Δευτέρα 11 Ιουνίου 2012

Forza Horizon για τον τέλειο οδηγό...

Μπορεί φέτος να μην δούμε ένα νέο κεφάλαιο της σειράς Forza Motorsport, αλλά οι κάτοχοι του Xbox 360 δεν θα πρέπει να ανησυχούν, καθώς το συγκεκριμένο racing κενό θα έρθει να καλύψει, δυναμικά όπως όλα δείχνουν, η καινούρια spin-off πρόταση του Forza Horizon. Ο νέος αυτός τίτλος, όπως έχει ήδη γίνει γνωστό, αφήνει πίσω του τις κλειστές και επίσημες πίστες αγώνων ταχύτητας, για να μας μεταφέρει σε ένα πλήρως ανοιχτό περιβάλλον. Τη δημιουργία έχει αναλάβει η νεοσύστατη βρετανική εταιρία Playground Games, κάτι που δεν θα πρέπει να δημιουργεί αμφιβολίες για την ποιότητα της δουλειάς της, δεδομένου ότι η Turn 10 βρίσκεται από κοντά στην ανάπτυξη του τίτλου.
Όπως έχει γίνει γνωστό, άλλωστε, έχουν μοιραστεί την τεχνολογία που υπήρχε κάτω από το καπό του Forza Motorsport 4, προκειμένου το Forza Horizon να παραμείνει όσο το δυνατόν πιστό στις simulation ρίζες του. Αν και το επίπεδο του demo που πιάσαμε στα χέρια μας δεν μας επέτρεψε να δούμε σε έκταση τον ανοικτό κόσμο του Horizon -άλλωστε ο αγώνας διήρκησε μόλις τρία λεπτά- ο υπεύθυνος του demo μάς πληροφόρησε ότι ολόκληρη η πολιτεία του Κολοράντο θα είναι διαθέσιμη προς εξερεύνηση.
Σε γενικές γραμμές, έγινε γνωστό ότι δεν θα υπάρχουν όρια, λέγοντάς μας χαρακτηριστικά πως θα μπορούμε να ταξιδέψουμε ακόμα και στο πιο μακρινό σημείο που θα βλέπουμε στον χάρτη (με ένα draw distance που πραγματικά εκτεινόταν εντυπωσιακά για χιλιόμετρα). Όπως είναι φυσικό, θα υπάρχει η δυνατότητα για ελεύθερη περιήγηση σε όλη την έκταση του Κολοράντο, επιτρέποντάς μας να αναβοσβήσουμε τα φώτα μας σε επίδοξους αντιπάλους, ώστε να ξεκινήσουμε κάποιον αγώνα ταχύτητας, κάτι που θα επεκτείνεται και στο online μέρος του τίτλου.
Δίχως αμφιβολία, τα παραπάνω στοιχεία θα θυμίσουν σε πολλούς το ύφος των τίτλων Test Drive Unlimited και σίγουρα όχι άδικα, με τη διαφορά, όμως, ότι εδώ υπάρχει η ξεχωριστή υψηλή ποιότητα παραγωγής των Forza Motorsport, τόσο όσον αφορά στον οπτικό τομέα όσο και στον χειρισμό.
Όπως έγινε σαφές, δεν έχουν γίνει παραχωρήσεις στον τομέα του χειρισμού, διατηρώντας το απαιτητικό μοντέλο φυσικής και συμπεριφοράς των οχημάτων, κάτι που διαπιστώσαμε και οι ίδιοι από την ενασχόλησή μας με το demo. Οι δυνατότητες για βελτίωση των μηχανικών και οπτικών μερών των οχημάτων, όπως είναι φυσικό, επιστρέφουν, αν και μάλλον δεν θα δούμε την επιμέρους παραμετροποίηση των διαφόρων εξαρτημάτων, όπως ρύθμιση αναρτήσεων, δεδομένου ότι ο συγκεκριμένος τίτλος στοχεύει στην γενικότερη αίσθηση της γρήγορης οδήγησης σε κανονικούς δρόμους και όχι στην “επαγγελματική” συμμετοχή σε επίσημους αγώνες.
Η οδήγηση στο demo μάς άφησε γενικά πολύ καλές εντυπώσεις, χάρη στις γρήγορες ταχύτητες και την ύπαρξη κίνησης από άλλα αμάξια -στο δικό μας και το αντίθετο ρεύμα- που βοηθούσαν σημαντικά στην ένταση του αγώνα, αλλά και στη δημιουργία της αίσθησης πως οδηγούμε στα άκρα σε επαρχιακούς δρόμους με ένα μοντέλο χειρισμού που δεν έδινε κάποια άκομψη arcade αισθητική. Ως γνήσιος racing τίτλος σε κανονικούς δρόμους, το Forza Horizon πρόσφερε τη δυνατότητα για “κόψιμο” δρόμου σε διάφορα σημεία της διαδρομής, οδηγώντας μας πολλές φορές σε παράπλευρους χωματόδρομους.

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου