Δευτέρα 23 Αυγούστου 2010

Harry Potter and the Deathly Hallows

«Preview στο Harry Potter; Μα καλά, ανώμαλοι είναι»; Μην κρύβεστε από ‘μας, πάω στοίχημα ότι με το που είδατε το συγκεκριμένο θεματάκι, αυτή ήταν η σκέψη που πέρασε από τον νου σας. Μπορεί λοιπόν να μην χάνω ευκαιρία να γκρινιάξω για τα movie tie-ins, ωστόσο κατά διαβολική σύμπτωση εγώ είμαι αυτός που φροντίζει για την παρουσίασή τους στο site. Τυχαίο; Όπως και να ‘χει, στη gamescom είδαμε τόσο στη συνέντευξη Τύπου της EA όσο και σε behind closed doors events (στα δεύτερα προφανώς το δοκιμάσαμε οι ίδιοι) το παιχνίδι που θα συνοδέψει την έβδομη ταινία Harry Potter όταν αυτή κυκλοφορήσει στους κινηματογράφους.
Κάπως έτσι έχουν στην οθόνη τα πράγματα για τον Harry και τους φίλους του...Αν φυσικά τα όσα μας παρουσιάζονταν είχαν να κάνουν μόνο με το παιχνίδι αυτό καθ’ αυτό, τότε αντιλαμβάνεστε πως το παρόν hands-on δεν θα είχε λόγο ύπαρξης. Μιλάμε για ένα τυπικό movie tie-in το οποίο βαδίζει στα χνάρια του βιβλίου και της ταινίας και υιοθετεί ένα πιο σκοτεινό και ώριμο προφίλ καθώς ο Harry δεν πηγαινοέρχεται πλέον στους διαδρόμους του Hogwarts αλαφιασμένος προσπαθώντας να προλάβει τις διαλέξεις του αλλά πλησιάζει με βήμα γοργό στην τελική μονομαχία εναντίον του… Ξέρετε Ποιου. Το πιο συγκλονιστικό (lawl) καινούργιο στοιχείο στο νέο Harry Potter είναι ο αόρατος μανδύας ο οποίος επιτρέπει στον Harry να γίνει… αόρατος –ουάου! Φυσικά ο κίνδυνος να γίνει αντιληπτός από τους γύρω του ανάλογα με τον θόρυβο που παράγει είναι πάντα μια πιθανότητα (αν ακουμπήσετε κάποιον ή εκτελέσετε ξόρκι εννοείται πως αποκαλύπτεστε).
Το κομμάτι του παιχνιδιού που φυσικά μου κέντρισε το ενδιαφέρον ήταν οι αποκλειστικές για το Kinect αποστολές. Κατ’ αρχάς να τονίσω πως το Harry Potter and the Deathly Hallows θα υποστηρίζει μόνο Kinect και όχι Move και παρ’ ότι οι εκδόσεις για PC, Xbox 360, PS3 και Wii θα είναι παρόμοιες μεταξύ τους, όπως μου εξήγησαν οι άνθρωποι της EA, αυτή για το σύστημα της Microsoft θα περιλαμβάνει αυτό το έξτρα τμήμα με τα levels που θα υποστηρίζουν Kinect. Μιλάμε για συνολικά 22 επίπεδα, τα 12 εκ των οποίων είναι για έναν παίκτη και τα υπόλοιπα για δύο. Όλα τους είναι σε στυλ on-rails third-person shooter με τον παίκτη να πρέπει απλά να στοχεύσει και να εξαπολύσει τα ξόρκια του χωρίς να χρειάζεται να περπατά –πληροφορηθήκαμε πως αυτό έγινε για το καλό του, για να ‘χει μια σκοτούρα λιγότερη, ωστόσο προσωπικά θεωρώ ότι σε αντίθετη περίπτωση, με τον παίκτη να έχει περισσότερη ελευθερία κινήσεων δηλαδή, θα χρειαζόταν απλά περισσότερη δουλειά.

Related Posts:

  • Tom Clancy's The Division Πριν την τρομερή παρουσίαση του Doom, πριν το εντυπωσιακό Hololens και πριν την νεκρανάσταση του Last Guardian, το GameOver είχε την πολύ μεγάλη ευκαιρία να παραβρεθεί στην pre-show παρουσίαση της Ubisoft, σε αποκλειστικότη… Read More
  • Η αλεπού του διαστήματος επιστρέφει στο Star Fox ZeroΗ Nintendo επιστρατεύει έναν ακόμα γνωστό ήρωά της για να... βοηθήσει το Wii U. O λόγος για τον Star Fox, ο οποίος επιστρέφει με την παρέα του στο Star Fox Zero. Στο παιχνίδι ελέγχετε ένα arwing με παραδοσιακό χειρισμό και χρ… Read More
  • Neptune Rising Νέο Survival Horror από την ελληνική εταιρεία Demigod Studios. H Demigod Studios, μια ελληνική εταιρεία ανάπτυξης που εδρεύει στην Αθήνα, ανακοίνωσε την κυκλοφορία ενός νέου Survival Horror που θα φέρει τον τίτλο Neptune Ri… Read More
  • Carmageddon: Reincarnation Η δεκαετία του ’90 για το gaming ήταν ένα σημείο-σταθμός. Ξεχώρισε τόσο για την μεγάλη άνθιση της βιομηχανίας, όσο και για την είσοδο του 3D, αλλά και…των βίαιων games. Τίτλοι όπως τα Mortal Kombat, Grand Theft Auto και Ca… Read More
  • Gamescom 2015: Η Square Enix Τα games που θα παρουσιαστούν.H Square Enix ανακοίνωσε τα games που θα παρουσιάσει στην Gamescom 2015. Σύμφωνα με το Gematsu, θα δούμε τα Hitman, Deus Ex: Mankind Divided, Final Fantasy XV και Final Fantasy XIV (Battle… Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου