Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011

Halo: Combat Evolved Anniversary

Πριν από 10 χρόνια, η βιομηχανία των games ήταν τελείως διαφορετική απ’ ότι σήμερα. Το Playstation 2 και το Xbox ήταν στο επίκεντρο και τα First-Person Shooters θεωρούνταν προνόμιο στα PC και “υποκατάστατο” στις κονσόλες. Τότε εμφανίστηκε το Halo: Combat Evolved, σε PC και Xbox, αποδεικνύοντας ότι τα FPS μπορούν να υπάρξουν και στις κονσόλες, παρότι βρέξει-χιονίσει το mouse θα έχει μεγαλύτερη ακρίβεια απ’ το δεξιό αναλογικό μοχλό.
Τα χρόνια πέρασαν και μία δεκαετία μετά, η σειρά Halo κατέληξε να είναι το κορυφαίο FPS στις κονσόλες της Microsoft, φέρνοντας σε κάθε έκδοση εκατομμύρια πωλήσεων, για πολλούς και διάφορους λόγους. Για κάποιους θεωρείται ένα διασκεδαστικό arcade FPS. Σε άλλους θυμίζει κάτι από Unreal Tournament, ενώ πολλοί έχουν ταυτιστεί και με τον πρωταγωνιστή της σειράς Master Chief.
Με αφορμή λοιπόν την συμπλήρωση 10 ετών απ’ την κυκλοφορία του Halo: Combat Evolved, της πρώτης έκδοσης που άφησε εποχή, η Microsoft μας ετοίμασε μια remastered έκδοση σε οικονομική τιμή, η οποία απευθύνεται σε όλους τους fans της σειράς, αλλά κυρίως σε όσους δεν είχαν προλάβει να παίξουν το πρώτο Halo και θα ήθελαν πολύ να δουν πως είναι.
Campaign
Στο Halo: Combat Evolved Anniversary καλείστε να παίξετε το ίδιο ακριβώς campaign με την original έκδοση. Ο χειρισμός στους βετεράνους της σειράς θα φανεί γνώριμος. Με το δεξί αναλογικό stick κάνετε zoom in, το οποίο βέβαια δεν υφίσταται σε όλα τα όπλα. Επίσης, sprint button δεν υπάρχει, παρά μόνο στο multiplayer mode με το LB, το οποίο στο campaign χρησιμεύει ως φακός στα σκοτεινά σημεία.
Από τα τέσσερα διαθέσιμα επίπεδα δυσκολίας, κάποιος ο οποίος έχει παίξει έστω ένα Halo, θα καταφέρει άνετα να ολοκληρώσει το campaign στο τρίτο επίπεδο δυσκολίας, έστω κι αν απαιτείται να αδειάσει ολόκληρο γεμιστήρα στους μίνι εχθρούς που είναι περισσότερο “ντούκια”. Η διάρκειά του υπολογίζεται στις 10-12 ώρες, ενώ τα checkpoints είναι λίγο περισσότερο αραιά από ένα μέσο FPS. Δεν υπάρχουν επιπλέον αποστολές, αλλά η 343 Industries, υπεύθυνη για το development του campaign, ασχολήθηκε με τον πλήρη επανασχεδιασμό των γραφικών.
Πατώντας το Back button οποιαδήποτε στιγμή και όσες φορές θέλετε, μεταβαίνετε από τα νέα γραφικά στα παλιά κι έτσι βλέπετε τις εμφανείς διαφορές των δύο εκδόσεων. Η σημαντικότερη δουλειά έχει γίνει στο bump mapping, κάτι που μπορείτε εύκολα να δείτε αν πλησιάσετε τον τοίχο ενός κτιρίου, αν σκύψετε στο έδαφος ή αν προσέξετε το όπλο σας την στιγμή του reload. Οι δυναμικοί φωτισμοί κάνουν επιτυχώς την εμφάνισή τους, προσφέροντας ένα πιο φωτεινό αποτέλεσμα, συνδυάζονται δε επιτυχώς απ’ τα αναβαθμισμένα shadows, τα οποία έχουν πολύ περισσότερους και διαφορετικούς τόνους απ’ ότι πριν. Στο θέμα των frames, παρατηρήσαμε ορισμένες πτώσεις, χωρίς ωστόσο να επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό το gamepla

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου