Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2012

Halo 4 γιατί το καλύτερο δεν ήρθε ακόμα...

Πέρασαν κιόλας 11 χρόνια απ' την κυκλοφορία του Halo: Combat Evolved. Ενός First-Person Shooter το οποίο στην μακρόχρονη πορεία του αποτέλεσε τον θεμέλιο λίθο για την Microsoft σε όλες τις κονσόλες της. Η αλήθεια είναι ότι μετά το επιτυχημένο του ντεμπούτο πολλοί θα μπορούσαν να προβλέψουν την λαμπρή πορεία του που ακολούθησε, πόσο μάλλον δε αν αναλογιστούμε ότι αποτέλεσε ένα από τα πρώτα console-based FPS. Λίγοι όμως θα περίμεναν ότι απ' το Halo 3 και μετά, η σειρά θα σταματούσε να κυκλοφορεί στο PC ή ότι η πνευματική δημιουργός του, Bungie, θα διέκοπτε συνεργασία με τη Microsoft. Το Halo 4 σηματοδοτεί την έναρξη μιας νέας τριλογίας, η οποία ονομάζεται "The Reclaimer Saga" και είναι το πρώτο sequel της σειράς που δεν έχει αναπτυχθεί από την Bungie. Θα πρέπει ωστόσο να τονίσουμε ότι η 343 Industries δεν είναι ένας τυχαίος developer στον όποιο η Microsoft εμπιστεύτηκε εν λευκώ τα κλειδιά του μεγαλύτερου franchise της στον χώρο των video games. Αποτελεί θυγατρική των Microsoft Studios, ενώ έδωσε για πρώτη φορά τα διαπιστευτήριά της στο Halo: Combat Evolved Anniversary, το οποίο κυκλοφόρησε μόλις πέρυσι, αναβιώνοντας το πρώτο Halo στο Xbox 360. Φυσικά όλα αυτά μόνο τυχαία δεν είναι, καθότι αρκετοί από τους προγραμματιστές της άνηκαν κατά το παρελθόν στο δυναμικό της Bungie. Το Halo 4 ανακοινώθηκε στην Ε3 2011, ενώ στη φετινή έκθεση του Los Angeles είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε ένα αρκετά εντυπωσιακό in-game βίντεο που αναμφισβήτητα ανακούφισε όσους αμφέβαλλαν για το κατά πόσο ο νέος developer θα μπορούσε να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων. Το νέο κεφάλαιο της δημοφιλούς σειράς FPS είναι η ακριβότερη παραγωγή της Microsoft στον χώρο των video games και -όπως είναι αναμενόμενο- ο αμερικανικός κολοσσός "ποντάρει" πολλά πάνω του. Το Halo 4 είναι ένα καλοδουλεμένο sequel που θα αναζωπυρώσει το ενδιαφέρον των οπαδών της σειράς και αποτελεί μια από τις κορυφαίες δημιουργίες των τελευταίων ετών για το Xbox 360. Πάμε να δούμε αναλυτικά λοιπόν τους λόγους εκείνους που το κάνουν να ξεχωρίζει.
  Into the Infinity of Space 
Το σενάριο εξελίσσεται χρονικά πέντε χρόνια μετά από τα γεγονότα του Halo 3 με τον Master Chief και την A.I Cortana να βρίσκονται χαμένοι στο διάστημα μέσα στην φρεγάτα της UNSC (United Nations Space Command) ονόματι Forward Unto Dawn. Ύστερα από μια επίθεση των Covenant (οι εχθροί της ανθρώπινης φυλής στο σύμπαν του Halo), το πλοίο σας θα προσεδαφιστεί σ' έναν άγνωστο πλανήτη που ανήκει στους Forerunners. Οι Forerunners αποτελούν μια αρχαία φυλή πλασμάτων με εξαιρετικά εξελιγμένη νοημοσύνη, οι όποιοι εξαφανίστηκαν 100.000 χρόνια πριν από τα γεγονότα του πρώτου Halo. Στον πλανήτη αυτό ο κεντρικός πρωταγωνιστής θα ξυπνήσει ένα αρχαίο κακό, το οποίο απειλεί να εξολοθρεύσει ολόκληρη την ανθρωπότητα. Ένας νέος ανελέητος πόλεμος θα ξεκινήσει ανάμεσα στις δυνάμεις της UNSC, των Covenant και των Forerunners. Ο Master Chief και η Cortana αναλαμβάνουν την απεγνωσμένη αποστολή να σώσουν το ανθρώπινο γένος από την εξαφάνιση και κάπου εδώ ξεκινά μια νέα επική περιπέτεια. Η δουλειά των σεναριογράφων στον συγκεκριμένο τομέα είναι πραγματικά συγκλονιστική και χωρίς υπερβολή το Halo 4 θα σας καθηλώσει δίνοντάς σας την αίσθηση ότι παρακολουθείτε μια χολιγουντιανή υπερπαραγωγή. Αξίζει να αναφέρουμε ότι για πρώτη φορά δίνεται τεράστιο βάρος στην παρουσίαση της ανθρώπινης υπόστασης του κεντρικού πρωταγωνιστή. Ο Master Chief είναι πλέον πιο "οργανικός" από ποτέ και πέρα από την εξωγήινη απειλή θα πρέπει να αντιμετωπίσει και τους εσωτερικούς του δαίμονες. Το σενάριο επικεντρώνεται επίσης στην σχέση μεταξύ του ήρωά σας και της Cortana, για τους οποίους θα ανακαλύψετε άγνωστες έως τώρα πτυχές των προσωπικοτήτων τους. Η αφήγηση της ιστορίας γίνεται κυρίως μέσω των cutscenes, τα οποία είναι από τα εντυπωσιακότερα που έχουμε δει στην κονσόλα της Microsoft και "μαρτυρούν" τα υψηλά production values του Halo 4.

Related Posts:

  • Σκέψεις για... ταινία PlayerUnknown’s Battlegrounds Μετά την τεράστια επιτυχία του PlayerUnknown's Battlegrounds, οι φιλοδοξίες των δημιουργών του εκτείνονται πέρα από τα στενά όρια του gaming. Σύμφωνα με τη Bluehole, στόχος είναι το PlayerUnknown's Battlegrounds να επεκταθε… Read More
  • Μόνο multiplayer το Insurgency Sandstorm Σημαντική αλλαγή στο επερχόμενο Insurgency: Sandstorm. Όπως ανακοίνωσε η δημιουργός New World Interactive, το story mode του Insurgency: Sandstorm ακυρώνεται (θα επαναξεταστεί αργότερα), ώστε το παιχνίδι να προλάβει να βγει… Read More
  • Destiny 2: Gods of Mars | Διέρρευσαν πληροφορίες για το expansion Ένας χρήστης του Reddit, ανακάλυψε τις πρώτες πληροφορίες για το επόμενο μεγάλο expansion του Destiny 2, αφού η σελίδα του στο PlayStation Store ανέβηκε πριν την ώρα της. Συγκεκριμένα, το πακέτο επέκτασης θα ονομάζεται Gods… Read More
  • Η ζωή με το Battlefield 1 Για πρώτη φορά στη ζωή μου από τότε που ασχολούμαι με videogames, κοντεύω να κλείσω ένα χρόνο όπου παίζω μόλις ένα παιχνίδι και μόνο - το Battlefield 1. Αυτό άλλες εποχές θα ήταν αδιανόητο, ειδικά για μένα. Όχι τίποτε άλλο,… Read More
  • Total War Warhammer 2: Η μάχη συνεχίζεται με τους Tomb Kings Το Total War: Warhammer 2 εμπλουτίζεται με βαρβάτο DLC. Η δημιουργός Creative Assembly ανακοίνωσε το Rise of the Tomb Kings DLC του Total War: Warhammer 2, το οποίο φέρνει μια φρέσκια εμπειρία campaign με τους Tomb Kings. Σ… Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου