Δευτέρα 8 Μαρτίου 2010

Resident Evil 5: Desperate Escape

Το δεύτερο μέρος που μας πρόσφερε πριν από λίγες μέρες η εταιρία ονόματι, “Desperate Escape” είναι κάτι τελείως διαφορετικό σε σχέση με το “Lost In Nightmares”. Η δράση έχει τον πρωταγωνιστικό ρόλο σε αυτό το DLCόλοι οι όροι » DLC Ο όρος DLC (Download Content) χρησιμοποιείται κυρίως για να περιγράψει το υλικό, το οποίο έχει σχεδιαστεί με βάση κάποιο βιντεοπαιχνίδι και διατίθε... περισσότερα » , το δυστύχημα όμως, είναι ότι δεν υπάρχει τίποτα περισσότερο από αυτόν τον πρωταγωνιστή...
Resident Evil...αγνοείται
Ύστερα από τη συνάντηση του Chris και της Sheva με τη Jill Valentine, οι δρόμοι των δύο παλιών συνεργατών χωρίζουν. Ο Chris με την Sheva αποφασίζουν να κυνηγήσουν τον Wesker αφήνοντας πίσω τους την Jill. Ύστερα από λίγη ώρα, την αγαπητή ηρωίδα συναντά ο Josh Stone (μέλος της ομάδας BSAA). Αν και εμφανώς καταπονημένη, η Jill και ο Josh αποφασίζουν να βοηθήσουν με κάθε τρόπο τους δύο φίλους τους ώστε να καταφέρουν να συλλάβουν τον Wesker. Σκοπός μας, λοιπόν, είναι να βοηθήσουμε τους δύο χαρακτήρες να αποδράσουν από τις εγκαταστάσεις της “Tricell”. Αν και το σενάριο δίνει την εντύπωση ότι είναι αξιόλογο, όταν έρθουμε σε επαφή με το παιχνίδι κάθε τέτοια εντύπωση εξανεμίζεται. Η πραγματική υπόσταση του σεναρίου είναι ότι υπάρχει για να δικαιολογήσει την ακατάπαυστη δράση.
Φυσικά, όσοι περιμένουν να νοιώσουν μια τρομακτική ατμόσφαιρα θα απογοητευτούν. Το παιχνίδι δεν έχει απολύτως καμία σχέση με το πρώτο έξτρα περιεχόμενο του Resident Evil 5. Το Desperate Escape καταφέρνει να υστερεί σε ατμόσφαιρα ακόμα και από το ίδιο το Resident Evil 5. Δεν υπάρχει ούτε μία στιγμή κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, στην οποία να νοιώθουμε έστω και λίγο φόβο. Το μοναδικό στοιχείο που μπορεί να θεωρηθεί «ατμοσφαιρικό», είναι ότι η δράση διαδραματίζεται κατά τις νυχτερινές ώρες.
Όπως προείπαμε, το νέο DLC εστιάζει στη δράση. Από τα πρώτα δευτερόλεπτα της ενασχόλησής μας, μέχρι και το τέλος, θα πρέπει να έρθουμε αντιμέτωποι με δεκάδες κύματα -ή, καλύτερα, "τσουνάμι" ολόκληρα- από εχθρούς. Χωρίς υπερβολή, το Desperate Escape μπορεί να συγκριθεί με παιχνίδια όπως το Gears Of War ή το Left 4 Dead, ενώ η διάρκειά του κυμαίνεται στα ίδια επίπεδα με του Lost In Nightmares, γύρω στη μία ώρα δηλαδή. Όταν λοιπόν ολοκληρώσαμε αυτό το κεφάλαιο, τα δάχτυλά μας είχαν πονέσει από τους αλλεπάλληλους πυροβολισμούς. Ο υπογράφων, με το πέρας της περιπέτειας κατόρθωσε να σκοτώσει συνολικά 238 εχθρούς σε μία μόλις ώρα παιχνιδιού, κάτι το οποίο αναλογεί σε περίπου τέσσερις εχθρούς το λεπτό.
Αν συνυπολογίσουμε τον αριθμό των εχθρών που εξόντωσε ο σύντροφός μας, τότε μιλάμε για μία «εκατόμβη θυμάτων». Ακόμα και στο ίδιο το Resident Evil 5 οι εχθροί που εξοντώναμε σε κάθε κεφάλαιο μετά βίας άγγιζαν τριψήφιο αριθμό. Μέχρι και ο μοναδικός γρίφος του παιχνιδιού, απαιτεί δύναμη πυρός για να επιλυθεί. Είναι λοιπόν προφανές ότι η Capcom το παράκανε λίγο (όσο πατάει ο ελέφαντας...) με τη δράση σε αυτό το νέο περιεχόμενο.

Related Posts:

  • Star Wars: The Old Republic για free-to-playΤο Star Wars: The Old Republic, το οποίο έχασε πάνω από 400.000 συνδρομητές απ' τον Φεβρουάριο του 2012, θα γίνει free-to-play. Το MMORPG της BioWare ενδέχεται να έχει πέσει κάτω από το ένα εκατομμύριο συνδρομητές (είχε 1.3 ε… Read More
  • Μουσική ψυχεδέλεια για λίγουςΜε τον ερχομό της έβδομης γενιάς οικιακών συστημάτων, η οποία έγινε με την κυκλοφορία του Xbox 360 στις 22 Νοεμβρίου 2005, μπήκε για τα καλά στη ζωή μας η ψηφιακή διανομή τίτλων μέσω των εκάστοτε διαδικτυακών υπηρεσιών. Σε γε… Read More
  • "Ήδη έτοιμη η CryEngine 3 για τη νέα γενιά"Ο CEO της Crytek, Cevat Yerli, σε συνέντευξη του στο GamesBeat ανέφερε ότι η μηχανή γραφικών της εταιρίας του, η CryEngine 3, είναι τουλάχιστον τρία χρόνια μπροστά σε σχέση με τη Unreal Engine 4 της Epic Games. O κ. Yerli δήλ… Read More
  • "Παραμένουμε αφοσιωμένοι στους gamers"Σε πρόσφατη συνέντευξή του στο EDGE, ο εκτελεστικός διευθυντής της Microsoft, Phil Harrison, δήλωσε ότι η εταιρία του δε παραμελεί τους gamers, παραμένοντας πιστή και αφοσιωμένη σε αυτούς, παρά τις παρουσιάσεις νέων προιόντων… Read More
  • Η μεγάλη εκδίκηση των gamersΌταν οι users παίρνουν τις βαθμολογίες στα χέρια τους. Πριν από λίγο καιρό είχα αναφερθεί εκτενώς στις βαθμολογίες των reviewers οι οποίες έχουν ξεφύγει. Σήμερα θα αναλύσω ένα ακόμη μεγάλο θέμα που έχει να κάνει με τις βαθμο… Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου