Στην παρουσίαση της νέας σειράς παιχνιδιών της Telltale games, η οποία μας μεταφέρει πίσω στο 1993, μίλησε ο Kevin Boyle, διευθυντής παραγωγής της εταιρίας. Ο Boyle αρχικά αναφέρθηκε στην ιστορία του παιχνιδιού, η οποία λαμβάνει χώρα στο νησί Isla Nublar, το ίδιο νησί όπου διαδραματίζονται τα γεγονότα της πρώτης ταινίας Jurassic Park. Το σενάριο ξεκινά χρονολογικά στη μέση περίπου της ταινίας, συγκεκριμένα στον θάνατο του Dennis Nedry και ακολουθεί παράλληλα το σενάριό της, μεταφέροντάς σας σε αρκετές γνωστές τοποθεσίες του νησιού, αλλά και σε καινούργιες που εμπνεύστηκαν οι δημιουργοί για τις ανάγκες του παιχνιδιού.
Βασικός σκοπός των πρωταγωνιστών είναι να βρούν το φιαλίδιο με τα κλεμμένα έμβρυα δεινοσαύρων που είχε στην κατοχή του ο Nedry. Το gameplay είναι καθαρά αυτό ενός point & click adventure, όπως τα πιο πρόσφατα παιχνίδια της εταιρείας. Το περιεχόμενο όμως έχει περισσότερο έναν δραματικό χαρακτήρα. Σύμφωνα με τον Kevin Boyle, η βασική έμπνευση προήλθε από την ίδια την ταινία, απ' την οποία οι developers προσπάθησαν να πάρουν τις καλύτερες στιγμές της και να τις μεταφέρουν στο παιχνίδι. Παράλληλα, πρόσθεσαν κάποια νεα στοιχεία, προσέχοντας όμως να παραμείνουν πιστοί στο κλίμα και τον τόνο του κόσμου του Jurassic Park.
Οι δημιουργοί ήθελαν να αποδώσουν την απόλυτη κινηματογραφική εμπειρία, μέσω των διαλόγων, της εξερεύνησης του περιβάλλοντος και των σκηνών δράσης, γεγονός που αν κρίνουμε από το βίντεο της παρουσίασης το έχουν ήδη καταφέρει. Οι τοποθεσίες όχι απλά θυμίζουν, αλλά είναι πανομοιότυπες με αυτές της ταινίας, κάτι το οποίο θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα οι fans του είδους.
Ο Kevin Boyle συμπλήρωσε ακόμα πως είναι το πρώτο παιχνίδι της Telltale όπου ο πρωταγωνιστής μπορεί να πεθάνει. Οι δημιουργοί θέλουν να σας κάνουν να νιώσετε τον τρόμο και την ένταση του παιχνιδιού, ενώ ταυτόχρονα όπως χαρακτηριστικά δήλωσε, σκεφτόντουσαν διάφορους σοκαριστικούς τρόπους ώστε οι πρωταγωνιστές να σκοτωθούν από τους δεινοσαύρους. Ασχέτως αυτού όμως, δεν ήθελαν να παρουσιάσουν τους δεινόσαυρους σαν τέρατα, αλλά απλώς σαν (τρομακτικά) ζωα ενώ ο θάνατος του πρωταγωνιστή δεν σας "τιμωρεί" για τις επιλογές σας. Τα checkpoints είναι συχνά άρα δεν θα χρειαστεί να παίξετε ξανά τα δύσκολα σημεία μιας αποστολής.
Στο Jurassic Park: The Game, δεν υπάρχει κάποιος κύριος πρωταγωνιστής ή αντίπαλος. Οι πράξεις σας καθορίζονται από τον χαρακτήρα των διαφορετικών πρωταγωνιστών ενώ ο ρυθμός του παιχνιδιού εξαρτάται από εσάς. Η κίνησή των ηρώων είναι ελεύθερη στον χώρο, με ορισμένα όρια όμως, ώστε να αποδίδεται σωστά η κινηματογραφική εμπειρία στην οποία στοχεύει το παιχνίδι. Άραγε οι developers εμπνεύστηκαν από το Heavy Rain; Αυτό θα το μάθουμε μόνο με την κυκλοφορία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου