Το μοντέλο free-to-play δουλεύει καλύτερα στα PC.
O Todd Harris, επικεφαλής της προγραμματιστικής εταιρείας Hi-Rez, δήλωσε ότι πιθανότατα δεν πρόκειται να δούμε ποτέ το Tribes: Ascend στις κονσόλες. Ο λόγος πίσω από αυτή την απόφαση έχει να κάνει με το μοντέλο free-to-play.
Κατά τη διάρκεια του αρχικού σχεδιασμού, όταν η ομάδα σκεφτόταν προς ποια κατεύθυνση θα πρέπει να πάει το παιχνίδι, αποφάσισαν ότι το free-to-play είναι η καλύτερη επιλογή. Σαν αποτέλεσμα, τα PlayStation 3 και Xbox 360 δεν συμπεριελήφθησαν στις πλατφόρμες κυκλοφορίας, μίας και δεν υπάρχει ξεκάθαρος τρόπος εφαρμογής του συστήματος για τις κονσόλες. Για παράδειγμα στo Xbox 360 τα Microsoft Points είναι υποχρεωτικά για οποιοδήποτε μοντέλο μικροπληρωμής. Με το PC σαν μόνη επιλογή, η εταιρία έφτιαξε το παιχνίδι με βάση τις δυνάμεις της πλατφόρμας, κάνοντάς το μια εμπειρία που ταιριάζει περισσότερο σε αυτό. Και φυσικά απεκόμισε το 100% των εσόδων.
Μετά την κυκλοφορία του τον περασμένο μήνα, το Tribes: Ascend έχει σημειώσει μεγάλη επιτυχία. Μέχρι στιγμής, το παιχνίδι μετράει 800,000 accounts και σύμφωνα με τους δημιουργούς υπάρχει πολύ μεγάλη κίνηση στους servers.
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου