Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014

Mario Party: Island Tour Review

Υπάρχουν μερικά καθιερωμένα πάρτι στα οποία ισχύει το “κάθε πέρυσι και καλύτερα”. Ανάμεσα σε αυτά είναι το καρναβάλι της Πάτρας, τα reunions των φίλων από το σχολείο, το πάρτι εκείνου του ελαφρώς καθυστερημένου συμμαθητή που επιμένει να σε καλεί κάθε χρόνο για 20 χρόνια τώρα, και το... Mario Party. Στον νέο Mario Party: Island Tour για το 3DS, ως συνήθως παίζετε mini-games μόνοι σας ή με φίλους επιλέγοντας έναν από τους αγαπημένους ήρωες της Nintendo. Έχετε λοιπόν στη διάθεσή σας σχεδόν όλο το κλασικό καστ, αλλά μην περιμένετε διαφορές μεταξύ των χαρακτήρων πέρα από τα διάφορα animations. Είναι σαν να επιλέγετε διαφορετικά πιόνια στη Monopoly. 
Το παιχνίδι προσφέρει τρείς επιλογές: Bowser's Tower, Party και Minigames. Στο πρώτο καλείστε να σκαρφαλώσετε τον πύργο του Bowser που αποτελείται από 30 πατώματα, παίζοντας mini-games με παίκτες που χειρίζεται η ΑΙ. Το πρόβλημα του Bowser's Tower είναι ότι η δυσκολία είναι μόνιμα κλειδωμένη στο easy για τα περισσότερα πατώματα και στα τελευταία, για να φανεί λίγο ότι “δυσκολεύει” το πράγμα, γυρνάει στο normal. Κοινώς, δεν έχει σημασία το αν έχετε τα κότσια να φτάσετε στην κορυφή του πύργου, αλλά το αν καταφέρετε να μείνετε ξύπνιοι με την τρελή βαρεμάρα που το διέπει. Και αυτό είναι το υποτιθέμενο “signle-player campaign” του τίτλου. Στο Party mode μπορείτε να παίξετε τόσο μόνοι σας, όσο και με φίλους. Υποστηρίζονται μέχρι και τέσσερις παίκτες με ένα μόνο αντίτυπο του παιχνιδιού. Τα boards πλέον είναι πιο εφευρετικά και ο ανταγωνισμός δεν βασίζεται σε αστέρια που μαζεύετε, αλλά το ποιος παίκτης φτάνει στο τέλος του ταμπλό γρηγορότερα. Αυτό αν και απλοποιεί τα πράγματα, προσφέρει μερικά πολύ ευφάνταστα ταμπλό με κρυφά μονοπάτια, παρακάμψεις και παγίδες. Βέβαια η γενική απλοποίηση χαλάει όλα τα παραπάνω. Δεν υπάρχουν πλέον τα 2vs2 ή τα 1vs3 mini-games. Όλα είναι free-for-all, που σημαίνει ότι ο καθένας παίζει για την πάρτη του. Στο τέλος κάθε γύρου αναγκαστικά πρέπει να παίξετε ένα τέτοιο παιχνίδι και οι νικητές μοιράζονται διάφορα αντικείμενα, τα οποία ανακατεύουν λίγο την κατάσταση μεταξύ των παικτών ώστε να μην καταλήξει σε πιτζάμα πάρτι από την πολύ βαρεμάρα... 
Το τελευταίο είναι το Minigame mode στο οποίο παίζετε απλά όποιο mini-game θέλετε ή τα βάζετε σε σειρά για να παίξετε με φίλους χωρίς το ταμπλό του Party mode. Με την ευκαιρία, ας μιλήσουμε για τα mini-games τα οποία είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα του Island Tour. Όπως προανέφερα, είναι όλα free-for-all, πράγμα που είναι αρκετά περιοριστικό όσον αφορά την εφευρετικότητα των παιχνιδιών. Δεύτερον, όλα είναι κάτω του μετρίου τόσο σε gameplay, όσο και σε τεχνικό τομέα. Πολλά μάλιστα δεν λειτουργούν καν όπως πρέπει! Ναι, υπάρχει ενσωμάτωση του γυροσκοπίου του 3DS, της οθόνης αφής και άλλων λειτουργιών, αλλά τα mini-games είναι απλά άχαρα, καθόλου διασκεδαστικά η έξυπνα και πραγματικά αποτελούν μεγάλο πρόβλημα. Δεν ξέρω βέβαια αν ο μεγάλος αριθμός τους αποτελεί θετικό στοιχείο, αφού εφόσον δεν υπάρχει ποιότητα, η ποσότητα δεν παίζει κανέναν ρόλο. Τα mini-games που στα προηγούμενα Mario Party ήταν το κυρίως πιάτο σε κάθε αναμέτρηση, τώρα είναι μια πολύ κακόγουστη σαλάτα. Εν τέλει μόνο και μόνο για το γεγονός ότι ο τίτλος αποτυγχάνει στα βασικά για Mario Party, δεν αξίζει την προσοχή σας.

Related Posts:

  • Χορταστικά gameplay πλάνα για το Middle-earth: Shadow of War Ένα νέο βίντεο είδε τα φώτα της δημοσιότητας για το επερχόμενο παιχνίδι της Monolith Productions, Middle-earth: Shadow of War. Το καινούργιο οπτικοακουστικό υλικό διάρκειας 50 λεπτών, περιλαμβάνει τουλάχιστον 30 λεπτά από φ… Read More
  • Nintendo: Φουλ επίθεση με Switch και 3DS στη Gamescom H Nintendo έχει δυναμική παρουσία στη φετινή Gamescom (22-26 Αυγούστου). Όπως ανακοίνωσε η Nintendo, στη Gamescom θα υπάρχουν επιμέρους ζωντανές παρουσιάσεις των πολυαναμενόμενων Super Mario Odyssey (23 Αυγούστου στις 16:00… Read More
  • Respawn: "Το Titanfall 2 μπορούσε να τα πάει καλύτερα" Πολύς λόγος γίνεται για το λανθασμένο timing της κυκλοφορίας του Titanfall 2, ανάμεσα στα Battlefield 1 και CoD: Infinite Warfare, που επηρέασε αρνητικά τις πωλήσεις του παιχνιδιού. Είναι κάτι που τονίζει ακόμα και η ίδια η… Read More
  • Sociable Soccer: Ποδοσφαιράκι από τον δημιουργό του Sensible Soccer Ο Jon Hare, δημιουργός των θρυλικών Sensible World of Soccer και Microprose Soccer, επιστρέφει για να δώσει νέα ζωή στα arcade παιχνίδια ποδοσφαίρου. Το νέο παιχνίδι του Jon Hare και της ομάδας του, Tower Studios, είναι το … Read More
  • Dragon Quest 11: Unreal Engine 4 και JRPG Ο συνδυασμός Dragon Quest και Unreal Engine ήταν αδιανόητος μέχρι και πριν κάποια χρόνια. Όμως με τους Ιάπωνες developers επιτέλους να ξεπερνούν τα "κολλήματά" τους, όλο και περισσότερα καθαρόαιμα ιαπωνικά παιχνίδια χρησιμο… Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου