επηρεαστεί από οποιεσδήποτε εξελίξεις. Ακολουθούν αναλυτικά οι νέες κυκλοφορίες.
Τετάρτη 1 Ιουλίου Ar nosurge (JRPG): PS Vita Rise of Incarnates (Fighting): PC
Τρίτη 7 Ιουλίου Hyperdimension Neptunia Rebirth3: V Generation (JRPG): PS Vita Rocket League (Sports/Racing): PC, PS4 Skullgirls 2nd Encore (Fighting): PS4 Worms World Party Remastered (Strategy/Shoot 'Em Up): PC
Παρασκευή 10 ΙουλίουF1 2015 (Racing): PC, PS4, Xbox One Path of Exile: The Awakening (RPG) [expansion]: PC
Τρίτη 14 ΙουλίουRory McIlroy PGA Tour (Sports): PS4, Xbox One
Τετάρτη 15 Ιουλίου God of War III Remastered (Action): PS4
Πέμπτη 16 Ιουλίου Sorcerer King (Turn-based Strategy): PC
Παρασκευή 17 Ιουλίου Deception 4: The Nightmare Princess (Action/Strategy/RPG): PS4, PS3, PS Vita Godzilla: The Game (Action/Fighting): PS4, PS3
Πέμπτη 23 Ιουλίου Way of the Samurai (Action-Adventure): PC
Παρασκευή 24 Ιουλίου Cradle (First-Person Adventure): PC
Τρίτη 28 Ιουλίου King's Quest: Chapter I: A Knight to Remember (Adventure): PC, PS4, PS3 Lost Dimension (JRPG): PS Vita
Τετάρτη 29 Ιουλίου King's Quest: Chapter I: A Knight to Remember (Adventure): Xbox One, Xbox 360
Μέσα στο μήνα The Flame in the Flood (Action): PC, Mac
Εσείς θα αποκτήσετε κάποιο από τα παραπάνω games; Πείτε μας την γνώμη σας για τις νέες κυκλοφορίες στα σχόλια.
Η Sega και η Creative Assembly αποκάλυψαν...κατά λάθος το επόμενο μέρος της σειράς Total War.
Στο νέο artbook με τίτλο "The Art of Total War" που κυκλοφορεί στις 23 Ιανουαρίου, η Sega κάνει αναφορά για το Total War: Warhammer, με το οποίο η Creative Assembly θα "μεταφέρει την υπόθεση σε μια φανταστική τοποθεσία".
Προς το παρόν η Sega δεν έχει ανακοινώσει το οτιδήποτε αλλά προφανώς κάποια στιγμή θα κληθεί να εξηγήσει περισσότερα για το Total War: Warhammer. Θυμίζουμε ότι η Creative Assembly είχε συνεργαστεί με την Games Workshop για να φτιάξει games βασισμένα στο σύμπαν του Warhammer. Εδώ λοιπόν ίσως έχουμε για πρώτη φορά εικονικό setting στη σειρά κι όχι περιγραφή πραγματικών γεγονότων. Η Sega έδωσε στη δημοσιότητα το πρώτο τρέιλερ του Total War: Warhammer. Επικό...όσο δεν φαντάζεστε!
Επιστροφή στον Γαλαξιακό αλλά όχι στον ποιοτικό θρόνο!
Αν αύριο το πρωί βρεθεί μπροστά σας ένα άτομο και υποστηρίξει ότι μπορεί να σας κάνει αυτοκράτορα του Γαλαξία χαρίζοντας σας την απόλυτη εξουσία σε μια γαλαξιακή φυλή, εσείς δεν θα καλέσετε αμέσως το πλησιέστερο τρελάδικο για να έρθουν να τον μαζέψουν οι κύριοι με τις άσπρες μπλούζες; Είναι μετά να απορεί κανείς που αγαπάμε τόσο πολύ την εταιρεία ανάπτυξης Stardock Entertainment οι συντελεστές της οποίας έκαναν πραγματικότητα για εμάς ένα όνειρο που πηγάζει από την πιο τρελή φαντασία; Φυσικά ο γαλαξίας πάνω στον οποίο θα κυριαρχήσουμε και οι δυνάμεις που δρουν εκεί ανήκουν στο ψηφιακό πεδίο που ξεδιπλώνεται μπροστά μας όταν παίζουμε έναν από τους Galactic Civilizations τίτλους της, εντούτοις όμως η ευχαρίστηση που αποκομίζουμε πλησιάζει όσο μπορεί να πλησιάσει ένα video game την πραγματικότητα.
Το Galactic Civilizations II: Dread Lords ήταν το καλύτερο 4Χ sci–fi video game που είχα παίξει όταν κυκλοφόρησε το 2006 οπότε αδημονούσα κυριολεκτικά για το επόμενο «τέκνο» της σειράς που προαναγγέλθηκε η δημιουργία του εντός του 2013. Παρά την μεγάλη εμπορική επιτυχία του Galactic Civilizations II που συνέχιζε να πουλά μπόλικα κομμάτια μέχρι και το 2013, η ομάδα παραγωγής του ξόδευε την παραγωγικότητα της στην σειρά των fantasy 4X Elemental και σε μια ψηφιακή πλατφόρμα διανομής video games. Επιτέλους τον φετινό Μάιο το Galactic Civilizations 3 ολοκληρώθηκε και έφτασε η ώρα να κρίνουμε αν στέκεται στο ύψος των προσδοκιών μας ή αν πρόκειται περί «ξαναζεσταμένου φαγητού».
Ένας ταραγμένος Γαλαξίας Κοντράροντας ευθέως πολλά games που ρίχνουν το βάρος τους στο sandbox τμήμα του gameplay, η σειρά των Galactic Civilizations έχει μια αξιοζήλευτη πλοκή που την απόλαυσα από την αρχή μέχρι το τέλος μαθαίνοντας τη. Στην μακραίωνη ιστορία του Γαλαξία που αφηγείται υπάρχουν δύο συγκεκριμένες φυλές που έχουν βάλει το στίγμα τους σε όλα τα κοσμοϊστορικά γεγονότα, η αυτοκρατορία των Drengin και η συμμαχία των γήινων, η Terran Alliance. Οι αιμοδιψείς Drengin συμμετείχαν σε όλους τους μεγάλους γαλαξιακούς πολέμους, πρώτα ενάντια στους Arceans, συνδημιουργούς της τεχνολογίας των αστρικών πυλών (stargates) και στην συνέχεια στράφηκαν σε πιο προσιτά θύματα όπως οι Torians. Όταν η ανθρωπότητα μπήκε στο διαγαλαξιακό παιχνίδι, αποκάλυψε την συλλογική ευφυΐα της φτιάχνοντας τους πρώτους υπερκινητήρες (hyperdrives), ένα σύστημα προώθησης που επέτρεψε σε μεμονωμένα διαστημόπλοια να διανύουν τεράστιες αποστάσεις με ασύλληπτες ταχύτητες.
Εντάξει, ομολογώ ότι ως concept, το Ηatred μου κίνησε ενδιαφέρον. Όχι γιατί βρίσκω την ιδέα ενός ψυχάκια με αντικοινωνική διαταραχή προσωπικότητας που σκοτώνει όποιον βρει μπροστά του γοητευτική, αλλά επειδή μιλάμε για ένα game στα πλαίσια του οποίου κάτι τέτοιο ακούγεται αρκετά διασκεδαστικό. Από το Postal και το Carmageddon μέχρι το Manhunt και το GTA, το να σκοτώνεις αθώους περαστικούς προκαλώντας τρόμο και πανικό είναι μια δραστηριότητα που όπως και να το κάνουμε, στην τελική έχει πλάκα. Και προφανώς δεν πιστεύω ότι οποιοσδήποτε φυσιολογικός άνθρωπος μπορεί να επηρεαστεί από τέτοιου είδους γραφική βία, ή να σοκαριστεί εν έτει 2015 από ένα παιχνίδι.
Το να συμβαίνει το ανάποδο ωστόσο μπορεί και να είναι πρόβλημα. Τι εννοώ; Όταν ένα παιχνίδι βασίζει όλη του τη φιλοσοφία στο να «σοκάρει» και να «προκαλέσει», χωρίς να προσπαθεί για όλα τα υπόλοιπα, τότε περισσότερο καταλήγει να είναι σαν ένας σκύλος που γαβγίζει, αλλά δεν δαγκώνει για κανένα λόγο. Δυστυχώς παίζοντας για αρκετές ώρες το Hatred κατάλαβα ότι αντί να νιώθω τον χαβαλέ της καφρίλας, ήμουνα παγιδευμένος σε ένα επιεικώς μέτριο παιχνίδι, με δεκάδες σπαστικά προβλήματα που το μόνο… μίσος που μου δημιούργησε ήταν για τους μηχανισμούς του.
Πριν περάσουμε σε περισσότερες λεπτομέρειες, αξίζει να πούμε δύο-τρεις εισαγωγικές πληροφορίες. Το Hatred αποτελεί δημιουργία της Destructive Creations και οι ίδιοι οι developers έχουν δηλώσει πως ήθελαν να φτιάξουν έναν τίτλο που θα ερχόταν ως αντίδραση στο «τρυφερό», «artsy» και πολιτικώς ορθό trend των video games. Απ’ ότι καταλαβαίνω μιλούσαν προφανώς για τον χώρο των indie, καθώς δεν νομίζω πως έχουμε έλλειμμα σε βία και καφρίλα γενικότερα.
Όπως και να’ χει το παιχνίδι κατάφερε να προκαλέσει ντόρο όταν το τρέιλερ του χαρακτηρίσθηκε προκλητικό και ακόμα περισσότερο όταν αφαιρέθηκε από το Steam λόγω βίαιου περιεχομένου. Ωστόσο, αφού δημιουργήθηκε και ένα μικρό θέμα ελευθερίας έκφρασης, λογοκρισίας κλπ., επανήλθε στην ψηφιακή πλατφόρμα της Valve με προσωπική απολογία του ίδιου του Gabe Newell, περνώντας μάλιστα με επιτυχία το στάδιο Steam Greenlight στις 29 Δεκεμβρίου του 2014. «Any publicity is good publicity» λένε στο χωριό μου, και το Hatred είχε κάνει ένα μεγάλο βήμα καταφέρνοντας να τραβήξει τα (όποια) βλέμματα πάνω του, ωστόσο παίζοντάς το εν τέλει, το πρώτο πράγμα που θα σας έρθει στο μυαλό είναι: «μα καλά, τόση φασαρία για αυτό;»
Η σειρά Resident Evil είναι μία από τις κορυφαίες στην βιομηχανία των video games εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Από την κυκλοφορία του πρώτου game της στο PSX μέχρι και σήμερα, εκατομμύρια gamers ανά την υφήλιο έχουν... "βρέξει" τα παντελόνια τους και έχουν αφιερώσει εκατοντάδες ώρες στο να σκοτώνουν τα αγαπημένα μας zombies. Τεράστια συμβολή στην ανάπτυξη της σειράς είχε ο Shinji Mikami, ο οποίος θεωρείται ο "πατέρας" του είδους Survival-horror. Ο Ιάπωνας δημιουργός κατάφερε να δημιουργήσει ένα τεράστιο franchise, του οποίου τους "καρπούς" χαίρεται η Capcom πολλά χρόνια μετά τη δημιουργία του πρώτου game της σειράς.
Τα τελευταία χρόνια όμως το Resident Evil πήρε μία στροφή προς το χειρότερο. Η Capcom αποφάσισε να οδηγήσει την σειρά σε Action μονοπάτια χάνοντας στην ουσία την ταυτότητά της με αποτέλεσμα να δεχθεί επικριτικά σχόλια από τους οπαδούς της σειράς. Απόδειξη ότι τα τελευταία Resident Evil δεν θύμιζαν σε τίποτα τα προηγούμενα κεφάλαια, είναι οι χαμηλές πωλήσεις και οι μέτριες κριτικές που τα συνόδευσαν. Μοναδική εξαίρεση στον κανόνα αποτέλεσε το το Resident Evil: Revelations, το οποίο κυκλοφόρησε στις αρχές του 2012, αποκλειστικά για το 3DS.
Σε αντίθεση με τα "αδερφάκια" του, τα οποία έδιναν μεγαλύτερη έμφαση στη δράση, το Revelations είχε ένα "άρωμα" από τις ρίζες της σειράς. Κλειστοί χώροι, αποπνιχτική ατμόσφαιρα και συνεχόμενη μάχη για την επιβίωση. Αυτά τα στοιχεία το έκαναν να ξεχωρίσει και στη συνέχεια είδαμε την μεταφορά του και στα PC, PS3, Xbox 360 και Wii U. Η επιτυχία του spin-off της σειράς οδήγησε την Capcom στην ανάπτυξη ενός sequel, το Resident Evil: Revelations 2 το οποίο κυκλοφόρησε σε τέσσερα επεισόδια, αρχής γενομένης στις 25 Φεβρουαρίου. Η ιαπωνική εταιρεία ακολούθησε την νέα τάση της βιομηχανίας που θέλει τα games να κυκλοφορούν σε δόσεις. Στις 20 Μαρτίου κυκλοφόρησε η retail έκδοση η οποία κοστίζει μόλις 25 ευρώ και έχει όλα τα βασικά επεισόδια συν δύο side-stories.
Το μεγάλο ερώτημα όμως είναι κατά πόσο το Resident Evil: Revelations 2 ακολουθεί τα χνάρια του προκατόχου του και αν καταφέρνει να επιστρέψει την σειρά στις ρίζες της που όλοι μας αγαπήσαμε. Όπως απέδειξε η επιτυχία του HD Remaster του πρώτου Resident Evil που κυκλοφόρησε στις αρχές του έτους, το κοινό διψάει για ένα καλό game της σειράς που θα είναι πιστό στα στοιχεία που όλοι μας αγαπήσαμε. Πάμε να δούμε αναλυτικά το κατά πόσο το νέο δημιούργημα της Capcom καταφέρνει να σταθεί αντάξιο των προσδοκιών. Μυστήριο από τα πρώτα λεπτά Τα γεγονότα του Resident Evil: Revelations 2 χρονολογικά διαδραματίζονται ανάμεσα σε αυτά των Resident Evil 5 και Resident Evil 6. Η ιστορία του παιχνιδιού ξεκινάει με την γνωστή Claire Redfield να βρίσκετε σε ένα πάρτι του οργανισμού TerraSave. Όπως μαρτυράει και η ονομασία του, ο οργανισμός προσπαθεί να προστατεύσει την ανθρωπότητα από τους τρομοκράτες που χρησιμοποιούν βιολογικά όπλα, γνωστά στους περισσότερους από εμάς ως ιούς οι οποίοι μετατρέπουν τους ανθρώπους σε zombies. Η Claire συναντάει στο πάρτι την Moira Burton, κόρη του γνωστού Barry Burton, μέλος της ομάδας S.T.A.R.S. που είχε σημαντικό ρόλο στους πρώτους τίτλους της σειράς.
Εντελώς ξαφνικά, στο πάρτι εισβάλλει μία ομάδα στρατιωτών και απαγάγει διάφορα μέλη της TerraSave, ανάμεσα τους φυσικά οι Claire και Moira. Η επόμενη σκηνή βρίσκει τις πρωταγωνίστριές μας να ξυπνούν μέσα σε μία φυλακή και στο χέρι τους να φοράνε ένα περίεργο βραχιόλι. Πολύ σύντομα θα μάθουν πως ο απαγωγέας τους, τους έχει προορίσει ως πειραματόζωα για ένα πείραμα σχετικό με την ανθρώπινη επιβίωση. Το βραχιόλι που φορούν στο χέρι τους έχει μία φωτεινή ένδειξη, η οποία αλλάζει χρώμα ανάλογα με την ψυχολογική τους κατάσταση (στρες, άγχος και φόβος). Έτσι λοιπόν ξεκινάει η περιπέτεια της Claire και της Moira ώστε να καταφέρουν να επιβιώσουν.
Σε αυτό το σημείο όμως, πρέπει να προσθέσουμε πως οι δύο κοπέλες δεν είναι οι μόνες πρωταγωνίστριες. Κάθε επεισόδιο χωρίζεται σε δύο σκέλη. Στο πρώτο σκέλος έχουμε τον έλεγχο της Claire και της Moira, ενώ στο δεύτερο ελέγχουμε τον Barry και ένα μυστηριώδες κοριτσάκι, την Natalia. Σε γενικές γραμμές το σενάριο είναι πολύ ενδιαφέρον και θα σας κρατήσει σε εγρήγορση από τα πρώτα λεπτά. Ενδιαφέρον στοιχείο είναι πως υπάρχει μία διαφορά έξι μηνών ανάμεσα στις δύο ιστορίες, κάτι που όπως θα διαπιστώσετε έχει σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη των γεγονότων.
Η Capcom έχει ανακοινώσει μέχρι στιγμής ότι στο ρόστερ του Street Fighter 5 θα υπάρχουν οι Ryu, Chun-Li, M. Bison, Cammy, Birdie (ο φίλος του Guile με πρώτη εμφάνιση το Street Fighter 1) και Nash (με πρώτη εμφάνιση στο Street Fighter Alpha το 1995).
Σήμερα διέρρευσαν πληροφορίες μέσα από την Capcom ότι οι Alex, Urien, Karin Kanzuki και R. Mika που πρωτοεμφανίστηκαν στο Street Fighter 3 θα εμφανιστούν κι αυτοί με τη σειρά τους στο τελικό ρόστερ. Μένει να δούμε αν θα επιβεβαιωθούν. Επί της ουσίας, η Capcom καλό θα ήταν να μεταφέρει όλο το ρόστερ του Street Fighter 4 στο Street Fighter 5, συν χαρακτήρες από τα παλιά ή ολοκαίνουργιοι που είναι πάντοτε ευπρόσδεκτοι. Ο Κen Masters θα είναι λίγο διαφορετικός στο νέο Street Fighter 5 από αυτόν που ξέρετε. Όπως ανακοινώθηκε στο πάνελ του Street Fighter 5 της Capcom στην Comic-Con, ο Ken έχει αλλάξει εξωτερικά, αλλά και το Fighting style του είναι πιο aggresive από τον παρόμοιο του, Ryu. Απολαύστε τον στο παρακάτω τρέιλερ.
Ο νέος Ken θα χρησιμοποιεί πιο πολλά "flashy combos" τα όποια θα επιφέρουν αρκετό damage και επιπλέον τα V-Skills θα αυξάνουν την ποικιλία των combos. Πιο συγκεκριμένα το V-Trigger του Ken ονομάζεται "Heat Rush" ενώ το V-Skill του "Quick Step". Στην gallery μπορείτε να δείτε τον ανανεωμένο Ken στo London Stage.
Επίσημα αποκαλυπτήρια στην φετινή Comic-Con του San Diego.
Η Capcom αποκάλυψε τα εμπορικά της σχέδια για την Comic-Con που θα διεξαχθεί στο San Diego. Ένα Ultra Street Fighter 4 Mad Catz arcade stick, μια φιγούρα του Ryu, χαριτωμένες στολές και μαξιλαράκια με θέμα το Monster Hunter και μια σειρά προϊόντων Mega Man.
Εάν λοιπόν είστε λάτρης του Mega Man, μπορείτε να αγοράσετε μια συλλογή από πέντε κράνη-μινιατούρες Mega Man ή ακόμη ένα κανονικού μεγέθους κράνος με λαμπάκια LED, το οποίο μπορείτε να φορέσετε. Φαίνεται λοιπόν πως η Capcom ασχολείται με αυτά, αφήνοντας την ανάπτυξη παιχνιδιών Mega Man στον Keiji Inafune, σχεδιαστή του Mega Man developer του επερχόμενου Recore για το Xbox One. Αξίζει να σημειωθεί το τελευταίο επίσημο Mega Man video game κυκλοφόρησε το 2010.
Τα παραπάνω προϊόντα Mega Man θα παρουσιαστούν, όπως προαναφέρθηκε, στην Comic-Con 2016 στο San Diego και μπορείτε να τα προμηθευτείτε αποκλειστικά (συμφώνα με το Capcom Unity) από το Capcom Store.
Λίγους μήνες μετά την κυκλοφορία του DmC: Devil May Cry: Definitive Edition η Capcom επιστρέφει στο προσκήνιο με ένα ακόμη HD remaster, το Devil May Cry 4 Special Edition. Μέχρι σήμερα το συγκεκριμένο κεφάλαιο της σειράς ήταν το μόνο το οποίο δεν είχε επανακυκλοφορήσει, καθώς το 2012 οι προκάτοχοί του είχαν μεταφερθεί στα PS3 και Xbox 360 απαρτίζοντας την συλλογή Devil May Cry HD Collection. Κατόπιν αυτού, η κυκλοφορία του δεν μας προκαλεί έκπληξη, ιδιαίτερα αν λάβουμε υπόψη μας το γεγονός ότι τους τελευταίους μήνες η ιαπωνική εταιρεία κυκλοφορεί αναρίθμητα remasters. Βέβαια το φαινόμενο αυτό δεν αφορά αποκλειστικά την Capcom, αλλά αποτελεί μια γενικότερη τάση στην βιομηχανία των video games, κάτι που αν μη τι άλλο προκαλεί προβληματισμό.
Η περίπτωση του Devil May Cry 4 πάντως μας βάζει ακόμη περισσότερο σε σκέψεις κι αυτό γιατί η πρωτότυπη έκδοσή του είχε αρκετά προβλήματα. Βέβαια όταν κυκλοφόρησε το 2008 ο ανταγωνισμός στον χώρο των hack and slash ήταν σχεδόν ανύπαρκτος, καθώς οι μόνες αξιομνημόνευτες κυκλοφορίες ήταν το Star Wars: The Force Unleashed και το Too Human. Εάν όμως συγκρίνουμε την δημιουργία της Capcom με μεταγενέστερα games ανάλογου ύφους όπως το Bayonetta ή το God of War III είναι φανερό ότι υστερεί. Με βάση τα παραπάνω καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι o developer του Devil May Cry οφείλει την παρούσα χρονική στιγμή να μας προσφέρει κάτι παραπάνω από ένα απλό HD remaster. Πάμε να δούμε λοιπόν αν το Devil May Cry 4 Special Edition καταφέρνει να παρουσιαστεί αντάξιο των προσδοκιών μας.
Οι πέντε κυνηγοί δαιμόνων Εάν εξαιρέσουμε τον ελαφρώς αναβαθμισμένο τεχνικό τομέα, η σημαντικότερη προσθήκη που συναντάμε εδώ είναι οι τρεις νέοι playable χαρακτήρες. Πέρα λοιπόν από το πρωταγωνιστικό δίδυμο των Dante και Nero, στο Devil May Cry 4 Special Edition έχετε την δυνατότητα να αναλάβετε τον έλεγχο του Vergil, της Trish και της Lady. To θετικό της υπόθεσης είναι ότι καθένας από τους τρεις νέους χαρακτήρες έχει πρόσβαση σε ξεχωριστά όπλα και abilities και ως εκ τούτου σας προσφέρεται μια διαφορετική εμπειρία. Για παράδειγμα οι ranged επιθέσεις των Vergil και Lady προκαλούν πολύ μεγαλύτερη ζημιά από τις αντίστοιχες των Nero και Dante. Κατόπιν αυτού προτείνονται για όσους δεν ασχοληθεί στο παρελθόν με την σειρά ή στους αρχάριους των hack and slash.
To πρόβλημα που εντοπίζεται στους νέους χαρακτήρες είναι ότι δεν έχουν το δικό τους ξεχωριστό σενάριο. Ιδιαίτερα στην περίπτωση του Vergil πέρα από ένα εισαγωγικό cutsceneδεν υπάρχει καμία μορφή αφήγησης της ιστορίας. Εάν επιλέξετε λοιπόν τον συγκεκριμένο χαρακτήρα το μόνο που κάνετε είναι να σφάζετε ότι δαίμονα και ότι boss βρεθεί στον δρόμο σας για να ολοκληρώσετε την εκάστοτε αποστολή. Για να είμαστε ειλικρινείς βέβαια το σενάριο της πρωτότυπης έκδοσης δεν είχε ιδιαίτερη συνοχή, αν και στο συγκεκριμένο κομμάτι δεν θα επεκταθούμε περισσότερο, καθώς είχαμε αναφερθεί στο παρελθόν σεπρογενέστερο review μας. Ενδεχομένως λοιπόν οι developers θα μπορούσαν να προσθέσουν περισσότερα cutscenes ή έστω κάποια επιπλέον logs στην Library (ένα mode που περιλαμβάνει πληροφορίες για τους χαρακτήρες και τους εχθρούς στο κεντρικού μενού του παιχνιδιού) για να μας δώσουν περισσότερες πληροφορίες για το story. Εάν μάλιστα δεν έχετε παίξει τα πρώτα κεφάλαια της σειράς είναι αδύνατο να βγάλετε νόημα.
Η σειρά Resident Evil είναι μία από τις κορυφαίες στην βιομηχανία των video games εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Από την κυκλοφορία του πρώτου game της στο PSX μέχρι και σήμερα, εκατομμύρια gamers ανά την υφήλιο έχουν... "βρέξει" τα παντελόνια τους και έχουν αφιερώσει εκατοντάδες ώρες στο να σκοτώνουν τα αγαπημένα μας zombies. Τεράστια συμβολή στην ανάπτυξη της σειράς είχε ο Shinji Mikami, ο οποίος θεωρείται ο "πατέρας" του είδους Survival-horror. Ο Ιάπωνας δημιουργός κατάφερε να δημιουργήσει ένα τεράστιο franchise, του οποίου τους "καρπούς" χαίρεται η Capcom πολλά χρόνια μετά τη δημιουργία του πρώτου game της σειράς.
Τα τελευταία χρόνια όμως το Resident Evil πήρε μία στροφή προς το χειρότερο. Η Capcom αποφάσισε να οδηγήσει την σειρά σε Action μονοπάτια χάνοντας στην ουσία την ταυτότητά της με αποτέλεσμα να δεχθεί επικριτικά σχόλια από τους οπαδούς της σειράς. Απόδειξη ότι τα τελευταία Resident Evil δεν θύμιζαν σε τίποτα τα προηγούμενα κεφάλαια, είναι οι χαμηλές πωλήσεις και οι μέτριες κριτικές που τα συνόδευσαν. Μοναδική εξαίρεση στον κανόνα αποτέλεσε το το Resident Evil: Revelations, το οποίο κυκλοφόρησε στις αρχές του 2012, αποκλειστικά για το 3DS.
Σε αντίθεση με τα "αδερφάκια" του, τα οποία έδιναν μεγαλύτερη έμφαση στη δράση, το Revelations είχε ένα "άρωμα" από τις ρίζες της σειράς. Κλειστοί χώροι, αποπνιχτική ατμόσφαιρα και συνεχόμενη μάχη για την επιβίωση. Αυτά τα στοιχεία το έκαναν να ξεχωρίσει και στη συνέχεια είδαμε την μεταφορά του και στα PC, PS3, Xbox 360 και Wii U. Η επιτυχία τουspin-off της σειράς οδήγησε την Capcom στην ανάπτυξη ενός sequel, το Resident Evil: Revelations 2 το οποίο κυκλοφόρησε σε τέσσερα επεισόδια, αρχής γενομένης στις 25 Φεβρουαρίου. Η ιαπωνική εταιρεία ακολούθησε την νέα τάση της βιομηχανίας που θέλει τα games να κυκλοφορούν σε δόσεις. Στις 20 Μαρτίου κυκλοφόρησε η retail έκδοση η οποία κοστίζει μόλις 25 ευρώ και έχει όλα τα βασικά επεισόδια συν δύο side-stories.
Το μεγάλο ερώτημα όμως είναι κατά πόσο το Resident Evil: Revelations 2 ακολουθεί τα χνάρια του προκατόχου του και αν καταφέρνει να επιστρέψει την σειρά στις ρίζες της που όλοι μας αγαπήσαμε. Όπως απέδειξε η επιτυχία του HD Remaster του πρώτου Resident Evil που κυκλοφόρησε στις αρχές του έτους, το κοινό διψάει για ένα καλό game της σειράς που θα είναι πιστό στα στοιχεία που όλοι μας αγαπήσαμε. Πάμε να δούμε αναλυτικά το κατά πόσο το νέο δημιούργημα της Capcom καταφέρνει να σταθεί αντάξιο των προσδοκιών.
Μυστήριο από τα πρώτα λεπτά Τα γεγονότα του Resident Evil: Revelations 2 χρονολογικά διαδραματίζονται ανάμεσα σε αυτά των Resident Evil 5 και Resident Evil 6. Η ιστορία του παιχνιδιού ξεκινάει με την γνωστή Claire Redfield να βρίσκετε σε ένα πάρτι του οργανισμού TerraSave. Όπως μαρτυράει και η ονομασία του, ο οργανισμός προσπαθεί να προστατεύσει την ανθρωπότητα από τους τρομοκράτες που χρησιμοποιούν βιολογικά όπλα, γνωστά στους περισσότερους από εμάς ως ιούς οι οποίοι μετατρέπουν τους ανθρώπους σε zombies. Η Claire συναντάει στο πάρτι την Moira Burton, κόρη του γνωστού Barry Burton, μέλος της ομάδας S.T.A.R.S. που είχε σημαντικό ρόλο στους πρώτους τίτλους της σειράς.
Το Until Dawn παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην press conference της Sony στα πλαίσια της περυσινής Gamescom αποσπώντας αρκετά θετικές εντυπώσεις. Πρόκειται για ένα Survival Horror/Adventure που θύμιζε αρκετά το Alan Wake, ενώ το σενάριό του αντλούσε επιρροές από το θρίλερ Evil Dead του Sam Raimi. H δημιουργία της Supermassive Games θα εκμεταλλεύονταν το PS Move, καθώς οι παίκτες θα το χρησιμοποιούσαν ως φακό για να εξερευνήσουν τον κόσμο του παιχνιδιού.
Σύμφωνα με το Amazon πάντως το Until Dawn δεν θα κυκλοφορήσει και μάλιστα το online κατάστημα έκανε refund όλες τις προπαραγγελίες για αυτό. Εντούτοις ο Pete Samuels, υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων της Supermassive Games έσπευσε να δηλώσει στο VG247 ότι η ανάπτυξή του προχωρά κανονικά, αν και όπως είναι λογικό δεν θα το δούμε μέσα στο 2013, όπως αρχικά είχε ανακοινωθεί. Ο Samuels δεσμεύτηκε ότι το 2014 θα μάθουμε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Until Dawn.
Το Until Dawn θα κυκλοφορήσει για PS3, χωρίς ακόμη να έχει ανακοινωθεί ημερομηνία διάθεσης.
[UPDATE: 12/8/14] Το Until Dawn έκανε την επανεμφάνισή του σην Gamescom κατά τη διάρκεια της Press Conference της Sony, δίνοντας ανάσα ζωής στο Horror game της Supermassive Games, η οποία στο παρελθόν έχει αναπτύξει το LittleBigPlanet για το PS Vita. Αρχικά προοριζόταν να κυκλοφορήσει για το PS3, αλλά όπως φαίνεται τελικά θα διατεθεί αποκλειστικά για το PlayStation 4
Το splatter racing επιστρέφει!
Η δεκαετία του ’90 για το gaming ήταν ένα σημείο-σταθμός. Ξεχώρισε τόσο για την μεγάλη άνθιση της βιομηχανίας, όσο και για την είσοδο του 3D, αλλά και…των βίαιων games. Τίτλοι όπως τα Mortal Kombat, Grand Theft Auto και Carmageddon συζητήθηκαν για τις μεγάλες ποσότητες αίματος που περιείχαν, τους ακρωτηριασμούς και άλλα παρελκόμενα.
Η απόφαση της Stainless Games να προχωρήσει σε αγορά δικαιωμάτων του Carmageddon και να το επαναφέρει μέσω μιας σύγχρονης έκδοσης, ήταν για πολλούς fans του είδους μία όαση καθώς η τρίτη έκδοση (TDR 2000) αναπτύχθηκε κατ’ εξαίρεση απ’ την Torus Games, καταστρέφοντας την συνολική εικόνα που είχαμε χτίσει στο μυαλό μας. Τι καλύτερο λοιπόν από το να επιστρέφει ο original δημιουργός, μεταφέροντας το όραμα και την φιλοσοφία του σε κάτι σύγχρονο.
Επιτέλους, το ένα και μοναδικό racing στο οποίο πρέπει να καταστρέψεις άλλα αμάξια και να πατήσεις πεζούς για να νικήσεις, κάνει το comeback του! Για να είμαι ειλικρινής, το 1997 που είχε κυκλοφορήσει η πρώτη έκδοση, είχα μείνει εντυπωσιασμένος από τα τότε γραφικά και τα production values του παιχνιδιού. Πως όμως θα κατάφερνε μια indie εταιρεία να αναβιώσει, όταν έμεινε ανενεργή με τρεις developers και επέστρεψε στα πράγματα τα τελευταία χρόνια;
Το Kickstarter βοήθησε ώστε 15,736 backers να δώσουν 564.000 ευρώ κι από εκεί και πέρα η κατάσταση βρισκόταν στα χέρια της Βρετανικής εταιρείας ανάπτυξης. Από τον Μάιο του 2012 όταν και έληξε το Kickstarter, χρειάστηκαν να περάσουν τρία χρόνια ακριβώς ώστε να δούμε την πρώτη PC έκδοση στο Steam, με τις κυκλοφορίες σε PS4 και Xbox One να έπονται. Εκ πρώτης όψεως στο Early Access, έγινε αντιληπτό ότι δεν περιμέναμε κάποια σύγχρονη μηχανή γραφικών που θα εντυπωσίαζε και πως το όλο εγχείρημα θα βασιζόταν στο gameplay του και στα νέα modes του. Ας δούμε λοιπόν πιο αναλυτικά τι έχει να προσφέρει το τέταρτο κεφάλαιο της σειράς.