Παρασκευή 27 Αυγούστου 2010

Bulletstorm σε X360, PS3 και το PC

Ίσως φανώ λιγάκι αιρετικός, αλλά ένας από τους λόγους που τα τελευταία χρόνια δεν παίζω τόσα πολλά FPS όσο παλαιότερα, είναι αυτή η υπερβολική στροφή τους στο ρεαλισμό. Μην με παρεξηγείτε, δεν εννοώ πως και τώρα θα πω όχι π.χ. σε ένα Call of Duty ή ένα Battlefield, αλλά όσο να’ναι, με το πιεσμένο και αγχωτικό πρόγραμμά μου πού και πού θέλω κι εγώ ως παιδί να χαρώ ένα shooter που δεν παίρνει τον εαυτό του στα σοβαρά, ένα παιχνίδι με γρήγορη και εντυπωσιακή δράση που δεν προσπαθεί να… αποτυπώσει με κάθε λεπτομέρεια τα γεγονότα του Γ’ Παγκοσμίου Πολέμου.
Από ό,τι φαίνεται, η πολωνική People Can Fly (δημιουργός των Painkiller) με λυπήθηκε και σε συνεργασία με την Epic Games ξεκίνησε πριν από μια διετία την ανάπτυξη του Bulletstorm, ενός παιχνίδι το οποίο εκ πρώτης όψεως δείχνει ικανό να μου προσφέρει αυτό που ψάχνω σε ένα FPS.
Σενάριο υπάρχει φυσικά -και μάλιστα είναι γραμμένο από τον Rick Remender της Marvel- αλλά μεταξύ μας, μην περιμένετε να είναι αυτός είναι ο τομέας για τον οποίο θα λατρέψετε το Bulletstorm. Η ιστορία λαμβάνει χώρα στη Stygia, έναν κόσμο που θυμίζει ένα φουτουριστικό υβρίδιο μεταξύ Ντουμπάι και Λος Άντζελες, ενώ εσείς αναλαμβάνετε το ρόλο του Grayson Hunt. O Hunt ήταν πρώην μισθοφόρος, ο οποίος «απολύθηκε» από την υπηρεσία του, την Dead Echo, όταν κατάλαβε ότι δούλευε για τους «κακούς» της υπόθεσης. Μετά από χρόνια στην εξορία έχει εξελιχθεί σε έναν μπεκρούλιακα διαστημικό πειρατή και δίχως να το θέλει, μπλέκει σε μια εισβολή μεταλλαγμένων πλασμάτων. Εκεί συναντά και τον παλιό του συνάδελφο, τον γομαροειδή Ishi Sato και μαζί ξεκινούν αφενός να γλιτώσουν από τις ορδές των μεταλλαγμένων και αφετέρου να εκδικηθούν τον άνθρωπο που τους πρόδωσε. Στην gamescom μάλιστα, αποκαλύφθηκε και ο τρίτος χαρακτήρας της παρέας, η Trishka.
Κάτσε να δεις, πώς το λέει ο Scorpion... α, ναι... "Get over here!"Σε ό,τι αφορά στο gameplay του παιχνιδιού τώρα, όπως ανέφερα, δεν είναι σε καμία περίπτωση ένα συνηθισμένο FPS. Στο Bulletstorm δεν έχει τόση σημασία το πόσους εχθρούς σκοτώνεις, αλλά κυρίως πώς τους σκοτώνεις. Και σας εγγυώμαι πως θα το απολαύσετε, αφού πρόκειται για κάτι πρωτόγνωρο για το είδος.
Στον χρόνο που έπαιξα το παιχνίδι, κατάφερα να υλοποιήσω ένα μεγάλο αριθμό από διαφορετικά kills, από απλά, καθημερινά headshots, μέχρι κλωτσίδια με τα οποία τους κάρφωνα στα αγκάθια του κοντινότερου γιγάντιου κάκτου. Άλλες φορές τους τραβούσα με το ηλεκτρικό μου μαστίγιο, τους κλώτσαγα να ξαναφύγουν, τους γάζωνα με σφαίρες για λίγο όσο ήταν στον αέρα, τους ξανατραβούσα και τους αποτελείωνα, ολοκληρώνοντας ένα συμπαθητικότατο combo! Το αγαπημένο μου όμως, ήταν δίχως άλλο το Mercy Shot: τους πυροβολούσα στα αρχίδια και όταν γονάτιζαν σφαδάζοντας, τους λύτρωνα διαλύοντας το κεφάλι τους! Συγγνώμη, αλλά σε πόσα άλλα παιχνίδια μπορείς να κάνεις κάτι τέτοιο;
Μέχρι και... δολοφονικά τάκλιν Ανατολάκη περιλαμβάνει το ρεπερτόριο των κινήσεών σας.Όλα αυτά τα skillshots, σου δίνουν και αντίστοιχους πόντους (οι οποίοι είναι περισσότεροι στα combos, προφανώς), τους οποίους τους ξοδεύετε για να αγοράσετε upgrades, με τα οποία θα μπορείτε να εκτελέσετε νέα, εντυπωσιακότερα skillshots, τα οποία θα σας προσφέρουν ακόμα περισσότερους πόντους κ.ο.κ. Για να είμαι ειλικρινής βέβαια, δεν ξέρω αν σε βάθος χρόνου όλες αυτές οι WTF-moments καταντούν επαναλαμβανόμενες, αλλά προσωπικά, οφείλω να πω πως εντυπωσιάστηκα και κατάλαβα πλήρως την ατάκα του developer που μας έλεγε πως: «Στα άλλα FPS, όταν έρχεται ένας εχθρός, συνήθως φωνάζουμε ‘Fuck!’, στο Bulletstorm θα αναφωνείτε ‘Fuck, yeah!’…».

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου