Pages - Menu

Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

Uncharted 3 beta

Ξεκινάει η beta του Uncharted 3. Σύμφωνα με την Naughty Dog, από την Δευτέρα 4 Ιουλίου, η multiplayer beta έκδοση του Uncharted 3 θα είναι διαθέσιμη για όλους στο Playstation Store. Όσοι είστε συνδρομητές στο Playstation Plus μπορείτε να την παίξετε σε αποκλειστικότητα, καθώς κυκλοφορεί ήδη από χθες. Σε αυτό το σημείο να θυμίσουμε ότι οι 30 μέρες δωρεάν μετά την επαναφορά του Playstation Network έχουν λήξει. Τυχαίο; Δε νομίζω!
Ακολουθούν τρία χορταστικά βίντεο απ' την beta. Τα γραφικά του παιχνιδιού πρέπει να σας πούμε ότι δίνουν για άλλη μια φορά ρεσιτάλ, ενώ όπως μπορείτε να δείτε παρακάτω, ανάμεσα στους διαθέσιμους χαρακτήρες, οι περισσότεροι θα επιλέγουν ως συνήθως...Nathan Drake, πράγμα που ενδεχομένως θα μπερδέψει αρκετά τις καταστάσεις! Το Uncharted 3 θα κυκλοφορήσει στις 4 Νοεμβρίου αποκλειστικά για το Playstation 3.

Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

Το Team Fortress 2 δωρεάν

Μπορείτε ήδη να το κατεβάσετε και να παίξετε. Η Valve ανακοίνωσε ότι το First-Person Shooter Team Fortress 2 διατίθεται πλέον δωρεάν. Ο Robin Walker, επικεφαλής του παιχνιδιού, ανέφερε ότι πλέον όλοι μπορούν να κατεβάσουν και να παίξουν το παιχνίδι, το οποίο θα βασίζεται στο εξής σε μικρες πληρωμές, με τις οποίες θα αγοράζετε αντικείμενα. Δεν θα υπάρχει δηλαδή ούτε καν ένα μοντέλο προαιρετικής συνδρομής. Την ιδέα αυτή η Valve την είχε από τον Σεπτέμβριο του 2010, όταν τότε είχε πραγματοποιήσει στο Team Fortress 2 ένα μεγάλο update.
Το Team Fortress 2 κυκλοφορεί από το 2007 για PC, Playstation 3 και Xbox 360.

Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

Δωρεάν ΗD παιχνίδιΑ για το iPad

Ελάτε να ξανασυναντήσουμε παλιούς φίλους: έως τις 22 Ιουλίου η Telltale Games προσφέρει δωρεάν για download το πρώτο μέρος της σειράς adventure Monkey Island Tales στην έκδοση του για το iPad.
Το παιχνίδι, σχεδιασμένο σε ένα στιλ κόμικ, εκμεταλλεύεται τις δυνατότητες της οθόνης αφής του iPad. To επεισόδιο Tales μας μεταφέρει δέκα χρόνια μετά τα συμβάντα του προηγούμενου μέρους και κυκλοφόρησε το 2009.
ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΝΕΑ - Η νέα ηλιακή θήκη της Voltaics φροντίζει να μην μείνει ποτέ από μπαταρία το Tablet σας. H Spark Tablet Case προσφέρει για κάθε ώρα που βρίσκεται στον ήλιο μια ώρα παίξιμο βίντεο, ενώ μια πλήρη φόρτιση προσφέρει αυτονομία δέκα ωρών σε συνθήκες κακού φωτισμού – καθόλου άσχημα θα λέγαμε.

Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

Έρχεται το νέο patch του World of Warcraft

Η Blizzard Entertainment ανακοίνωσε ότι το πολυπόθητο νέο patch, υπ’ αριθμόν 4.2, για το World of Warcraft θα βρίσκεται στους live servers του παιχνιδιού στις 28 με 29 Ιουνίου. Το νέο αυτό πακέτο επέκτασης θα φέρει πολλές αλλαγές, προσθήκες, αλλά και bug fixes στον τίτλο. Μερικά από τα νέα στοιχεία που πρόκειται να δούμε, περιλαμβάνουν τα The Firelands, μια εντελώς καινούρια περιοχή γεμάτη quests, dungeons και κάθε λογής περιπέτειες, το Dungeon Journal, ένα χρήσιμο εργαλείο που θα μας βοηθάει να μάθουμε κάποιες πληροφορίες για το κάθε encounter, χωρίς να χρειάζεται να κοιτάξουμε στο διαδίκτυο, και πολλά νέα achievement για τους λάτρεις του αθλήματος. Επίσης, θα περιέχει πολλές νέες αλυσίδες από quests, οι οποίες θα ζητάνε από τον παίκτη να περιπλανηθεί σε όλο τον κόσμο του Azeroth, επιτρέποντάς του να μάθει περισσότερα σχετικά με την ιστορία του Warcraft και φυσικά να κατακτήσει πολλά πανίσχυρα αντικείμενα. Τέλος, όσοι ενδιαφέρεστε να μάθετε αναλυτικά ό,τι θα έρθει με το 4.2 δεν έχετε παρά να πατήσετε εδώ.
Για να γιορτάσει την κυκλοφορία του νέου, τεραστίων διαστάσεων patch, η Blizzard έδωσε στην δημοσιότητα ένα νέο τρέιλερ του παιχνιδιού, το οποίο είναι γεμάτο Lore (ιστορία) και παρουσιάζει στο ευρύ κοινό με κινηματογραφικό τρόπο το εν λόγω πακέτο επέκτασης.

Κυριακή 26 Ιουνίου 2011

Shadows of the Damned

Το χιούμορ στα games είναι πάντα μια ιδιαίτερα περίπλοκη υπόθεση. Αφενός η κωμωδία είναι το πιο δύσκολο είδος που μπορεί να γράψει ένας δημιουργός, αφετέρου οι παραδοσιακές τεχνικές της κωμωδίας δεν μπορούν να λειτουργήσουν σε ένα παιχνίδι –μια και πράγματα όπως ο συγχρονισμός και το κλίμα, απαραίτητοι παράγοντες για να δουλέψει ένα αστείο, ελέγχονται από τον παίκτη και όχι τον δημιουργό. Δεν είναι πολλοί αυτοί που έχουν πετύχει να βγάλουν γέλιο μέσα από τα games τους, γι’αυτό και όταν κάτι τέτοιο δουλεύει, δουλεύει πολύ καλά.
Η κωμωδία, όπως και τα games, χωρίζεται σε είδη. Υπάρχει η πιο εγκεφαλική κωμωδία, με αστεία που απαιτούν και γνώσεις και προσοχή για να τα καταλάβει κανείς όπως το χιούμορ του Eddie Izzard και αυτό του Portal, υπάρχει η κωμωδία του στυλ των Monty Python, την οποία σε games συναντάμε σε δημιουργούς όπως ο Ron Gilbert... και υπάρχει και η “κάφρικη”, κολλεγιακή κωμωδία, γεμάτη σεξουαλικά υπονοούμενα και σόκιν λογοπαίγνια, που έχουμε συνηθίσει σε ταινίες όπως αυτές του Judd Apatow. Σε αυτό το είδος ανήκει και το Shadows of the Damned.
Γελάστε με την καρδιά σας... στο χέρι
Τελικά, ενώ το νέο παιχνίδι της Grasshopper Manufacture φαινόταν ότι θα ήταν ένα βίαιο action/horror third-person shooter, αυτό που δεν ήταν άμεσα αντιληπτό από τα hands-on μας, ήταν το πόσο πραγματικά αστείο είναι. Βέβαια, όπως και όλο το Shadows of the Damned, το χιούμορ του είναι τελείως υποκειμενικό. Πολλοί θα αναστενάξουν με απελπισία με τον αριθμό των λέξεων που επιστρατεύει το SotD για να περιγράψει το ανδρικό μόριο, ή με τις ατάκες του Johnson (άλλη μία), του δαιμονικού κρανίου με τη βρετανική προφορά που συντροφεύει τον ήρωα στο ταξίδι του στον Κάτω Κόσμο. Όμως, βγαίνει τόσο επιδέξια και με τόσο σωστό και έξυπνο συγχρονισμό, που η ανωριμότητά του γίνεται όπλο του, με την ίδια ευκολία που ο Johnson μεταμορφώνεται στο πιστό μας πυροβόλο.
Ο εν λόγω ήρωας είναι ο Garcia Hotspur (ο ίδιος προσθέτει και ένα μεσαίο όνομα αρκετά συχνά, αλλά δεν θα το επαναλάβουμε εδώ, γιατί μας διαβάζουν και μικρά παιδιά), κυνηγός δαιμόνων, που του αρέσουν τα τατουάζ και τα στενά δερμάτινα, ενώ είναι πολύ καλός στο σφάξιμο υπερφυσικών κατεργαραίων και λιγότερο στην ανάγνωση και στις λέξεις με παραπάνω από τρεις συλλαβές.
Μια μέρα ανακαλύπτει ότι οι δαίμονες έχουν επιτεθεί στην κοπέλα του, την γλυκύτατη Paula, και ο γενικός δερβέναγας του Κάτω Κόσμου, ένας δαίμονας με τριώροφο (!) κρανίο ονόματι Fleming, την παίρνει μαζί του για να γίνει η σκοτεινή του νύφη (ο ίδιος το θέτει κάπως αλλιώς, αλλά είπαμε, εδώ είμαστε gentlemen!). Ο Garcia, που όπως βλέπουμε στην αρχή του παιχνιδιού, λιώνει κεφάλια δαιμόνων με πολύ πιο ασήμαντες αφορμές από αυτή, δεν έχει άλλη επιλογή από το να βουτήξει στον Κάτω Κόσμο για να τη σώσει.

Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

Dead or Alive: Dimensions

Η Dead or Alive είναι μία σειρά που έγινε γνωστή στον περισσότερο κόσμο εξαιτίας των εντυπωσιακών γραφικών που διέθεταν όλα τα επεισόδιά της και, φυσικά, των όμορφων πρωταγωνιστριών της. Προσπερνώντας τα ανάξια αναφοράς spin – offs, που βασίστηκαν αποκλειστικά και μόνο στα... κάλλη των εν λόγω πρωταγωνιστριών, το Dead or Alive: Dimensions είναι πρακτικά το πρώτο fighting παιχνίδι της σειράς μετά το Dead or Alive 4 του 2005. Στην πραγματικότητα, το καλύτερο χαρακτηριστικό της σειράς που δημιούργησε η Team Ninja δεν είναι οι πρωταγωνίστριές του, αλλά ο άμεσος χειρισμός που διαθέτει, μέσω του οποίου μπορεί να προσφέρει γρήγορες και διασκεδαστικές μάχες ακόμα και σε όσους δεν έχουν "master" στην κατηγορία.
Ένα fighting με βολικό χειρισμό στο 3DS


Ο χειρισμός του Dead or Alive: Dimensions ταιριάζει στη φιλοσοφία μίας φορητής κονσόλας όπως το 3DS και δεν υπάρχουν οι δυσκολίες που συναντάμε, για παράδειγμα, στο Super Street Fighter IV 3D. Κατά την άποψη του υπογράφοντος, τα Dead or Alive παιχνίδια ανήκουν σε μία από τις λίγες σειρές στις οποίες μπορεί να χρησιμοποιηθεί ο αναλογικός μοχλός χωρίς κανένα πρόβλημα και το Dimensions δεν αποτελεί εξαίρεση, στοιχείο θετικό, αφού έτσι αποφεύγουμε το σχετικά μικρό d-pad του 3DS.
Στο παιχνίδι της Team Ninja υπάρχουν τέσσερα βασικά πλήκτρα. Ένα κουμπί για τις γροθιές, ένα για τα λακτίσματα, ένα για τις λαβές και ένα για άμυνα και counters. Επίσης, έχουμε τη δυνατότητα να αμυνθούμε πατώντας απλά το "πίσω", ενώ για τα counters -μαζί με το αντίστοιχο κουμπί- πρέπει να πατήσουμε πίσω, ή διαγώνια προς τα πίσω και κάτω ή πάνω, ανάλογα με το ύψος της επίθεσης του εχθρού, χωρίς να έχει σημασία αν δεχόμαστε γροθιά ή λάκτισμα. Στην οθόνη αφής της κονσόλας έχουμε τη δυνατότητα να τοποθετήσουμε ολόκληρη τη λίστα με τις κινήσεις και τα combos των χαρακτήρων, τα οποία και ενεργοποιούμε άμεσα με τη χρήση της γραφίδας.
Πρακτικά, είναι μάλλον απίθανο να παρακολουθεί κάποιος τη δράση στην οθόνη και ταυτόχρονα να επιλέγει τη σωστή κίνηση από τη move list, οπότε η λειτουργία αυτή είναι άχρηστη... σχεδόν. Πάντα υπάρχει η δυνατότητα να επιλέγει κάποιος την ίδια κίνηση συνεχώς ή εντελώς στην τύχη διάφορες κινήσεις και να ελπίζει για το καλύτερο. Σε αυτό το σημείο μπορούσε να είχε γίνει πολύ καλύτερη δουλειά.
Όμορφο, αλλά ας αφήσουμε το 3D στην άκρη: Τεχνικός τομέας
Τα γραφικά του Dead or Alive Dimensions είναι πολύ καλά αναδεικνύοντας τις δυνατότητες του 3DS. Υπάρχει λίγο aliasing, ειδικά στις cut scenes του story mode, αλλά δεν ενοχλεί καθόλου και το 3D εφέ είναι αρκετά καλό, χωρίς όμως να φτάνει το επίπεδο του Super Street Fighter IV 3D. Ωστόσο, το κακό είναι ότι το 3D αφαιρεί πολύ περισσότερα από όσα προσθέτει, καθώς όταν είναι ενεργοποιημένο, το παιχνίδι τρέχει στα 30 frames το δευτερόλεπτο. Μόλις το απενεργοποιήσουμε, τα καρέ εκτινάζονται στα 60 το δευτερόλεπτο και η διαφορά στη ροή των μαχών είναι κάτι παραπάνω από εμφανής.

Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

Το City of Heroes δωρεάν

Η NCsoft προσθέτει ένα ακόμη παιχνίδι της στην λίστα των free MMORPG.
Μετά από επτά ολόκληρα χρόνια, η NCsoft ανακοινώνει ότι θα διαθέσει το City of Heroes δωρεάν.
Πρόκειται για το πρώτο MMORPG της Cryptic Studios (δημιουργός τον μετέπειτα Champions Online και Star Trek Online), στο οποίο αναλαμβάνετε υπερήρωες. Έστω και καθυστερημένα, το City of Heroes έρχεται να προστεθεί στην ήδη μεγάλη λίστα των δωρεάν διαδικτυακών παιχνιδιών ρόλων, όπου υπάρχουν ήδη πολλοί γνωστοί τίτλοι, όπως το Lord of the Rings Online, το Dungeons & Dragons Online και σύντομα το Age of Conan. Στα free MMORPG συγκαταλέγεται και το Champions Online. Παρότι είναι της ίδιας προγραμματιστικής εταιρείας και αναπτύχθηκε μόλις πρόπερσι (δηλαδή 5 χρόνια μετά το City of Heroes), απ' ότι φαίνεται η αφαίρεση της συνδρομής ήταν καθαρά θέμα publisher καθώς εκεί η Atari εφάρμοσε το free-to-play μοντέλο νωρίτερα απ' ότι η NCsoft στο City of Heroes.
Το παιχνίδι θα γίνει δωρεάν στα τέλη της χρονιάς, χωρίς να γνωρίζουμε ακόμη την ακριβή ημερομηνία. Αυτό θα γίνει μέσω ενός update, με την ονομασία City of Heroes Freedom. Όσοι επιθυμείτε να ακολουθήσετε το δωρεάν μοντέλο, θα μπορείτε να ανεβάσετε τους χαρακτήρες σας μέχρι το level 50. Επιπλέον, θα έχετε κάποιους περιορισμούς, όπως το να μην μπορείτε να αλλάξετε alignment ή να αλληλεπιδράσετε με Day Jobs και Mission Architect. Τέλος, δεν θα έχετε live υποστήριξη από τους GM (παρά μόνο μέσω e-mail) ενώ θα περιορίζεστε στην δημιουργία έως και δύο χαρακτήρων.
Όσοι θα πληρώνετε συνδρομή, θα έχετε λογαριασμό "VIP status" με τον οποίο θα παίζετε το παιχνίδι χωρίς περιορισμούς, ενώ επιπλέον θα αποκτήσετε δωρεάν Signature Story Arcs και 400 Paragon Points, τα οποία θα μπορείτε να ξοδέψετε στο Paragon Market. Πρόκειται για ένα κατάστημα που θα σας δίνει εμφανίσεις, δυνάμεις, αντικείμενα αλλά και υπηρεσίες, εντός του παιχνιδιού.

Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011

Τα video games περιορίζουν την εγκληματικότητα

Αυτό τουλάχιστον έδειξαν οι έρευνες στην Αμερική. Οι νέοι της Αμερικής, εκεί όπου η εγκληματικότητα έχει υψηλά ποσοστά, προτιμούν να μένουν σπίτι και να παίζουν τα αγαπημένα τους games, απ' το να βγαίνουν έξω και να τρομοκρατούν την γειτονιά τους. Τουλάχιστον αυτό απεφάνθη έρευνα του BBC.
To FBI έχει καταγράψει τα τελευταία δύο χρόνια λιγότερες ληστείες και δολοφονίες, παρότι εν μέσω της οικονομικής κρίσης κανονικά τα νούμερα θα έπρεπε να είχαν αυξηθεί. Μάλιστα, στην σχετική λίστα με τους 10 λόγους μείωσης της εγκληματικότητας, στο Νο. 9 βρίσκονται τα video games.
Ερευνητές στο Τέξας σε συνεργασία με το Κέντρο Ευρωπαϊκών Οικονομικών Ερευνών, δήλωσαν ότι το φαινόμενο της μείωσης βίας υπεραντισταθμίζει τις οποιεσδήποτε άμεσες επιπτώσεις μπορεί να έχει ένα video game στο να ενθαρρύνει την δημιουργία βίαιης συμπεριφοράς. Όσο για τους υπόλοιπους λόγους της λίστας, σε αυτούς συμπεριλαμβάνονται η συμπάθεια των αφροαμερικανών προς τον Ομπάμα, η λιγότερη κατανάλωση κοκαϊνης εν μέσω κρίσης και η βελτιωμένη αστυνόμευση.

Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

The Witcher 2: Strategy Guide

Το The Witcher 2 είναι μια από τις σημαντικότερες φετινές κυκλοφορίες, τόσο από πλευράς ποιότητας, όσο και από το βάθος που παρουσιάζει στο gameplay του. Το δυνατό, ώριμο story του και η αυξημένη δυσκολία στις μάχες το τοποθετούν άνετα στο πάνθεον των πιο σημαντικών RPG των τελευταίων ετών. Για πολλούς αυτή η αυξημένη δυσκολία βέβαια, αποτελεί τροχοπέδη και έναν πολύ καλό λόγο αποφυγής οποιασδήποτε σχέσης με αυτόν τον τίτλο. Ο ασπρομάλλης Geralt όμως, έχει πολλά κόλπα κάτω από το armor του και καλό θα είναι να ξέρουμε αρκετά από αυτά πριν ξεχυθούμε στους αφιλόξενους αγρούς των Northern Kingdoms.
Σημειώστε ότι στον παρακάτω οδηγό, έχει γίνει προσπάθεια να αποφευχθούν spoilers της πλοκής ή της ιστορίας που εκτυλίσσεται. Παρόλα αυτά γίνονται αναφορές σε εχθρούς και abilities μεγαλύτερων επιπέδων, που μπορεί να μην θέλουν κάποιοι να μάθουν. Συνεχίστε το διάβασμα με δική σας ευθύνη.
Προετοιμασία
Πριν περάσουμε στα του gameplay καλό είναι να αναφερθούμε σε ορισμένες προπαρασκευαστικές ενέργειες για να είναι η εμπειρία με το παιχνίδι ομαλή. Καταρχήν κατεβάστε τα διαθέσιμα patches που βελτιώνουν μεταξύ άλλων ζητήματα του gameplay, που έχει να κάνει με τα quests και την εμφάνισή τους στο χάρτη.
Από εκεί και πέρα πριν εκκινήσουμε το παιχνίδι, πηγαίνουμε στο Options μενού του Launcher. Από εδώ μπορούμε να ελέγξουμε τις ρυθμίσεις της (ατίθασης η αλήθεια είναι), μηχανής γραφικών του παιχνιδιού. Κάνουμε κλικ στο κουτάκι “Show advanced options” ώστε να εμφανιστούν όλες οι διαθέσιμες επιλογές. Ανάλογα με το μηχάνημα που διαθέτετε πρέπει να κάνετε και τις αντίστοιχες ρυθμίσεις. Θυσιάζοντας λίγο από τον χρόνο που θα αφιερώνατε στο παιχνίδι, μπορείτε να δοκιμάσετε πολλούς πιθανούς συνδυασμούς με τις τέσσερις πρώτες επιλογές να είναι οι πιο σημαντικές.
Ενδεικτικά στην επιλογή Texture downscaling επιλέγουμε “low” ή ακόμα και “None”, αν παρατηρούμε κολλήματα στην κίνηση του Geralt. Το ίδιο κάνουμε σε αυτή την περίπτωση με το Texture memory size, το shadow quality και το Number of shadowed lights, που τα θέτουμε και τα τρία στο “Medium”. Το LOD distance χαμηλώστε το αν και εφόσον αντιμετωπίζετε κολλήματα της κάμερας σε ανοιχτούς χώρους, ενώ η τελευταία επιλογή που αφορά τα Decals πρέπει να απενεργοποιηθεί αν η κάρτα σας “φορτώνει” όταν εμφανίζονται πολλοί εχθροί και συντρίμμια στην οθόνη. Όλες οι άλλες επιλογές μπορούν κάλλιστα να είναι “Enabled”, εκτός από το Uber-Sampling που το αφήνετε ενεργοποιημένο μόνο αν έχετε κάρτα γραφικών με τουλάχιστον 1GB μνήμη. Αν το μηχάνημά σας βέβαια είναι “ντούκι” και μετράει έναν χρόνο περίπου ζωής, βάλτε όλες τις ρυθμίσεις στο τέρμα και απολαύστε την οπτική πανδαισία που δημιούργησε η CD Projekt.
Τα βασικά
Ξεκινάμε με ορισμένες πολύ βασικές συμβουλές για όσους δεν έχουν ασχοληθεί με το πρώτο Witcher ή δεν έχουν επαφή με παρόμοιους τίτλους. Καταρχήν βεβαιωθείτε ότι έπειτα από τον Prologue, στην αρχή του πρώτου Act, έχετε λάβει το quest “A sword for monsters”, το οποίο μόλις ολοκληρώσετε σας δίνει ένα Silver Sword, μιας και το δικό σας το έχετε χάσει από τη μάχη με τον δράκο πρωτύτερα. Όταν αντιμετωπίζετε ανθρώπους, πρέπει να χρησιμοποιείτε το Steel Sword, ενώ απέναντι στα τέρατα όλων των ειδών επιβάλετai η χρήση του Silver Sword. Μην ξεχνάτε να τα αλλάζετε όταν βρίσκεστε στο δάσος του Flotsam, μιας και εκεί υπάρχει ποικιλία αντιπάλων.
Στη μάχη αποφύγετε σε κάθε περίπτωση το ανελέητο πάτημα των πλήκτρων του ποντικιού. Παρατηρείστε την αντίδραση του Geralt στις εντολές σας και ξεχωρίστε τα γρήγορα (swift) από τα δυνατά (strong) χτυπήματα του σπαθιού σας (το πρώτο γίνεται με το αριστερό πλήκτρο του ποντικιού, το άλλο με το δεξί). Οι γρήγοροι αντίπαλοι χρειάζονται στρίμωγμα σε κάποιο εμπόδιο ή τοίχο και χρήση διαδοχικών γρήγορων χτυπημάτων. Οι εχθροί που φέρουν πανοπλία απαιτούν κινήσεις αποφυγής των βαριών χτυπημάτων που σας προκαλούν και έπειτα αντεπίθεση με δυνατά χτυπήματα κατά προτίμηση πισώπλατα.

Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

Dungeons & Dragons: Daggerdale

Το Dungeons & Dragons: Daggerdale είναι από τα παιχνίδια που θέλει κανείς να αποδειχθούν διασκεδαστικά και είναι έτοιμος να συγχωρήσει αρκετά στραβά που θα ανακαλύψει στην πορεία, όμως πολλές φορές το «γλυκάκι» του co-op campaign δεν είναι αρκετό για να ξεχαστεί η πίκρα των bugs. Πραγματικά, όμως, το Daggerdale είναι ένα συμπαθητικό παιχνίδι και είναι από εκείνες τις φορές που η λέξη «κρίμα» ταιριάζει απόλυτα, αφού με ορισμένες διορθώσεις θα μπορούσε να ήταν πολύ πιο διασκεδαστικό από πολλά άλλα hack-n-slash παιχνίδια.
Το D&D: Daggerdale είναι ένας τίτλος των 15 ευρώ (στο Xbox 360 σαν XBLA, στο PS3 μέσω PSN και στα PC μέσω Steam) και γι αυτό είναι άδικο να το συγκρίνουμε με ορισμένα κανονικά retail παιχνίδια της κατηγορίας, όπως τα Sacred 2 και Dungeon Siege 3. Είναι αρκετά πιο απλοϊκό από τα «κανονικά» Diablo clones, όμως καταφέρνει σε αυτήν την τιμή να έχει τα βασικά RPG στοιχεία του είδους.
Ξεκινώντας την περιπέτεια
Η ιστορία είναι αδιάφορη στο μεγαλύτερο μέρος της και μόνο προς το τέλος αποκτά κάποιο ενδιαφέρον. Παρόλα αυτά, η αφήγηση –η οποία γίνεται μέσα από διάφορα concept art- είναι όσο αξιοπρεπής θα μπορούσε να ήταν δεδομένου και της τιμής του τίτλου. Οι παίκτες πρέπει να σταματήσουν τον Rezlus και τους Zhentarim απ' το να κατακτήσουν την ευρύτερη περιοχή της Dale και οι τέσσερις ήρωες θα πρέπει να φτάσουν μέχρι τον πύργο όπου κρύβεται ο Rezlus, ξεκινώντας πρώτα από τα υπόγεια dungeons.
Οι παίκτες μπορούν να διαλέξουν ανάμεσα στους Cleric, Warrior, Rogue και Mage, οι οποίοι αποτελούν και τους τέσσερις ήρωες, όμως πέρα από την επιλογή της κλάσης δεν επιλέγουν κάτι άλλο. Κάθε χαρακτήρας έχει προκαθορισμένη εμφάνιση, όπως προκαθορισμένες είναι και ορισμένες passive ικανότητες που ορίζουν το βασικό του ρόλο, όπως η τηλεμεταφορά για τον μάγο ή το healing για τον cleric. Η δράση ξεκινάει αμέσως και οι παίκτες θα βρεθούν στο πρώτο dungeon, από τα τρία συνολικά.
Ο χειρισμός είναι επίσης απλός και η απόκριση των χαρακτήρων γρήγορη. Οι ειδικές κινήσεις και τα μαγικά μπορούν να τοποθετηθούν στα κουμπιά του χειριστηρίου, ενώ κάθε χαρακτήρας έχει και από κάποιο όπλο για melee επιθέσεις. Αυτό που μας άρεσε σε αυτό το σημείο, είναι το γεγονός ότι όλοι οι χαρακτήρες μπορούν να επιλέξουν να «ανταλλάξουν» τη Strength τους (STR), η οποία ευθύνεται για την δύναμη των melee επιθέσεων, με οποιοδήποτε άλλο στατιστικό θέλουν (όπως INT), κάνοντας έτσι ακόμα και έναν μάγο ικανό για κοντινή μάχη.
Η πρόοδος είναι επίσης αρκετά απλοϊκή και οι παίκτες σπάνια θα κάτσουν να σκέφτονται πάνω από τα στατιστικά για το ποιο skill θα «μάθουν» ή τι ρίσκο θα πάρουν για το χαρακτήρα τους. Από την άλλη, αυτή η προκαθορισμένη πρόοδος μπορεί να μην αρέσει σε πολλούς που θα περίμεναν ένα πιο «βαρύ» RPG.
Το Daggerdale είναι απλοποιημένο σε αυτά τα θέματα, ακριβώς επειδή θέλει να είναι ένα online co-op παιχνίδι, στο οποίο οι παίκτες θα περνάνε περισσότερη ώρα στο gameplay και λιγότερη στα menu. Σε αυτό το σημείο αξίζει να αναφέρουμε τις co-op επιλογές του τίτλου, το οποίο co-op αποτελεί και τον κυριότερο λόγο για να προχωρήσει κάποιος στην αγορά του. Τοπικά στην ίδια οθόνη και από ισομετρική κάμερα μπορούν να παίξουν μέχρι δύο άτομα, ενώ μέσω internet (όπως μέσω xbox live που ήταν και η βασική έκδοση που δοκιμάσαμε) μπορούν να παίξουν μέχρι τέσσερα άτομα.

Σάββατο 18 Ιουνίου 2011

Fifa 12 Ερωτήσεις και απαντήσεις...

Το Fifa 11 ήταν πολύ καλό. Γιατί να πάρω το Fifa 12;
Γιατί το Fifa 12 έχει επαναστατικό gameplay, το Player Impact Engine, το Opposition dribbling και το Tactical Defending. Έχουμε εισάγει επίσης το Pro Player Intelligence, καλύτερη τεχνητή νοημοσύνη από την CPU και το EA Sports Football Club στο οποίο θα παίζετε online με φίλους.

Ποια είναι η μεγαλύτερη βελτίωση για φέτος;
Όσοι παίζετε καιρό θα ξεχωρίσετε το Tactical defending, εκεί όπου θα πρέπει να σκέφτεστε καλά τι θα κάνετε όταν αμύνεστε και πλησιάζετε τον αντίπαλο. Δεν θα έχουμε δηλαδή απλά μία πίεση ντουγκρού κι ότι γίνει. Το Player Impact engine επίσης δίνει ρευστότητα, ενώ η μεγαλύτερη προσθήκη είναι το EA Sports Football Club που ανακοινώσαμε στην E3. Δίνει μια διαφορετική εμπειρία. Αν έχεις σύλλογο που τον υποστηρίζεις τότε τον εισάγεις και με ότι κάνεις online συνεισφέρεις όχι μόνο στον level σου αλλά και στην ομάδα σου.

Τα γκολ από κεφαλιές θα συνεχίσουν να είναι εύκολα στο Fifa 12;
Όχι, το δουλέψαμε τόσο στους τερματοφύλακες όσο και στους αμυντικούς. Στο Tactical Defending υπάρχει καλύτερη μάχη για τις κεφαλιές, καθώς δεν αρκεί απλά να αμολύσεις έναν αμυντικό από πίσω για να πιάσει αμυντική κεφαλιά. Θα υπάρχουν δηλαδή και συγκρούσεις παικτών στον αέρα. Αλλά φυσικά πάνω απ’ όλα θα πρέπει ως συνήθως να προβλέψεις το που θα πάει η μπάλα.

Θα υπάρχουν γρήγορα πλάγια φέτος;
Ναι, σε κάποιες περιπτώσεις θα έχουμε γρήγορα πλάγια.

Είναι αλήθεια ότι φέτος θα μπορείτε να πετάξετε την μπάλα στο πλάγιο;
Αν ένας παίκτης είναι τραυματίας και πρέπει να βγει κι η μπάλα βγαίνει έξω, ο διαιτητής θα επιτρέπει να δοθεί η μπάλα στην ομάδα που έχασε την κατοχή.

Θα βελτιωθούν οι ντρίπλες;
Ναι, βασική αλλαγή φέτος είναι το precision dribbling που προσφέρει υψηλό έλεγχο της μπάλας. Όταν πλησιάζετε κοντά έναν αντίπαλο θα υπάρχουν μηχανισμοί κοντινού ελέγχου του μαρκαρίσματος. Π.χ. ο Messi θα ελέγχει την απόσταση και την γωνία του σώματος σωστά, ενώ θα βάζει και το σώμα του για να προστατέψει την μπάλα. Αντίστοιχα, με το tactical defending θα μπορείτε να τον ελέγξετε ώστε να μην εκμεταλλευτεί πλήρως τις ικανότητές του.

Θα μπορούμε να καλύψουμε την μπάλα διαφορετικά;
Ναι, θα υπάρχει precision dribbling ακόμα και στο κράτημα της μπάλας. Δεν θα κρατάτε δηλαδή απλά την μπάλα αλλά θα μπορείτε να ντριπλάρετε μαζί. Αυτό θα σας επιτρέπει να ξεφύγετε από την πίεση των αμυντικών και να περιμένετε για υποστήριξη από συμπαίκτες.

Έχουν βελτιωθεί τα σουτ;
Δεν αλλάξαμε τα σουτ, είναι ίδια με πέρυσι. Αλλά προσθέσαμε την ικανότητα για σουτ-βολέ πάνω στην κίνηση. Αν δηλαδή σας έρθει η μπάλα και υπολογίσετε σωστά την τροχιά της τότε μπορείτε να πιάσετε ένα δυνατό σουτ πάνω στην κίνηση. Θα υπάρχουν επίσης βολ-πλανέ και ψαλιδάκια.

Θα βελτιώσετε την αμυντική A.I.;
Ναι, την έχουμε βελτιώσει κυρίως με το Tactical Defending. Παλιά κάνατε μόνο Pressing και η A.I. είχε την ίδια ταχύτητα. Τώρα θα πρέπει να έχετε σωστό Positioning κι αν το timing είναι σωστό θα πρέπει να κλέψετε την μπάλα με προβολή. Αν χάσετε το timing τότε η A.I. θα σας δώσει έναν χρόνο επιστροφής τον οποίο θα μπορεί να εκμεταλλευθεί ο επιτιθέμενος. Άρα θα πρέπει να σκεφτείτε καλά τι θα κάνετε.

Τι εννοείτε όταν λέτε ότι θα έχετε πραγματικούς τραυματισμούς;
Με το Player Impact Engine αντλουμε πληροφοριες για το τι συμβαινει στο γηπεδο. Αν γινει σύγκρουση τότε ξερουμε πως εγινε σε ποιο σημειο και απο ποια κατευθυνση, αλλά και πόσο σκληρό ήταν το χτύπημα. Ετσι μπορουμε να δουμε αν ο παικτης τραυματιστηκε. Αν δουμε π.χ. οτι ο παικτης κλωτσηθηκε στον αστράγαλ , ξερουμε με ακρίβεια ποσο κακος ειναι ο τραυματισμος κι αυτό θα αντικατοπτρίζεται στο παιχνιδι, στις αντιδρασεις του παικτη και στον σχολιασμο. Αν συμβει στο Career Mode στον παικτη σας τοτε θα υπαρχει και το αναλογο αντικτυπο στην καριερα σας.

Μήπως η Player Impact Engine είναι υπερβολική;
Οταν δειξαμε την physics engine θεωρούνταν και τότε κάτι το υπερβολικό. Με το Player Impact Engine μπορουμε να ξερουμε την ακριβη θεση της συγκρουσης και να ξεχωρισουμε τις μεγαλες απο τις μικρες συγκρουσεις. Αν ενας παικτης μολις χτυπήθηκε και δεν πεσει κατω, τότε δείχνουμε το πως επανακτά τις δυνάμεις του έως ότου μπορέσει και πάλι να συνεχίσει να τρέχει. Τώρα, σε σχέση με το να πέφτεις κάτω ή να μην πέφτεις, έχουμε όλες τις ενδιάμεσες καταστάσεις.

Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

Οι Anonymous σταματούν επιθέσεις στη Sony

Τουλάχιστον αυτό δήλωσε μέλος της οργάνωσης. Ένα μέλος της ομάδας των hackers Anonymous, οι οποίοι κατηγορούνται για πολλές επιθέσεις (μεταξύ των οποίων και οι φετινές προς το Playstation Network) ισχυρίστηκε δημόσια ότι πλέον στην ομάδα του έχουν σταματήσει να ασχολούνται με την Sony.
Συγκεκριμένα δήλωσε: "Έχουμε σταματήσει τις επιθέσεις προς την Sony, δεν έχουμε να κερδίσουμε κάτι αυτή στη στιγμή, αντίθετα έτσι θα σταματήσουμε να είμαστε δημοφιλείς. Πρόθεσή μας με τις αρχικές επιθέσεις στο Playstation Network ήταν η κατάληψη του δικτύου, απαγορεύοντας να εισέλθει κόσμος και εκφράζοντας έτσι μια διαμαρτυρία για τις πράξεις της Sony. Δεν θέλαμε να τσαντίσουμε τους πελάτες της γιατί εμείς ήμασταν αυτοί που διαμαρτύρονταν για τα δικαιώματά τους. Η Sony αφαιρούσε την πραγματική ιδιοκτησία της κονσόλας ενώ δίωκε τους hackers κι έτσι θέλαμε να διαδώσουμε αυτή την πληροφορία στους πελάτες.
Το στέλεχος των Anonymous πρόσθεσε επίσης ότι "Αντί να ακούνε ή να διαβάζουν ποια ήταν η αιτία για την οποία το κάναμε, απλά βγήκανε θιγμένοι. Η ενόχλησή τους είναι κατανοητή, αλλά οι πράξεις τους ήταν εγωιστικές, καθώς νοιάστηκαν περισσότερο για μια άμεση δική τους ευχαρίστηση απ' ότι για τα δικαιώματα των πελατών (σ.σ. και των hackers)".
Τέλος, το μέλος των Anonymous κατέκρινε τις πρόσφατες παραβιάσεις της ομάδας των Lulz λέγοντας χαρακτηριστικά ότι οι Anonymous είναι μια ομάδα ακτιβιστών που προασπίζουν συγκεκριμένα δικαιώματα, κάτι που δεν ισχύει για τους Lulz. Παρόλα αυτά, "Οι ανεξάρτητοι Anonymous μπορούν να δράσουν όπως θέλουν", πρόσθεσε χαρακτηριστικά, ανατρέποντας έτσι έμμεσα τα λεγόμενά του.

Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

Νέο Xbox στην E3 2012;

Η Crytek το πήρε στα χέρια της. Μπορεί στην φετινή E3 να μην μάθαμε τίποτα για κάποιο νέο Xbox, όμως η Microsoft σίγουρα κάτι κρύβει.Σύμφωνα με το VideoGamer, ένας προγραμματιστής που δουλεύει στην Crytek, αποκάλυψε ότι η εταιρεία του αναπτύσσει το Timesplitters 4, το οποίο θα τρέχει πάνω στο νέο Xbox. Η κονσόλα χρησιμοποιεί DirectX 11 και η Crytek αξιοποιεί στο συγκεκριμένο παιχνίδι την CryEngine 3.
Σύμφωνα με ανεπίσημες πηγές, η Microsoft πιθανότατα θα παρουσιάσει την νέα της κονσόλα στην E3 2012, με το Halo 4 να παίζει δυνατά στα ονόματα που θα την συνοδεύσουν στο ξεκίνημά της.
Η Microsoft έχει ήδη στείλει το development kit του τρίτου Xbox σε πολλές μεγάλες εταιρείες. Φυσικά οι κινήσεις της θα κριθούν σε μεγάλο βαθμό και από αυτές της Nintendo.

Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

Ε3 2011: Tα επόμενα σχέδια της EA

Νέο Medal of Honor για το 2012. Νέα games για το iPhone. Το Mass Effect 3 με φωνητική υποστήριξη μόνο στο Kinect.
Σε άλλη μια έκθεση E3, η Electronic Arts είχε πολλά βλέμματα στραμμένα πάνω της. Πέρα από όσα έδειξε στην καθιερωμένη της συνέντευξη τύπου, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι ειδήσεις που βγαίνουν από το παρασκήνιο. Δείτε τις σημαντικότερες από αυτές.
Mass Effect 3
Στην συνέντευξη τύπου της Microsoft είδαμε ότι στο Mass Effect 3 θα μπορείτε μέσω του Kinect να δίνετε οδηγίες στους συμπολεμιστές σας ή να απαντάτε λεκτικά στα ερωτήματα που θα σας τίθενται. Όπως όλα δείχνουν, το χαρακτηριστικό αυτό θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά για το Xbox 360. Σύμφωνα με τον Casey Hudson, επικεφαλή του project, η BioWare δεν σκοπεύει να το ενσωματώσει στις εκδόσεις για PC και Playstation 3.
Η Electronic Arts ανακοίνωσε επίσης την Collector's Edition, αξίας 80 ευρώ, η οποία θα πωλείται σε ειδική μεταλλική θήκη στην οποία θα φιγουράρουν η αρσενική και η θυληκή έκδοση του Commander Shepard. Θα περιλαμβάνει ένα artbook 70 σελίδων, ένα κόμικ, μία λιθογραφία 4x6, ένα υφασμάτινο έμβλημα, το soundtrack καθώς και ψηφιακό περιεχόμενο το οποίο θα ενεργοποιείτε εντός του παιχνιδιού. Οι κάτοχοι Xbox 360 θα αποκτήσουν και ειδική εμφάνιση για το avatar τους.
Το Mass Effect 3 θα κυκλοφορήσει στις 6 Μαρτίου 2012 για PC, PS3 και Χbox 360.
Νέο Medal of Honor το 2012
Η EA αποφάσισε να ακολουθήσει την τακτική της Activision. Η τελευταία παραδοσιακά αναπτύσσει δύο διαφορετικά Call of Duty, με τις Treyarch και Infinity Ward να δημιουργούν από μία έκδοση ανά δύο χρόνια.
Κάπως έτσι είναι πιθανό να εναλάσσονται και οι προγραμματιστικές εταιρείες της Electronic Arts σύμφωνα με τα λεγόμενα του Frank Gibeau, προέδρου του τμήματος των labels της EA Games. Ο Gibeau δήλωσε χαρακτηριστικά ότι "θα πάμε στην λογική του rotation με κυκλοφορίες ανά δύο έτη, δηλαδή με το Battlefield και το Medal of Honor". Φέτος στις 28 Οκτώβρη, θα δούμε το Battlefield 3 από την EA DICE, ενώ τo επόμενο Medal of Honor αναμένεται το φθινόπωρο του 2012. Σε αυτό, προγραμματιστική εταιρεία θα είναι η Danger Close, η οποία είχε αναπτύξει και την περυσινή έκδοση, που παρά τις μέτριες κρητικές σημείωσε καλές πωλήσεις. Όσο για την Respawn Entertainment, που απαρτίζεται από δυνατά πρώην στελέχη της Infinity Ward, φήμες λένε ότι αναπτύσσει ένα νέο First-Person Shooter επιστημονικής φαντασίας.
Νέα games και για το iOSΚάθε μήνα ολοένα και περισσότερες εταιρείες εκδηλώνουν το ενδιαφέρον τους για να αναπτύξουν games για το iPhone της Apple. Η Electronic Arts ήταν πρωτοπόρος από τους πρώτους κιόλας μήνες και συνεχίζει να ικανοποιεί με επιτυχία το hardcore κοινό.
Σύμφωνα με όσα παρουσιάστηκαν στην E3, τα νέα games που αναμένεται να δούμε στα κινητά της Apple το φετινό φθινόπωρο είναι τα Fifa 12, Battlefield 3 και το νέο Need for Speed. Από αυτά τα τρία, το Battlefield θα κάνει για πρώτη φορά το ντεμπούτο του και μάλιστα σε μια αγορά που δεν φημίζεται για τα FPS της.

Τρίτη 14 Ιουνίου 2011

Bundle με ηλεκτρική κιθάρα για το Rocksmith

Σε συνεργασία με τη μεγάλη εταιρία παρασκευής ηλεκτρικών κιθάρων Gibson, προχώρησε η Ubisoft για την κυκλοφορία ενός ειδικού bundle για το επερχόμενο Rocksmith, το οποίο μαζί με το εν λόγω softwareόλοι οι όροι » Software Με τον όρο Software στο χώρο των υπολογιστών, εννοούμε τα μη φυσικής υπόστασης / μη χειροπιαστά αντικείμενα. Τα βιντεοπαιχνίδια, τα προγράμματα, τα... περισσότερα » θα περιέχει μία ηλεκτρική κιθάρα τύπου Epiphone Les Paul Junior. Το Rocksmith επιτρέπει στους παίκτες να συνδέσουν την ηλεκτρική κιθάρα στην κονσόλα τους, για να μάθουν να παίζουν κομμάτια ή να κάνουν εξάσκηση, ακολουθώντας τις οδηγίες επί της οθόνης, και για το λόγο αυτό, θα συνοδεύεται από ειδικό βύσμα που θα μετατρέπει το αντίστοιχο της κιθάρας σε USB σε κάθε έκδοση.
Στις ΗΠΑ η "απλή" έκδοση του παιχνιδιού θα διατεθεί πρός 79,99$ και το bundle με την κιθάρα προς 199$. Αξίζει να σημειώσουμε πως, παρόλο που η εν λόγω κιθάρα προορίζεται κυρίως για χρήση από μικρά παιδιά και δεν έχει το μέγεθος μίας κανονικής ηλεκτρικής, παραμένει ωστόσο ένα πλήρως λειτουργικό όργανο και θα μπορεί -όπως είναι φυσικό- να συνδέεται με ενισχυτή.

Δευτέρα 13 Ιουνίου 2011

White Knight Chronicles II

Πριν περίπου ένα χρόνο κυκλοφόρησε στην Ευρώπη το White Knight Chronicles, το οποίο -παρά τις περγαμηνές της Level 5- αποδείχθηκε μέτριο. Τώρα, κάνει την εμφάνισή του το δεύτερο μέρος της σειράς. Το μεγαλύτερο όπλο του WKC 2 δεν είναι τόσο οι βελτιώσεις του σε σχέση με το πρώτο μέρος, όσο το ότι περιλαμβάνει ολόκληρο το πρώτο White Knight Chronicles και, έτσι, αποτελεί ένα ενδιαφέρον, "value for money" πακέτο. Όταν ξεκινάμε το παιχνίδι καλούμαστε να αποφασίσουμε αν θα ξεκινήσουμε την ιστορία από την αρχή, δηλαδή από το πρώτο παιχνίδι, ή αν θα ξεκινήσουμε από το sequel και το level 35 του χαρακτήρα μας. Αξίζει να σημειώσουμε ότι οποίος αρχίσει κατευθείαν το WKC2 χωρίς να έχει παίξει το πρώτο παιχνίδι της σειράς, θα χάσει αρκετά πράγματα από την -αδιάφορη κατά τα άλλα- ιστορία. Όμως, ο σημαντικότερος λόγος για τον οποίο δεν προτείνουμε να ξεκινήσετε από το δεύτερο μέρος, είναι γιατί είναι δυσκολότερο και δεν διαθέτει tutorial που να επεξηγεί το κάπως ιδιόμορφο interface του παιχνιδιού. Εναλλακτικά, αν έχουμε save από το πρώτο παιχνίδι, μπορούμε να εισάγουμε τους χαρακτήρες μας.
Τι ακριβώς, όμως, πετυχαίνει το δεύτερο μέρος της σειράς; Βελτιώσεις σαφώς και υπάρχουν, όπως και σημαντικά λάθη που μειώνουν τη συνολική εμπειρία. Ξεκαθαρίζουμε ότι σε όσους δεν άρεσε το πρώτο παιχνίδι, το WKC 2 δεν θα τους αλλάξει τη γνώμη. Και προς όσους δεν έχουν επαφή με το franchise της Level 5, πρέπει να πούμε ότι πρόκειται για JRPGs, που έχουν πολλά στοιχεία από MMO και η έμφαση δίνεται περισσότερο στο dungeon crawling παρά στην ιστορία.
Εντυπωσιακό όχι, αλλά σίγουρα όμορφο: Ο τεχνικός τομέας
Ο τεχνικός τομέας του White Knight Chronicles 2 είναι σαφώς βελτιωμένος σε σχέση με το πρώτο παιχνίδι, χωρίς όμως να μπορεί να προσφέρει κάτι ιδιαίτερο. Αν και τεχνικά το παιχνίδι δεν κλέβει την παράσταση, το art direction είναι για άλλη μία φορά πανέμορφο, παρόλο που δεν ξεφεύγει από όσα θα περιμέναμε από έναν εκπρόσωπο των JRPGs. Η μουσική -που περιλαμβάνει γνωστές εμπορικές, αλλά και νέες συνθέσεις- είναι αρκετά καλή και συνοδεύει άριστα το περιεχόμενο του παιχνιδιού, ενώ οι διάλογοι είναι ουσιαστικά αδιάφοροι.
Η ιστορία: Ανύπαρκτη για ακόμα μία φορά
Το νέο μέλος της σειράς ξεκινάει από το σημείο που τελείωσε το πρώτο παιχνίδι. Για άλλη μία φορά η υπόθεση δεν είναι το δυνατό σημείο του παιχνιδιού κυρίως λόγω της μέτριας έως κακής αφήγησης, που δεν μπορεί να αιχμαλωτίσει το ενδιαφέρον του παίκτη. Τα cut scenes είναι μικρά και αδιάφορα, προδίδοντας πως η Level 5 -που ας μην ξεχνάμε ότι στο παρελθόν έχει παραδώσει σπουδαία παιχνίδια όπως τα Dark Cloud, Rogue Galaxy και Professοr Layton- δεν ασχολήθηκε παρά ελάχιστα με τον τομέα της υπόθεσης.

Σάββατο 11 Ιουνίου 2011

Sniper: Ghost Warrior 2 στην E3

Σε ερωτήσεις σχετικά με τη συνέχεια του Sniper: Ghost Warrior απάντησε ο επικεφαλής παραγωγής της City Interactive John Gerard στην Ε3. Ξεκινώντας, χαρακτήρισε το Sniper Ghost Warrior 2 ως ένα καθαρά σκοπευτικό παιχνίδι, κάτι που το κάνει να ξεχωρίζει αφού η πλειοψηφία των shooters αφιερώνει μόνο ενα μικρό κομμάτι στους ελεύθερους σκοπευτές. Στη συνέχεια αναφέρθηκε στην χρήση της CryEngine 3, χαρακτηρίζοντάς την "απίστευτο εργαλείο", αφού η δύναμή της τους επέτρεψε να δημιουργήσουν ενα λεπτομερέστατο περιβάλλον, με αρκετά μεγάλο βάθος οπτικού πεδίου, ρεαλιστική βλάστηση και βέβαια αρκετά νεα χαρακτηριστικά, στα οποία δουλεύουν ακόμα και σήμερα.
Στην ερώτηση για το πόσο ανοιχτό είναι το περιβάλλον, ο Gerard απάντησε πως αυτό εξαρτάται από την πίστα. Σε κάποιες το παιχνίδι είναι αρκετά καθοδηγούμενο, ενώ άλλες σας δίνουν την ευκαιρία να επιλέξετε τα σημεία όπου θα τοποθετηθείτε προκειμένου να εξουδετερώσετε τους εχθρούς τους. Σε αντίθεση με το πρώτο παιχνίδι, μπορείτε ακόμη να εξουδετερώσετε εχθρούς σε κοντινή μάχη (με μαχαίρι) ενώ η συνεργασία με τον παρατηρητή σας είναι υψίστης σημασίας για την πρόοδό σας στο παιχνίδι.
Αναφορικά με την δυσκολία του Ghost Warrior 2 αλλά και την εμπειρία που αυτό προσφέρει, ο John Gerard τόνισε πως οι developers μίλησαν με πραγματικούς σκοπευτές και προσπάθησαν να αποδώσουν το παιχνίδι όσο πιο ρεαλιστικά μπορούσαν. Χρειάζεται αρκετή εκμάθηση προκειμένου να πετύχετε την τέλεια βολή, ενώ στοιχεία όπως οι συμβουλές του παρατηρητή, η σωστή σας θέση, η ευθυγράμμιση της βολής, η αναπνοή και βεβαίως το σημάδι σας, αποδίδουν στα μέγιστα την εμπειρία ενός ελεύθερου σκοπευτή. Ο επικεφαλής της City Interactive αναφέρθηκε και στο multiplayer, λέγοντας πως το είδος του παιχνιδιού δημιουργεί ένα διαφορετικό είδος multiplayer περιβάλλοντος. Χωρίς να επεκταθεί, αρκέστηκε στο να αποκαλύψει πως η ομάδα δουλεύει επάνω σε αρκετά modes παιχνιδιού και αρκετούς multiplayer χάρτες.

Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

Jurassic Park: The Game στην E3

Στην παρουσίαση της νέας σειράς παιχνιδιών της Telltale games, η οποία μας μεταφέρει πίσω στο 1993, μίλησε ο Kevin Boyle, διευθυντής παραγωγής της εταιρίας. Ο Boyle αρχικά αναφέρθηκε στην ιστορία του παιχνιδιού, η οποία λαμβάνει χώρα στο νησί Isla Nublar, το ίδιο νησί όπου διαδραματίζονται τα γεγονότα της πρώτης ταινίας Jurassic Park. Το σενάριο ξεκινά χρονολογικά στη μέση περίπου της ταινίας, συγκεκριμένα στον θάνατο του Dennis Nedry και ακολουθεί παράλληλα το σενάριό της, μεταφέροντάς σας σε αρκετές γνωστές τοποθεσίες του νησιού, αλλά και σε καινούργιες που εμπνεύστηκαν οι δημιουργοί για τις ανάγκες του παιχνιδιού.
Βασικός σκοπός των πρωταγωνιστών είναι να βρούν το φιαλίδιο με τα κλεμμένα έμβρυα δεινοσαύρων που είχε στην κατοχή του ο Nedry. Το gameplay είναι καθαρά αυτό ενός point & click adventure, όπως τα πιο πρόσφατα παιχνίδια της εταιρείας. Το περιεχόμενο όμως έχει περισσότερο έναν δραματικό χαρακτήρα. Σύμφωνα με τον Kevin Boyle, η βασική έμπνευση προήλθε από την ίδια την ταινία, απ' την οποία οι developers προσπάθησαν να πάρουν τις καλύτερες στιγμές της και να τις μεταφέρουν στο παιχνίδι. Παράλληλα, πρόσθεσαν κάποια νεα στοιχεία, προσέχοντας όμως να παραμείνουν πιστοί στο κλίμα και τον τόνο του κόσμου του Jurassic Park.
Οι δημιουργοί ήθελαν να αποδώσουν την απόλυτη κινηματογραφική εμπειρία, μέσω των διαλόγων, της εξερεύνησης του περιβάλλοντος και των σκηνών δράσης, γεγονός που αν κρίνουμε από το βίντεο της παρουσίασης το έχουν ήδη καταφέρει. Οι τοποθεσίες όχι απλά θυμίζουν, αλλά είναι πανομοιότυπες με αυτές της ταινίας, κάτι το οποίο θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα οι fans του είδους.
Ο Kevin Boyle συμπλήρωσε ακόμα πως είναι το πρώτο παιχνίδι της Telltale όπου ο πρωταγωνιστής μπορεί να πεθάνει. Οι δημιουργοί θέλουν να σας κάνουν να νιώσετε τον τρόμο και την ένταση του παιχνιδιού, ενώ ταυτόχρονα όπως χαρακτηριστικά δήλωσε, σκεφτόντουσαν διάφορους σοκαριστικούς τρόπους ώστε οι πρωταγωνιστές να σκοτωθούν από τους δεινοσαύρους. Ασχέτως αυτού όμως, δεν ήθελαν να παρουσιάσουν τους δεινόσαυρους σαν τέρατα, αλλά απλώς σαν (τρομακτικά) ζωα ενώ ο θάνατος του πρωταγωνιστή δεν σας "τιμωρεί" για τις επιλογές σας. Τα checkpoints είναι συχνά άρα δεν θα χρειαστεί να παίξετε ξανά τα δύσκολα σημεία μιας αποστολής.
Στο Jurassic Park: The Game, δεν υπάρχει κάποιος κύριος πρωταγωνιστής ή αντίπαλος. Οι πράξεις σας καθορίζονται από τον χαρακτήρα των διαφορετικών πρωταγωνιστών ενώ ο ρυθμός του παιχνιδιού εξαρτάται από εσάς. Η κίνησή των ηρώων είναι ελεύθερη στον χώρο, με ορισμένα όρια όμως, ώστε να αποδίδεται σωστά η κινηματογραφική εμπειρία στην οποία στοχεύει το παιχνίδι. Άραγε οι developers εμπνεύστηκαν από το Heavy Rain; Αυτό θα το μάθουμε μόνο με την κυκλοφορία.

Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

Deus Ex: Human Revolution στην E3

Τα νέα στοιχεία που παρουσιάστηκαν για το αναμενόμενο τρίτο μέρος της δημοφιλούς σειράς.
Το φρέσκο First-Person RPG της Square Enix δείχνει να έχει πολύ μεγάλες δυνατότητες και γιατί όχι,
να μπορέσει να φτάσει σε επίπεδο ποιότητας το πρώτο Deus Ex. Στην Ε3 παρουσιάστηκε πέρα από ένα νέο gameplay demo και κάποιο αφηγηματικό τρέιλερ που παρουσιάζει πιο ολοκληρωμένα τον υπέροχα σχεδιασμένο κόσμο του παιχνιδιού.
Ω, “Θεέ” μου
Ο κόσμος του Deus Ex περιλαμβάνει ένα φουτουριστικό περιβάλλον, με μεγάλες δόσεις ίντριγκας και συνωμοσιών. Το 2027, όταν και διαδραματίζεται η περιπέτεια, χαρακτηρίζεται από ιατρικές εξελίξεις που επιτρέπουν την προσθετική ηλεκτρονικών και μηχανικών εξαρτημάτων στο ανθρώπινο σώμα. Ο σκοπός αυτών των προσθετικών μελών είναι η αυξημένη λειτουργία κάποιων ενεργειών, όπως η βελτιωμένη όραση, η ταχύτητα στην κίνηση και η μεγάλη μυική δύναμη.
Αυτά τα πρόσθετα χαρακτηριστικά ονομάζονται augmentations και αποτελούν την ραχοκοκκαλιά του gameplay. Ανάλογα με το στυλ δράσης που θέλετε να προσεγγίσετε παίζοντας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα Combat Augmentations, που βελτιώνουν τις ικανότητές σας στη μάχη ή τα Stealth Augmentations που σας μεταμορφώνουν σε έναν στυγνό αθόρυβο δολοφόνο. Ακόμη, με τα Tech και Social Aumentations, γίνεστε αντίστοιχα ειδικός σε τεχνολογικά θέματα (αναβαθμίσεις του εξοπλισμού σας κυρίως) και σε ζητήματα κοινωνικής συναναστροφής με τους NPC που θα συναντάτε.
Σε συνδυασμό με τα augmentations, παρέχεται και ένα πλούσιο οπλοστάσιο για κοντινές ή μακρινές αποστάσεις. Αν ούτε τα όπλα δεν σας είναι αρκετά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στοιχεία του περιβάλλοντος, όπως πυροσβεστήρες ή κιβώτια για να κατατροπώσετε τους εχθρούς σας, πετώντας τα πάνω τους. Αξιοποιείτε ακόμα και σώματα νεκρών αντιπάλων. Αν η σχεδιαστική ομάδα καταφέρει να φτάσει την αλληλεπίδραση με το περιβάλλον ένα βήμα πιο πέρα, αγγίζοντας τις υποσχέσεις που έχουν αφήσει τα μέχρι τώρα τρέιλερ, δεν αποκλείεται να δούμε ορισμένα σημεία των επιπέδων να είναι πλήρως καταστρέψιμα, επιτρέποντάς μας να εξολοθρεύουμε μεγάλες ομάδες εχθρών με μια σωστά τοποθετημένη έκρηξη.
Επιλογές
Το Deus Ex: Human Revolution είναι RPG με όλη των σημασία του όρου. Βλέποντας τα πάντα από προοπτική πρώτου προσώπου, παίρνετε τον ρόλο του πρωταγωνιστή Adam Jensen και αποφασίζετε εσείς για τις επιλογές που θα κάνει μέσα στο παιχνίδι και με ποιον τρόπο θα εκτελέσετε τις αποστολές σας. Οι επιλογές αυτές δεν χωρίζονται σε σωστές και λάθος, αλλά έχουν να κάνουν περισσότερο με τον κανόνα της δράσης και της αντίδρασης, περίπου όπως συμβαίνει στο Alpha Protocol. Επομένως, για κάθε ενέργεια που διαπράττετε, θα υπάρχει και το ανάλογο αποτέλεσμα ή καλύτερα οι ανάλογες επιπτώσεις.
Έτσι, αν χρειαστεί να περάσετε από ένα δωμάτιο γεμάτο φρουρούς για να φτάσετε στον στόχο σας, το παιχνίδι σας δίνει την ελευθερία να επιλέξετε τον τρόπο που θα το κάνετε. Μπορείτε να επιτεθείτε με όπλα και χειροβομβίδες, αλλά πρέπει να είστε προετοιμασμένοι για τις ορδές φρουρών που θα σπεύσουν ως ενισχύσεις. Μια δεύτερη επιλογή είναι να χρησιμοποιήσετε αθόρυβα όπλα εξολοθρεύοντας πισώπλατα τους εχθρούς έναν προς έναν, χωρίς να κινήσετε υποψίες. Η τρίτη και πιο δύσκολη επιλογή είναι να περάσετε με sneak μέσα από το δωμάτιο, σαν να είστε αόρατοι. Σε κάποιες περιπτώσεις θα υπάρχει και η επιλογή να δωροδοκήσετε κάποιους φρουρούς, αν φυσικά έχετε τα προαπαιτούμενα “κοινωνικά” augmentations.

Τετάρτη 8 Ιουνίου 2011

E3 2011: Συνέντευξη τύπου της Ubisoft

To Far Cry 3 και το Assassin’s Creed: Revelations έκλεψαν την παράσταση.
25 χρόνια συμπληρώθηκαν από τότε που η Ubisoft ξεκίνησε την πορεία της στον χώρο του gaming. Σε αυτή την E3, έδειξε ότι έχει για άλλη μια χρονιά μία σεβαστή γκάμα τίτλων. Λίγοι από αυτούς αναμένεται να είναι πραγματικά «διαμάντια», τουλάχιστον όμως η εταιρεία βαδίζει στο σωστό δρόμο καθώς επιθυμεί να καλύψει τα γούστα όλων των gamers. Ανάμεσα στα games που περιμέναμε να δούμε, τα βλέμματα ήταν αναμενόμενο να στραφούν στο Assassin’s Creed: Revelations αλλά και στο Far Cry 3, για το οποίο οι ψαγμένοι θα γνωρίζατε ήδη ότι είχε γίνει η σχετική αποκάλυψη εδώ και δύο χρόνια. Το μόνο που δεν γνωρίζαμε ήταν οι…λεπτομέρειες.
Πρώτος απ' όλους ανέβηκε στη σκηνή ο ιδρυτής και γενικός διευθυντής της Ubisoft Yves Guillemot, ο οποίος έδωσε αμέσως πάσα στον Aaron Priceman, κύριο παρουσιαστή της press conference. Ο τελευταίος είναι ένας αρκετά χαβαλές τύπος και μάλιστα στην Ubisoft τον αποκαλούν “Mr. Caffeine” (από τον τίτλο και μόνο καταλαβαίνετε το γιατί). Το θέμα είναι ότι με τόση...καφεϊνη ήταν υπερκινητικός και αυθόρμητος σε βαθμό που με τα κρύα ανέκδοτά του να καταντάει κάπως…κουραστικός.
Rayman Origins
Η αρχή στις παρουσιάσεις έγινε με τον γνωστό ήρωα Rayman. Το Rayman Origins δεν θα είναι τίποτε άλλο από ένα 2D Platform, το οποίο ανά διαστήματα θα μετατρέπεται και σε Shoot 'Em Up. Απ’ ότι φαίνεται, με αφορμή την επέτειό της, η Γαλλική εταιρεία θέλησε να μας θυμίσει κάτι από τα παλιά. To Rayman Origins θα κυκλοφορήσει μέσα στο φθινόπωρο του 2011 για PS3, Xbox 360, Wii και Nintendo DS.
Driver: San Francisco Far Cry 3Θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως το «βαρύ πυροβολικό» της εταιρείας για το 2012. Το τρίτο μέρος του ομώνυμου First-Person Shooter ήταν πραγματικά ατμοσφαιρικό. Ο Jamie Keen από την Ubisoft Montreal έκανε μια εισαγωγή αφήνοντάς μας πολλά ερωτηματικά κι από εκεί και πέρα το gameplay video μίλησε από μόνο του.

Τρίτη 7 Ιουνίου 2011

Halo 4 και Fable: The Journey

Games που ανακοινώθηκαν...κατά λάθος, λίγες ώρες πριν αρχίσει η E3! Σύμφωνα με το website nowgamer.com, στην επίσημη ιστοσελίδα της Microsoft για την έκθεση της E3, αναρτήθηκαν για λίγα μόλις λεπτά, ανακοινώσεις με σημαντικά στοιχεία που θα δούμε στην έκθεση για το Xbox 360. Όπως ήταν φυσικό, η ανακοίνωση αποσύρθηκε σχεδόν αμέσως, αλλά η ζημιά είχε ήδη γίνει.
Όπως βλέπετε και στο επίμαχο screenshot, εκτός από την ανακοίνωση για το Halo 4, υπάρχουν αναφορές για την remastered edition του Halo: Combat Evolved, καθώς και για τα Kinect Star Wars, Dance Central 2, Kinect Sports Season 2 και Sesame Street: Once Upon a Monster.
Φήμες θέλουν επίσης την Microsoft να ανακοινώνει το Fable: The Journey, την νέα έκδοση του Fable. Η τελευταία πληροφορία προέρχεται από κατοχύρωση ονόματος στην οποία προέβη η Αμερικανική εταιρεία. Κι επειδή κατοχυρώθηκε μαζί με τα νέα Kinect Sports και Dance Central, λέτε να είναι κι αυτή συμβατή με το Kinect; Την απάντηση θα δώσει η ίδια η Microsoft στην συνέντευξη τύπου της E3 που ξεκινάει σε λίγη ώρα.

Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011

Το Welcome Back διαθέσιμο

Ενεργοποιήστε την προσφορά και κατεβάστε τα games της Sony. Περισσότεροι οι δωρεάν τίτλοι από όσους γνωρίζαμε αρχικά.
Η Sony έκανε επιτέλους διαθέσιμο το πρόγραμμα Welcome Back. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να συνδεθείτε στο Playstation Store και να κάνετε κλικ στο μεγάλο κάθετο banner που θα δείτε στα δεξιά της κεντρικής σελίδας. Στη συνέχεια θα οδηγηθείτε σε ένα νέο μενού, όπου θα μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε δύο από πέντε διαθέσιμους τίτλους:
- Dead Nation
- inFAMOUS
- LittleBigPlanet
- Ratchet & Clank: Quest for Booty
- Wipeout HD + Fury
Αν συνδεθείτε με το PSP σας θα μπορέσετε να επιλέξετε ανάμεσα σε δύο από τους τέσσερις διαθέσιμους τίτλους:
- LittleBigPlanet (PSP)
- ModNation Racers
- Pursuit Force
- Killzone Liberation
Όλοι οι συνδρομητές του PSN έχετε 30 ημέρες δωρεάν συνδρομή στο Playstation Plus. Μέσα στις 30 αυτές ημέρες, εκμεταλλευόμενοι την συνδρομή για το Playstation Plus, φροντίστε να κατεβάσετε εντελώς δωρεάν τα παρακάτω games:
- BABEL The King of the Blocks
- Burnout Paradise PSN
- James Pond 2
- Magic the Gathering: Duels of Planewalkers
- Streets of Rage 2
- The 2D Adventures of Rotating Octupus
- Διάφορα avatars και themes

Κάντε κλικ εδώ για να δείτε μία πλήρη λίστα με όλες τις προσφορές της Sony, η οποία κάνει μεγάλη έκπτωση σε πολλούς σημαντικούς τίτλους.

Παρασκευή 3 Ιουνίου 2011

Forza Motorsport 4 με Kinect!

Το Forza Motorsport 4 και η ανίχνευση κεφαλής που θα παρέχει το Kinect.
O Larry Hryb (Major Nelson), διευθυντής προγραμματισμού του Xbox Live, παρουσίασε ένα σύντομο demo του Forza Motorsport 4 το οποίο δούλευε με τεχνολογία Kinect.
Όπως θα δείτε κι από το παρακάτω βίντεο, το στέλεχος της Microsoft χρησιμοποιεί τιμονιέρα και πεντάλ, παίζοντας Forza Motorsport 4, ενώ παράλληλα ο Dan Greenawalt της Turn10 studios μιλάει για το παιχνίδι. Η διαφορά στο gameplay όπως βλέπετε είναι ότι κινώντας το κεφάλι του, ο Hryb στρέφει την κάμερα προς την αντίστοιχη κατεύθυνση. Κι αυτό γίνεται χάρη στην τεχνολογία του Kinect, χωρίς την χρήση κάποιου επιπλέον περιφερειακού.
Στο Forza Motorsport 4, όσοι έχετε Kinect θα μπορείτε να παίξετε το παιχνίδι με τον παραπάνω τρόπο. Δεν έχει διευκρινιστεί ωστόσο το αν θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο τα χέρια σας και όχι κάποιο τιμόνι ή controller

Πέμπτη 2 Ιουνίου 2011

Carmageddon: Reincarnation

Αυτό είναι το επίσημο όνομα του Carmageddon 4, το οποίο πιθανότατα θα διατεθεί ως DLC.Η προγραμματιστική εταιρεία Stainelss Games επιστρέφει με το τέταρτο μέρος της σειράς Carmageddon. Μετά τις πρώτες πληροφορίες που διέρρευσαν, τώρα πλέον η είδηση είναι και επίσημη.
Το ομώνυμο racing βίας και ατέλειωτης splaterrιάς θα δώσει και πάλι το παρόν, μόνο που η Square Enix δεν θα εμπλακεί καν στη διανομή του. Ο λόγος είναι ότι το παιχνίδι δεν θα διατεθεί σε retail έκδοση παρά μόνο ως DLC. Ωστόσο, οι developers ανακοίνωσαν ότι ψάχνουν συνεργασία για να το διανέμουν και στα καταστήματα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Stainless Games, που είχε αναπτύξει τα Carmageddon και Carmageddon 2, αγόρασε ξανά τα δικαιώματα του παιχνιδιού, τα οποία είχε παλιότερα πουλήσει στην Torus Games. Η τελευταία ανέπτυξε προ δεκαετίας το -κατά πολλούς- απογοητευτικό Carmageddon TDR 2000. Επιστροφή στις ρίζες λοιπόν και μάλιστα από την ομάδα που ανέδειξε την σειρά.
Σύμφωνα με δηλώσεις του γενικού διευθυντή της εταιρείας Patrick Buckland, το παιχνίδι θα έχει το ίδιο μαύρο χιούμορ και το επίπεδο βίας που το ανέδειξε, καθώς και γνωστά στοιχεία από το gameplay, όπως τα γέλια των οδηγών τα τρελά power-ups και την απόλυτη καταστροφή σε ότι κινείται. Το παιχνίδι αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στο 2012 ενώ οι πλατφόρμες που θα είναι διαθέσιμο δεν έχουν ακόμη αποσαφηνιστεί.

Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011

E3 2011 με πολλούς τίτλους...

Οι συνεντεύξεις τύπου και τα games που αναμένουμε. Η φετινή έκθεση E3, που θα διεξαχθεί στο Λος Άντζελες 7-9 Ιουνίου (από τις 6 Ιουνίου για τους εκπροσώπους του τύπου), έχει ιδιαίτερη σημασία, καθώς αναμένουμε πολλές σημαντικές ανακοινώσεις. Από αυτές ξεχωρίζουν οι νέες κονσόλες των Nintendo και Microsoft, αλλά και οι κινήσεις της Sony που μένει να δούμε αν θα ανακοινώσει Playstation 4. Αναμένεται επίσης να δούμε σε τι κλίμα θα κινηθεί η απολογία της για τα όσα συνέβησαν στο Playstation Network τον τελευταίο μήνα.
Αναλυτικά οι συνεντεύξεις τύπου
Microsoft: Δευτέρα 6/6, 19:00-20:30
Sony: Τρίτη 7/6, 03:00-04:30
Nintendo: Τρίτη 7/6, 19:00-20:30
*Η Konami θα διεξάγει press conference για τα games της πολύ πιο πριν την E3 και συγκεκριμένα στις 2 Ιουνίου.
Τα games που αναμένεται να παρουσιαστούν στην E3
2K Games
Bioshock: Infinite (PC, PS3, Xbox 360)
Duke Nukem Forever (PC, PS3, Xbox 360)
The Darkness II (PC, PS3, Xbox 360)
XCOM (PC, Xbox 360)
Activision
Call of Duty: Modern Warfare 3 (PC, PS3, Xbox 360)
Prototype 2 (PC, PS3, Xbox 360)
Skylanders: Spyro's Adventure (PS3, Wii, Xbox 360)
Spider-Man: Edge of Time (PS3, Wii, Xbox 360)
X-Men: Destiny (PS3, Xbox 360)



Bethesda
Prey 2 (PC, PS3, Xbox 360)
Rage (PC, PS3, Xbox 360)
The Elder Scrolls V: Skyrim (PC, PS3, Xbox 360)
Capcom
Asura's Wrath (PS3, Xbox 360)
DmC Devil May Cry (PS3, Xbox 360)
Megaman Legends 3 (3DS)
Resident Evil: Operation Raccoon City (PC, PS3, Xbox 360)
Resident Evil: Revelations (3DS)
Street Fighter X Tekken ( PS3, Xbox 360)
Deep Silver
Dead Island (PC, PS3, Xbox 360)
Risen 2 (PC, PS3, Xbox 360)
Electronic Arts
Battlefield 3 (PC, PS3, Xbox 360)
Kingdoms of Amalur: Reckoning (PC, PS3, Xbox 360)
Mass Effect 3 (PC, PS3, Xbox 360)
Need for Speed: The Run (3DS, PC, PS3, Wii, Xbox 360)
Shadows of the Damned (PS3, Xbox 360)
SSX (PS3, Xbox 360)
Star Wars: The Old Republic (PC)
Κonami
Metal Gear Solid: Rising (PC, PS3, Xbox 360)
Silent Hill: Downpour (PS3, Xbox 360)
Microsoft
Forza Motorsport 4 (Xbox 360)
Gears of War 3 (Xbox 360)