Pages - Menu

Σάββατο 11 Ιουνίου 2011

Sniper: Ghost Warrior 2 στην E3

Σε ερωτήσεις σχετικά με τη συνέχεια του Sniper: Ghost Warrior απάντησε ο επικεφαλής παραγωγής της City Interactive John Gerard στην Ε3. Ξεκινώντας, χαρακτήρισε το Sniper Ghost Warrior 2 ως ένα καθαρά σκοπευτικό παιχνίδι, κάτι που το κάνει να ξεχωρίζει αφού η πλειοψηφία των shooters αφιερώνει μόνο ενα μικρό κομμάτι στους ελεύθερους σκοπευτές. Στη συνέχεια αναφέρθηκε στην χρήση της CryEngine 3, χαρακτηρίζοντάς την "απίστευτο εργαλείο", αφού η δύναμή της τους επέτρεψε να δημιουργήσουν ενα λεπτομερέστατο περιβάλλον, με αρκετά μεγάλο βάθος οπτικού πεδίου, ρεαλιστική βλάστηση και βέβαια αρκετά νεα χαρακτηριστικά, στα οποία δουλεύουν ακόμα και σήμερα.
Στην ερώτηση για το πόσο ανοιχτό είναι το περιβάλλον, ο Gerard απάντησε πως αυτό εξαρτάται από την πίστα. Σε κάποιες το παιχνίδι είναι αρκετά καθοδηγούμενο, ενώ άλλες σας δίνουν την ευκαιρία να επιλέξετε τα σημεία όπου θα τοποθετηθείτε προκειμένου να εξουδετερώσετε τους εχθρούς τους. Σε αντίθεση με το πρώτο παιχνίδι, μπορείτε ακόμη να εξουδετερώσετε εχθρούς σε κοντινή μάχη (με μαχαίρι) ενώ η συνεργασία με τον παρατηρητή σας είναι υψίστης σημασίας για την πρόοδό σας στο παιχνίδι.
Αναφορικά με την δυσκολία του Ghost Warrior 2 αλλά και την εμπειρία που αυτό προσφέρει, ο John Gerard τόνισε πως οι developers μίλησαν με πραγματικούς σκοπευτές και προσπάθησαν να αποδώσουν το παιχνίδι όσο πιο ρεαλιστικά μπορούσαν. Χρειάζεται αρκετή εκμάθηση προκειμένου να πετύχετε την τέλεια βολή, ενώ στοιχεία όπως οι συμβουλές του παρατηρητή, η σωστή σας θέση, η ευθυγράμμιση της βολής, η αναπνοή και βεβαίως το σημάδι σας, αποδίδουν στα μέγιστα την εμπειρία ενός ελεύθερου σκοπευτή. Ο επικεφαλής της City Interactive αναφέρθηκε και στο multiplayer, λέγοντας πως το είδος του παιχνιδιού δημιουργεί ένα διαφορετικό είδος multiplayer περιβάλλοντος. Χωρίς να επεκταθεί, αρκέστηκε στο να αποκαλύψει πως η ομάδα δουλεύει επάνω σε αρκετά modes παιχνιδιού και αρκετούς multiplayer χάρτες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου