Τετάρτη 30 Μαΐου 2012

Total War Battles: Shogun

Όταν μια εταιρία όπως η Creative Assembly αποφασίζει να δοκιμάσει την τύχη της στον χώρο του mobile gaming, οι υπόλοιποι developers σιωπούν και περιμένουν με αγωνία να δουν το αποτέλεσμα. Διότι δεν μιλάμε για μια οποιαδήποτε εταιρία, αλλά για τη δημιουργό των θρυλικών Total War στα PC, μιας σειράς παιχνιδιών τα οποία σήκωσαν πολύ ψηλά τον πήχη στην ποιότητα των σύγχρονών strategy games. Βέβαια, το να ελπίζει κανείς πως τέτοια παιχνίδια θα μπορούσαν να κυκλοφορήσουν σε ένα iPhone -όταν ζορίζουν ακόμα και high end PC-, είναι μάλλον μια ουτοπία (για την ώρα), αλλά η Creative προσπάθησε να δώσει το αμέσως καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, ένα spin off της σειράς Shogun, το οποίο διατηρεί το συναίσθημα της σειράς, αλλά το περνά σε ένα πιο βατό επίπεδο για να είναι πλήρως προσβάσιμο από όλους τους παίκτες.
Η ιστορία του Total War Battles ξεκινά εν μέσω μιας σκοτεινής νύχτας. Οι σύμμαχοί σας, σας έχουν προδόσει, ο πατέρας σας έχει τραυματιστεί θανάσιμα και ο κλoιός γύρω σας κλείνει ασφυχτικά. Οπλισμένος, όμως, από τα τελευταία λόγια του πατέρα σας και διψασμένος να κερδίσετε πίσω την τιμή της οικογένείας σας, καταφέρνετε να κρατήσετε τη γραμμή άμυνας και να διώξετε τους εχθρούς σας. Από εκεί και πέρα ξεκινάει μία συνηθισμένη -αλλά καλογραμμένη- ιστορία εκδίκησης, αναρίχησης στην ιεραρχία της χώρας και, εν τέλει, στο κυνήγι της κατάκτησης της απόλυτης εξουσίας. Η εξέλιξη του παιχνιδιού γίνεται επάνω σε ένα στατικό χάρτη, καθώς προχωράμε από το βόρειο άκρο του Hokaido μέχρι τη νοτιότερη άκρη της Ιαπωνίας, δίνοντας συνεχείς μάχες, αλλά λαμβάνοντας και δευτερεύουσες αποστολές, οι οποίες μας εξοπλίζουν με EXP, το «νόμισμα» του παιχνιδιού, το οποίο μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε σε εκατοντάδες upgrades των δυνάμεων, της οικονομίας και των κτιρίων μας.
Η μεγάλη διαφορά του Battles από τα κλασσικά Total War έχει να κάνει με τον τομέα της μάχης. Καταρχάς, χτίζουμε μια βάση με διάφορα κτίρια σε κάθε πίστα, από την οποία αντλούμε πρώτες ύλες και παράγουμε όλα τα units που επιθυμούμε. Στη συνέχεια, η λογική του gameplay βρίσκεται κάπου ανάμεσα σε castle defense και RTS παιχνίδια. Το Battles περιορίζει τις κινήσεις μας επάνω σε ένα grid, το οποίο απαιτεί πολύ μελέτη για το πώς θα χτίσουμε τα κτίριά μας και θα αναπτύξουμε τις δυνάμεις μας. Όσον αφορά την κίνησή τους, υπάρχει ο πολύ περίεργος περιορισμός να μην μπορούμε να μετακινήσουμε τα units προς τα πίσω αλλά μόνο μπροστά (ευθεία ή διαγωνίως πάνω/ κάτω και μπροστά). Αυτό οδηγεί σε ορισμένα τραγελαφικά προβλήματα, όπως να έχουμε δύο units στο επάνω μέρος του χάρτη και να μη μπορούμε να επιτεθούμε σε έναν αντίπαλο που βρίσκεται δύο "κουτιά" πιο κάτω.

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου