Άτιμη Nintendo. Αν πιάσεις ένα είδος στα χέρια σου, το επανεφεύρεις μέχρι αηδίας, το βουτάς στη χαριτομενιά και μας το στένεις πακέτο με όλη την πιθανή γιαπωνεζίλα που μπορείς να βάλεις μέσα. Το Pikmin 3 συνεχίζει την ιστορία της διαπλανητικής αποικιοκρατίας στο Wii U, σε ένα παιχνίδι που πραγματεύεται τη σκλαβιά και την επιβίωση ενάντια σε φυσικούς εχθρούς.
Η ιστορία του Pikmin 3 είναι απλή. Στον πλανήτη Koppai, οι κάτοικοι έχουν αναπτύξει τεχνολογίες αιχμής, αλλά έφαγαν τα πάντα στον πλανήτη και έχουν ξεμείνει εντελώς από τροφές. Για να μπορέσει να επιζήσει το είδος τους, αρχίζουν και ψάχνουν το σύμπαν για πιθανούς πλανήτες από τους οποίους μπορούν να πάρουν τροφή (η αποικιοκρατία που λέγαμε). Εν τέλει εστιάζουν στον PNF-404, έναν πλανήτη που ίσως να είναι η Γη, πολλά χρόνια αφού έχουμε εξαφανιστεί εμείς. Στέλνουν λοιπόν το διαστημόπλοιο SS Drake με τρείς αστροναύτες: τη Britanny, μια νεαρή βοτανολόγο, τον Alph, έναν νεαρό μηχανικό, και τον Captain Charlie που είναι ο αρχηγός. Κατά την διάρκεια της προσγείωσης στον PNF-404 όμως, κάτι πάει στραβά και το διαστημόπλοιο προσκρούει στην επιφάνεια του πλανήτη, στέλνοντας τα τρία μέλη του πληρώματος σε διαφορετικά μέρη. Ο καθένας τους λοιπόν ανακαλύπτει τα φιλικά Pikmin, τα οποία οι αστροναύτες μπορούν να μαζεύουν και να χρησιμοποιούν ως στρατιά υπό τις εντολές τους.
Το gameplay βασικά είναι ίδιο με αυτό που ξέρουμε από τα προηγούμενα παιχνίδια Pikmin. Μπορείτε να κινείτε τον χαρακτήρα ελεύθερα στον χώρο, με το LZ χρησιμοποιείτε τη σφυρίχτρα για να μαζέψετε τα Pikmin από το γύρω περιβάλλον σας, και αφού στοχεύσετε με τον αριστερό αναλογικό (βασικά ο στόχος σας είναι όπου κοιτάει ο χαρακτήρας), πετάτε τα Pikmin εκεί που θέλετε. Οι αλλαγές είναι αρκετές, αν και δεν διαφοροποιούν δραστικά τη κλασική φόρμουλα των Pikmin. Πρώτα απ' όλα υπάρχουν δύο νέα είδη Pikmin. Τα γκρι Rock Pikmin τα οποία έχουν μεγάλη δύναμη αλλά είναι εντελώς ατσούμπαλα, και τα ρόζ ιπτάμενα Pikmin τα οποία είναι αδύναμα αλλά έχουν το πλεονέκτημα να πετάνε και να σπάνε στο ξύλο ιπτάμενους εχθρούς ή να μαζεύουν φρούτα σε ψηλά κλαδιά και δυσπρόσιτα μέρη. Μαζί με αυτά υπάρχουν τα κλασικά κόκκινα Pikmin που αντιστέκονται στη φωτιά, τα μπλε Pikmin που είναι υδρόβια, και τα κίτρινα που είναι ηλεκτροαγώγιμα και έχουν γενικά ανοχή στα ηλεκτρικά σοκ. Αυτό σημαίνει ότι δεν παίζετε καθόλου με τα λευκά και τα μωβ Pikmin στο κεντρικό campaign, τα οποία πάντως υπάρχουν στα άλλα δύο modes του παιχνιδιού.
Η δεύτερη σημαντική αλλαγή είναι ότι το παιχνίδι δεν έχει κομμάτια που μοιάζουν με dungeons όπου απλά έχετε περιορισμένο αριθμό Pikmin. Κάτω από όλες τις συνθήκες, παίζετε με το χρονικό περιορισμό που σας δίνει η διάρκεια της ημέρας και πρέπει να μαζέψετε φρούτα για να μπορέσετε να επιστρέψετε στον πλανήτη τις επόμενες ημέρες. Δεν υπάρχει συγκεκριμένος περιορισμός στις ημέρες όπως στο πρώτο Pikmin. Μπορείτε να κάνετε εξορμήσεις για 99 ολόκληρες ημέρες αν το θελήσετε, αρκεί να έχετε βρει αρκετά φρούτα. Οι πίστες από την άλλη είναι τεράστιες και γεμάτες με μικρά και μεγάλα μυστικά. Η περιπλοκότητά τους πολλές φορές σας αναγκάζει να επιστρέψετε σε αυτές για να βρείτε περαιτέρω καλούδια. Ο σχεδιασμός των επιπέδων είναι σαφώς ανώτερος από ότι τα προηγούμενα Pikmin.
Η τρίτη μεγάλη αλλαγή είναι το γεγονός ότι μπορείτε να χρησιμοποιείτε μέλη του πληρώματός σας για να μοιράζετε τις εργασίες. Για παράδειγμα, αν δεν μπορείτε να περάσετε ένα χάσμα και πρέπει να χτίσετε μια γέφυρα και από τις δύο πλευρές, μπορείτε να πετάξετε κάποιον από το πλήρωμα απέναντι με μερικά pikmin και να κάνετε εκεί τις δουλειές σας με τον άλλον, εναλλάσσοντας τον έλεγχο από το ένα μέλος του πληρώματος στο άλλο με το πάτημα ενός κουμπιού. Αυτό προσθέτει βάθος σε μια ήδη πετυχημένη συνταγή και αν είστε καλοί στο multitasking, μπορείτε κάλλιστα να μοιράσετε τις δουλειές μεταξύ των μελών του πληρώματος του SS Drake και να κάνετε περισσότερα πράγματα σε λιγότερο χρόνο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου