Μπορούμε να πούμε ότι στην παρούσα γενιά συστημάτων, έχουμε τη δυνατότητα να βρούμε σχεδόν ό,τι παιχνίδι θέλουμε αφού υπάρχουν προτάσεις για όλα τα γούστα. Υπάρχουν, βέβαια, και πράγματα που μας λείπουν και είναι γεγονός ότι δεν υπάρχουν αξιόλογα παιχνίδια παρόμοια με τους δύο πρώτους τίτλους της σειράς Driver. Η σειρά Crash Time προσπαθεί να καλύψει αυτό το κενό μεν, ανεπιτυχώς δε. Το τρίτο παιχνίδι της σειράς -στα χαρτιά- φαίνεται πολύ ενδιαφέρον, καθώς ο παίκτης είναι με το μέρος της γερμανικής αστυνομίας και συμμετέχει σε μυστικές και μη αποστολές.
Μπορούμε να οδηγήσουμε πολλά αυτοκίνητα με διαφορετικό χειρισμό, να περιπλανηθούμε στην πόλη του παιχνιδιού, ενώ υπάρχει η δυνατότητα να πυροβολήσουμε από το αμάξι και να χρησιμοποιήσουμε αυτοκινούμενους εκρηκτικούς μηχανισμούς για εξοντώσουμε τους αντιπάλους.
Στο ρόλο του αστυνομικού: Οι αποστολές
Οι αποστολές του παιχνιδιού περιλαμβάνουν την παρακολούθηση ύποπτων αυτοκινήτων, τη στάση οχημάτων για ανάκριση, το κυνήγι εχθρικών αυτοκινήτων και την καταστροφή τους με σφαίρες ή εκρηκτικά και τα κυνηγητά με αστυνόμους. Τα τελευταία, το Crash Time 3 τα δικαιολογεί με το σκεπτικό ότι είμαστε κρυφοί αστυνομικοί και δεν προλαβαίνουμε να εξηγήσουμε τίποτα στους συναδέλφους μας. Αυτό που μας απασχολεί περισσότερο, όμως, είναι η οδήγηση από το ένα σημείο στο άλλο είτε με αντίπαλο το χρόνο, είτε χωρίς χρονικούς περιορισμούς, ενώ μερικές φορές πρέπει να περάσουμε και από συγκεκριμένα checkpoints.
Όλα αυτά συνδέονται από μία χαλαρή υπόθεση, όπου άλλες φορές κυνηγούμε εγκληματίες και άλλες φορές πάμε για καφέ και για πρωινό με τους συναδέλφους! Πολλές φορές μπορούμε να επιλέξουμε τη σειρά με την οποία θα αναλάβουμε τις αποστολές και όσο προχωράμε, ξεκλειδώνουμε πολλά οχήματα, των οποίων η οδική συμπεριφορά είναι αρκετά καλή, χωρίς να προσφέρει όμως κάτι το ιδιαίτερο. Δυστυχώς, τα ευχάριστα για την προσπάθεια της Synetic σταματούν εδώ.
Σχεδιασμός αποστολών και gameplay- Όπως προαναφέραμε, ένα πολύ μεγάλο κομμάτι του gameplay αναλώνεται οδηγώντας τεράστιες αποστάσεις σε μεγάλες ευθείες, χωρίς μάλιστα να υπάρχει ιδιαίτερη κίνηση στους δρόμους. Ο σχεδιασμός των διαδρομών της πόλης είναι μετριότατος και αυτό που λείπει είναι οι τρόποι να "κόψεις" δρόμο. Όσες φορές προσπαθήσαμε να ακολουθήσουμε μία εναλλακτική διαδρομή, κάποιος τοίχος ή κάποιο άλλο εμπόδιο μας έκοβε το δρόμο. Ουσιαστικά, είμαστε σχεδόν υποχρεωμένοι να ακολουθούμε τη διαδρομή που προτείνει το παιχνίδι μέσω του χάρτη και, γενικότερα, οι περιορισμοί είναι πολύ έντονοι, χωρίς να ταιριάζουν σε έναν τίτλο αυτού του είδους.
Οι αποστολές μας ζητάνε να κρατήσουμε το όχημά μας σε μία ευπρεπή κατάσταση και να προξενήσουμε όσο το δυνατόν λιγότερες ζημιές στο περιβάλλον. Όμως, πολλές φορές όταν -περάσουμε το επιτρεπτό όριο ζημιών στο όχημα μας ή στο περιβάλλον- το όριο αυτό ανεβαίνει αυτόματα, κάτι που έχει σαν αποτέλεσμα το παιχνίδι να γίνεται, κατά περιόδους, υπερβολικά εύκολο.
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου