Πέμπτη 8 Ιουλίου 2010

Sniper: Ghost Warrior

Ο άνωθι χαρακτηρισμός φαίνεται παράξενος σε πολλούς, αλλά υπάρχουν ορισμένα άτομα που τον γνωρίζουν από πρώτο χέρι (ή το έκαναν ή το έπαθαν). Ο ορισμός «καμπέρι» προέρχεται από την αγγλική λέξη "camp", η οποία σημαίνει "κατασκήνωση" και έχει δοθεί στους χρήστες που «κατασκηνώνουν» σε συγκεκριμένα σημεία ενός χάρτη, περιμένοντας υπομονετικά να περάσει η λεία από μπροστά του, στέλνοντας την στα ουράνια με μία βολή από το αγαπημένο του τουφέκι. Διότι, όπως και να το κάνουμε, ο ρόλος του ελεύθερου σκοπευτή αποτελεί ξεχωριστό κεφάλαιο στα παιχνίδια πρώτου προσώπου και απαιτεί ειδικές ικανότητες που διαθέτουν λίγοι παίκτες.
Χωρίς κανένα σύμμαχο να μας βοηθάει, απομακρυνόμαστε σε κάποιο απόμερο σημείο του χάρτη και με μόνη συντροφιά το τουφέκι μας, περιμένουμε υπομονετικά (πολύ υπομονετικά) και με ακρίβεια χιλιοστού, προσπαθούμε να εκτελέσουμε καθετί που κινείται. Αυτή τη μοναδική εμπειρία (εκνευριστική για τα δεκάδες θύματα) προσπαθεί να μας προσφέρει η City Interactive με το Sniper Ghost Warrior και, προς έκπληξή μας, τα καταφέρνει σε ικανοποιητικά επίπεδα.
Βρε τι μου θυμίζει…
Βρισκόμαστε στην εξωτική Isla Trueno, μια χώρα της Λατινικής Αμερικής η οποία έχει δεχθεί επίθεση στα θεμέλια της δημοκρατίας από στρατιωτικές μονάδες υπό τις οδηγίες του δικτάτορα Manuel Vasquez, που μόνο στόχο έχει την εξουσία και τα χρήματα. Μια επίλεκτη ομάδα αμερικανικών δυνάμεων στέλνεται στη χώρα, με σκοπό να βοηθήσει τους ντόπιους επαναστάτες στο δύσκολο αγώνα της ελευθερίας. Το σενάριο γίνεται σύντομα αντιληπτό ότι είναι υποτονικό, χωρίς σασπένς και με πολλές «τρύπες», κάτι που θα απογοητεύσει τους «καλομαθημένους», από άλλα παιχνίδια, φίλους του είδους.
Στο Sniper Ghost Warrior, αναλαμβάνουμε το ρόλο του Tyler ή «Razor Six Four», ενός δεινού εκτελεστή που σκοτώνει με ακρίβεια τα θύματα του, από μακρινές αποστάσεις με το τουφέκι του. Στο παιχνίδι αναλαμβάνουμε επίσης, για μικρό χρονικό διάστημα, και το ρόλο του “Delta Τhree”, ενός στρατιώτη ο οποίος βρίσκεται στη πρώτη γραμμή της μάχης.
Αυτή η εναλλαγή ρόλων γίνεται για την αποφυγή της ανίας αν και προσωπικά σε εμάς, δεν τα κατάφερε και τόσο, καθώς οι μάχες σε κοντινές αποστάσεις είναι πολύ χλιαρές και δεν έτυχαν της πρέπουσας προσοχής και προσπάθειας. Σε πολλά σημεία του τίτλου είναι κάτι παραπάνω από εμφανής η παρουσία του...Modern Warfare. Θυμόσαστε τις αποστολές όπου δύο ελεύθεροι σκοπευτές χρειαζόταν να μεταβούν από το ένα σημείο σε ένα άλλο και το κλειδί της επιτυχίας τους ήταν η καλή συνεργασία; Ακριβώς η ίδια λογική ακολουθείται και στο Sniper Ghost Warrior σε μερικές αποστολές. Έχοντας στο πλευρό μας τον πιο έμπειρο από εμάς O’ Neil να μας καθοδηγεί, θα πρέπει να φέρουμε εις πέρας τις αποστολές. Η «ανταλλαγή» ιδεών με τον τίτλο της Activision δεν σταματάει εκεί, καθώς υπάρχουν πολλές ακόμα στιγμές που θα μας δημιουργηθεί το περίφημο αίσθημα déjà vu.

Related Posts:

  • Injustice: Gods Among UsΝυχιές και μαστιγιές από την Catwoman. Στο τρέιλερ του νέου fighting game της NetherRealm Studios, βλέπουμε την Catwoman να αντιμετωπίζει τον Batman, τον Superman, καθώς και άλλους αγαπημένους παιδικούς ήρωες. Η ηρωίδα είναι … Read More
  • Command & Conquer: Generals 2 free-to-playΤον Δεκέμβριο του 2011 η EA είχε ανακοινώσει ότι η BioWare Victory (θυγατρική της BioWare) θα αναλάμβανε την ανάπτυξη του Command & Conquer: Generals 2, όπως σας είχαμε ενημερώσει σε προηγούμενο άρθρο μας. Ο επερχόμενος τ… Read More
  • Η Gameloft αποκαλύπτει το Wild BloodH Gameloft ανακοίνωσε το Wild Blood, το πρώτο της παιχνίδι για iOS και Android που θα εκμεταλλεύεται τη μηχανή γραφικών Unreal Engine 3 της Epic Games. Δυστυχώς, περισσότερες πληροφορίες για τον επερχόμενο τίτλο δεν έγιναν γν… Read More
  • Gamescom 2012: Ubisoft Press Conference Μέτα από τις press conferences των Capcom, EA και Sony την σκυτάλη στην φετινή Gamescom παρέλαβε η Ubisoft για να μας παρουσιάσει όλες τις νέες της κυκλοφορίες. Τίτλοι όπως τα Assassin's Creed III, ZombiU, Far Cry 3 συγκέντρω… Read More
  • Acheron Prime για να υπάρχει αρχή και τέλος...Όσο τα παιχνίδια αναλαμβάνουν όλο και πιο σημαντικό ρόλο στις κινητές συσκευές, ένα ερώτημα μείζονος σημασίας υψώνεται: κατά πόσο μπορούν οι πλατφόρμες αυτές να υποστηρίξουν από τη φύση τους «πραγματικά» παιχνίδια, που προσπα… Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου