Τετάρτη 2 Μαρτίου 2011

Fight Night Champion

Για άλλη μία χρονιά η EA έρχεται να “παίξει” ουσιαστικά χωρίς αντίπαλο στο χώρο της πυγμαχίας, έχοντας ήδη εξαλείψει με ιδιαίτερη ευκολία τον ανταγωνισμό. Η υψηλή ποιότητα παραγωγής που διακατέχει τη συγκεκριμένη σειρά, αλλά και η αλματώδης βελτίωση που είχε στο Fight Night Round 4, τη βοήθησαν στην κυριαρχία της στο -κατά το κοινώς λεγόμενο- άθλημα του μποξ. Ειδικά στο τέταρτο μέρος, η αληθοφάνεια και ο βαθμός εξομοίωσης έφτασαν σε πολύ μεγάλα επίπεδα, προσφέροντάς μας έντονους αγώνες που απεικονίζονταν, εκτός ορισμένων τεχνικών προβλημάτων, με μεγάλη φυσικότητα.
Δεδομένου, λοιπόν, ότι ήδη ένα μεγάλο βήμα επιτεύχθηκε με το Round 4 οι αλλαγές που έχει να επιδείξει το νέο Fight Night Champion δεν αποτελούν μία νέα επανάσταση, αλλά περισσότερο προσθήκες και βελτιώσεις-ρυθμίσεις στον τεχνικό και gameplay πυρήνα του προηγούμενου τίτλου.
“I can't be beat and I won't be beat”
Αντί όμως να σταθεί σε μία απλή ετήσια βελτίωση, η EA Canada έρχεται να προσφέρει κάτι εντελώς καινούριο για το franchise αλλά και –γενικότερα- για το είδος των ψηφιακών αθλημάτων μέσω του Champion Mode. Στο τελευταίο αναλαμβάνουμε το ρόλο του Andre Bishop, ενός μποξέρ της κατηγορίας των μεσαίων βαρών και θα παρακολουθήσουμε την πορεία του από τους ερασιτεχνικούς αγώνες στους επαγγελματικούς. Η υπόθεση του συγκεκριμένου mode αποτελείται γενικώς από διάφορα “κλισέ” και στερεότυπα χαρακτήρων, που όμως χάρη στους καλογραμμένους διαλόγους δε γίνεται ποτέ κουραστική.
Μέσω της υπόθεσης του τίτλου θα δούμε τον –εξαιρετικά συμπαθή- Andre Bishop να καταδικάζεται για ένα αδίκημα που δεν έκανε έπειτα από την απόρριψη της πρότασης συνεργασίας με τον “κακό” παραγωγό αγώνων μποξ. Από εκεί και ύστερα θα παρακολουθήσουμε τον εγκλεισμό του πρωταγωνιστή πίσω από τις μπάρες της φυλακής, όπου θα πάρουμε μέρος σε ορισμένους εντυπωσιακούς παράνομους αγώνες, αλλά και την επάνοδό του έπειτα από την έκτιση της ποινής.
Στην πορεία θα δούμε χαρακτήρες και προβλέψιμες καταστάσεις που...κάπου έχουμε ξαναδεί, αλλά ευτυχώς η πολύ καλή σκηνοθεσία των cut-scenes -καθώς και η γρήγορη και περιεκτική ροή του σεναρίου- καθιστούν την συγκεκριμένη ιστορία –το λιγότερο- ευχάριστη στην παρακολούθησή της. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι η επαγγελματική δουλειά των ηθοποιών καταφέρνει να δώσει ζωή στους χαρακτήρες, κάτι στο οποίο βοηθάει καταλυτικά και η φυσικότητα της κίνησης και έκφρασης των ψηφιακών μοντέλων.

Related Posts:

  • Περισσότερη περιπέτεια με The Witcher 3: Game of the Year Edition Αν για κάποιο λόγο ακόμα δεν έχετε τσιμπήσει το κατεκπληκτικό The Witcher 3, σύντομα θα έχετε την ιδανική ευκαιρία να το κάνετε. Όπως ανακοίνωσε η CD Projekt, ετοιμάζει Game of the Year έκδοση του The Witcher 3, με όλο το D… Read More
  • Η μάχη αρχίζει τον Οκτώβριο στο Dragon Ball Xenoverse 2 Ώρα για επιστροφή στον κόσμο του Dragon Ball. Όπως ανακοίνωσε η Bandai Namco, το πολυαναμενόμενο Dragon Ball Xenoverse 2 κυκλοφορεί 28 Οκτωβρίου για PS4, Xbox One και PC. Το Dragon Ball Xenoverse 2 είναι παιχνίδι δράσης-ξύλ… Read More
  • Άλλα επίπεδα αυθεντικότητας στο F1 2016 Το F1 2016 δείχνει να αποτελεί το πολυπόθητο βήμα προόδου που έπρεπε να έχει κάνει η σειρά παιχνιδιών F1 εδώ και χρόνια. Όπως ανακοίνωσε η Codemasters, το multiplayer του F1 2016 υποστηρίζει έως 22 παίκτες. Επιπλέον, το παι… Read More
  • Cuphead E3 2016 Preview Το Cuphead έχει εξελιχθεί σε ένα από τα πιο αναμενόμενα indie των τελευταίων ετών. Eίναι ένα όμορφο και δύσκολο run and gun action για δύο παίκτες, που θυμίζει Contra και Metal Slug. Στο demo που έπαιξα στην E3 2016, συνε… Read More
  • Background μουσική στο Xbox One Πέρα από την πολυδιαφημισμένη ενοποίηση των Xbox One και Windows 10, το Windows 10 anniversary update φέρνει και άλλες, μικρότερες αλλά σημαντικές προσθήκες στο Xbox One. Κάποιες από αυτές είναι η δυνατότητα να ακούτε τη δι… Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου