Pages - Menu
▼
Σάββατο 31 Αυγούστου 2013
Η μεγάλη επιστροφή του Εξολοθρευτή
Οι ταινίες Terminator συναντούν τα video games για άλλη μια φορά. Όπως ανακοίνωσε η Reef Entertainment (που βγάζει και το επερχόμενο παιχνίδι Rambo), ετοιμάζει παιχνίδι βασισμένο στις θρυλικές ταινίες The Terminator και Terminator 2: Judgment Day. Το παιχνίδι έχει το περίεργο όνομα Terminators: The Video Game. Στο παρελθόν έχουν βγει αρκετά παιχνίδια Terminator βασισμένα στις ταινίες, με πιο πρόσφατο το Salvation το 2009, αλλά κανένα δεν μπόρεσε να ξεπεράσει την μετριότητα. Ελπίζουμε το Terminators να είναι τουλάχιστον αξιοπρεπές. Αυτό που μας νοιάζει περισσότερο είναι η επερχόμενη νέα ταινία (για την ακρίβεια τριλογία) Terminator, καθώς όπως φαίνεται ο θεός Άρνολντ επιστρέφει στο ρόλο του Εξολοθρευτή. Σχόλια;
Παρασκευή 30 Αυγούστου 2013
Παίζοντας ξύλο στο Dragon Ball Z: Battle of Z
To νέο παιχνίδι Dragon Ball είναι το επερχόμενο Dragon Ball Z: Battle of Z για Xbox 360 και PS3. Πρόκειται για ομαδικό melee battler στο οποίο εσείς σε συνεργασία με άλλους τρεις παίκτες αντιμετωπίζετε τρομερούς εχθρούς ή ξυλοφορτώνεστε μεταξύ σας σε battle royale για οκτώ παίκτες. Το παιχνίδι διαθέτει τέσσερα modes (συμπεριλαμβανομένου και single-player) και αυθεντικά Dragon Ball γραφικά. Πάρτε μια γεύση από τις μάχες του Dragon Ball Z: Battle of Z με το παρακάτω gameplay βίντεο και πείτε μας πώς σας φαίνεται!
Πέμπτη 29 Αυγούστου 2013
Παίζοντας Sherlock Holmes: Crimes And Punishments
Η έλευση των περιπετειών του Sherlock Holmes στις κονσόλες έχει ανεβάσει τις μετοχές και το επίπεδο ποιότητας της σειράς. Τρανό παράδειγμα το πολυαναμενόμενο Crimes And Punishments, το οποίο είναι το πρώτο παιχνίδι Sherlock Holmes που χρησιμοποιεί την Unreal Engine 3. Αν σας ενδιαφέρει, επιβάλλεται να δείτε παρακάτω μια πρόσφατη μίνι παρουσίαση του τίτλου με πολύ gameplay. Πώς σας φαίνεται το Sherlock Holmes: Crimes And Punishments;
Τετάρτη 28 Αυγούστου 2013
Σχεδόν έτοιμο για μάχη το Warface
Δύο χρόνια μας έχει στο περίμενε η Crytek με το Warface. Όλο αυτό τον καιρό το παιχνίδι πάει από καθυστέρηση σε καθυστέρηση, αλλά τουλάχιστον φαίνεται ότι η αναμονή θα αξίζει τον κόπο και με το παραπάνω. Όπως ανακοίνωσε η Crytek στη Gamescom, το Warface πλέον βρίσκεται σε μια τελική closed beta, προκειμένου να βελτιστοποιηθεί ενόψει του λανσαρίσματος του σε Ευρώπη και Αμερική. Συγκεκριμένη ημερομηνία δυστυχώς δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα. Απολαύστε το νέο gameplay trailer του Warface παρακάτω και πείτε μας πώς το βλέπετε! Τρομερό για free-to-play έτσι;
Τρίτη 27 Αυγούστου 2013
Το Syberia 3 γίνεται πραγματικότητα
Αρκετά χρόνια μετά τη θεωρητική ανακοίνωσή του, το πολυαναμενόμενο adventure Syberia 3 επιτέλους γίνεται πραγματικότητα. Όπως ανακοίνωσε η Microïds, ο σχεδιασμός και το σενάριο του Syberia 3 ολοκληρώθηκαν. Πλέον αρχίζει η ανάπτυξη του παιχνιδιού, με επικεφαλείς τον Benoit Sokal, που έγραψε τα δύο πρώτα Syberia, και τον Elliot Grassiano, ιδρυτή της Microïds. Το Syberia 3 αναμένεται το 2014-2015. Να σημειωθεί επίσης ότι τα Syberia 1 και 2 είναι καθοδόν σε Xbox 360 και PS3. Ανυπομονείτε για τη νέα περιπέτεια της Kate Walker;
Δευτέρα 26 Αυγούστου 2013
The Raven: Legacy of a Master Thief - The Eye of the Sphinx
Μπορεί το καλοκαίρι να πλησιάζει στο τέλος του αλλά μερικές ακόμα επιδρομές στις κοντινές παραλίες είναι σίγουρα δεδομένες. Και τι καλύτερο υπάρχει από το να χαλαρώνει κανείς επάνω στη ζεστή άμμο και να χάνεται ελεύθερα στο μυστηριώδη κόσμο ενός βιβλίου. Τα μυστήρια της Αγκάθα Κρίστι είναι αντικείμενα πόθου για πολλούς λουόμενους και συχνά κρατούν πολύτιμη θέση στο πλάι τους κατά τους καλοκαιρινούς μήνες. Έτσι, όταν μάθαμε πως η King Art Games ετοίμαζε ένα νέο adventure σε αυτά τα πρότυπα για μια καλοκαιρινή κυκλοφορία, το δέλεαρ να πακετάρουμε το laptop μας σε αδιάβροχη θήκη ήταν μεγάλο. Πώς είναι δυνατόν να καθυστερήσει κανείς να δει το νέο παιχνίδι της ομάδας πίσω από το The Book of Unwritten Tales, ενός από τα καλύτερα adventure της δεκαετίας;
Ο Raven, που αποτελεί και τίτλο του παιχνιδιού, ήταν ένας θρυλικός κλέφτης, ο οποίος στα μέσα του 20ου αιώνα είχε καταφέρει να κλέψει αντικείμενα μεγάλης αξίας από όλες τις μεγάλες τράπεζες και μουσεία της Ευρώπης, αφήνοντας πίσω του ένα μαύρο φτερό σαν επαγγελματική κάρτα. Η υπόστασή του σύντομα απέκτησε θρυλικές διαστάσεις και αποτελούσε αιτία εφιάλτη κάθε πλουσίου και ευγενή, αλλά τελικά η περιπέτειά του έφτασε σε ένα βίαιο τέλος, όταν ανακαλύφθηκε και σκοτώθηκε από τον Γάλλο επιθεωρητή Legrand.Δέκα χρόνια έχουν περάσει από εκείνη τη μέρα ώσπου ξαφνικά, ένα πολύτιμο πετράδι ονόματι "Eye of the Sphinx" εξαφανίζεται από το Βρετανικό Mουσείο και στη θέση του υπάρχει ένα μαύρο φτερό. Οι φήμες αμέσως αρχίζουν να οργιάζουν και ο επιθεωρητής Legrand επιστρατεύεται ξανά για να προστατεύσει το δεύτερο πετράδι του σετ και να επιβλέψει τη μεταφορά του στην Αίγυπτο.
Ο παίκτης αναλαμβάνει το ρόλο του Ελβετού αστυνόμου Anton Zelner, ο οποίος αν και βρίσκεται κοντά στη σύνταξη, αποφασίζει να διαλευκάνει το μυστήριο, σε μια προσπάθεια να ξεφύγει από την ρουτίνα μιας μέτριας ως τώρα ζωής.Αποφεύγοντας να πούμε κάτι παραπάνω για την ιστορία για να μην σας κόψουμε την όρεξη, το πρώτο επεισόδιο του The Raven δείχνει να έχει τα φόντα μιας συγκλονιστικής αστυνομικής περιπέτειας, εφάμιλλης του επιπέδου της Αγκάθα Κρίστι, αλλά και κοντράρει στα ίσια ένα άλλο, πιο μοντέρνο αστυνομικό αριστούργημα, το Cognition. Η ίντριγκα και η βαθιά πλοκή της ατμόσφαιρας σας συνοδεύουν χέρι χέρι σε όλη τη διάρκεια του 5ωρου επεισοδίου, οι εξελίξεις συγκινούν και εκπλήσσουν, και το cast των χαρακτήρων είναι τόσο έξυπνα γραμμένο, γεμάτο ατέλειες και αδυναμίες, ξεφεύγοντας από τα περισσότερα κλισέ, που θα πιστέψετε πως μιλάμε για πραγματικούς ανθρώπους και όχι ψηφιακές υλοποιήσεις.
Κυριακή 25 Αυγούστου 2013
Turbo: Super Stunt Squad
Το Turbo είναι μια animated ταινία απο την Dreamworks Animation, η οποία σημείωσε επιτυχία στους κινηματογράφους, και -όλως περιέργως- απέκτησε και την αναμενόμενη videogame μεταφορά του. Στην ταινία έχουμε να κάνουμε με ένα... συνηθισμένο, καθημερινό σαλιγκάρι, τον Turbo, το οποίο όμως μετά απο ένα τρομακτικό ατύχημα αποκτά την δυνατότητα να τρέχει με πολύ υψηλή ταχύτητα.Έτσι, ο Turbo έχει την ευκαιρία να κυνηγήσει το μεγάλο του όνειρο, την κατάκτηση του Indy 500. Λογικό κι επόμενο, λοιπόν, είναι να περιμένει κανείς ένα τυπικό, παιδικό racer, στη γνωστή ποιότητα της συντριπτικής πλειοψηφείας των movie adaptions, χωρίς πολλές ιδιαιτερότητες. Σωστά;
Μάλλον λάθος. Όχι, το Turbo: Super Stunt Squad δεν εκπλήσσει τόσο με την ποιότητά του ως παιχνίδι (αναμενόμενα), όσο με τη δομή του, η οποία δεν μπορούμε να πούμε πως συνάδει και ιδιαίτερα με την ταινία, μιας και δεν πρόκειται για racing τίτλο - όχι πως όλα τα υπόλοιπα βγάζουν και πολύ νόημα, αλλά λέμε τώρα. Με λίγα λόγια λοιπόν, το Turbo: Super Stunt Squad είναι ένα παιχνίδι όπου παίρνουμε τον έλεγχο σαλιγκαριών με αγωνιστικά καβούκια, αεροτομές, και υψηλές ταχύτητες, τα οποία την έχουν δει... Tony Hawk και πραγματοποιούν εντυπωσιακά κόλπα σε ράμπες και λοιπές επιφάνειες. Απο εκεί και πέρα, έχουμε να κάνουμε με μια απομίμηση των Tony Hawk τίτλων, με τη διαφορά ότι στη θέση των ανθρώπων και των skateboards βρίσκονται τα αξιαγάπητα σαλιγκάρια.
Αφού επιλέξουμε έναν μεταξύ πέντε πρωταγωνιστών, οι οποίοι έχουν διαφορετικά δυνατά σημεία και διαθέσιμα κόλπα, μπορούμε να διαλέξουμε την πίστα και να αρχίσουμε την ενορχήστρωση των combos. Όπως είναι αναμενόμενο, με βάση τα προαναφερθέντα, μας δίνονται κάποια objectives σχεδόν "copy-paste" από τα αντίστοιχα των Tony Hawk, όπως να συλλέξουμε τα γράμματα που σχηματίζουν τη λέξη Turbo, σημαίες, διάφορα αντικείμενα, να κάνουμε συγκεκριμένα εντυπωσιακά stunts και λοιπά.
Το "ζουμί" του τίτλου, λοιπόν, είναι ο συνδυασμός εντυπωσιακών combos, με κόλπα, άλματα και διάφορα stunts. Το gameplay περιορίζεται στη μετριότητα που χαρακτηρίζει τον τίτλο σε όλες του τις πτυχές, είναι απλό και κατανοητό, και επιτρέπει βασικές κινήσεις με στιβαρότητα. Απο εκεί και πέρα, δεν μπορούμε να πούμε πως χάνουμε και κάτι το ιδιαίτερο λόγω του χοντροκομμένου gameplay, καθώς τα animations σχεδόν δεν υπάρχουν -και πράγματι, πόσο μεγάλο εύρος κινήσεων μπορεί να έχει ενα σαλιγκάρι- τα εντυπωσιακά κόλπα μένουν στα χαρτιά και τους πόντους, και βάθος στους μηχανισμούς δεν υπάρχει.
Σάββατο 24 Αυγούστου 2013
Undercover αστυνομικοί στο Need for Speed: Rivals
Το πολυαναμενόμενο Need for Speed: Rivals δίνει το παρόν στη Gamescom με την αποκάλυψη μίας σημαντικής προσθήκης: τους undercover αστυνομικούς. Το παιχνίδι φαίνεται αρκετά ενδιαφέρον, ειδικά από τη στιγμή που αποτελεί το πρώτο next-gen Need for Speed. Δείτε το νέο trailer και την παρουσίαση του Need for Speed: Rivals στη συνέντευξη τύπου της EA και πείτε μας γνώμη! Είναι το racer ή ένα από τα racers που θα τσιμπήσετε φέτος;
Παρασκευή 23 Αυγούστου 2013
Αναδείξτε τον πρωταθλητή που κρύβετε μέσα σας στο Kinect Sports Rivals
Η next-gen ναυαρχίδα της Microsoft για το Kinect ακούει στο όνομα Kinect Sports Rivals. Το παιχνίδι περιλαμβάνει έξι αθλήματα (ποδόσφαιρο, μπόουλινγκ, τένις, τζετ σκι, αναρρίχηση, σκοποβολή) και πιο ακριβή χειρισμό από ποτέ χάρη στην προηγμένη τεχνολογία του νέου Kinect. Το Kinect σκανάρει το πρόσωπο και το σώμα σας και δημιουργεί το ψηφιακό άλτερ έγκο σας που σας αντιπροσωπεύει στο παιχνίδι. To Kinect Sports Rivals αναμένεται άνοιξη 2014 για το Xbox One. Δείτε παρακάτω πώς το Kinect Sports Rivals εκμεταλλεύεται τις δυνατότητες του νέου Kinect και πείτε μας γνώμη!
Πέμπτη 22 Αυγούστου 2013
Οι εξωγήινοι επιστρέφουν στο XCOM: Enemy Within
Το γνωστό εδώ και λίγες μέρες XCOM: Enemy Within ανακοινώθηκε επίσημα στη Gamescom, αλλά δεν είναι αυτό που περιμέναμε. Το XCOM: Enemy Within ουσιαστικά είναι μια επέκταση της εμπειρίας του καταπληκτικού XCOM: Enemy Unknown με νέο περιεχόμενο. Το παιχνίδι περιλαμβάνει νέες ικανότητες στρατιωτών, νέο εξοπλισμό, νέους εχθρούς, νέο στρατηγικό πόρο, νέες tactical challenges και πίστες, και νέους χάρτες, μονάδες και ικανότητες στο multiplayer. Το XCOM: Enemy Within κυκλοφορεί 15 Νοεμβρίου για PC, Xbox 360 και PS3. Στο PC θα είναι διαθέσιμο ως επιπλέον περιεχόμενο που μπορούν να τσιμπήσουν οι κάτοχοι του XCOM: Enemy Unknown με τιμή ≈30 ευρώ, ενώ στις κονσόλες θα βγει ως πλήρες παιχνίδι με τιμή ≈40 ευρώ. Τσεκάρετε ένα πρώτο trailer παρακάτω και πρώτες εικόνες εδώ, και πείτε μας αν σας ενδιαφέρει το XCOM: Enemy Within!
Τετάρτη 21 Αυγούστου 2013
Αυτά είναι τα launch games του PS4
Μαζί με την ανακοίνωση της ημερομηνίας κυκλοφορίας του PS4 (που δεν αφορά την Ελλάδα βεβαίως βεβαίως), η Sony ανακοίνωσε και τα launch games της κονσόλας. Για την ακρίβεια, πρόκειται για 33 παιχνίδια που θα κυκλοφορήσουν είτε στο λανσάρισμα του PS4, είτε μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου. Δείτε τα παιχνίδια παρακάτω και πείτε μας ποια έχετε βάλει στο μάτι! Πώς σας φαίνονται συνολικά οι επιλογές;
Blu-ray:
NBA 2K14
Call of Duty: Ghosts
Skylanders Swap Force
Need for Speed: Rivals
Battlefield 4
Madden 25
FIFA 14
NBA Live
Killzone: Shadow Fall
Driveclub
Knack
Assassin’s Creed IV: Black Flag
Watch_Dogs
Just Dance 2014
LEGO Marvel Superheroes
NBA 2K14
Call of Duty: Ghosts
Skylanders Swap Force
Need for Speed: Rivals
Battlefield 4
Madden 25
FIFA 14
NBA Live
Killzone: Shadow Fall
Driveclub
Knack
Assassin’s Creed IV: Black Flag
Watch_Dogs
Just Dance 2014
LEGO Marvel Superheroes
Ψηφιακά:
Basement Crawl
Pool Nation Extreme
Contrast
Warframe
Pinball Arcade
War Thunder
N++
Minecraft
DC Universe
Planetside 2
Counterspy
ResoGun
Flower
Doki-Doki Universe
Hohokum
Tiny Brains
Super Motherload
Blacklight
Basement Crawl
Pool Nation Extreme
Contrast
Warframe
Pinball Arcade
War Thunder
N++
Minecraft
DC Universe
Planetside 2
Counterspy
ResoGun
Flower
Doki-Doki Universe
Hohokum
Tiny Brains
Super Motherload
Blacklight
Τρίτη 20 Αυγούστου 2013
Η συνέντευξη τύπου της Sony στη Gamescom
Όπως κάθε χρόνο, έτσι και στη φετινή Gamescom η Sony δίνει δυναμικό παρόν με κανονική συνέντευξη τύπου. Φέτος it's all about the PS4. Περιμένουμε ανακοίνωση της ημερομηνίας κυκλοφορίας του PS4 και αποκαλύψεις νέων παιχνιδιών. Η συνέντευξη τύπου της Sony είναι στις 20:00 ώρα Ελλάδας και μπορείτε να την παρακολουθήσετε ζωντανά εδώ (αν υπάρχει δυνατότητα το stream θα προστεθεί και παρακάτω). Στο μεταξύ, πείτε μας τί θέλετε να δείτε από τη Sony!
Δευτέρα 19 Αυγούστου 2013
Η λανθασμένη ταυτότητα των gamers
Άλλη μια γενιά κονσολών φτάνει στο τέλος της. Πολλά εξαιρετικά παιχνίδια, αμέτρητες ώρες gaming αλλά και πολλές, πολλές αλλαγές στη βιομηχανία. Μία από δαύτες είναι το περίφημο “άνοιγμα στους casual gamers”. Κάθε φορά που συναντάω τη φράση αυτή, πάντα μου διατυπώνεται η ίδια απορία. Ξέρουμε πράγματι τι σημαίνουν οι όροι “hardcore” και “casual”;
Διάβασα τις προάλλες ένα σχόλιο στο site σύμφωνα με το οποίο ένα hardcore παιχνίδι έχει σύνθετο gameplay (θα θεωρήσω ως παράδειγμα το gameplay ενός παιχνιδιού που χρησιμοποιεί πάνω από τέσσερα κουμπιά), μπορεί να αφηγηθεί με σωστό τρόπο μία ιστορία και έχει ένα σωστό art direction, δηλαδή μία σωστή καλλιτεχνική απεικόνιση.
Πέραν του υποκειμενικού γούστου που αποδέχεται μία καλλιτεχνική απεικόνιση ενός κόσμου ως σωστή ή όχι, ο παραπάνω ορισμός μου φαίνεται ελλειπέστατος, αν όχι τελείως λανθασμένος. Δεν πιστεύω πως υπάρχουν hardcore παιχνίδια. Υπάρχουν παιχνίδια με απλή, ή σύνθετη δομή που, είτε στοχεύουν να προσελκύσουν κάποιο συγκεκριμένο κοινό (ένα target group), είτε κυκλοφορούν επειδή κάποιοι developers ανέπτυξαν κάποια φαινομενικά καλή ιδέα σε ένα ολόκληρο σύστημα με gameplay, γραφικά και ήχο - και πολλά άλλα φυσικά, αλλά αυτά είναι τα τρία καίρια σημεία ενός παιχνιδιού κατ’εμέ. Οι τρεις προϋποθέσεις του ορισμού αυτού, έστω και αν προσπεράσω την προβληματική έννοια του hardcore παιχνιδιού, σπάνια βρίσκουν ανταπόκριση στους τίτλους αυτής της γενιάς, όπου προέκυψε τόσο έντονα ο διαχωρισμός αυτός. Δε μπορώ να φανταστώ ότι ένα Gears of War δε θεωρείται hardcore επειδή δεν έχει πολυσήμαντη ιστορία, ή ότι το Dear Esther φλερτάρει με casual κοινό επειδή έχει εντελώς απλοϊκό gameplay (αλλά έχει ιστορία avant-garde, εμπνευσμένη από τον James Joyce).
Και μετά έρχονται τα υποκειμενικά στοιχεία, όπως πολύ σωστά τονίζεται στο εν λόγω σχόλιο. Δε θεωρώ το Minecraft πιο απλοϊκό επειδή δεν αντέχω να παίζω παιχνίδια ντυμένα με pixelated γραφικά, ούτε θεωρώ το Monster Hunter εξαιρετικά ανώτερο από το μέσο όρο επειδή μου αρέσει ο σχεδιασμός και η συμπεριφορά των τεράτων. Πολύ απλά, υπάρχουν στοιχεία σε αυτά τα παιχνίδια που εκτιμώ ή όχι, και, συνεπώς, επιλέγω να τα παίξω. Σίγουρα αυτό δε μειώνει ή αυξάνει το κατά πόσο απευθύνονται σε ένα hardcore ή μη κοινό. Hardcore και casual κοινό λοιπόν, και όχι παιχνίδια. Τι επιλέγουν όμως να παίζουν οι παίκτες των δύο αυτών ειδών; Και πού πράγματι βρίσκεται η διαχωριστική γραμμή μεταξύ των παιχνιδιών αυτών;
Πέραν του υποκειμενικού γούστου που αποδέχεται μία καλλιτεχνική απεικόνιση ενός κόσμου ως σωστή ή όχι, ο παραπάνω ορισμός μου φαίνεται ελλειπέστατος, αν όχι τελείως λανθασμένος. Δεν πιστεύω πως υπάρχουν hardcore παιχνίδια. Υπάρχουν παιχνίδια με απλή, ή σύνθετη δομή που, είτε στοχεύουν να προσελκύσουν κάποιο συγκεκριμένο κοινό (ένα target group), είτε κυκλοφορούν επειδή κάποιοι developers ανέπτυξαν κάποια φαινομενικά καλή ιδέα σε ένα ολόκληρο σύστημα με gameplay, γραφικά και ήχο - και πολλά άλλα φυσικά, αλλά αυτά είναι τα τρία καίρια σημεία ενός παιχνιδιού κατ’εμέ. Οι τρεις προϋποθέσεις του ορισμού αυτού, έστω και αν προσπεράσω την προβληματική έννοια του hardcore παιχνιδιού, σπάνια βρίσκουν ανταπόκριση στους τίτλους αυτής της γενιάς, όπου προέκυψε τόσο έντονα ο διαχωρισμός αυτός. Δε μπορώ να φανταστώ ότι ένα Gears of War δε θεωρείται hardcore επειδή δεν έχει πολυσήμαντη ιστορία, ή ότι το Dear Esther φλερτάρει με casual κοινό επειδή έχει εντελώς απλοϊκό gameplay (αλλά έχει ιστορία avant-garde, εμπνευσμένη από τον James Joyce).
Και μετά έρχονται τα υποκειμενικά στοιχεία, όπως πολύ σωστά τονίζεται στο εν λόγω σχόλιο. Δε θεωρώ το Minecraft πιο απλοϊκό επειδή δεν αντέχω να παίζω παιχνίδια ντυμένα με pixelated γραφικά, ούτε θεωρώ το Monster Hunter εξαιρετικά ανώτερο από το μέσο όρο επειδή μου αρέσει ο σχεδιασμός και η συμπεριφορά των τεράτων. Πολύ απλά, υπάρχουν στοιχεία σε αυτά τα παιχνίδια που εκτιμώ ή όχι, και, συνεπώς, επιλέγω να τα παίξω. Σίγουρα αυτό δε μειώνει ή αυξάνει το κατά πόσο απευθύνονται σε ένα hardcore ή μη κοινό. Hardcore και casual κοινό λοιπόν, και όχι παιχνίδια. Τι επιλέγουν όμως να παίζουν οι παίκτες των δύο αυτών ειδών; Και πού πράγματι βρίσκεται η διαχωριστική γραμμή μεταξύ των παιχνιδιών αυτών;
Κυριακή 18 Αυγούστου 2013
Στις 28 Φεβρουαρίου του 2014 το Thief
Νέο trailer στη δημοσιότητα, αποκαλύφθηκε το box art του τίτλου
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Square Enix, το Thief θα κυκλοφορήσει στα Xbox One, Xbox 360, PlayStation 4, PlayStation 3 και PC στις 28 Φεβρουαρίου του 2014. Το reboot της δημοφιλούς σειράς θα λαμβάνει χώρα στη γοτθική, βιομηχανική μητρόπολη "City" και θα μας τοποθετει ξανά στο ρόλο του Garrett, ο οποίος θα προσπαθήσει να κλέψει οτιδήποτε θα τον κάνει πλουσιότερο. Ωστόσο, στη City επικρατεί κοινωνική ένταση, καθώς μαστίζεται από πανούκλα και κυβερνάται από τον τύραννο "Baron".
Tέλος, η Square Enix έδωσε στη δημοσιότητα ένα νέο trailer για το παιχνίδι, ενώ αποκάλυψε και το τελικό box art.
Σάββατο 17 Αυγούστου 2013
Γνωρίστε τους multiplayer χαρακτήρες του Battlefield 4
Ώρα να γνωρίστε τους χαρακτήρες με τους οποίους θα παίζετε online στο Battlefield 4 από το ερχόμενο φθινόπωρο. Το Battlefield 4 έχει τρεις παρατάξεις: Αμερικάνους, Ρώσους, και Κινέζους. Οι classes παραμένουν τέσσερις, ενώ αυτή τη φορά κάθε squad απαρτίζεται από πέντε παίκτες. Δείτε παρακάτω τους multiplayer χαρακτήρες του Battlefield 4 και πείτε μας πώς σας φαίνονται! Εσείς ποια class προτιμάτε;
Παρασκευή 16 Αυγούστου 2013
Ελπίδα για επιβίωση μέσα από νέο gameplay
Από τη στιγμή που ανακοινώθηκε νωρίτερα φέτος, το Dying Light της Techland φαινόταν ότι είναι κάτι περισσότερο από ένα απλό next-gen Dead Island. Το Dying Light είναι ένα action survival horror πρώτου προσώπου, στο οποίο η ανθρωπότητα έχει αποδεκατιστεί από έναν ιό κι εσείς καλείστε να επιβιώσετε από τις ορδές των νεκροζώντανων. Το παιχνίδι διαδραματίζεται σε έναν ανοιχτό κόσμο, όπου την ημέρα εξερευνείτε το περιβάλλον με free-running, συλλέγετε εφόδια και φτιάχνετε όπλα, και τη νύχτα πρέπει να αμυνθείτε ενάντια στα πιο επιθετικά και επικίνδυνα ζόμπι, με στόχο να αντέξετε μέχρι το πρώτο φως το πρωί. Απολαύστε παρακάτω το πρώτο gameplay βίντεο του Dying Light με 12 λεπτά δράσης και πείτε μας γνώμη! Τρομερό έτσι;
Πέμπτη 15 Αυγούστου 2013
"Apocalypse" DLC για το Black Ops 2
Θα διατεθεί πρώτα στο Xbox 360 στις 27 Αυγούστου
Η Activision ανακοίνωσε το τέταρτο και τελευταίο πακέτο χαρτών για το Call Of Duty: Black Ops 2, ονόματι "Apocalypse". Το εν λόγω πακέτο θα περιέχει τους χάρτες Pod, Frost, Takeoff (ανανεωμένη έκδοση του Stadium από το Black Ops: First Strike) και Dig (ανανεωμένη έκδοση του Courtyard από το World At War), καθώς και το Origins, ένα ολοκαίνουργιο Zombies mode.
To Apocalypse θα διατεθεί αρχικά στο Xbox LIVE στις 27 Αυγούστου, στην τιμή των 1200 Microsoft Points. Για τους κατόχους του Season Pass, φυσικά, θα είναι δωρεάν.
Τετάρτη 14 Αυγούστου 2013
Κοντρολάροντας την μπάλα στο PES 2014
Το κοντρόλ είναι ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία του ποδοσφαίρου, άρα και του PES 2014. Δείτε παρακάτω ορισμένες από τις κινήσεις με την μπάλα που μπορείτε να κάνετε με το νέο σύστημα χειρισμού του PES 2014 και πείτε μας γνώμη! Πώς σας φαίνεται το παιχνίδι μέχρι τώρα;
Τρίτη 13 Αυγούστου 2013
Μια διεξοδική ματιά στο χειριστήριο του Xbox One
Το χειριστήριο του Xbox One είναι ένα από τα πιο εντυπωσιακά χαρακτηριστικά της νέας κονσόλας της Microsoft. Και πώς να μην είναι εδώ που τα λέμε, αφού σύμφωνα με τη Microsoft, ο σχεδιασμός του κόστισε 100 εκατομμύρια δολάρια και κράτησε δυόμισι χρόνια. Αν και σχεδιαστικά είναι βασισμένο στο αγαπημένο χειριστήριο του Xbox 360, το χειριστήριο του Xbox One διαθέτει πάνω από 40 βελτιώσεις, από το D-pad μέχρι την πολυδιαφημισμένη απτική ανάδραση στις σκανδάλες. Δείτε τα μυστικά του χειριστηρίου του Xbox One στο παρακάτω βίντεο και πείτε μας γνώμη! Λέτε να είναι τόσο καλό όσο φαίνεται;
Δευτέρα 12 Αυγούστου 2013
Payday 2: Πώς θα ληστέψετε μια τράπεζα
Ένα νέο walkthrough video κυκλοφόρησε για το παιχνίδι Payday 2, το οποίο δημοσιεύτηκε από την εταιρεία ανάπτυξής του Overkill Software και μας δίνει την ευκαιρία να ρίξουμε μια αναλυτικότερη ματιά στο multiplayer
Σε αυτό το clip βλέπουμε μέσα σε οκτώ λεπτά τη ληστεία μιας τράπεζας. Το σχετικό βίντεο σας το επισυνάπτουμε παρακάτω.
Κυριακή 11 Αυγούστου 2013
Η Mega Evolution αλλάζει τα δεδομένα στα Pokemon X/Y
Η Nintendo ανακοίνωσε ένα νέο στοιχείο των πολυαναμενόμενων Pokemon X/Y που αλλάζει τα δεδομένα στις μάχες. Η Mega Evolution είναι ένα μια νέα υπερμεταμόρφωση συγκεκριμένων Pokemon κατά τη διάρκεια της μάχης, που τους δίνει άνευ προηγουμένου δύναμη. Όπως αντιλαμβάνεστε, οι παίκτες με Mega-Evolved Pokemon έχουν μεγάλο πλεονέκτημα έναντι των αντιπάλων τους. Δείτε τα Mega Mewtwo, Mega Lucario και Mega Blaziken στο παρακάτω trailer, τσεκάρετε περισσότερα εδώ και πείτε μας γνώμη για την μεταμόρφωση Mega Evolution των Pokemon X/Y!
Σάββατο 10 Αυγούστου 2013
H Bioware για το Dragon Age III: Inquisition
Σύμφωνα με post που εθεάθη στο NeoGAF, και αφορά στο νέο αφιέρωμα του GameInformer στο Dragon Age III: Inquisition, το επόμενο Dragon Age παιχνίδι της Bioware θα επιστρέψει στις ρίζες ... του Origins σε πολλούς τομείς, ακούγοντας το feedback των παικτών. Παρακάτω θα βρείτε επιγραμματικά τις νέες πληροφορίες που ήρθαν στο προσκήνιο:
- H PC έκδοση του παιχνιδιού θα υποστεί optimization και στα controls, όπως στο Dragon Age Origins. - Πέρα από την ομάδα χαρακτήρων που θα χειριζόμαστε και θα εξελίσσουμε, θα συγκεντρώνουμε και το "Inquisition Army", η δυναμική και το πλήθος του οποίο θα εξαρτάται από τις επιλογές μας στα διάφορα quests. Aν ο στρατός μας είναι αρκετά ισχυρός θα έχουμε τη δύναμη να επηρεάζουμε προς όφελός μας τις αποφάσεις των NPCs ή τα γεγονότα της ιστορίας. - Ο χάρτης θα εκτείνεται από τα ανατολικά σύνορα του Ferelden ως το δυτικό άκρο του Orlais, ενώ το παιχνίδι θα είναι open world. O κόσμος του παιχνιδιού θα χωρίζεται σε εκτενή τμήματα-ζώνες, σε κάθε μία από τις οποίες ο παίκτης θα έχει δυνατότητα εξερεύνησης. - Θα υπάρχει μεγαλύτερη ποικιλία στα quests και τα περιβάλλοντα ενώ θα προστεθούν και mounts για την κάλυψη μεγάλων αποστάσεων.
- H PC έκδοση του παιχνιδιού θα υποστεί optimization και στα controls, όπως στο Dragon Age Origins. - Πέρα από την ομάδα χαρακτήρων που θα χειριζόμαστε και θα εξελίσσουμε, θα συγκεντρώνουμε και το "Inquisition Army", η δυναμική και το πλήθος του οποίο θα εξαρτάται από τις επιλογές μας στα διάφορα quests. Aν ο στρατός μας είναι αρκετά ισχυρός θα έχουμε τη δύναμη να επηρεάζουμε προς όφελός μας τις αποφάσεις των NPCs ή τα γεγονότα της ιστορίας. - Ο χάρτης θα εκτείνεται από τα ανατολικά σύνορα του Ferelden ως το δυτικό άκρο του Orlais, ενώ το παιχνίδι θα είναι open world. O κόσμος του παιχνιδιού θα χωρίζεται σε εκτενή τμήματα-ζώνες, σε κάθε μία από τις οποίες ο παίκτης θα έχει δυνατότητα εξερεύνησης. - Θα υπάρχει μεγαλύτερη ποικιλία στα quests και τα περιβάλλοντα ενώ θα προστεθούν και mounts για την κάλυψη μεγάλων αποστάσεων.
Παρασκευή 9 Αυγούστου 2013
Stealth Inc. Review για τα καλά...
Αυτός ο νέος ρόλος του PS Vita, να αποτελεί μια πλατφόρμα για indie games, μπορεί να είναι λίγο περίεργος, αλλά μόνο παράπονα δεν μπορούμε να έχουμε όταν μας δίνει παιχνίδια όπως το Stealth Inc. Με μια ήδη πετυχημένη πορεία στο PC, το πόνημα της Curve (που βοήθησε στην ανάπτυξη του Thomas Was Alone) αλλάζει όνομα αφήνοντας πίσω τον εκπληκτικό τίτλο «Stealth Bastard», ρετουσάρεται με καλύτερα γραφικά και καταλήγει να είναι ένα από τα πιο απολαυστικά stealth παιχνίδια των τελευταίων ετών.
Με λίγη πονηριά, μπορείτε εύκολα να καταλάβετε ότι το Stealth Inc έχει να κάνει με τα πειράματα μιας εταιρίας, που δεν κατονομάζεται ποτέ άμεσα. Δεν ξέρετε τί αφορούν τα πειράματα αυτά, ούτε ξέρετε που καταλήγει η ιστορία. Το μόνο που γνωρίζετε είναι ένα μικρό ρομπότ, ένας τυποποιημένος κλώνος από τα δεκάδες που έχει δημιουργήσει η εταιρεία. Αυτό το ρομπότ ελέγχετε πάντα και δεν υπάρχει καμία επιπλέον βοήθεια πέρα από αυτά που μπορεί να κάνει το κοντό αυτό ανδροειδές, δηλαδή να σκύβει, να πηδάει και να πιέζει διακόπτες. Κινήσεις απλές και καθόλα αναμενόμενες. Μόνο που το παιχνίδι δεν σας αφήνει ποτέ να χαλαρώσετε.
Το Stealth Inc δεν είναι τίποτα παραπάνω από ένα δισδιάστατο platformer, με τη διαφορά ότι το stealth παίζει ρόλο-κλειδί.
Ο μικρός μας φίλος κάθε στιγμή φοράει ένα ζευγάρι από ειδικά γυαλιά, τα οποία ανιχνεύουν πόσο φως περικλύει το ρομπότ. Αν γίνουν πράσινα σημαίνει πως είστε καλά κρυμένοι, αν είναι πορτοκοκαλί μπορεί και να σας δει κάποια κάμερα, και αν είναι κόκκινα είστε πλήρως εκτεθειμένοι. Σε αυτό ακριβώς βασίζεται η δομή όλων των επιπέδων και των γρίφων, δηλαδή στο παιχνίδι του φωτός και των σκιών. Μπορεί το όλο σκηνικό να σας θυμίζει Metal Gear Solid, όμως στην πραγματικότητα το Stealth Inc μοιάζει περισσότερο με το Super Meat Boy. Γιατί, αν μη τι άλλο, το Stealth Inc. είναι δύσκολο. Αλλά ποτέ σαδιστικό ή άδικο. Αν το ρομπότ σας, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, πεθάνει, τότε απλά ξαναξεκινάτε από το τελευταίο checkpoint, χωρίς να υπάρχει κάποια τιμωρία. Περισσότεροι θάνατοι βέβαια σημαίνουν και χαμηλότερη τελική βαθμολογία, όμως αυτό δεν σας απασχολεί την πρώτη φορά που παίζετε το παιχνίδι. Τότε, η μόνη σας απορία είναι η εξής: “πώς βγάζω αυτό τον διάολο;”. Πέρα από τα πρώτα επίπεδα, που δείχνουν τις βασικές κινήσεις, δεν έχετε απολύτως καμία βοήθεια. Είστε δηλαδή μόνοι, εσείς και το μικρό ρομπότ, για να προσπεράσετε τα χίλια μύρια εμπόδια που σας κόβουν το δρόμο.
Ο μικρός μας φίλος κάθε στιγμή φοράει ένα ζευγάρι από ειδικά γυαλιά, τα οποία ανιχνεύουν πόσο φως περικλύει το ρομπότ. Αν γίνουν πράσινα σημαίνει πως είστε καλά κρυμένοι, αν είναι πορτοκοκαλί μπορεί και να σας δει κάποια κάμερα, και αν είναι κόκκινα είστε πλήρως εκτεθειμένοι. Σε αυτό ακριβώς βασίζεται η δομή όλων των επιπέδων και των γρίφων, δηλαδή στο παιχνίδι του φωτός και των σκιών. Μπορεί το όλο σκηνικό να σας θυμίζει Metal Gear Solid, όμως στην πραγματικότητα το Stealth Inc μοιάζει περισσότερο με το Super Meat Boy. Γιατί, αν μη τι άλλο, το Stealth Inc. είναι δύσκολο. Αλλά ποτέ σαδιστικό ή άδικο. Αν το ρομπότ σας, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, πεθάνει, τότε απλά ξαναξεκινάτε από το τελευταίο checkpoint, χωρίς να υπάρχει κάποια τιμωρία. Περισσότεροι θάνατοι βέβαια σημαίνουν και χαμηλότερη τελική βαθμολογία, όμως αυτό δεν σας απασχολεί την πρώτη φορά που παίζετε το παιχνίδι. Τότε, η μόνη σας απορία είναι η εξής: “πώς βγάζω αυτό τον διάολο;”. Πέρα από τα πρώτα επίπεδα, που δείχνουν τις βασικές κινήσεις, δεν έχετε απολύτως καμία βοήθεια. Είστε δηλαδή μόνοι, εσείς και το μικρό ρομπότ, για να προσπεράσετε τα χίλια μύρια εμπόδια που σας κόβουν το δρόμο.
Πέμπτη 8 Αυγούστου 2013
Το Dead Island: Epidemic φέρνει τα ζόμπι στα... MOBA
Το τρίτο παιχνίδι Dead Island είναι σίγουρα κάτι που δεν περίμενε κανείς. Ο λόγος για το Dead Island: Epidemic, ένα MOBA ή αλλιώς... ZOMBA (Zombie Online Multiplayer Battle Arena) στο οποίο τρεις ομάδες παικτών τίθενται αντιμέτωπες σε μια απεγνωσμένη μάχη για επιβίωση. Το Dead Island: Epidemic είναι free-to-play, με κλασικά χαρακτηριστικά των παιχνιδιών Dead Island. Το παιχνίδι θα αποκαλυφθεί σύντομα στη Gamescom. Πώς σας φαίνεται η ιδέα του Dead Island: Epidemic;
Τετάρτη 7 Αυγούστου 2013
Η animated ταινία Zelda που δεν θα δούμε ποτέ
Αντίθετα με τις άλλες εταιρείες, η Nintendo δεν έχει καμία όρεξη να μεταφέρει τα παιχνίδια της στον κινηματογράφο. Αυτό σημαίνει ότι μάλλον δεν θα υπάρξει ποτέ ταινία Zelda, ούτε καν animated όπως το παρακάτω βίντεο. Πρόκειται για μια πρόταση για animated ταινία Zelda που έκανε πριν κάποια χρόνια η ιαπωνική Imagi Studios στη Nintendo, η οποία βέβαια την απέρριψε χωρίς πολλά πολλά. Πάρτε μια γεύση από το πώς θα μπορούσε να είναι μια animated ταινία Zelda και πείτε μας γνώμη! Εσείς θέλετε να δείτε τις περιπέτειες του Link στην μεγάλη οθόνη;
Τρίτη 6 Αυγούστου 2013
Κομμένο και ραμμένο στα γούστα σας το κατέβασμα παιχνιδιών στο PS4
Ένα από τα πιο πολυδιαφημισμένα χαρακτηριστικά του PS4 είναι η εξατομίκευση της εμπειρίας που προσφέρει η κονσόλα με βάση τα γούστα των παικτών. Τρανό παράδειγμα ο τρόπος που κατεβάζετε παιχνίδια από το PS Store. Παιχνίδια όπως το Killzone: Shadow Fall σας επιτρέπουν να κατεβάσετε πρώτα είτε το single-player, είτε το multiplayer. Επιπλέον, σύμφωνα με την Evolution Studios (Driveclub) οι developers μπορούν να ορίζουν το πιο δημοφιλές περιεχόμενο των παιχνιδιών (πχ συγκεκριμένα modes ή πίστες) να κατεβαίνει/εγκαθίσταται πρώτο. Όλα αυτά βέβαια έχουν σημασία γιατί στο PS4 μπορείτε να παίζετε τα παιχνίδια πριν ολοκληρωθεί το κατέβασμα ή η εγκατάστασή τους στον σκληρό. Πώς σας φαίνεται αυτή η ευελιξία που προσφέρει το PS4;
Δευτέρα 5 Αυγούστου 2013
Pikmin 3 Review για όλους...
Άτιμη Nintendo. Αν πιάσεις ένα είδος στα χέρια σου, το επανεφεύρεις μέχρι αηδίας, το βουτάς στη χαριτομενιά και μας το στένεις πακέτο με όλη την πιθανή γιαπωνεζίλα που μπορείς να βάλεις μέσα. Το Pikmin 3 συνεχίζει την ιστορία της διαπλανητικής αποικιοκρατίας στο Wii U, σε ένα παιχνίδι που πραγματεύεται τη σκλαβιά και την επιβίωση ενάντια σε φυσικούς εχθρούς.
Η ιστορία του Pikmin 3 είναι απλή. Στον πλανήτη Koppai, οι κάτοικοι έχουν αναπτύξει τεχνολογίες αιχμής, αλλά έφαγαν τα πάντα στον πλανήτη και έχουν ξεμείνει εντελώς από τροφές. Για να μπορέσει να επιζήσει το είδος τους, αρχίζουν και ψάχνουν το σύμπαν για πιθανούς πλανήτες από τους οποίους μπορούν να πάρουν τροφή (η αποικιοκρατία που λέγαμε). Εν τέλει εστιάζουν στον PNF-404, έναν πλανήτη που ίσως να είναι η Γη, πολλά χρόνια αφού έχουμε εξαφανιστεί εμείς. Στέλνουν λοιπόν το διαστημόπλοιο SS Drake με τρείς αστροναύτες: τη Britanny, μια νεαρή βοτανολόγο, τον Alph, έναν νεαρό μηχανικό, και τον Captain Charlie που είναι ο αρχηγός. Κατά την διάρκεια της προσγείωσης στον PNF-404 όμως, κάτι πάει στραβά και το διαστημόπλοιο προσκρούει στην επιφάνεια του πλανήτη, στέλνοντας τα τρία μέλη του πληρώματος σε διαφορετικά μέρη. Ο καθένας τους λοιπόν ανακαλύπτει τα φιλικά Pikmin, τα οποία οι αστροναύτες μπορούν να μαζεύουν και να χρησιμοποιούν ως στρατιά υπό τις εντολές τους.
Το gameplay βασικά είναι ίδιο με αυτό που ξέρουμε από τα προηγούμενα παιχνίδια Pikmin. Μπορείτε να κινείτε τον χαρακτήρα ελεύθερα στον χώρο, με το LZ χρησιμοποιείτε τη σφυρίχτρα για να μαζέψετε τα Pikmin από το γύρω περιβάλλον σας, και αφού στοχεύσετε με τον αριστερό αναλογικό (βασικά ο στόχος σας είναι όπου κοιτάει ο χαρακτήρας), πετάτε τα Pikmin εκεί που θέλετε. Οι αλλαγές είναι αρκετές, αν και δεν διαφοροποιούν δραστικά τη κλασική φόρμουλα των Pikmin. Πρώτα απ' όλα υπάρχουν δύο νέα είδη Pikmin. Τα γκρι Rock Pikmin τα οποία έχουν μεγάλη δύναμη αλλά είναι εντελώς ατσούμπαλα, και τα ρόζ ιπτάμενα Pikmin τα οποία είναι αδύναμα αλλά έχουν το πλεονέκτημα να πετάνε και να σπάνε στο ξύλο ιπτάμενους εχθρούς ή να μαζεύουν φρούτα σε ψηλά κλαδιά και δυσπρόσιτα μέρη. Μαζί με αυτά υπάρχουν τα κλασικά κόκκινα Pikmin που αντιστέκονται στη φωτιά, τα μπλε Pikmin που είναι υδρόβια, και τα κίτρινα που είναι ηλεκτροαγώγιμα και έχουν γενικά ανοχή στα ηλεκτρικά σοκ. Αυτό σημαίνει ότι δεν παίζετε καθόλου με τα λευκά και τα μωβ Pikmin στο κεντρικό campaign, τα οποία πάντως υπάρχουν στα άλλα δύο modes του παιχνιδιού.
Η δεύτερη σημαντική αλλαγή είναι ότι το παιχνίδι δεν έχει κομμάτια που μοιάζουν με dungeons όπου απλά έχετε περιορισμένο αριθμό Pikmin. Κάτω από όλες τις συνθήκες, παίζετε με το χρονικό περιορισμό που σας δίνει η διάρκεια της ημέρας και πρέπει να μαζέψετε φρούτα για να μπορέσετε να επιστρέψετε στον πλανήτη τις επόμενες ημέρες. Δεν υπάρχει συγκεκριμένος περιορισμός στις ημέρες όπως στο πρώτο Pikmin. Μπορείτε να κάνετε εξορμήσεις για 99 ολόκληρες ημέρες αν το θελήσετε, αρκεί να έχετε βρει αρκετά φρούτα. Οι πίστες από την άλλη είναι τεράστιες και γεμάτες με μικρά και μεγάλα μυστικά. Η περιπλοκότητά τους πολλές φορές σας αναγκάζει να επιστρέψετε σε αυτές για να βρείτε περαιτέρω καλούδια. Ο σχεδιασμός των επιπέδων είναι σαφώς ανώτερος από ότι τα προηγούμενα Pikmin.
Η τρίτη μεγάλη αλλαγή είναι το γεγονός ότι μπορείτε να χρησιμοποιείτε μέλη του πληρώματός σας για να μοιράζετε τις εργασίες. Για παράδειγμα, αν δεν μπορείτε να περάσετε ένα χάσμα και πρέπει να χτίσετε μια γέφυρα και από τις δύο πλευρές, μπορείτε να πετάξετε κάποιον από το πλήρωμα απέναντι με μερικά pikmin και να κάνετε εκεί τις δουλειές σας με τον άλλον, εναλλάσσοντας τον έλεγχο από το ένα μέλος του πληρώματος στο άλλο με το πάτημα ενός κουμπιού. Αυτό προσθέτει βάθος σε μια ήδη πετυχημένη συνταγή και αν είστε καλοί στο multitasking, μπορείτε κάλλιστα να μοιράσετε τις δουλειές μεταξύ των μελών του πληρώματος του SS Drake και να κάνετε περισσότερα πράγματα σε λιγότερο χρόνο.
Κυριακή 4 Αυγούστου 2013
Scourge: Outbreak Review αναλυτικά
- Ωραία, το Gears of War κλωνοποιήθηκε σε μεγάλο βαθμό, πρόσθεσες λίγο από Binary Domain για να μην μας κατηγορήσουν για αντιγραφή;
- Ναι, κλέψαμε το co-op από το Binary Domain, βάλαμε και πινελιές από Jericho, είναι έτοιμο.
- Ωραία, πρέπει να φτιάξουμε το setting, έχουμε κάποια ιδέα;
- Να βάζαμε λίγο Mass Effect?
- Όχι είναι πολύπλοκο, εγώ προτείνω να προσθέσουμε λίγο από Conduit, εκείνο το παιχνίδι του Wii. Και να το βγάλουμε το καλοκαίρι που δεν θα υπάρχει ανταγωνισμός, σε χαμηλή τιμή…
- Ναι, κλέψαμε το co-op από το Binary Domain, βάλαμε και πινελιές από Jericho, είναι έτοιμο.
- Ωραία, πρέπει να φτιάξουμε το setting, έχουμε κάποια ιδέα;
- Να βάζαμε λίγο Mass Effect?
- Όχι είναι πολύπλοκο, εγώ προτείνω να προσθέσουμε λίγο από Conduit, εκείνο το παιχνίδι του Wii. Και να το βγάλουμε το καλοκαίρι που δεν θα υπάρχει ανταγωνισμός, σε χαμηλή τιμή…
Κάπως έτσι φαντάζομαι πως γεννήθηκε το Scourge: Outbreak, της ισπανικής Tragnarion Studios, το οποίο είναι διαθέσιμο στο XBLA έναντι 800 MSP. Ας δούμε πόσο καλά ξέρουν να «αντιγράφουν» οι προγραμματιστές του νεοφώτιστου αυτού στούντιο (τουλάχιστον στις κονσόλες).
Το σενάριο του Scourge: Outbreak δεν διαφέρει και πολύ από τα σενάρια πολλών FPS και TPS που κυκλοφορούν. Η επίλεκτη ομάδα Echo, που απαρτίζεται από τέσσερις διαφορετικούς μισθοφόρους, έχει αποστολή να ελευθερώσει τον επιστήμονα Dr Reisbeck από τα χέρια της Nogari Corporation και να βρει ένα δείγμα μετεωρίτη που έχει τεράστια αποθέματα ενέργειας και χρησιμοποιείται από την Nogari για διαβολικούς σκοπούς. Η ιστορία είναι τόσο προβλέψιμη όσο ακούγεται, ενώ στο τέλος αφήνει υπόνοιες για κάποια συνέχεια.
Επιλέγετε ένα από τα τέσσερα μέλη της Echo Squad (τα οποία διαφέρουν μόνο στα εξωτερικά χαρακτηριστικά και όχι στις ιδιότητες τους) και ξεκινάτε με ένα αρκετά κατατοπιστικό tutorial που σας μαθαίνει όσα χρειάζεστε για τη συνέχεια. Μπαίνοντας στο κυρίως παιχνίδι, από τα πρώτα κι όλας λεπτά θα αισθανθείτε ότι βρίσκεστε σε οικεία αλλά ανέμπνευστα εδάφη. Οι δημιουργοί, χωρίς καμία δόση υπερβολής, ξεκοκάλισαν όλο το gameplay του Gears of War και το αφομοίωσαν στο Scrourge: Outbreak, παρουσιάζοντας έναν φτωχό από τεχνικής άποψης κλώνο. H διάταξη των πλήκτρων, οι κινήσεις του ήρωα και οι τακτικές κάλυψης είναι ακριβώς ίδιες. Το μόνο που προσπάθησαν να αλλάξουν από πλευράς gameplay, είναι ότι δίνεται μεγαλύτερη έμφαση στο co-op αφού μπορείτε να γιατρεύετε τους συμμάχους σας, αλλά και να τους δίνετε κάποιες βασικές εντολές. Ο τεχνικός τομέας όπως αναφέρω παραπάνω είναι φτωχός. Συναντάτε πολλά θολά textures στο περιβάλλον και μερικά άσχημα μοντέλα εχθρών (ειδικά τα εντομοειδή στις επόμενες πίστες).
Το shooting μέρος του τίτλου λειτουργεί σχετικά καλά, αφού οι μάχες έχουν ένταση. Η τεχνητή νοημοσύνη εχθρών και συμμάχων, χωρίς να διεκδικεί δάφνες ποιότητας, είναι σε ανεκτά επίπεδα, αφού τόσο οι εχθροί ψάχνουν κάλυψη και αλλάζουν συνεχώς θέσεις, ενώ οι σύμμαχοί σας τρέχουν σχετικά γρήγορα να σας βοηθήσουν όταν έχετε πέσει αναίσθητοι από τα πυρά των εχθρών. Η γραμμικότητα όμως του παιχνιδιού και η παντελής έλλειψη φαντασίας στο σχεδιασμό των επιπέδων είναι πέρα ως πέρα καταδικαστική. Ουσιαστικά το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να σκοτώνετε τις ορδές των εχθρών που σας πυροβολούν από παντού και μόλις τα καταφέρετε είτε μαζεύετε το DNA του τελευταίου εχθρού για να ανοίξετε κάποια πόρτα, είτε ενεργοποιείτε κάποιον ανελκυστήρα για να μεταφερθείτε σε κάποιο άλλο σημείο της πίστας.
Προσθέτοντας σε αυτά και τον σχετικά μικρό αριθμό όπλων που υπάρχουν, τις λιγοστές μάχες με αφεντικά, αλλά και τις αδύναμες ιδιότητες που έχουν οι χαρακτήρες εκμεταλλευόμενοι τον εξοπλισμό τους, θα συμφωνήσετε ότι οι έξι περίπου ώρες που διαρκεί το παιχνίδι φαντάζουν υπεραρκετές! Υπάρχει επίσης το co-op, είτε στην ίδια κονσόλα παρέα με τρεις ακόμη φίλους (παίζοντας όμως τις ίδιες πίστες), είτε μέσω Xbox Live (με δεδομένη όμως τη δυσκολία να βρείτε άτομα που αγόρασαν τον Scourge: Outbreak και θέλουν να παίξουν online).
Σε αυτό το σημείο θα απαριθμήσω μια σειρά από bugs που σίγουρα θα συναντήσετε σε περίπτωση που ασχοληθείτε με το παιχνίδι και θα σας προβληματίσουν. Το πρώτο και το πιο περίεργο είναι η θνησιμότητα των εχθρών. Είναι πιθανό τη μία στιγμή να αδειάσετε όλη την καραμπίνα σε κάποιο εχθρό από πολύ κοντινή απόσταση κι αυτός να μην πάθει τίποτα, ενώ σε κάποια επόμενη στιγμή μπορεί να τον πετύχετε από μακρινή απόσταση και να πέσει με την πρώτη βολή. Και δεν μιλάμε για headshot! Άλλο ένα γελοίο bug έχει να κάνει με τον τρόπο που χάνετε στο παιχνίδι. Θεωρητικά το game over έρχεται όταν και τα τέσσερα μέλη της Echo Squad πέσουν νεκρά. Τότε η οθόνη γίνεται ασπρόμαυρη και λίγα δευτερόλεπτα μετά σας εμφανίζεται η οθόνη όπου σας προτείνει να κάνετε load το προηγούμενο check point. Τί γίνεται όμως όταν προλαβαίνει οριακά να σας γιατρέψει ένα από τα μέλη της Echo και αμέσως πεθάνει από τα πυρά των εχθρών; Ο χαρακτήρας σας σηκώνεται, πυροβολάει τους εχθρούς και θεραπεύει τους συντρόφους του σε ασπρόμαυρο φόντο για κάποια δευτερόλεπτα, μέχρι να σας βγει ξανά η οθόνη να κάνετε load το προηγούμενο checkpoint. Είναι ίσως η μοναδική φορά σε single-player παιχνίδι που πέθανα χωρίς να το καταλάβω…
Σάββατο 3 Αυγούστου 2013
Killzone: Mercenary multiplayer beta για όλους προσεχώς
Αν σας ενδιαφέρει το multiplayer του πολυαναμενόμενου Killzone: Mercenary, έχετε υπόψη ότι θα μπορείτε να το δοκιμάσετε σύντομα. Όπως ανακοίνωσε η Sony, τέλη Αυγούστου θα υπάρξει open beta του Killzone: Mercenary για όλους τους κατόχους PS Vita. To Killzone: Mercenary κυκλοφορεί 4 Σεπτεμβρίου. Στο μεταξύ, πάρτε μια γεύση από το multiplayer του παιχνιδιού με το παρακάτω βίντεο και πείτε μας γνώμη! Βλέπετε να τσιμπάτε το Killzone: Mercenary;
Παρασκευή 2 Αυγούστου 2013
To Deep Down (αρχίζει να) αποκαλύπτεται
Το Deep Down, το παιχνίδι που κέρδισε τις εντυπώσεις στην αρχική παρουσίαση του PS4 το Φεβρουάριο, σιγά σιγά αποκαλύπτεται. Σύμφωνα με την Capcom, το Deep Down είναι online RPG και απαιτεί σύνδεση στο ιντερνέτ. Περισσότερα στο Tokyo Games Show τον Σεπτέμβριο. Στο μεταξύ, δείτε παρακάτω ένα νέο teaser και ορισμένα tech demo του Deep Down που δημοσίευσε η Capcom και πείτε μας γνώμη! Πιστεύετε ότι μπορεί να είναι ένα από τα παιχνίδια που θα κάνουν τη διαφορά στη νέα γενιά;
Πέμπτη 1 Αυγούστου 2013
Αγορές ψηφιακών παιχνιδιών Nintendo μέσω PC και smartphone
Έστω και καθυστερημένα, η Nintendo κάνει βήματα προόδου με το ψηφιακό περιεχόμενο. Σύμφωνα με αναφορές, η Nintendo ετοιμάζει ένα σύστημα που θα επιτρέπει στους χρήστες να αγοράζουν ψηφιακά παιχνίδια για Wii U και 3DS κατευθείαν μέσω PC ή smartphone, χωρίς να χρειάζεται να μπουν στο Nintendo eShop από τις κονσόλες τους. Κάλλιο αργά παρά ποτέ. Σχόλια;