Pages - Menu

Παρασκευή 9 Αυγούστου 2013

Stealth Inc. Review για τα καλά...

Αυτός ο νέος ρόλος του PS Vita, να αποτελεί μια πλατφόρμα για indie games, μπορεί να είναι λίγο περίεργος, αλλά μόνο παράπονα δεν μπορούμε να έχουμε όταν μας δίνει παιχνίδια όπως το Stealth Inc. Με μια ήδη πετυχημένη πορεία στο PC, το πόνημα της Curve (που βοήθησε στην ανάπτυξη του Thomas Was Alone) αλλάζει όνομα αφήνοντας πίσω τον εκπληκτικό τίτλο «Stealth Bastard», ρετουσάρεται με καλύτερα γραφικά και καταλήγει να είναι ένα από τα πιο απολαυστικά stealth παιχνίδια των τελευταίων ετών. Με λίγη πονηριά, μπορείτε εύκολα να καταλάβετε ότι το Stealth Inc έχει να κάνει με τα πειράματα μιας εταιρίας, που δεν κατονομάζεται ποτέ άμεσα. Δεν ξέρετε τί αφορούν τα πειράματα αυτά, ούτε ξέρετε που καταλήγει η ιστορία. Το μόνο που γνωρίζετε είναι ένα μικρό ρομπότ, ένας τυποποιημένος κλώνος από τα δεκάδες που έχει δημιουργήσει η εταιρεία. Αυτό το ρομπότ ελέγχετε πάντα και δεν υπάρχει καμία επιπλέον βοήθεια πέρα από αυτά που μπορεί να κάνει το κοντό αυτό ανδροειδές, δηλαδή να σκύβει, να πηδάει και να πιέζει διακόπτες. Κινήσεις απλές και καθόλα αναμενόμενες. Μόνο που το παιχνίδι δεν σας αφήνει ποτέ να χαλαρώσετε. Το Stealth Inc δεν είναι τίποτα παραπάνω από ένα δισδιάστατο platformer, με τη διαφορά ότι το stealth παίζει ρόλο-κλειδί. 
Ο μικρός μας φίλος κάθε στιγμή φοράει ένα ζευγάρι από ειδικά γυαλιά, τα οποία ανιχνεύουν πόσο φως περικλύει το ρομπότ. Αν γίνουν πράσινα σημαίνει πως είστε καλά κρυμένοι, αν είναι πορτοκοκαλί μπορεί και να σας δει κάποια κάμερα, και αν είναι κόκκινα είστε πλήρως εκτεθειμένοι. Σε αυτό ακριβώς βασίζεται η δομή όλων των επιπέδων και των γρίφων, δηλαδή στο παιχνίδι του φωτός και των σκιών. Μπορεί το όλο σκηνικό να σας θυμίζει Metal Gear Solid, όμως στην πραγματικότητα το Stealth Inc μοιάζει περισσότερο με το Super Meat Boy. Γιατί, αν μη τι άλλο, το Stealth Inc. είναι δύσκολο. Αλλά ποτέ σαδιστικό ή άδικο. Αν το ρομπότ σας, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, πεθάνει, τότε απλά ξαναξεκινάτε από το τελευταίο checkpoint, χωρίς να υπάρχει κάποια τιμωρία. Περισσότεροι θάνατοι βέβαια σημαίνουν και χαμηλότερη τελική βαθμολογία, όμως αυτό δεν σας απασχολεί την πρώτη φορά που παίζετε το παιχνίδι. Τότε, η μόνη σας απορία είναι η εξής: “πώς βγάζω αυτό τον διάολο;”. Πέρα από τα πρώτα επίπεδα, που δείχνουν τις βασικές κινήσεις, δεν έχετε απολύτως καμία βοήθεια. Είστε δηλαδή μόνοι, εσείς και το μικρό ρομπότ, για να προσπεράσετε τα χίλια μύρια εμπόδια που σας κόβουν το δρόμο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου