Pages - Menu

Κυριακή 19 Ιουλίου 2015

Tom Clancy's The Division

Πριν την τρομερή παρουσίαση του Doom, πριν το εντυπωσιακό Hololens και πριν την νεκρανάσταση του Last Guardian, το GameOver είχε την πολύ μεγάλη ευκαιρία να παραβρεθεί στην pre-show παρουσίαση της Ubisoft, σε αποκλειστικότητα για όλα τα Βαλκάνια. Εκεί, είχαμε την ευκαιρία να ασχοληθούμε με διάφορα παιχνίδια της εταιρίας σε πολύ πιο άνετο περιβάλλον, να παίξουμε παρέα με τους δημιουργούς και φυσικά να μιλήσουμε για πολλές ώρες μαζί τους. Ένα από τα παιχνίδια με τα οποία περάσαμε αρκετή ώρα μαζί του, ήταν το πολύ διαφημισμένο The Division. Και οι εντυπώσεις μας ήταν αρκετά καλές, αλλά υπάρχουν και ορισμένες επιφυλάξεις. Για όποιον δε γνωρίζει, το The Division είναι ένα 3rd person shooter μέσα σε open world σκηνικό και λαμβάνει χώρο μέσα στη Νέα Υόρκη. Μια παγκόσμια καταστροφή έχει εξολοθρεύσει ένα μεγάλο μέρος του ανθρώπινου γένους και η αναρχία έχει κυριέψει τον πλανήτη. Οι παίκτες είναι μέλη μιας επίλεκτης ομάδας, η οποία ως στόχο της έχει τη διατήρηση μιας τάξης, την προστασία του πολιτισμού και την ανάκτηση επικίνδυνων όπλων και τεχνολογιών μέσα από τις κατεστραμμένες περιοχές. 
Για να το θέσουμε πιο απλά, το παιχνίδι είναι ένα πιο "ρεαλιστικό" Destiny σε τρίτο πρόσωπο. Τεράστιες ανοιχτές περιοχές, multiplayer only παιχνίδι, με διάφορα quests να ανοίγονται δεξιά αριστερά, ένα υποτυπώδες σενάριο να τρέχει και τη μεγαλύτερη βαρύτητα να πέφτει στην αναζήτηση του καλύτερου loot και εξοπλισμού, αυτή είναι η βασική δομή του τίτλου. Αν δεν σας αρέσει αυτό το μοντέλο gameplay, τότε το Division δύσκολα θα καταφέρει να σας κερδίσει. Αν όμως σας αρέσει, τότε το παιχνίδι της Ubisoft έχει τα φόντα να διαπρέψει χάρη στο ακόμα πιο ανοιχτό gameplay που προσφέρει. Οι παίκτες εδώ, μπορούν να σκαρφαλώσουν, να αναζητήσουν κάλυψη και γενικότερα να ελιχθούν μέσα στο χάρτη σε βαθμό που μόνο ένα tactical παιχνίδι θα μπορούσε να προσφέρει. Οι δυνατότητες στο πώς θα πλησιάσεις μία μάχη είναι πραγματικά πολλές και ο ανοιχτός χάρτης σε οριζόντιο και κατακόρυφο επίπεδο, δίνει μια πολύ ωραία αίσθηση. Αυτό που ήταν πραγματικά εντυπωσιακό, ήταν το πόσο ομαλό και καλοστημένο ένιωθε το gunplay αλλά και το gameplay γενικότερα. Μέσα σε πολύ λίγα λεπτά είχαμε μάθει τις κινήσεις με άνεση, και χάρη στην ελευθερία μέσα στο χάρτη, μπήκαμε μέσα στη μάχη με μεγάλη άνεση (και ξεσκίσαμε τον ανταγωνισμό!!!). Στημένο κάτω από τα σύγχρονα πρότυπα, ο κάθε παίκτης στο Division μπορεί να έχει το δικό του specialization, ειδικά abilities, εξοπλισμό και όπλα τα οποία είναι όλα απόλυτα απαραίτητα και δίχως συνεργασία με την υπόλοιπη ομάδα σου, είναι πολύ δύσκολο να επιβιώσεις. Στις δοκιμές που κάναμε, παίξαμε μέσα σε έναν κλειστό server 12 ατόμων, όπου είχαμε χωριστεί σε τρεις ομάδες με στόχο να μπούμε μέσα σε μια περιοχή με όνομα Dark Zone, να ανακτήσουμε ένα πακέτο, να το πάμε σε μια ανοιχτή περιοχή και να καλέσουμε ένα ελικόπτερο για να το παραλάβει. Και οι τρεις ομάδες, στην ουσία, ανήκουν στον ίδιο οργανισμό και πλησίασε ο καθένας το στόχο του με τον τρόπο που ήθελε και επιθυμούσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου